Oovz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 I would never do crack. I would never do a drug named after a part of my own ass. Ok folks? Kind of a personal guideline in my life. Somebody says, "You want some crack?" I say, "I was born with one, pal! I really don't need another one. Thank you very much! If I want the second crack, I'll give you a call, but for right now I'm sticking with the solo crackola, thank you!" God.. crack. Only in America would a guy invent crack. Only in America would there be a guy that cocaine wasn't good enough for. You know? One guy walking around New York City back in 1985 going, "You know, that cocaine's pretty good, but I want something that makes my heart explode as soon as I smoke it, ok? I want to take one suck off that crack pipe and go *snort* *splat* Now I'm happy! I'm dead, the ultimate high!" -Denis Leary 6664739[/snapback] :!: [Rick James]Cocaine is a helluva drug[/Rick James] Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er det noen som har noe bra rap lignende Common? syns han er jævlig fet, men vil høre på litt annet også Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Crack ble oppfunnet fordi kokain var et dyrt dop, spesielt for de fattige. Crack er mye billigere, men kokain er bare en av de få ingredisensene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 I would never do crack. I would never do a drug named after a part of my own ass. Ok folks? Kind of a personal guideline in my life. Somebody says, "You want some crack?" I say, "I was born with one, pal! I really don't need another one. Thank you very much! If I want the second crack, I'll give you a call, but for right now I'm sticking with the solo crackola, thank you!" God.. crack. Only in America would a guy invent crack. Only in America would there be a guy that cocaine wasn't good enough for. You know? One guy walking around New York City back in 1985 going, "You know, that cocaine's pretty good, but I want something that makes my heart explode as soon as I smoke it, ok? I want to take one suck off that crack pipe and go *snort* *splat* Now I'm happy! I'm dead, the ultimate high!" -Denis Leary 6664739[/snapback] :!: [Rick James]Cocaine is a helluva drug[/Rick James] 6664766[/snapback] Oovz! du må da vite hvilken sang e er jeg lurer på.. ( postet på forrige side). Er ikke du Common ekspert a ? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Crack ble oppfunnet fordi kokain var et dyrt dop, spesielt for de fattige. Crack er mye billigere, men kokain er bare en av de få ingredisensene. 6665520[/snapback] Jeg vet jo det. Bakepulver osv...og man har hørt på for lite hiphop hvis man ikke har hørt om "80's crack fever". @Thomas_H: Sorry, var litt full i går. Er ikke Common-ekspert, men kan jo prøve. *Lete opp sanglinken* Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Keith Haring Når vi først snakker crack, har noen hørt Lil Wayne og Juelz med Cant feel my face? Verset til human crack er helt sinnsykt fett, gotta love it hvis du er into den typen rap.. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Høyre på Trina-What's Beef no.. Var faktisk litt feit Link Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Er det noen som har noe bra rap lignende Common? syns han er jævlig fet, men vil høre på litt annet også 6665490[/snapback] Mos Def, Talib Kweli. NP: Spice 1 - Playa Man Endret 14. august 2006 av Torsty Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er det bare jeg som simpelten elsker 50 cent - hate it or leave it? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Lei av den, og den heter Hate it or Love it. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er det bare jeg som simpelten elsker 50 cent - hate it or leave it? 6672105[/snapback] Remixen er soleklart best, men er oxo ganske lei av den nå Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 @Thomas: Har hørt på sample nå, prøvd å finne en sang som ligner på noen av albumene jeg har+dem i iTunes Music Store, lett etter en tekst som ligner, men finner ingenting. Synes sounden på låta var litt Electric Circus-aktig.....men fant ikke noen sanger på den skiva som passet helt. Vet ikke hvordan jeg skal få hjulpet deg mer... Nå skal jeg snart ut og drikke BILLIG pils på velkomstfest på veterinærhøyskolen, så dere får ha en bra kveld, mens jeg får en SINNSYK kveld. Jeg digger studentlivet allerede :!: Peace Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 @Thomas: Har hørt på sample nå, prøvd å finne en sang som ligner på noen av albumene jeg har+dem i iTunes Music Store, lett etter en tekst som ligner, men finner ingenting. Synes sounden på låta var litt Electric Circus-aktig.....men fant ikke noen sanger på den skiva som passet helt. Vet ikke hvordan jeg skal få hjulpet deg mer... Nå skal jeg snart ut og drikke BILLIG pils på velkomstfest på veterinærhøyskolen, så dere får ha en bra kveld, mens jeg får en SINNSYK kveld. Jeg digger studentlivet allerede :!: Peace 6673008[/snapback] Borg pils da eller enten billigere? Hmm har ikke så alt for mye nytt og komme med, men er i dipset humør igjen så utover kvelden blir det mye dipset.. NP:Dipset - We built this city Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har DU en ekte Infinite?! Det nekter jeg A tro...sorry... 6581649[/snapback] Har mer på pm hvis du fremdeles ikke tror meg Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dritfett Noen riper eller hakk i den? Har en Infinite som venter i posten på meg nå Liker du plata? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tja, den har sine øyeblikk. Jeg er ikke noe Em fan, men det er en fin LP. Den er i mint condition, herlig Mye betalte du? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 $ 61.00 + $ 20 frakt. Du? Jeg ser du har et hvitt cover. Infinite kommer vanligvis med et svart et. Trenger ikke å være helt Em-fan for å høre på den. Den er helt annerledes enn en typisk slim shady. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 whoa! Tilbake fra en 14 dagers ban, pga 14-tegns regelen, merkelig greier i grunn....Trudde man enten fikk posta, eller hvis det var under 14 tegn så blei det stoppa...yea yea... Dagens sangtips fra min side :Mobb Deep-Win or Lose Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 whoa! Tilbake fra en 14 dagers ban, pga 14-tegns regelen, merkelig greier i grunn....Trudde man enten fikk posta, eller hvis det var under 14 tegn så blei det stoppa...yea yea... Dagens sangtips fra min side :Mobb Deep-Win or Lose 6681143[/snapback] Velkommen tilbake hvertfall kommer med en fin fin låt for dagen også... kjører dipset dag igjen jeg NP:Juelz Santana - Oh yes(Mr.Postman) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Grime kommer til å ta over verden. Unnskyld at jeg ler.. Anyways, sleng opp link av mySpacen til Kano, vil sjekke ut. 6517381[/snapback] Kano har vel ikke kommet ut med noe nytt på en stund? Siste jeg hørte fra han var Home Sweet Home eller noe i den duren. Har et par sanger som er ganske så fine. 6517610[/snapback] Så ikke dette før nå. Kano har ikke kommet ut med noe nytt album nei, men en mixtape ga han ut i slutten av 2005. Beats and Bars heter den, og bra er den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg