And1Baller Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ah, nice OH SHIT!! Jeg er i london da (West London) som utvekslingsstudent. Så utrolig bra timing, håper jeg får dratt dit. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Haha, heldiggris. Men du bør nesten få tak i Treddin' On Thin Ice, det høres ikke ut som greiene hans på myspace-siden hans. Det er så diggbare beats. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Yeah.. Skal vel få til det . Edit : Skal bare finne fram den eksterne disken min så er nok det i boks. Endret 26. august 2006 av And1Baller Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ohhh misunner deg noe sykt. Vuderer å studere i London med en gang jeg er ferdig med VGS. Eller heller bare ta et fri år for å høre på grime :!: Synes Kano sitt album ble litt for "kommers", fikk ikke den samme feelingen som på Dizzee sine album. Synes Dizzee er mer orginal og bedre til å variere enn Kano, men Home Sweet Home går det ikke ann å bli lei av :!: ehs5: Du er tydeligvis like opptatt av Grime som det jeg er. (Hvis ikke mer). Hvor er det du kjøper cdene dine hend? Eller laster ned sanger fra? Vet du forresten hvor det er mulig å få kjøpt "Lord of the mics" DVD-ene? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Liker ikke britisk hip hop noe særlig, men Wiley var jo litt fett. Får sjekke ut mer, tror jeg. np: Warlocks - The Wolf Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Britisk er ok, men fra den europeiske scenen er fransk det råeste. Selv om jeg ikke fatter en dritt. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Nåja, syns da Slick Rick er den beste fra UK. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Ohhh misunner deg noe sykt. Vuderer å studere i London med en gang jeg er ferdig med VGS. Eller heller bare ta et fri år for å høre på grime :!:Synes Kano sitt album ble litt for "kommers", fikk ikke den samme feelingen som på Dizzee sine album. Synes Dizzee er mer orginal og bedre til å variere enn Kano, men Home Sweet Home går det ikke ann å bli lei av :!: ehs5: Du er tydeligvis like opptatt av Grime som det jeg er. (Hvis ikke mer). Hvor er det du kjøper cdene dine hend? Eller laster ned sanger fra? Vet du forresten hvor det er mulig å få kjøpt "Lord of the mics" DVD-ene? 6749554[/snapback] UK Record Shop, HMV eller Juno. Jeg har fått tak i noe på Platekompaniet også. Man får Lord Of The Mics på UK Record Shop. Har tenkt til å kjøpe de så fort jeg penger, sammen med Wiley - Tunnel Vision, Sway - This Is My Rave og Fireworks - Hold It Down. Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hehe sliter med å bla opp cash selv. Vuderer å kjøpe Sway - "This is my Demo" album. Er det verdt å kjøpe? Har du forresten noen andre å anbefale? Bortsett fra Fireworks, Wiley, Roll Deep, Kano og Dizzee? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 This is my demo : - This is my demo - Pretty ugly husband - Flo fashion - Up your speed - Still on my own JA DET ER FAEN MEG VERDT Å KJØPE! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Still On My Own? Den har jeg ikke hørt om engang, og jeg har This Is My Demo. --- ehe sliter med å bla opp cash selv. Vuderer å kjøpe Sway - "This is my Demo" album. Er det verdt å kjøpe?Har du forresten noen andre å anbefale? Bortsett fra Fireworks, Wiley, Roll Deep, Kano og Dizzee? Jepp, du burde absolutt kjøpe This Is My Demo. Fireworks er vel bare en produsent. Og ja, hva har du hørt av Roll Deep? In At The Deep End-CDen? Den har bare èn kul sang synes jeg, men de har sluppet ut to mixtapes, som kan fåes gratis. Skal finne den. Navn som er vedt å nevne: JME, Lethal Bizzle, J2K, Tinchy Stryder, Bigz, Pyrelli, Bruza, D Double E, Ghetto, Demon, Frisco, Ears, Crazy Titch, Skinnyman, Bearman, Doctor... Har glemt flere. Endret 27. august 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Still on my own var visst ikke på den plata allikevel, my bad. Men den sangen bør du høre ehs5, den er chill. NP : Harvey nicks - The Mitchell Brothers Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Creeper 1 og 2. Hundre prosent lovlig. Her er sporlista. Edit: Faen, som jeg surrer. Linkene ble aldri riktige. Endret 27. august 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Still On My Own? Den har jeg ikke hørt om engang, og jeg har This Is My Demo. --- ehe sliter med å bla opp cash selv. Vuderer å kjøpe Sway - "This is my Demo" album. Er det verdt å kjøpe?Har du forresten noen andre å anbefale? Bortsett fra Fireworks, Wiley, Roll Deep, Kano og Dizzee? Jepp, du burde absolutt kjøpe This Is My Demo. Fireworks er vel bare en produsent. Og ja, hva har du hørt av Roll Deep? In At The Deep End-CDen? Den har bare èn kul sang synes jeg, men de har sluppet ut to mixtapes, som kan fåes gratis. Skal finne den. Navn som er vedt å nevne: JME, Lethal Bizzle, J2K, Tinchy Stryder, Bigz, Pyrelli, Bruza, D Double E, Ghetto, Demon, Frisco, Ears, Crazy Titch, Skinnyman, Bearman, Doctor... Har glemt flere. 6750402[/snapback] Er den cden jeg har ja, samt noen sanger jeg har lasta ned. Synes det var en del kule sanger der, som Show You, Bus Stop, Be Careful og Good Girl. Ble skuffa over å ikke finne wickedest thing på plata da men Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Kan ikke si at jeg liker de sangene, det høres liksom ikke ut som grime. Men Poltergeist Remix er dritbra. Hør på mixtapene, sånn liker jeg Roll Deep. Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kan ikke si at jeg liker de sangene, det høres liksom ikke ut som grime. Men Poltergeist Remix er dritbra. Hør på mixtapene, sånn liker jeg Roll Deep. 6750487[/snapback] Skal sjekke dem ut nå. Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har du forresten kjøpt Lethal Bizzle albumet? er det noe bra? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Nå er det ikke lenge til debuttalbumet til Young Dro kommer ut. Det blir digg! Endret 27. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 ahh, satt i hele natt og pumpa Ken Ring... veit det er mange som hater han, men det er ekte svensk gangster rap... hehe, Ken Ring er feeet! Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Creeper 1 og 2. Hundre prosent lovlig. Her er sporlista. Edit: Faen, som jeg surrer. Linkene ble aldri riktige. 6750459[/snapback] Har du lasta ned noe av det andre der, bortsett fra Roll Deeps Creep 1 og 2? Noe mer som er bra der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg