Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Dagens liste:

 

Ali Vegas - Quiet Money ft. AZ

Copywrite - Fuck Soundcheck

El Da Sensei - On and On ft. Sadat X

Soul Position - Hand-Me-Downs

T.I. - You Know Who

Tommy Tee - Learn To Live (den med Chingy..)

Dudley Perkins - Get on Up

Afasi & Filthy - Bomfalleralla

De La Soul - Much More

 

Hvis noen av dere er ute etter ny musikk kan dere alltids prøve noe jeg har på lista :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Immortal Technique kom til Quarten siden Sway ikke kunne komme  :cry:  *Vil se Imo Tech Live*. Cunninlynguists kom og  :ohmy:

 

Dritt at jeg ikke kunne komme! Dere som var der, hvordan gjorde de det?

6659222[/snapback]

Hva faen, var ikke Sway der?

 

c3rfik, fett at du liker det. Har hørt på den en del ganger i det siste. :)

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Immortal Technique kom til Quarten siden Sway ikke kunne komme  :cry:  *Vil se Imo Tech Live*. Cunninlynguists kom og  :ohmy:

 

Dritt at jeg ikke kunne komme! Dere som var der, hvordan gjorde de det?

6659222[/snapback]

Hva faen, var ikke Sway der?

 

c3rfik, fett at du liker det. Har hørt på den en del ganger i det siste. :)

6660461[/snapback]

 

Jeg har nok en stor del i det :love::innocent:

Lenke til kommentar
Immortal Technique kom til Quarten siden Sway ikke kunne komme  :cry:  *Vil se Imo Tech Live*. Cunninlynguists kom og  :ohmy:

 

Dritt at jeg ikke kunne komme! Dere som var der, hvordan gjorde de det?

6659222[/snapback]

Hva faen, var ikke Sway der?

 

c3rfik, fett at du liker det. Har hørt på den en del ganger i det siste. :)

6660461[/snapback]

 

 

Nope, leste ett eller annet sted på siden til Quarten at Sway ikke kunne komme men ble erstattet med Imo Tech ( :love: )

Lenke til kommentar
Noen som har hørt på den nye skiven til DMX? Nettop fått den og skal sette den på nå. Hente noe cola så skal høytallerne få kjøre seg litt her. *håpe på at det er en kanon album*  :)

6660233[/snapback]

Jøss, lenge siden sist. Hvor har du vært?

 

Jeg har bare hørt Lord Give Me A Sign fra den nye plata hans. Den var ikke så aller verst, men DMX blir litt for "skrikete" for min smak. Pluss at han bør slutte å røyke crack...han er jo seriøst IKKE god i hodet. Bevis finner du her.

 

Han er sprø!

Lenke til kommentar
Har ikke hørt no særlig på Sway, men legger fingern på at jeg hadde blitt glad hvis Immortal hadde kommet.

 

Peruvian Cocaine, Point of no return, Harlem Streets, Obnoxious, Dance with the devil, Cause of Death og mange andre godlåter :)

6661316[/snapback]

 

Word selvom Sway har mye fett så Immortal noe som jeg har lyst og få med meg, Grunnene har du jo nevt der god låter i fleng..

 

NP:Obie Trice - Got some teeth..

 

Siste innlegg for meg i dag, fylla og byn i dag ;) Håper noe hip-hop på byn isteden for techno osv...

Lenke til kommentar
lurer på hva denne common sangen heter

 

. har all teksten men det står ikke navnet på sangen der jeg fant sangen.

 

I love it when we do it, you do it like you believe it

able to give and receive it with openeness

emotions just spill, and giving you something that you can feel...it's hard stay still

rubbin your desires up against mine

i feel you shakin, im thinkin that it's time

my fingers on the hook of your neck

deep in your eyes is a look of respect

...

if this is love, made unselfish

made for you to feel empowered at the same time helpless....

 

et go, and let me live inside you

what your mouth don't say, baby your thighs do

i want us to arrive to...gether

i love it when the weather, is wet and sticky

some depict me, as bein conscious

...yea i use my head

it was you that fed, my appetite for seduction

bitin and cussin, makin love and uhhhhh

touchin where no one has ever touched before

the heat got you open like an oven door

because of your innocense

even more you'll remember this, hardcore gentleness

before you wasn't into this...

on the ride, your freak became limitless

holdin on the the night, and we tight as we write

...on the walls

a story called "go"

6616322[/snapback]

 

bump..

 

 

sample av sangen: common sang

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Klovner i Kamp - Nattens Sønner fekk meg til å innsjå at Hip Hop ikkje er så verst. Nokon som har tips om anna bra rap?

6659282[/snapback]

karpe diem - Generalens eiendom

6662337[/snapback]

 

 

nevnt før av meg, men nevner det igjen, geto boys - mind playing tricks on me.

 

hele ATLiens av OutKast er jo supersmud, og Aquemini har og noen bra. Common - Be ( albumet altså) og Kanye West har mye bra spør du meg.

Lenke til kommentar
Jøss, lenge siden sist. Hvor har du vært?

 

Jeg har bare hørt Lord Give Me A Sign fra den nye plata hans. Den var ikke så aller verst, men DMX blir litt for "skrikete" for min smak. Pluss at han bør slutte å røyke crack...han er jo seriøst IKKE god i hodet. Bevis finner du her.

 

Han er sprø!

6661459[/snapback]

Har ikke vær så mye online for tiden.

Hehe han har alltid vært litt "vill og ustabil" men liker musikken. Rakk ikke å høre så mye egentlig men så langt høres det helt kurant ut.

Lenke til kommentar
Yup, garantert crack. Du ser han cracker opp noe sykt der i filmen blandt annet.

6663531[/snapback]

Kom igjen....du vet han gjør det. Hva skjer med å utgi seg selv for å være føderal agent når du kjører uten førerkort og er en berømt rapper?

 

Du vet like godt som meg at DMX går på noe som er langt kraftigere enn alkohol. Sa ikke at videoen jeg linket til var bevis på at han går på crack, sa bare at den var bevis på at han er sprø i hodet. Er bare min personlige teori (samt mange andres) at han går på crack. Er kanskje bare det at han minner meg om Tyrone the Crackhead fra Chapelle's Show :D

 

@Snow: Okay, kult å ha deg tilbake her uansett. Velsign oss med flere besøk i fremtiden. Hva synes du om Lord Give Me A Sign? Spor nr 16 ellernoe på skiva...

 

Nå legger jeg meg. Scoret på byen i kveld, så er happy. God natt til alle sammen! :w00t:

 

EDIT: Nattlåt: Nas & Kelis - Popular Thug

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

I would never do crack. I would never do a drug named after a part of my own ass. Ok folks? Kind of a personal guideline in my life. Somebody says, "You want some crack?" I say, "I was born with one, pal! I really don't need another one. Thank you very much! If I want the second crack, I'll give you a call, but for right now I'm sticking with the solo crackola, thank you!" God.. crack. Only in America would a guy invent crack. Only in America would there be a guy that cocaine wasn't good enough for. You know? One guy walking around New York City back in 1985 going, "You know, that cocaine's pretty good, but I want something that makes my heart explode as soon as I smoke it, ok? I want to take one suck off that crack pipe and go *snort* *splat* Now I'm happy! I'm dead, the ultimate high!"

 

-Denis Leary

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...