Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reis ivei folkens. 4-5 dager i Amster koster liite hvis du hooker opp med billig overnatting. Jeg ska bo på Bulldogg hostel/ COFFEESHOP  :)  :)  :)

 

Jay-Z kommer også så jeg etter jeg hadde fått fri og bestilt.

6724898[/snapback]

 

En tilfeldighet at disse orda kom i samme setning? :p Red Light District :innocent:

 

NP: Back Up Off Me - Bengi, Tank Dog, BBlak, C-Los, Lil D, Crazy, Dictator, Gangsta

 

Gutta Music :cool:

Lenke til kommentar
np: Ghostface Killah - The Champ

6724860[/snapback]

 

Feit låt! Fishscale albumet er er meget bra!

 

 

Reis ivei folkens. 4-5 dager i Amster koster liite hvis du hooker opp med billig overnatting. Jeg ska bo på Bulldogg hostel/ COFFEESHOP  :)  :)  :)

 

Jay-Z kommer også så jeg etter jeg hadde fått fri og bestilt.

6724898[/snapback]

 

Ahh shit, er hypp på en Amsterdam tur selv, men får nok vente til det blir no penger. Ha det fett mann!

Lenke til kommentar
Noen andre chopped & screwed fans her?

6727655[/snapback]

Digger south så selvfølgelig er chopped and screwed noe jeg hører endel på. Men har ikke så jævlig mye av det. Har en jævla feit chopped and screwed sang av Mike Jones, Paul Wall og Slim Thug, men er jævlig vanskelig og si hva den heter for har ingen anig, sangen heter Mike Jones - Who is Mike Jones(og den ekke på albumet med samme navn). Slim Thugga drar noe som høres helt vilt ut på choppes and screwed: "Slicka Slim Thug, you got hate in your blood. Fuck showing love, I fuck up shit like the Texas flood" noen som vet hvilken sang det er så jeg kan finne navnet på den hadde vært kos. Men ikke så viktig iom jeg har sangen :p

 

Har også T.I Urban Legend C&S By Paul Wall, ikke så fett men funker.

Vil gjerne ha noen anbefalinger om dere kan gi. Mye stilig C&S ute og går :love:

 

Finnes også en plugin til winamp som jeg ikke husker navnet på atm som gjør at du kan styre pitch og sånt selv, dvs C&S sangene du hører på mens du hører dem :) mye som høres døds feita ut da og til tider sykt.

 

NP:Jo og Big P - VIP(Screwed)

 

EDIT:fant igjen den plug in til winamp pluggiebuggie

 

Nå driver jeg og kutter og skrur Looptroop her :p

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Er ikke noen egen grime/Eski topic, så jeg tar sjangsen på å slenge det inn her. Noen som vet om noen bra Grime Artister, helst som kjører litt av den samme stilen som N.A.S.T.Y Crew eller Roll Deep? eller sanger som har litt av den samme beaten som Kano`s - "Home Sweet Home". Som er nevnt tideligere på denne tråden. Er tydeligvis ikke den eneste som digger Grime eller Eski-beats her;)

Lenke til kommentar

Hehe, Pimp C sitt debuttalbum er også blitt C&S i Limited Edition av hans album. Dere kan tenke hvordan det har blitt. Albumet var ikke så bra, og med C&S ble det rett og slett værre :p !

 

Har i det siste fått sansen for Young Joc, nok en ny South-rapper som har dukket opp, eller? Liker godt sangen hans I Know You See It. Sjekk den ut. Og singelen It's Going Down.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
*snipp*

6728178[/snapback]

 

Har Devin The Dude-The Dude albumet i chopped & screwed, det er chille saker det :D

 

I dag har jeg fått noen nye album inn på pc'en, og med nye, så mener jeg ikke album som akkurat har kommet ut, men som jeg ikke hadde fra før, eller mista. :p

 

Tungtvann-Slibrige Tæksta

 

Tungtvann-Siste Skanse

 

The Magnificent DJ Jazzy Jeff

 

Outkast-Idlewild

 

Også en siste plate som på en måte ikke har navn hehe. Det er ett dobbelt album med bla Jaylib, Madvillain, Peanut Butter Wolf, J Dilla ++++, gleder meg til å høre igjennom den.

 

Prince Po-The Slickness kom også inn i huset i dag

Lenke til kommentar

Chea, 500spenn=

 

Cam'Ron - Come Home With Me

Chino XL - Here To Save You All

Deltron 3030 - Deltron 3030

Ghostface Killah - Fishscale

Ghostface Killah - Shaolin's Finest

Mobb Deep - Amerikaz Nightmare

Mobb Deep - Hell On Earth

Mobb Deep - Infamy

Mos Def & Talib Kweli - Blackstar

Three 6 Mafia - Most Known Unkown

 

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Chea, 500spenn=

 

Cam'Ron - Come Home With Me

Chino XL - Here To Save You All

Deltron 3030 - Deltron 3030

Ghostface Killah - Fishscale

Ghostface Killah - Shaolin's Finest

Mobb Deep - Amerikaz Nightmare

Mobb Deep - Hell On Earth

Mobb Deep - Infamy

Mos Def & Talib Kweli - Blackstar

Three 6 Mafia - Most Known Unkown

 

Gleder meg  :)

6730334[/snapback]

par-tre-fire-fem godalbum der ja, billig også

Lenke til kommentar
Chea, 500spenn=

 

Cam'Ron - Come Home With Me

Chino XL - Here To Save You All

Deltron 3030 - Deltron 3030

Ghostface Killah - Fishscale

Ghostface Killah - Shaolin's Finest

Mobb Deep - Amerikaz Nightmare

Mobb Deep - Hell On Earth

Mobb Deep - Infamy

Mos Def & Talib Kweli - Blackstar

Three 6 Mafia - Most Known Unkown

 

Gleder meg  :)

6730334[/snapback]

 

Eneste platene jeg ikke har er de 2 øverste, men resten er bangere! Enjoy

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...