Onyx Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 John Blaze ble en klassiker allerede da den kom ut. Fantastisk sang. Med Fat Joe, Big Pun, Nas, Jadakiss & Raekwon. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Lættis den nye videon til Outkast.Morsomt med ny plate fra dem. NP: Outkast - Morris Brown Snook - Snook Svett och Tårar 6683816[/snapback] Video'n var fet, men jeg syns sangen var kjedelig, får håpe resten av plata er bra! 6686187[/snapback] Hele albumet deres ligger vel på myspacen deres tror jeg Ehs5; Du hadde ikke vunnet, sorry. Men hva syntes du om sas? De er jo britiske, men har vel ikke akkurat sounden du liker.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Preeeeeeeeemo! Se om dere kan spotte AZ i videoen Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Orker ikke lese eller diskutere no i dag, så dere får bare ett knall tips av meg! Devin the Dude-Georgy Er du i enda mer skeve sirup humør, så kjører du den i chopped & Screwed Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Ehs5; Du hadde ikke vunnet, sorry. Men hva syntes du om sas? De er jo britiske, men har vel ikke akkurat sounden du liker.. 6690049[/snapback] Korrekt, ikke helt sounden jeg liker, men det er ikke akkurat dårlig, rimene deres er gode. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Preeeeeeeeemo! Se om dere kan spotte AZ i videoen 6693393[/snapback] dette var jo skikkelig bra , har han flere låter ute? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 liker eminem og 50 cent jeg har hørt litt på Karpe Diem også, syns han er veldig bra til og være norsk rapper Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Preeeeeeeeemo! Se om dere kan spotte AZ i videoen 6693393[/snapback] Det der var feite saker,endelig en video fra NY som ikke er animert.Faktisk "in the hood". EDIT: NP: Lil Wayne - Fireman Noen andre som venter på "Carter III" ? Endret 17. august 2006 av Torsty Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) liker eminem og 50 cent jeg har hørt litt på Karpe Diem også, syns han er veldig bra til og være norsk rapper 6693625[/snapback] *kremt*Karpe er 2 karer*kremt* Oovz fy faen for en fet låt, premo beats>everything else imo. Så forresten Kleen live på torgallmenningen i bergen i dag, hakke noe vondt og si på den gutten. Husker jeg preika med han og Cilvaringz uttafor rza konserten i oslo for noen år sia da jeg sto up front og Rza tok på handa mi NP:M.O.P - Roll Call EDIT: Torsty ikke fått med meg at det kommer engang, er ikke litt med på hva som kommer ut nå framover må jeg ærlig inrømme. Men håper det blir som carter II eller bedre Endret 17. august 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Kleen var på skolen min i vinter, for å lære folk å rappe, for de som ville så klart. Diaz kom også en tur. Har ikke noe annet ord for det enn "lol". Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kleen var på skolen min i vinter, for å lære folk å rappe, for de som ville så klart. Diaz kom også en tur. Har ikke noe annet ord for det enn "lol". 6693929[/snapback] Det blir litt feil mener jeg, men diaz har noen fete sanger ikke så mye av det nye hans men endel litt fete. Kleen er også på den måten, ikke noen jeg har som favoritter innen norsk hip-hop, men sjekker ut når dem kommer med noe nytt. NP:Organism12 - Diamanttårar Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Preeeeeeeeemo! Se om dere kan spotte AZ i videoen 6693393[/snapback] dette var jo skikkelig bra , har han flere låter ute? 6693614[/snapback] Tror han har et par mixtapes ute, skal se om jeg kan hooke deg opp med myspace-siden hans. Kult at du likte låta Edit: Fant Myspace-siden hans. Er bl.a. en remix av en Christina Aguilera-låt, produsert av Premo. Sjekk det ut hvis du føler for det liker eminem og 50 cent jeg har hørt litt på Karpe Diem også, syns han er veldig bra til og være norsk rapper 6693625[/snapback] Oovz fy faen for en fet låt, premo beats>everything else imo. 6693789[/snapback] Truest story ever told Endret 17. august 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kleen var på skolen min i vinter, for å lære folk å rappe, for de som ville så klart. Diaz kom også en tur. Har ikke noe annet ord for det enn "lol". 6693929[/snapback] Haha! Vi snakker om Kleen Cut, right? Sorry ass, men den karen jeg har ikke no til overs for, jeg blir helt flau når jeg hører musikken hans. Diaz var kul, og hadde døds mye bra saker back in the days, den tia når han rappa på engelsk og sverga at han aldri skulle selge seg ut, og begynne å rappe på norsk. NP: Devin the Dude-Bust one for ya Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kleen er noe dritt, men han har skills. Flink teknisk. Men han eier ikke originalitet, rocafella wannabe. Faen, ikke prat om Premo, jeg er så lei for at det ikke ble Splash! tur på meg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Noen som har hørt no særlig om eller av RBX? Fikk en brent plate her, og han er visst en gammal hoodrat fra NWA tia, med dre og gutta....Det lille jeg har hørt er bangin', skikkelig fet, oldschool gangster rap! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 RBX er på The Chronic, er'n ikke Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Kleen var på skolen min i vinter, for å lære folk å rappe, for de som ville så klart. Diaz kom også en tur. Har ikke noe annet ord for det enn "lol". 6693929[/snapback] Haha! Vi snakker om Kleen Cut, right? Sorry ass, men den karen jeg har ikke no til overs for, jeg blir helt flau når jeg hører musikken hans. Diaz var kul, og hadde døds mye bra saker back in the days, den tia når han rappa på engelsk og sverga at han aldri skulle selge seg ut, og begynne å rappe på norsk. NP: Devin the Dude-Bust one for ya 6694026[/snapback] Jepp, Kleen Cut. Patetiske greier, jeg og noen andre gadd å bli med fordi vi slapp noen mattetimer (og veilederen presset oss fordi ingen andre gadd), vi skulle være på noe sånt fire ganger, vi droppa de to siste. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kleen er noe dritt, men han har skills. Flink teknisk. Men han eier ikke originalitet, rocafella wannabe. Faen, ikke prat om Premo, jeg er så lei for at det ikke ble Splash! tur på meg 6694028[/snapback] Sant så sant. Han hadde feit bukse i dag da, klin lik min. Det var status ass ammgad ammagad lizzm izm.. Oovz, endel fett på myspace siden takk for den NP:Bortalaget - Full och forvirra cypher (makaber og gutta i høyklasse) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 RBX er på The Chronic, er'n ikke 6694087[/snapback] Godt mulig, er jo down med de gutta, utifra det jeg hørte da. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 RBX er på The Chronic, er'n ikke 6694087[/snapback] Godt mulig, er jo down med de gutta, utifra det jeg hørte da. 6694264[/snapback] så nettopp i coveret, han er med på seks låter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg