Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle slenge ut reklame for noen bekjente, dere får sjekke det ut å si hva dere syns. Jeg har selv jævli sansen for dissa gutta, er ekte Oslo gangster gutta :p

 

http://www.myspace.com/breaknecksclick

6751857[/snapback]

nei, fyttibikkja :wee:

 

gidder ikke lete, noen her som hadde hørt det nye albumet til Boot Camp Clik, eller? Jeg får det i posten snart. :)

Endret av unge_thendrup
Lenke til kommentar
ahh, satt i hele natt og pumpa Ken Ring... veit det er mange som hater han, men det er ekte svensk gangster rap... hehe, Ken Ring er feeet! :p

6750965[/snapback]

Ken har mye fett, men det helt tidlig greiene hans syntes ikke jeg er så fett. Men 2legendar uten pengar er jo et must :love: Hawt ken låt: Ken ring Feat Tshawe(mener det er sånn det skrives) - Jalla Jalla. Hater du på den, gå og pump noe ravi.!!

 

Var mye nytt som har kommet de siste dagene mens jeg har vært on the road og bare kjørt. Brenner musikk som en helt for tiden jeg ass, må ha mye tracks i bilen..

 

NP:Looptroop - Business & Pleasure :love:

Lenke til kommentar
gidder ikke lete, noen her som hadde hørt det nye albumet til Boot Camp Clik, eller? Jeg får det i posten snart. :)

6752672[/snapback]

 

Det har sine øyeblikk, Ruck og Rock drar noen sinnsyke vers, resten av gjengen er litt daffe iforhold. Endel godlåter og produksjonen er jevnt over bra, Ken Ring, 9th wonder, Marco Polo og Pete Rock bidrar med noen godbiter. Og sjekk ut trading places videoen, grimey så faen.

 

Breaknecks er kult det! Kompis er rå

Lenke til kommentar
Har du forresten kjøpt Lethal Bizzle albumet? er det noe bra?

6750736[/snapback]

Jeg har det ja, det er dritbra. :) Jeg har ikke lasta ned noe annet av det på den sida, så vidt jeg vet er ikke det grime i det hele tatt.

6753117[/snapback]

 

Hmm må høre litt av det først azz. Lista over hva som skal kjøpes inn begynner å bli greit lang nå. Har bare hørt Fire, Kickback,Uh Oh men i hvertfall Uh Oh var helt vill azz. Hvor lang tid har det tatt før du har mottatt varene i posten. Når du har handla fra UK?

Lenke til kommentar
Har du forresten kjøpt Lethal Bizzle albumet? er det noe bra?

6750736[/snapback]

Jeg har det ja, det er dritbra. :) Jeg har ikke lasta ned noe annet av det på den sida, så vidt jeg vet er ikke det grime i det hele tatt.

6753117[/snapback]

 

Hmm må høre litt av det først azz. Lista over hva som skal kjøpes inn begynner å bli greit lang nå. Har bare hørt Fire, Kickback,Uh Oh men i hvertfall Uh Oh var helt vill azz. Hvor lang tid har det tatt før du har mottatt varene i posten. Når du har handla fra UK?

6753435[/snapback]

Har vanligvis tatt 2-3 uker. Men Lethal Bizzle kan du få Platekompaniet til å bestille for deg, men spørsmålet er vel om du har Platekompaniet i nærheten av deg.
Lenke til kommentar
Har du forresten kjøpt Lethal Bizzle albumet? er det noe bra?

6750736[/snapback]

Jeg har det ja, det er dritbra. :) Jeg har ikke lasta ned noe annet av det på den sida, så vidt jeg vet er ikke det grime i det hele tatt.

6753117[/snapback]

 

Hmm må høre litt av det først azz. Lista over hva som skal kjøpes inn begynner å bli greit lang nå. Har bare hørt Fire, Kickback,Uh Oh men i hvertfall Uh Oh var helt vill azz. Hvor lang tid har det tatt før du har mottatt varene i posten. Når du har handla fra UK?

6753435[/snapback]

Har vanligvis tatt 2-3 uker. Men Lethal Bizzle kan du få Platekompaniet til å bestille for deg, men spørsmålet er vel om du har Platekompaniet i nærheten av deg.

6753503[/snapback]

 

Har heldig vis det ja. Men tar kortere tid å få plata hvis man kjøper den over internett. Da kommer det som regel 1-2 dager etter at man har bestillt (I hvertfall det jeg har oppleved til nå da). I motsettning til butikken som bruker rundt 1 uke. Spørsmålet er om jeg har lyst til å vente ca en uke på butikken til å få inn plata. Eller om jeg heller har lyst til å få plata så fort som mulig for 30 kroner mer :dribble:

 

PS: Mixtapene var 10 ganger bedre enn In At The Deep End cden. Flere Linker til Gratis Mixtapes el? :hmm:

Endret av Torstee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...