Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Bra, for jeg liker ikke Andre sine greier for tida. :p Hørte nesten bare på Big Boi-delen på det forrige.

6736889[/snapback]

 

Andre's del er mer urban og mindre klassisk nå, mye bedre denne gangen.

 

Men jeg mener å huske at de ikke har delt skiva i to, du må nok skippe sangene til andre for å høre Big Boi innimellom.

 

Men for oss som like begge (fortsatt) så er jo dette knæsjt :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah yeah, lappen i dag så nå må jeg brenne ut bil musikk for fullt her i dag  :woot:

 

NP:T.I - What you know about that

6735406[/snapback]

 

Må slenge med masse dirty south, så har du noe å cruise til :D

6735433[/snapback]

Rakk ikke og brenne noen skiver nå, men hadde et par med litt dirty shit, men driver og brenner nå og nå skal det bli ridin diiiiirrrrrrttttty.

 

NP:Stat Quo feat MOP - Stop The Show. (anbefales)

Lenke til kommentar
Stop the show? Er det den fra alchemist cden? Infantry ett eller annet?

Uansett, ja den anbefales. Når dropper MOP album på G-unit mon tro  :hmm:

Regner med det blir craaap, men kan jo overaske positivt

 

NP; TI- Dip slide out  :cool:

6737559[/snapback]

 

 

1'st infantry heter CD'en. Digga "It's a craze" - Alchemist Ft. Mobb Deep (Minner meg om gamle Mobb Deep :love: )

Lenke til kommentar
Stop the show? Er det den fra alchemist cden? Infantry ett eller annet?

Uansett, ja den anbefales. Når dropper MOP album på G-unit mon tro  :hmm:

Regner med det blir craaap, men kan jo overaske positivt

 

NP; TI- Dip slide out  :cool:

6737559[/snapback]

 

 

1'st infantry heter CD'en. Digga "It's a craze" - Alchemist Ft. Mobb Deep (Minner meg om gamle Mobb Deep :love: )

6737710[/snapback]

 

Stemmer det. Utrolig at jeg ikke har rippet den inn på itunes før nå.

Dblock to qb er raaw

Lenke til kommentar

Vet dette ikke passer så bra i denne tråden men jeg må anbefale Damian Marley - Road To Zion Feat. Nas ( Siden Nas er med så går det vel bra at jeg poster det her? :) )

 

Ellers så venter jeg bare på en anledning til gutta skal møtes med vannpipen så jeg kan kicke pipe med Devin on the stereo.

 

N.P : Devin The Dude - Briar Patch

Lenke til kommentar
Vet dette ikke passer så bra i denne tråden men jeg må anbefale Damian Marley - Road To Zion Feat. Nas ( Siden Nas er med så går det vel bra at jeg poster det her? :) )

 

Ellers så venter jeg bare på en anledning til gutta skal møtes med vannpipen så jeg kan kicke pipe med Devin on the stereo.

 

N.P : Devin The Dude - Briar Patch

6741972[/snapback]

 

Vannpipe og Devin, my kind of guy. No homo :D

 

Hele Marley albumet kan anbefales, synd jeg ikke fikk sett han på Roskilde.

 

Noen dipset fans som har hørt nyeste 40 cal albumet? Har skaffet meg det, men har ikke hørt gjennom enda, er det bra?

Lenke til kommentar
Vet dette ikke passer så bra i denne tråden men jeg må anbefale Damian Marley - Road To Zion Feat. Nas ( Siden Nas er med så går det vel bra at jeg poster det her? :) )

 

Ellers så venter jeg bare på en anledning til gutta skal møtes med vannpipen så jeg kan kicke pipe med Devin on the stereo.

 

N.P : Devin The Dude - Briar Patch

6741972[/snapback]

 

Vannpipe og Devin, my kind of guy. No homo :D

 

Hele Marley albumet kan anbefales, synd jeg ikke fikk sett han på Roskilde.

 

Noen dipset fans som har hørt nyeste 40 cal albumet? Har skaffet meg det, men har ikke hørt gjennom enda, er det bra?

6742019[/snapback]

 

Hehe :thumbup: . Hele Damian albumet var bra ja, men det var Road to zion, Jamrock rob dinero remix Ft. Biggie og The master has come back som var chillest.

 

Skal kanskje skaffe meg 40 cal sitt album selv, men må høre litt mer om det først. Har litt tvil egentlig, begynner å bli lei Dipset stilen ( :cry: ).

 

N.P : Gang Starr - Full Clip

Lenke til kommentar

LOS ANGELES — Eight years ago this week, Master P was taking a break from running his No Limit empire to rehearse for his Video Music Awards performance.

 

Oh, how times have changed.

 

No Limit is no more, and P would be

 

lucky to get an invite to a VMA afterparty. Still — and give the guy some credit — he's optimistic. Especially about his new boss.

 

 

"I'm working for him now," P said recently, nodding to his son and protégé, Lil' Romeo. "He's the youngest president in the game right now."

 

Romeo — or Cookie Monster Jr., as he sometimes goes by these days (dad would be Cookie Monster Sr.) — is the CEO of Guttar Music, home to more than 15 rappers.

 

"I'm gonna do just like my dad did back in the day with No Limit, just bring a lot of artists out," Romeo said. "We gonna try to drop albums every month. That's my goal."

 

The label is also setting out to be a trailblazer in technology, releasing DVDs along with all its albums. "Me and Romeo are preparing for the future," P said. "We just been making a lot of great music and making movies [to go along with it]."

 

Both Master P and Silkk the Shocker are on the label, as well as newcomers like T-Bo and Cognito. "They're from New Orleans, and they're all Hurricane Katrina victims," P said.

 

Guttar Music's first release will be "God's Gift," a Romeo movie with an accompanying soundtrack featuring his latest tracks. It's due November 14.

 

"I feel I just matured so much in these new songs," Romeo said.

 

"He's [17]. He's so old now," P interrupted, joking.

 

This fall, Romeo plans to enroll in college and play basketball.

 

— Corey Moss

 

 

:cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...