Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Non Phixion - Rock Stars

Mos Def - Mathematics

KRS-One - Rappaz R. N. Danja

 

:thumbup:

6717808[/snapback]

 

Ståpikk sanger det der ass...

 

Noen fler som har fått sjekka ut Outcast - Idlewood? ga min mening for 2ish sider tilbake ;)

 

NP: Organism12 feat Seron & T.R - Vi E Bra (dirty oppland fans kjenner nok beaten fra Onkl sin fuck einar.. feita beat imo)

Lenke til kommentar

Cerfik:

Idlewild mener du.

 

Fenget ikke altså. Dessuten er det for mange låter, men siden albumet er selve soundtracket til filmen (Idlewild) som Outcast-duon spiller i så får det gå da. Veldig rare beats de har. Eneste låta som fenger faktisk er Life Is Like A Musical.

 

NP: T.I. - Chillin' With My B****.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Jeg er fra vestkanten :D

6716856[/snapback]

 

DU skal hates på ;) hehe

 

Noen fler som har fått sjekka ut Outcast - Idlewood? ga min mening for 2ish sider tilbake ;)

6720459[/snapback]

 

Hørte faktisk litt av albumet i dag, men fikk ikke helt satt meg inn i det. Har på følelsen at detta er ett album jeg må høre noen ganger før jeg får ordentlig feeling på det, men så skal det sies at det er gjerne de albumene som er best.

Lenke til kommentar
Faen as, fåkke sove. Skjer hiphop-horer? Skole imorra og greier, hvilken skole går dere på?

 

"Sway, we don't like you anymore" "I don't care, you just followin' flo fashion" 

 

Sway- Flo Fasion

6721478[/snapback]

 

Må stikke om 10minutter jeg :( , og jeg har bare sovet 2timer i natt :(

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Cerfik:

Idlewild mener du.

 

Fenget ikke altså. Dessuten er det for mange låter, men siden albumet er selve soundtracket til filmen (Idlewild) som Outcast-duon spiller i så får det gå da. Veldig rare beats de har. Eneste låta som fenger faktisk er Life Is Like A Musical.

 

NP: T.I. - Chillin' With My B****.

6720713[/snapback]

 

Ja ja pirk på meg :p honest mistake, var trøtt og fikk solen i øya mens jeg spilte trekspill osv...

 

Propaganda: Måtte selv høre på et par ganger før det satt litt, hele albumet er ikke så feita etter min mening, men et par av låtene går igjen hos meg.

Feks. Mighty O , The train , Life is a musical er noen som setter seg veldig hos meg hvertfall, også er det noen som er sånn innimellom sanger... Men jeg holder en finger på at Migthy O går bra til mainstream heads og vg lista peps...

 

Nå skal jeg ta og chille, helt kake etter skolen.

 

NP:The roots feat Dice Raw - The lesson (mener det er rahzel som står for beatboxinga om jeg ikke er helt på jordet. Iom den er på greatest knockout skiva hans også)

Lenke til kommentar

Stress.no om Idlewild:

Flørtingen med 30-tallet blir etter hvert ganske forutsigbar, samtidig som det rett og slett blir for mye tullball. Man savner oppbygning og struktur, og i stedet for alle disse korte låtsnuttene, ville jeg foretrukket litt lengre versjoner av de beste låtene, pluss selvfølgelig litt færre låter (Det er 25 spor her.) Big Boi og Dre har ikke vært like fokusert som de pleier å være, men la oss i det minste håpe at musikken står i stil til filmen. Selvfølgelig all honnør til OutKast for deres villighet til å eksperimentere, men denne gang har det gått litt over stokk og stein, gitt.

 

3/5.

Dette stemmer. For meg fenget det ikke og det hele ble bare rart. Jeg hadde gitt det 2/5. Jeg prøver og prøver, men det fenger bare ikke.

Lenke til kommentar
Chea, da var billetter til Ghostface bestilt, endelig  :green:

Er så jævla treig med slikt, trodde det var utsolgt.

 

np. Ghostface- Black Jesus

6724728[/snapback]

Lucky bastard :D en kompiss var backstage med ghostface og gutta nå sist de var i bergen. Han jobber med og promotere konserter som kommer her i bergen(LES:Henger opp plakater) men kanke hate, får billetter til alle konserter som er. Uansett sjanger. Men tror ghostface var stort for han, siden han er største wu fanen herfra til bombay...

 

NP:Gangstarr feat MOP - Half and half

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...