Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare slenge inn en liten kommentar til Blackjack feat Nasty - Girls luv nasty.. Er en kanon låt og digger den som faen :love: men får egentlig ganske heftige Kanye vibber av beaten... Ikke noe negativt men kom på det nå :p

 

NP:Usher feat Alicia Keys - My boo(kom på random :D og er jo hip-hop)

Lenke til kommentar

Ah, har så sinnsykt oppheng i Dilated Peoples for tia, da spesielt 20-20 albumet, som jeg mener er noe av det bedre jeg har hørt.

 

Noen som har sjekka ut den nye video'n til Back Again? Fet video, og fet låt IMO...Kan hende dere allerede har diskutert detta, men jeg har jo 14 dagers absense og ta igjen :p

 

NP: Dilated Peoples-Kindness for weakness

 

Vil også komme med ett annet tips på den norske fronten: Herreløse - Pasikoett med Onkl P, Jaa9 & A-kjeft

Lenke til kommentar
Sjekk ut You can't hide, you can't run sangen på samme skive, digg :D

6682927[/snapback]

 

Heh, er min favoritt sang på plata :)

 

 

Dilated har brukt opp seg selv for lenge sia. Expansion Team er beste skiva. 20 20 er en stor skuff, og er ikke noe nytt i det hele tatt

6683725[/snapback]

 

Hæ?

 

Jeg skal si meg enig i at det gamle Dilated er noe bedre, men å si at 20-20 skiva er ''en stor skuff'' blir å dra den litt langt. Brukt opp seg selv? På hvilken måte? Dette vil jeg gjerne høre mer om. :)

Lenke til kommentar
Var du virkelig så imponert over den? :wee: Er egentlig det roligste Nasty Crew har lagd, sangen skiller seg egentlig veldig ut ifra alt annet de har lagd.

6682064[/snapback]

 

Ekke så inne på englands scenen så har ikke sjekka dem ut før, men det skal jeg faen meg gjøre nå :p fått med meg det meste av rppts manuva og Kano.

Er noe med den Nasty sangen som har hekta meg ass..

 

Dilated peoples har mye bra, vil ikke kalle 20-20 en skuff, men at de har levert bedre ekke noe hemlighet, men med de god låtene der så er det godtatt :love:

 

vel nå må jeg stikke, skole igjen for faen :(

 

NP:\Dilated Peoples & Beat Junkies - Turntablism

 

Fred ut...

Lenke til kommentar
NP:\Dilated Peoples & Beat Junkies - Turntablism

Dilated Peoples - Ear Drums Pop - Rmx ft. Planet Asia, Defari, White E. Ford & Phil Tha Agony

Dilated Peoples - Right and Exact

 

Handlet litt:

DILATED PEOPLES  20/20  EUR 9.99   

AYREON  Human Equation, The [special Edition - 2cd+dvd]  EUR 21.90   

LL COOL J  Todd Smith  EUR 12.99 

KENT  Vapen & Ammunition  EUR 9.99 

PUBLIC ENEMY FEAT. PARIS  Rebirth Of A Nation  EUR 14.97   

NAS  Illmatic [10th Anniversary Platinum Edition]  EUR 12.05

 

Anyways, har her og naa kjoept 2 billetter til:

 

Denne mannen LL Cool J

6563-8192004-115601.jpg

 

 

Her Heineken Music Hall

 

Jeg og en kamerat skal rocke vilt :dribble:

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Var du virkelig så imponert over den? :wee: Er egentlig det roligste Nasty Crew har lagd, sangen skiller seg egentlig veldig ut ifra alt annet de har lagd.

6682064[/snapback]

 

Ekke så inne på englands scenen så har ikke sjekka dem ut før, men det skal jeg faen meg gjøre nå :p fått med meg det meste av rppts manuva og Kano.

Er noe med den Nasty sangen som har hekta meg ass.. Fred ut...

6683904[/snapback]

Det er ikke så veldig lett å finne noe fra Nasty for tida, de var liksom større før, og de sliter med å få gitt ut noe som helst.
Lenke til kommentar
Ey ehs5. Keen på ett veddemål?

 

Fy faen, en dag på jobb helt uten musikk. Glemte mp3 spiller og greide å ødelegge cdspilleren.

Radio gikk av etter ca. 2min, for en dag  :cry:

 

Hadde verset til Jigga på Hustlin remixen på hjernen hele dagen. digg å få hørt den igjen  :cool:

6686937[/snapback]

 

 

Kjøpte faktisk Rick Ross plata til 99 kr.

 

Var ikke så verst,men han er en elendig rapper.

Mye bra sanger på den,men....meh.....

 

 

Siden jeg har forhåndsbestillt Outkast - Idlewild fra cdon lader jeg opp med kanskje min all-time favoritt plate:

 

NP: Outkast - ATLiens :w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Haha, greit det. Faen, håpet på en lett-tjent flaske Hennesey der :)

 

Torsty; Enig om det sier om Ross, men faen. Han har noe kult over seg, loads of karisma pluss at han får fine beats å rappe på. Samme tingen som med Jeezy egentlig. De har sine begrensinger, men har masse personlighet og ikke minst troverdighet. Fuck hatere, dere finner meg på fest med Jeezy på fullt volum.

 

Uansett; Jeezy>>>>Ross

 

NP; Lets get it/ Skys the limit :cool: x100

 

Thats riiiiiight
Lenke til kommentar
Er du veldig glad i britisk hip-hop ehs5?

6688958[/snapback]

Ja, det er jeg. :wee:

 

ehs5, jeg har en låt av Jehst - Staircase II Stage feat. J-Zone, verset til Jehst var ordentlig bra, noe du kan anbefale av han?

 

_______

En utrolig artig ting jeg fant:

Thomas In Da Club

6689202[/snapback]

Jeg liker faktisk ikke Jehst veldig mye, men noe er kult. Vet at han ga ut en CD kalt The Return of Drifter (eller noe i den duren) for lenge siden, og Falling Down etter det igjen, som sies å være det beste han har gitt ut. Jeg har en sang kalt High Plains Anthem, den er fet. Det er alt jeg veit. :shrug: Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...