And1Baller Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Nas is like NP : Saigon - Pain in my life Endret 21. august 2006 av And1Baller Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Non Phixion - Rock StarsMos Def - Mathematics KRS-One - Rappaz R. N. Danja 6717808[/snapback] Ståpikk sanger det der ass... Noen fler som har fått sjekka ut Outcast - Idlewood? ga min mening for 2ish sider tilbake NP: Organism12 feat Seron & T.R - Vi E Bra (dirty oppland fans kjenner nok beaten fra Onkl sin fuck einar.. feita beat imo) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Cerfik: Idlewild mener du. Fenget ikke altså. Dessuten er det for mange låter, men siden albumet er selve soundtracket til filmen (Idlewild) som Outcast-duon spiller i så får det gå da. Veldig rare beats de har. Eneste låta som fenger faktisk er Life Is Like A Musical. NP: T.I. - Chillin' With My B****. Endret 21. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg er fra vestkanten 6716856[/snapback] DU skal hates på hehe Noen fler som har fått sjekka ut Outcast - Idlewood? ga min mening for 2ish sider tilbake 6720459[/snapback] Hørte faktisk litt av albumet i dag, men fikk ikke helt satt meg inn i det. Har på følelsen at detta er ett album jeg må høre noen ganger før jeg får ordentlig feeling på det, men så skal det sies at det er gjerne de albumene som er best. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Sjekk ut den videoen jeg linket til. Sangen heter Termanology - Watch How It Goes Down, og du BØR høre den. 6702546[/snapback] Damn, den var helt bangin'! Takker for tipset! Premier skuffer aldri! Endret 21. august 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Eeeeh okey?! Det er uansett ikke han, men de (pirk pirk) 6718476[/snapback] Den er flau. Pleier å bli illsint når folk sier sånt selv, så Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Eeeeh okey?! Det er uansett ikke han, men de (pirk pirk) 6718476[/snapback] Den er flau. Pleier å bli illsint når folk sier sånt selv, så 6721216[/snapback] Den var ganske grov hehe, shit happens Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jepp. Termanology - Watch How It Goes Down var i hvert fall sykt fet. Ellers har jeg prøvd å grave frem noen gamle godbiter av Dre, KRS og A Tribe Called Quest i natten, med varierende resultat. Leter fortsatt etter noe fet gangsta rap :> Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Faen as, fåkke sove. Skjer hiphop-horer? Skole imorra og greier, hvilken skole går dere på? "Sway, we don't like you anymore" "I don't care, you just followin' flo fashion" Sway- Flo Fasion Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Faen as, fåkke sove. Skjer hiphop-horer? Skole imorra og greier, hvilken skole går dere på? "Sway, we don't like you anymore" "I don't care, you just followin' flo fashion" Sway- Flo Fasion 6721478[/snapback] Må stikke om 10minutter jeg , og jeg har bare sovet 2timer i natt Endret 22. august 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Leter fortsatt etter noe fet gangsta rap :> 6721242[/snapback] Se om du finner no av RBX, det er en kar jeg har fått sansen for. Her snakker vi NWA nigguh, han var vel ikke med i NWA, men var i klikken, og han har mye fete tracks! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hørtes perfekt ut. Skal komme med tilbakemelding Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Leter fortsatt etter noe fet gangsta rap :> 6721242[/snapback] Prøv Spice 1 Timbuktu>>>>>>>>>>>>>Norske rappere Sier ikke at norsk rappere er dårlig, ga siste Tungtvann en fem'er. NP: Tha Alkaholiks - Daaam! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hva synes dere om "Fattaru" da? Har hørt noen sanger av dem bare: - Fattaru - Minahundar - Fattaru - Första Femman - Fattaru - 100 Spänn Har hørt dårligere, men også bedre Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Cerfik:Idlewild mener du. Fenget ikke altså. Dessuten er det for mange låter, men siden albumet er selve soundtracket til filmen (Idlewild) som Outcast-duon spiller i så får det gå da. Veldig rare beats de har. Eneste låta som fenger faktisk er Life Is Like A Musical. NP: T.I. - Chillin' With My B****. 6720713[/snapback] Ja ja pirk på meg honest mistake, var trøtt og fikk solen i øya mens jeg spilte trekspill osv... Propaganda: Måtte selv høre på et par ganger før det satt litt, hele albumet er ikke så feita etter min mening, men et par av låtene går igjen hos meg. Feks. Mighty O , The train , Life is a musical er noen som setter seg veldig hos meg hvertfall, også er det noen som er sånn innimellom sanger... Men jeg holder en finger på at Migthy O går bra til mainstream heads og vg lista peps... Nå skal jeg ta og chille, helt kake etter skolen. NP:The roots feat Dice Raw - The lesson (mener det er rahzel som står for beatboxinga om jeg ikke er helt på jordet. Iom den er på greatest knockout skiva hans også) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Stress.no om Idlewild: Flørtingen med 30-tallet blir etter hvert ganske forutsigbar, samtidig som det rett og slett blir for mye tullball. Man savner oppbygning og struktur, og i stedet for alle disse korte låtsnuttene, ville jeg foretrukket litt lengre versjoner av de beste låtene, pluss selvfølgelig litt færre låter (Det er 25 spor her.) Big Boi og Dre har ikke vært like fokusert som de pleier å være, men la oss i det minste håpe at musikken står i stil til filmen. Selvfølgelig all honnør til OutKast for deres villighet til å eksperimentere, men denne gang har det gått litt over stokk og stein, gitt. 3/5. Dette stemmer. For meg fenget det ikke og det hele ble bare rart. Jeg hadde gitt det 2/5. Jeg prøver og prøver, men det fenger bare ikke. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Chea, da var billetter til Ghostface bestilt, endelig Er så jævla treig med slikt, trodde det var utsolgt. np. Ghostface- Black Jesus Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Chea, da var billetter til Ghostface bestilt, endelig Er så jævla treig med slikt, trodde det var utsolgt. np. Ghostface- Black Jesus 6724728[/snapback] Lucky bastard en kompiss var backstage med ghostface og gutta nå sist de var i bergen. Han jobber med og promotere konserter som kommer her i bergen(LES:Henger opp plakater) men kanke hate, får billetter til alle konserter som er. Uansett sjanger. Men tror ghostface var stort for han, siden han er største wu fanen herfra til bombay... NP:Gangstarr feat MOP - Half and half Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Chea, da var billetter til Ghostface bestilt, endelig Er så jævla treig med slikt, trodde det var utsolgt. np. Ghostface- Black Jesus 6724728[/snapback] Misunnelig np: Ghostface Killah - The Champ Endret 22. august 2006 av Loeve Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Reis ivei folkens. 4-5 dager i Amster koster liite hvis du hooker opp med billig overnatting. Jeg ska bo på Bulldogg hostel/ COFFEESHOP Jay-Z kommer også så jeg etter jeg hadde fått fri og bestilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg