Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

NP:Coughee Brothaz - The More I Smoke (naboene så litt rart på meg når jeg spillte denne om igjen og om igjen når jeg malte utendørs med annlegget på fullt :p )

6702662[/snapback]

 

Men så er den så sinnsykt fet også da :love:

6702848[/snapback]

 

Det er den, utrolig chill også.

 

Torsty:Uff da :( har akkurat våknet så nå skal det høres gjennom mens jeg spiser, dusjer og loker rundt her...

Kan jo evt ty til den mindre lovlige måten til du får det da?

 

NP:Outcast - Migthy O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NP:Coughee Brothaz - The More I Smoke (naboene så litt rart på meg når jeg spillte denne om igjen og om igjen når jeg malte utendørs med annlegget på fullt :p )

6702662[/snapback]

 

Men så er den så sinnsykt fet også da :love:

6702848[/snapback]

 

Det er den, utrolig chill også.

 

Torsty:Uff da :( har akkurat våknet så nå skal det høres gjennom mens jeg spiser, dusjer og loker rundt her...

Kan jo evt ty til den mindre lovlige måten til du får det da?

 

NP:Outcast - Migthy O

6704676[/snapback]

 

Lasta ned Idlewild Blues og Morris Brown,men jeg vil vente med å høre de andre låtene til jeg får plata,ellers blir det ingen spenning :thumbup:

 

Men idag starter Premier League,så dere får ha meg unnskyldt :innocent:

Lenke til kommentar
lasta nettopp ned: Karpe Diem - Oversett

 

faen så bra den er  :D

6698999[/snapback]

 

Hm? Den har jeg ikke hørt om. Får sjekke det ut, da. Karpe er fett.

 

 

Eeeh? Det der er Mitt Band. :no:

6704347[/snapback]

 

Mitt Band kommer fra en mix-tape. Som egentlig er vanskelig å få tak i. Så den er kanskje grei å laste ned. Men vis du synes Karpe er bra musikk, KJØP PLATA. Ellers så kommer det aldri en plate nr.2

Lenke til kommentar
Mitt Band kommer fra en mix-tape. Som egentlig er vanskelig å få tak i. Så den er kanskje grei å laste ned. Men vis du synes Karpe er bra musikk, KJØP PLATA. Ellers så kommer det aldri en plate nr.2

6704953[/snapback]

 

Boikott annyone? :innocent:

 

Hører fortsatt gjennom outcast skiva og liker det jeg hører hitil. Kommer en bitteliten anmeldelse fra meg når jeg har hørt gjennom den noen ganger...

 

NP:Outcast - The train

Lenke til kommentar
Ellers så kommer det aldri en plate nr.2

6704953[/snapback]

 

min våte drøm :love:

6707380[/snapback]

 

Hehehehe veldige mange Karpe hatere her skjønner jeg :whistle:

6707462[/snapback]

 

Liker bedre Klovner I Kamp, Tungtvann og muligens Pen Jakke :tease:, når det gjelder engelsk rap er jo stadig Tommy Tee kongen :yes: . Liker også noen "tulle sanger" om bare bullshit rappet på norsk av forskjellige artister.

Lenke til kommentar

Vel nå har jeg hørt gjennom Outcast - Idlewood skiva, og jeg har litt blanede følelser til denne her. Er masse bra låter, men en del av dem falt ikke i smak hos meg. Jeg mener det er et utrolig bra album og anbefaler alle og skaffe seg det, men spørs om det blir husket med classics soim ATLiens..

 

NP:Outcast - Mighty O

Lenke til kommentar
Den beste rapgruppa er Gatas Parlament, punktum.

6710810[/snapback]

 

Du lyver! De er helt ok, flinke til å ha konserter, men ikke de beste i Norge nei.

Ville sagt at Tungtvann er de beste, Warlocks er fete og 10&L tar over tronen når de blower :w00t:

 

Kansje ikke, men de er flinke folk og jeg gleder meg til Kulturclash albumet

Lenke til kommentar
Den beste rapgruppa er Gatas Parlament, punktum.

6710810[/snapback]

 

Du lyver! De er helt ok, flinke til å ha konserter, men ikke de beste i Norge nei.

Ville sagt at Tungtvann er de beste, Warlocks er fete og 10&L tar over tronen når de blower :w00t:

 

Kansje ikke, men de er flinke folk og jeg gleder meg til Kulturclash albumet

6711366[/snapback]

 

Punktum, sa jeg! Tungtvann, wtf? Gatas Parlament!

Lenke til kommentar
Den beste rapgruppa er Gatas Parlament, punktum.

6710810[/snapback]

 

Du lyver! De er helt ok, flinke til å ha konserter, men ikke de beste i Norge nei.

Ville sagt at Tungtvann er de beste, Warlocks er fete og 10&L tar over tronen når de blower :w00t:

 

Kansje ikke, men de er flinke folk og jeg gleder meg til Kulturclash albumet

6711366[/snapback]

 

Punktum, sa jeg! Tungtvann, wtf? Gatas Parlament!

6711505[/snapback]

 

Buuuuu! :tease: Klovner I Kamp! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...