Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

RBX er på The Chronic, er'n ikke

6694087[/snapback]

 

Godt mulig, er jo down med de gutta, utifra det jeg hørte da.

6694264[/snapback]

 

så nettopp i coveret, han er med på seks låter

6694293[/snapback]

 

Nemlig. :)

 

Har på følelsen at han er mer feat. enn noe annet, og det er jo kult nok det.

 

Jeg syns værtfall albumet virka jævla kult.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Britisk hip-hop er døds fett, jeg må absolutt sette meg mer inn i det. Streets er jeg allerede kjempe fan av, men føler at det finnes mye bedre greier fra den øya enn de.

6695435[/snapback]

Dizzee Rascal :!:

 

Neida, men nå er jeg tilbaks i forumet, har vært borte en stund, litt ufrivillig!

 

Godt å være tilbake, ligger litt etter i musikkfronten ser jeg :)

Lenke til kommentar
Når jeg hører om UK rap tenker jeg automatisk på beatboxing, de er jo overlegne tildags!

6695677[/snapback]

The one and only rahzel.... :love: missunner en kompiss som fikk sett han live ass.

 

NP:N.W.A - Chin Check

 

Signer ut for natta, fred ut.

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Når jeg hører om UK rap tenker jeg automatisk på beatboxing, de er jo overlegne tildags!

6695677[/snapback]

The one and only rhazel.... :love: missunner en kompiss som fikk sett han live ass.

Joda, Rahzel er "The Godfather of Noise", definitivt :D

 

Men mange av de unge, nye er helt klart talentfulle, se f.eks. Desebel, Faith SFX osv. :)

Lenke til kommentar
Britisk hip-hop er døds fett, jeg må absolutt sette meg mer inn i det. Streets er jeg allerede kjempe fan av, men føler at det finnes mye bedre greier fra den øya enn de.

6695435[/snapback]

Liker du The Streets sier jeg bare Mitchell Brothers. :)

 

Ellers, jeg får ikke sagt dette nok, sjekk ut Wiley, Dizzee Rascal og JME.

 

Er du veldig glad i britisk hip-hop ehs5?

6688958[/snapback]

Ja, det er jeg. :wee:

 

 

Dæven. Trodde det ikke fantes sånne i Norge :!:

 

The Streets

Kano

The Professor Green

The Mitchell Brothers

:love:

6695249[/snapback]

Hæhæ, det trodde jeg og, utenom meg. Kano er også veldig, veldig bra, og Green har gode freestyles. Endret av ehs5
Lenke til kommentar

 

Preeeeeeeeemo!

 

Se om dere kan spotte AZ i videoen :)

6693393[/snapback]

Likte ikke sangen. :( Vet ikke hvorfor, men følte ikke med han helt.

 

Uansett.

 

Torsty:

Når kommer Tha Carter III? Det jeg gleder meg til nå er Young Dro sitt debuttalbum. Er redd det blir for mye ''hustle & pimping''. Ikke helt bra det der. :(

Lenke til kommentar
Snakker vi britisk måå jo Roots Manuva nevnes.

6695663[/snapback]

 

oh yea!

 

Roots Manuva er helt rå!

6697080[/snapback]

Ikke for å mase ellernoe, men sjekk ut Termanology-sangen. Er spent på hva du synes....

 

Og det er ikke noe krav om å like låta...tingen er bare at hvis man føler klassisk Premo føler man låta....

 

Den eneste som kan måle seg med Premos konsistens er Dre. INGEN ANDRE har en katalog som er bangin' fra start til slutt. Premo begynner å rykke opp forbi Dre på skalaen min....fra mitt synspunkt er Premo mye mer konsistent med beatsene enn Dr. Dre er. For første gang sier jeg at:

 

Premo>Dr. Dre>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>alle andre.

 

True story...

Lenke til kommentar

rap og hip-hop / RnB er Koonge ..... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

Til alle dere som sier feks Rap suuger osv....

 

 

problemet deres er at dere har hørt kun en sang feks eminem da... (elr diaz og den duren )

 

 

---->"Esjj det var dårlig"---- så-------> "rap suuuger ".... (Pga den ene Dårlige sangen )

 

 

Mitt hint :

... ikke bedøm for fort ... grav lit ned ... søk etter rap ... som andre synes er bra ( feks forum , som dette)

 

når du har lasta ned ny rap og gravd litt ned i det og funnet noe, så hør på det å overhodet ikke tenk

" neei rap suuuger .... nei for noe dritt osv"

... hør på beat`en og teksten lev deg inn i sangen...... konsentrer deg litt.....

 

 

 

Så vurder på nytt

 

 

Tenk om igjend !!

 

 

 

 

 

-Djgunnah-

Lenke til kommentar
Snakker vi britisk måå jo Roots Manuva nevnes.

6695663[/snapback]

 

oh yea!

 

Roots Manuva er helt rå!

6697080[/snapback]

Ikke for å mase ellernoe, men sjekk ut Termanology-sangen. Er spent på hva du synes....

 

Og det er ikke noe krav om å like låta...tingen er bare at hvis man føler klassisk Premo føler man låta....

 

Den eneste som kan måle seg med Premos konsistens er Dre. INGEN ANDRE har en katalog som er bangin' fra start til slutt. Premo begynner å rykke opp forbi Dre på skalaen min....fra mitt synspunkt er Premo mye mer konsistent med beatsene enn Dr. Dre er. For første gang sier jeg at:

 

Premo>Dr. Dre>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>alle andre.

 

True story...

6697198[/snapback]

Mener du et album som er bangin fra start til slutt?

 

Isåfall: Slim Shady LP

Lenke til kommentar
Snakker vi britisk måå jo Roots Manuva nevnes.

6695663[/snapback]

 

oh yea!

 

Roots Manuva er helt rå!

6697080[/snapback]

Ikke for å mase ellernoe, men sjekk ut Termanology-sangen. Er spent på hva du synes....

 

Og det er ikke noe krav om å like låta...tingen er bare at hvis man føler klassisk Premo føler man låta....

 

Den eneste som kan måle seg med Premos konsistens er Dre. INGEN ANDRE har en katalog som er bangin' fra start til slutt. Premo begynner å rykke opp forbi Dre på skalaen min....fra mitt synspunkt er Premo mye mer konsistent med beatsene enn Dr. Dre er. For første gang sier jeg at:

 

Premo>Dr. Dre>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>alle andre.

 

True story...

6697198[/snapback]

Mener du et album som er bangin fra start til slutt?

 

Isåfall: Slim Shady LP

6697208[/snapback]

Haha, sorry, men en del av Gang Starr-albumene er jævlig mye bedre imho enn Slim Shady LP...

 

Step In The Arena, Hard To Earn, Moment of Truth>>Slim Shady LP.

 

Det er egentlig nok å høre på produksjonen. Slim Shady LP er så lite fokusert i forhold til f.eks. Moment of truth. Makan til dope beats finner du ikke. selvom Slim Shady LP er en bra plate når den ikke opp til Moment of Truth. Det er min mening iallefall. Chronic er en bedre plate enn noen av Gang Starr-albumene.......Det som hadde vært spennende er en Premo/Dre Mashup....tenk dere det albumet...

Lenke til kommentar
Haha, sorry, men en del av Gang Starr-albumene er jævlig mye bedre imho enn Slim Shady LP...

 

Step In The Arena, Hard To Earn, Moment of Truth>>Slim Shady LP.

 

Det er egentlig nok å høre på produksjonen. Slim Shady LP er så lite fokusert i forhold til f.eks. Moment of truth. Makan til dope beats finner du ikke. selvom Slim Shady LP er en bra plate når den ikke opp til Moment of Truth. Det er min mening iallefall. Chronic er en bedre plate enn noen av Gang Starr-albumene.......Det som hadde vært spennende er en Premo/Dre Mashup....tenk dere det albumet...

6697226[/snapback]

 

En dre og preme collabo hadde jo vært helt utrolig, tenk på de beatsa :love:

Lenke til kommentar

 

Preeeeeeeeemo!

 

Se om dere kan spotte AZ i videoen :)

6693393[/snapback]

Likte ikke sangen. :( Vet ikke hvorfor, men følte ikke med han helt.

 

Uansett.

 

Torsty:

Når kommer Tha Carter III? Det jeg gleder meg til nå er Young Dro sitt debuttalbum. Er redd det blir for mye ''hustle & pimping''. Ikke helt bra det der. :(

6697026[/snapback]

 

 

Det skal komme i slutten av 2006,sikkert ved juletider.

Men før det skal Lil Wayne slippe plate sammen med Birdman som er kalt "Like Father Like Son" som foreløbig skal komme ut 26 september.

 

http://www.cashmoney-records.com

 

Trykker du på den linken får du høre "Stuntin Like My Daddy" som er en feit singel fra Lil Wayne/Birdman plata.

 

:w00t:

 

Lil Wayne - Reciept

Endret av Torsty
Lenke til kommentar
Snakker vi britisk måå jo Roots Manuva nevnes.

6695663[/snapback]

 

oh yea!

 

Roots Manuva er helt rå!

6697080[/snapback]

Ikke for å mase ellernoe, men sjekk ut Termanology-sangen. Er spent på hva du synes....

 

Og det er ikke noe krav om å like låta...tingen er bare at hvis man føler klassisk Premo føler man låta....

 

Den eneste som kan måle seg med Premos konsistens er Dre. INGEN ANDRE har en katalog som er bangin' fra start til slutt. Premo begynner å rykke opp forbi Dre på skalaen min....fra mitt synspunkt er Premo mye mer konsistent med beatsene enn Dr. Dre er. For første gang sier jeg at:

 

Premo>Dr. Dre>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>alle andre.

 

True story...

6697198[/snapback]

Mener du et album som er bangin fra start til slutt?

 

Isåfall: Slim Shady LP

6697208[/snapback]

Haha, sorry, men en del av Gang Starr-albumene er jævlig mye bedre imho enn Slim Shady LP...

 

Step In The Arena, Hard To Earn, Moment of Truth>>Slim Shady LP.

 

Det er egentlig nok å høre på produksjonen. Slim Shady LP er så lite fokusert i forhold til f.eks. Moment of truth. Makan til dope beats finner du ikke. selvom Slim Shady LP er en bra plate når den ikke opp til Moment of Truth. Det er min mening iallefall. Chronic er en bedre plate enn noen av Gang Starr-albumene.......Det som hadde vært spennende er en Premo/Dre Mashup....tenk dere det albumet...

6697226[/snapback]

Jeg synes Slim Shady LP er et av de beste albumene ever. Nå tenker jeg ikke så mye på beats, men hvor lett Em bare pleide å leke med orda og få noen syke rim utav det. Dessuten var stilen hans annerledes da han ikke rappa om gata og ha en ak47 og gjøre noe, men om en trailerpark :whistle:

 

Den nye Em derimot, er ikke noe å skryte av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...