Oovz Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg må begynne å poste her oftere, sånn at jeg kan hate mer på britisk hiphop Men uansett, dagens låt, med et enkelt budskap: KRS-One - Phucked Souls of Mischief-sangen var også veldig ok! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har noen hørt den nye Weezy / Juelz mixtapen? Shit is Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg må begynne å poste her oftere, sånn at jeg kan hate mer på britisk hiphop Men uansett, dagens låt, med et enkelt budskap: KRS-One - Phucked Souls of Mischief-sangen var også veldig ok! 6751166[/snapback] Den sangen er rå heit, KRS-One sangen altså! KRS-One er mad yo! ''Now you're PHUCKED!'' Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Så du KRS i Oslo, prop? Hørte det var heeeelt sinnsykt og jeg tviler ikke. Angrer den dag idag at jeg ikke tok turen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Så du KRS i Oslo, prop? Hørte det var heeeelt sinnsykt og jeg tviler ikke. Angrer den dag idag at jeg ikke tok turen. 6751239[/snapback] Ja, jeg var på konserten, og den var bangin'! Men det er også alt jeg husker, for sånne konserter fortjener ikke no annet en hardfylla! Møllers trappa represent! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Tenkte jeg skulle slenge ut reklame for noen bekjente, dere får sjekke det ut å si hva dere syns. Jeg har selv jævli sansen for dissa gutta, er ekte Oslo gangster gutta http://www.myspace.com/breaknecksclick Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Souls of Mischief - Step to my girl Beaten der ass Endret 27. august 2006 av Fønki Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Tenkte jeg skulle slenge ut reklame for noen bekjente, dere får sjekke det ut å si hva dere syns. Jeg har selv jævli sansen for dissa gutta, er ekte Oslo gangster gutta http://www.myspace.com/breaknecksclick 6751857[/snapback] nei, fyttibikkja gidder ikke lete, noen her som hadde hørt det nye albumet til Boot Camp Clik, eller? Jeg får det i posten snart. Endret 27. august 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 ahh, satt i hele natt og pumpa Ken Ring... veit det er mange som hater han, men det er ekte svensk gangster rap... hehe, Ken Ring er feeet! 6750965[/snapback] Ken har mye fett, men det helt tidlig greiene hans syntes ikke jeg er så fett. Men 2legendar uten pengar er jo et must Hawt ken låt: Ken ring Feat Tshawe(mener det er sånn det skrives) - Jalla Jalla. Hater du på den, gå og pump noe ravi.!! Var mye nytt som har kommet de siste dagene mens jeg har vært on the road og bare kjørt. Brenner musikk som en helt for tiden jeg ass, må ha mye tracks i bilen.. NP:Looptroop - Business & Pleasure Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 gidder ikke lete, noen her som hadde hørt det nye albumet til Boot Camp Clik, eller? Jeg får det i posten snart. 6752672[/snapback] Det har sine øyeblikk, Ruck og Rock drar noen sinnsyke vers, resten av gjengen er litt daffe iforhold. Endel godlåter og produksjonen er jevnt over bra, Ken Ring, 9th wonder, Marco Polo og Pete Rock bidrar med noen godbiter. Og sjekk ut trading places videoen, grimey så faen. Breaknecks er kult det! Kompis er rå Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Har du forresten kjøpt Lethal Bizzle albumet? er det noe bra? 6750736[/snapback] Jeg har det ja, det er dritbra. Jeg har ikke lasta ned noe annet av det på den sida, så vidt jeg vet er ikke det grime i det hele tatt. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Skaffet Feedback av Jurrasic5 på onsdagen og hadde egentlig ikke særlig høye forventninger siden jag har hørt masse stygt om det, men det var jo slettes ikke så gale. Hva synes dere? NS. Bone Thugs-n-Harmony - Blowin' n Rollin' Endret 27. august 2006 av UGK Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har du forresten kjøpt Lethal Bizzle albumet? er det noe bra? 6750736[/snapback] Jeg har det ja, det er dritbra. Jeg har ikke lasta ned noe annet av det på den sida, så vidt jeg vet er ikke det grime i det hele tatt. 6753117[/snapback] Hmm må høre litt av det først azz. Lista over hva som skal kjøpes inn begynner å bli greit lang nå. Har bare hørt Fire, Kickback,Uh Oh men i hvertfall Uh Oh var helt vill azz. Hvor lang tid har det tatt før du har mottatt varene i posten. Når du har handla fra UK? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Tommy Tee - Takin Ova synes jeg er veldig bra. Endret 27. august 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Har du forresten kjøpt Lethal Bizzle albumet? er det noe bra? 6750736[/snapback] Jeg har det ja, det er dritbra. Jeg har ikke lasta ned noe annet av det på den sida, så vidt jeg vet er ikke det grime i det hele tatt. 6753117[/snapback] Hmm må høre litt av det først azz. Lista over hva som skal kjøpes inn begynner å bli greit lang nå. Har bare hørt Fire, Kickback,Uh Oh men i hvertfall Uh Oh var helt vill azz. Hvor lang tid har det tatt før du har mottatt varene i posten. Når du har handla fra UK? 6753435[/snapback] Har vanligvis tatt 2-3 uker. Men Lethal Bizzle kan du få Platekompaniet til å bestille for deg, men spørsmålet er vel om du har Platekompaniet i nærheten av deg. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Tommy Tee - Takin Ova synes jeg er veldig bra. 6753452[/snapback] Ja den er jo en klassiker Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Har du forresten kjøpt Lethal Bizzle albumet? er det noe bra? 6750736[/snapback] Jeg har det ja, det er dritbra. Jeg har ikke lasta ned noe annet av det på den sida, så vidt jeg vet er ikke det grime i det hele tatt. 6753117[/snapback] Hmm må høre litt av det først azz. Lista over hva som skal kjøpes inn begynner å bli greit lang nå. Har bare hørt Fire, Kickback,Uh Oh men i hvertfall Uh Oh var helt vill azz. Hvor lang tid har det tatt før du har mottatt varene i posten. Når du har handla fra UK? 6753435[/snapback] Har vanligvis tatt 2-3 uker. Men Lethal Bizzle kan du få Platekompaniet til å bestille for deg, men spørsmålet er vel om du har Platekompaniet i nærheten av deg. 6753503[/snapback] Har heldig vis det ja. Men tar kortere tid å få plata hvis man kjøper den over internett. Da kommer det som regel 1-2 dager etter at man har bestillt (I hvertfall det jeg har oppleved til nå da). I motsettning til butikken som bruker rundt 1 uke. Spørsmålet er om jeg har lyst til å vente ca en uke på butikken til å få inn plata. Eller om jeg heller har lyst til å få plata så fort som mulig for 30 kroner mer PS: Mixtapene var 10 ganger bedre enn In At The Deep End cden. Flere Linker til Gratis Mixtapes el? Endret 27. august 2006 av Torstee Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Nei, tror ikke jeg har noe mer gratis. Det spørs jo veldig hvor du bestiller fra i forhold til leveringsstid. Fra utlandet tar det gjerne et par uker. Anyways... For de som ikke har fått det med seg ennå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=622528 :!: Endret 27. august 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kick, push, kick, push, kick, push, kick, push Hvordan tror dere grime-heads det går med Lady Sovereign over dammen da? blir spennede om den stygge, lille jenta greier å sjarmere amerikanere. NP; Hele Food & Liquor Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Lady Sovereign har jo faktisk allerede gjort det relativt bra i USA, i forhold til hvor mye hun er hatet i UK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg