Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Det skal komme i slutten av 2006,sikkert ved juletider.

Men før det skal Lil Wayne slippe plate sammen med Birdman som er kalt "Like Father Like Son" som foreløbig skal komme ut 26 september.

 

http://www.cashmoney-records.com

 

Trykker du på den linken får du høre "Stuntin Like My Daddy" som er en feit singel fra Lil Wayne/Birdman plata.

 

:w00t:

 

Lil Wayne - Reciept

6697747[/snapback]

Okay. Carter-historien fortsetter! :)

 

Jeg var inne på siden til Cash Money, singelen hørtes bra ut. Typisk South-beat i sangen. :)

 

NP: Lil' Wayne - Get Over (Feat. Nikki).

 

Edit: T.I. Live At BET Awards 2006.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye snacks på den lista der, J-dilla sitt gleder jeg meg ganske bra til.

Fikk meg Outcast - Idlewood i dag, skal sjekke det ut i løpet av morra dagen og gi min mening om det ;) en kompiss som sa det var jævlig feita, men har blitt litt skuffet av outcast noen ganger.

 

NP:Coughee Brothaz - The More I Smoke (naboene så litt rart på meg når jeg spillte denne om igjen og om igjen når jeg malte utendørs med annlegget på fullt :p )

Lenke til kommentar
Mye snacks på den lista der, J-dilla sitt gleder jeg meg ganske bra til.

Fikk meg Outcast - Idlewood i dag, skal sjekke det ut i løpet av morra dagen og gi min mening om det ;) en kompiss som sa det var jævlig feita, men har blitt litt skuffet av outcast noen ganger.

 

NP:Coughee Brothaz - The More I Smoke (naboene så litt rart på meg når jeg spillte denne om igjen og om igjen når jeg malte utendørs med annlegget på fullt :p )

6702662[/snapback]

 

 

HVA!

 

Kanskje det ligger i postkassa mi idag også! :dribble:

 

*Løper ut*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...