Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lættis den nye videon til Outkast.Morsomt med ny plate fra dem.  :cool:

 

 

NP: Outkast - Morris Brown

       Snook - Snook Svett och Tårar

6683816[/snapback]

 

Video'n var fet, men jeg syns sangen var kjedelig, får håpe resten av plata er bra!

6686187[/snapback]

 

Hele albumet deres ligger vel på myspacen deres tror jeg

 

Ehs5; Du hadde ikke vunnet, sorry. Men hva syntes du om sas? De er jo britiske, men har vel ikke akkurat sounden du liker..

Lenke til kommentar

 

Preeeeeeeeemo!

 

Se om dere kan spotte AZ i videoen :)

6693393[/snapback]

 

 

Det der var feite saker,endelig en video fra NY som ikke er animert.Faktisk "in the hood".

 

EDIT:

 

NP: Lil Wayne - Fireman

 

Noen andre som venter på "Carter III" ?

Endret av Torsty
Lenke til kommentar
liker eminem og 50 cent jeg :)

 

har hørt litt på Karpe Diem også, syns han er veldig bra til og være norsk rapper  :D

6693625[/snapback]

 

*kremt*Karpe er 2 karer*kremt*

 

Oovz fy faen for en fet låt, premo beats>everything else imo.

 

Så forresten Kleen live på torgallmenningen i bergen i dag, hakke noe vondt og si på den gutten. Husker jeg preika med han og Cilvaringz uttafor rza konserten i oslo for noen år sia da jeg sto up front og Rza tok på handa mi :love:

 

NP:M.O.P - Roll Call

 

EDIT: Torsty ikke fått med meg at det kommer engang, er ikke litt med på hva som kommer ut nå framover må jeg ærlig inrømme. Men håper det blir som carter II eller bedre

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Kleen var på skolen min i vinter, for å lære folk å rappe, for de som ville så klart. Diaz kom også en tur. Har ikke noe annet ord for det enn "lol".

6693929[/snapback]

Det blir litt feil mener jeg, men diaz har noen fete sanger ikke så mye av det nye hans men endel litt fete. Kleen er også på den måten, ikke noen jeg har som favoritter innen norsk hip-hop, men sjekker ut når dem kommer med noe nytt.

 

NP:Organism12 - Diamanttårar

Lenke til kommentar

 

Preeeeeeeeemo!

 

Se om dere kan spotte AZ i videoen :)

6693393[/snapback]

 

dette var jo skikkelig bra :D , har han flere låter ute?

6693614[/snapback]

 

Tror han har et par mixtapes ute, skal se om jeg kan hooke deg opp med myspace-siden hans. Kult at du likte låta :)

 

Edit: Fant Myspace-siden hans. Er bl.a. en remix av en Christina Aguilera-låt, produsert av Premo. Sjekk det ut hvis du føler for det :)

liker eminem og 50 cent jeg :)

 

har hørt litt på Karpe Diem også, syns han er veldig bra til og være norsk rapper  :D

6693625[/snapback]

 

Oovz fy faen for en fet låt, premo beats>everything else imo.

6693789[/snapback]

 

Truest story ever told :D

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Kleen var på skolen min i vinter, for å lære folk å rappe, for de som ville så klart. Diaz kom også en tur. Har ikke noe annet ord for det enn "lol".

6693929[/snapback]

 

Haha! Vi snakker om Kleen Cut, right? Sorry ass, men den karen jeg har ikke no til overs for, jeg blir helt flau når jeg hører musikken hans.

 

Diaz var kul, og hadde døds mye bra saker back in the days, den tia når han rappa på engelsk og sverga at han aldri skulle selge seg ut, og begynne å rappe på norsk.

 

NP: Devin the Dude-Bust one for ya

Lenke til kommentar
Kleen var på skolen min i vinter, for å lære folk å rappe, for de som ville så klart. Diaz kom også en tur. Har ikke noe annet ord for det enn "lol".

6693929[/snapback]

 

Haha! Vi snakker om Kleen Cut, right? Sorry ass, men den karen jeg har ikke no til overs for, jeg blir helt flau når jeg hører musikken hans.

 

Diaz var kul, og hadde døds mye bra saker back in the days, den tia når han rappa på engelsk og sverga at han aldri skulle selge seg ut, og begynne å rappe på norsk.

 

NP: Devin the Dude-Bust one for ya

6694026[/snapback]

Jepp, Kleen Cut. Patetiske greier, jeg og noen andre gadd å bli med fordi vi slapp noen mattetimer (og veilederen presset oss fordi ingen andre gadd), vi skulle være på noe sånt fire ganger, vi droppa de to siste. :p
Lenke til kommentar
Kleen er noe dritt, men han har skills. Flink teknisk. Men han eier ikke originalitet, rocafella wannabe.

 

Faen, ikke prat om Premo, jeg er så lei for at det ikke ble Splash! tur på meg  :cry:  :no:

6694028[/snapback]

Sant så sant. Han hadde feit bukse i dag da, klin lik min. Det var status ass ammgad ammagad lizzm izm..

 

Oovz, endel fett på myspace siden takk for den ;)

 

NP:Bortalaget - Full och forvirra cypher (makaber og gutta i høyklasse)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...