Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

I would never do crack. I would never do a drug named after a part of my own ass. Ok folks? Kind of a personal guideline in my life. Somebody says, "You want some crack?" I say, "I was born with one, pal! I really don't need another one. Thank you very much! If I want the second crack, I'll give you a call, but for right now I'm sticking with the solo crackola, thank you!" God.. crack. Only in America would a guy invent crack. Only in America would there be a guy that cocaine wasn't good enough for. You know? One guy walking around New York City back in 1985 going, "You know, that cocaine's pretty good, but I want something that makes my heart explode as soon as I smoke it, ok? I want to take one suck off that crack pipe and go *snort* *splat* Now I'm happy! I'm dead, the ultimate high!"

 

-Denis Leary

6664739[/snapback]

:!:

 

[Rick James]Cocaine is a helluva drug[/Rick James]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I would never do crack. I would never do a drug named after a part of my own ass. Ok folks? Kind of a personal guideline in my life. Somebody says, "You want some crack?" I say, "I was born with one, pal! I really don't need another one. Thank you very much! If I want the second crack, I'll give you a call, but for right now I'm sticking with the solo crackola, thank you!" God.. crack. Only in America would a guy invent crack. Only in America would there be a guy that cocaine wasn't good enough for. You know? One guy walking around New York City back in 1985 going, "You know, that cocaine's pretty good, but I want something that makes my heart explode as soon as I smoke it, ok? I want to take one suck off that crack pipe and go *snort* *splat* Now I'm happy! I'm dead, the ultimate high!"

 

-Denis Leary

6664739[/snapback]

:!:

 

[Rick James]Cocaine is a helluva drug[/Rick James]

6664766[/snapback]

 

 

Oovz! du må da vite hvilken sang e er jeg lurer på.. ( postet på forrige side). Er ikke du Common ekspert a ? :p

Lenke til kommentar
Crack ble oppfunnet fordi kokain var et dyrt dop, spesielt for de fattige. Crack er mye billigere, men kokain er bare en av de få ingredisensene.

6665520[/snapback]

Jeg vet jo det. Bakepulver osv...og man har hørt på for lite hiphop hvis man ikke har hørt om "80's crack fever".

 

@Thomas_H: Sorry, var litt full i går. Er ikke Common-ekspert, men kan jo prøve. *Lete opp sanglinken*

Lenke til kommentar

@Thomas: Har hørt på sample nå, prøvd å finne en sang som ligner på noen av albumene jeg har+dem i iTunes Music Store, lett etter en tekst som ligner, men finner ingenting. Synes sounden på låta var litt Electric Circus-aktig.....men fant ikke noen sanger på den skiva som passet helt. Vet ikke hvordan jeg skal få hjulpet deg mer... :hmm:

 

Nå skal jeg snart ut og drikke BILLIG pils på velkomstfest på veterinærhøyskolen, så dere får ha en bra kveld, mens jeg får en SINNSYK kveld. Jeg digger studentlivet allerede :!:

 

Peace

Lenke til kommentar
@Thomas: Har hørt på sample nå, prøvd å finne en sang som ligner på noen av albumene jeg har+dem i iTunes Music Store, lett etter en tekst som ligner, men finner ingenting. Synes sounden på låta var litt Electric Circus-aktig.....men fant ikke noen sanger på den skiva som passet helt. Vet ikke hvordan jeg skal få hjulpet deg mer... :hmm:

 

Nå skal jeg snart ut og drikke BILLIG pils på velkomstfest på veterinærhøyskolen, så dere får ha en bra kveld, mens jeg får en SINNSYK kveld. Jeg digger studentlivet allerede  :!:

 

Peace

6673008[/snapback]

Borg pils da eller enten billigere? :p

 

Hmm har ikke så alt for mye nytt og komme med, men er i dipset humør igjen så utover kvelden blir det mye dipset..

 

NP:Dipset - We built this city

Lenke til kommentar
whoa!

 

Tilbake fra en 14 dagers ban, pga 14-tegns regelen, merkelig greier i grunn....Trudde man enten fikk posta, eller hvis det var under 14 tegn så blei det stoppa...yea yea...

 

Dagens sangtips fra min side :Mobb Deep-Win or Lose

6681143[/snapback]

Velkommen tilbake hvertfall :) kommer med en fin fin låt for dagen også...

 

kjører dipset dag igjen jeg :p

 

NP:Juelz Santana - Oh yes(Mr.Postman)

Lenke til kommentar
Grime kommer til å ta over verden.

 

Unnskyld at jeg ler..

 

Anyways, sleng opp link av mySpacen til Kano, vil sjekke ut.

6517381[/snapback]

Kano har vel ikke kommet ut med noe nytt på en stund? Siste jeg hørte fra han var Home Sweet Home eller noe i den duren. Har et par sanger som er ganske så fine.

6517610[/snapback]

Så ikke dette før nå. Kano har ikke kommet ut med noe nytt album nei, men en mixtape ga han ut i slutten av 2005. Beats and Bars heter den, og bra er den og. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...