Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som la merke til hermetegnene på fasit? :roll:

Steffy: Hvor mye gatas har du hørt?

OleIsBest: Står fast på at'n er ganske så bling-bling.

Rykende_kaffe: Har hørt en del jenny å tante P, og hele dritten er bare kjempeirriterende, og ræwa rim. De lever på hypen, ville nå jeg si.

jaja, hver man for sin 20" rim.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Lautsprecher

OleIsBest: Står fast på at'n er ganske så bling-bling.

 

Mener du tungtvann? Nå har ikke jeg hørt mye tungtvann så kan egentlig ikke si om at de er bling-bling eller ikke, det inntrykket jeg sitter med er at de har et ganske lagt stykke igjen til de blir bling-bling

 

Xzibit derimot er vel nesten så bling som du får dem. Er en grunn til at MTV har valgt ut han til å være programleder for Pimp-My-Ride

Lenke til kommentar

Noen Dre-fans her? Bare jeg som gleder meg til Detox?

 

Xzibit derimot er vel nesten så bling som du får dem. Er en grunn til at MTV har valgt ut han til å være programleder for Pimp-My-Ride

 

Du har ikke hørt det eneste Xzibit-albumet med kvalitet. Kjøp "At the speed of Life" fra 1996 og hør. Da ser du kanskje også hvor mye Xzibit har forandret seg på 8 år :cry:

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Er ganske tydelig at det er ganske mange her som sier de liker rap som ikke har peiling på kvalitet, når de kan plassere Jester og sidebrok på den bra delen av listen mens Fat Joe og Jay-Z ender opp på den dårlige.

PS. Jenny og tante P er vel mere standup komikere enn rappere.

Så enig med deg... ;)

Hele hip hop sjangeren er et enormt dårlig talk show!

Lenke til kommentar
Noen Dre-fans her? Bare jeg som gleder meg til Detox?

Ikke at jeg følger så mye med, men er det det nye albumet hans som det har vært snakka om leeenge?

 

Åja Dr. Dre er bra musikk det. The Chronic er en kanon skive. Chronic 2001 er jo også hørbar, men den kan ikke måles med The Chronic. Nu er jo 2001 fra en annen periode kan en så si.

Lenke til kommentar

Tror jeg må si slik jeg sier om svært mye trance nå om dagen ->

 

Rap/hiphop hadde noen virkelige gode år fra slutten av 80-tallet til ca. midt på 90-tallet, med mange dyktige produsenter, nå om dagen er musikken ALTFOR simpel og veldig lite nyskapende, jeg mener: det er seriøst dritlett å produsere frem noen simple rap beats fra dassen.....og det sier selv de som er innad i miljøet.

 

Jeg hørte noe på rap/hiphop før, men etter at Will Smith sakte men sikkert forsvant har det aldri vært det samme etter min mening. N. B.I.G. er vel en av de desidert dyktigste produsentene gjennom tidende...fra i år vil jeg nok trekke frem N.E.R.D. som et av de bedre hiphop-prosjektene, de klarer i det minste å få inn noe litt nytt, og det er vel og bra. Men kan ikke akkurat si meg noe fan av rap og hiphop akkurat! :nei:

Endret av Calcuta
Lenke til kommentar
Jeg hørte noe på rap/hiphop før, men etter at Will Smith sakte men sikkert forsvant har det aldri vært det samme etter min mening. N. B.I.G. er vel en av de desidert dyktigste produsentene gjennom tidende...

Ahehaeaea!

 

Will Smith er ditt rapikon? Da har du ikke hørt mye bra rap!

Og at du ikke nevner Dr. Dre som en av tidenes største produsenter er ikke mindre enn latterlig, iallefall etter min mening. Men men, er enig i det du sier om at det er alt for mye likt i rap i dag. Når det gjelder N.E.R.D. blir selve rappingen litt for merkelig etter min smak (iallefall av det jeg har hørt), men for all del, et godt poeng.

 

Ikke at jeg følger så mye med, men er det det nye albumet hans som det har vært snakka om leeenge?

 

Jo, det er det. Og hvis hans forhåpninger for albumet stemmer ("No fast-forwards") er det nok noe å glede seg til.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Lautsprecher
OleIsBest: Står fast på at'n er ganske så bling-bling.

 

Mener du tungtvann? Nå har ikke jeg hørt mye tungtvann så kan egentlig ikke si om at de er bling-bling eller ikke, det inntrykket jeg sitter med er at de har et ganske lagt stykke igjen til de blir bling-bling

 

Xzibit derimot er vel nesten så bling som du får dem. Er en grunn til at MTV har valgt ut han til å være programleder for Pimp-My-Ride

Mente Feite jonathan.

Lenke til kommentar
Noen Dre-fans her? Bare jeg som gleder meg til Detox?

 

Xzibit derimot er vel nesten så bling som du får dem. Er en grunn til at MTV har valgt ut han til å være programleder for Pimp-My-Ride

 

Du har ikke hørt det eneste Xzibit-albumet med kvalitet. Kjøp "At the speed of Life" fra 1996 og hør. Da ser du kanskje også hvor mye Xzibit har forandret seg på 8 år :cry:

Jeg har vel hørt det meste av Xzibit og jeg vet at han har forandret seg. Sånn er det vel nesten med alle artister som slår gjennom. Jeg sier ikke at han var så mye bling-bling i 96, men jeg sier at han er det nå. Har likt han fra jeg hørte Paparazzi. Problemet hans er at han lager så variable låter. Har likosm ikke klart å lage et skikkelig gjennomført album etter "At the Speed of Life". Håpte i det lengste at hans nyeste skive "Weapons of Mass Destruction" skulle bringe han tilbake til gamle takter, men ble nesten like skuffa som da han slapp "Man Vs Machine" albumet.

 

Når det gjelder Detox albumet ville jeg ikke glede meg helt enda selvom Eminem på den nye skiva hinter til at de skal pushe Dre til å gi det ut. Dre har jo selv sagt at han ikke vil gi det ut da han har så mye annet å jobbe med. Men har også hørt at han har ombestemt seg så det er mye rykter ute å går. Uansett kommer det når det kommer tviler på at det er å finne i butikken i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Er ganske tydelig at det er ganske mange her som sier de liker rap som ikke har peiling på kvalitet, når de kan plassere Jester og sidebrok på den bra delen av listen mens Fat Joe og Jay-Z ender opp på den dårlige.

PS. Jenny og tante P er vel mere standup komikere enn rappere.

De kan vel strengt talt ha peiling på kvalitet selvom de liker andre artiser enn deg?

 

Selv er jeg av din oppfatning og syns det er drøyt å putte Fat Joe og Jay-z i den dårlige kategorien. Jester og Sidebrok falt heller ikke meg særlig for brystet :no:

 

Men smaken er som baken

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...