Onyx Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Det skal komme i slutten av 2006,sikkert ved juletider.Men før det skal Lil Wayne slippe plate sammen med Birdman som er kalt "Like Father Like Son" som foreløbig skal komme ut 26 september. http://www.cashmoney-records.com Trykker du på den linken får du høre "Stuntin Like My Daddy" som er en feit singel fra Lil Wayne/Birdman plata. Lil Wayne - Reciept 6697747[/snapback] Okay. Carter-historien fortsetter! Jeg var inne på siden til Cash Money, singelen hørtes bra ut. Typisk South-beat i sangen. NP: Lil' Wayne - Get Over (Feat. Nikki). Edit: T.I. Live At BET Awards 2006. Endret 18. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 lasta nettopp ned: Karpe Diem - Oversett faen så bra den er Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Den nye Em derimot, er ikke noe å skryte av. 6697940[/snapback] Yea, og det er synd, jeg digga Eminem back in the days, nå syns jeg det er latterlig. lasta nettopp ned: Karpe Diem - Oversett faen så bra den er 6698999[/snapback] svett musikk Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Front Front Back, Front Front Back, Front Front Back, and Side to Side! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Devin the Dude-Georgy <3 Da trekker jeg meg tilbake inn i meg selv, og drar på grilldressen og gjør meg klar for øl drikking på høyt nivå! peace! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Jeg hørte på Roots Manuva hele våren, har blitt veldig lei av det. Veldig. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg hørte på Roots Manuva hele våren, har blitt veldig lei av det. Veldig. 6699650[/snapback] hehe, kan se for meg at det blir litt kjedelig i lengden, jeg digger Roots Manuva, men helst i litt mindre doser enn andre ting. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Den nye Em derimot, er ikke noe å skryte av. Jeg synes faktisk det andre albumet hans etter at Dre signa han var det beste, men etter det har det jo gått kjapt nedover . Men hvis man sammmenligner 50 Cent sitt nyeste album med mye av det andre som kommer ut blir jo det meste "bra" Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=367 Klikk på denne linken hvis du er interessert i å se hva som er PLANLAGT til å komme ut i fremtiden. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=367 Klikk på denne linken hvis du er interessert i å se hva som er PLANLAGT til å komme ut i fremtiden. 6700591[/snapback] nice, så mye bra der....can't wait! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Woho, j-zone sitt album så jo fett ut. Agallah og dilla sine blir spennende Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Woho, j-zone sitt album så jo fett ut. Agallah og dilla sine blir spennende 6700633[/snapback] jepp ser og fram til Count Bass D Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Noen som har noe ny, fet gangsta rap å rapportere om? :> Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Noen som har noe ny, fet gangsta rap å rapportere om? :> 6702346[/snapback] Sjekk ut den videoen jeg linket til. Sangen heter Termanology - Watch How It Goes Down, og du BØR høre den. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Mye snacks på den lista der, J-dilla sitt gleder jeg meg ganske bra til. Fikk meg Outcast - Idlewood i dag, skal sjekke det ut i løpet av morra dagen og gi min mening om det en kompiss som sa det var jævlig feita, men har blitt litt skuffet av outcast noen ganger. NP:Coughee Brothaz - The More I Smoke (naboene så litt rart på meg når jeg spillte denne om igjen og om igjen når jeg malte utendørs med annlegget på fullt ) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Noen som har noe ny, fet gangsta rap å rapportere om? :> 6702346[/snapback] Nye albumet til Trae er ganske kult. Sjekk ut Crooked I hvis du ikke ar hørt noe av ham før, boss is back mixtapen er rå. En av de beste rapperne just nu, no lie. 40cal har album ute hvis du er dipset fan.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 NP:Coughee Brothaz - The More I Smoke (naboene så litt rart på meg når jeg spillte denne om igjen og om igjen når jeg malte utendørs med annlegget på fullt ) 6702662[/snapback] Men så er den så sinnsykt fet også da Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Mye snacks på den lista der, J-dilla sitt gleder jeg meg ganske bra til. Fikk meg Outcast - Idlewood i dag, skal sjekke det ut i løpet av morra dagen og gi min mening om det en kompiss som sa det var jævlig feita, men har blitt litt skuffet av outcast noen ganger. NP:Coughee Brothaz - The More I Smoke (naboene så litt rart på meg når jeg spillte denne om igjen og om igjen når jeg malte utendørs med annlegget på fullt ) 6702662[/snapback] HVA! Kanskje det ligger i postkassa mi idag også! *Løper ut* Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) lasta nettopp ned: Karpe Diem - Oversett faen så bra den er 6698999[/snapback] Hm? Den har jeg ikke hørt om. Får sjekke det ut, da. Karpe er fett. Eeeh? Det der er Mitt Band. Endret 19. august 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg