Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Har funnet en ny god band!

 

Har noen hørt om Swollen Members?

Swollen Members was founded in the mid-1990s. Is a Canadian hip hop group hailing from Vancouver, British Columbia.

Mye bra musikk :

Deep End, Lady Venom, Fuel Enjected, Red Dragon, Bad Dreams, Paranoia og mye mer :)

 

-_art_swollen_members_2.jpg

 

ps. liker rytmen de har!

post-94406-1155293478_thumb.jpg

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Rap sjangeren er i og for seg bra! Før hadde jeg spessielt sansen for internasjonal rap. (Liker det fortsatt) Artister som Kanye West, Jay-z, G unit ++. Men i det siste har jeg smålig gått over til norsk rap, og det viste seg å være veldig, VELDIG bra!

Favorittgruppa nå er uten tvil the h0rta cru. 18 og 19-åringer. Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Rap sjangeren er i og for seg bra! Før hadde jeg spessielt sansen for internasjonal rap. (Liker det fortsatt) Artister som Kanye West, Jay-z, G unit ++. Men i det siste har jeg smålig gått over til norsk rap, og det viste seg å være veldig, VELDIG bra!

Favorittgruppa nå er uten tvil the h0rta cru. 18 og 19-åringer. Anbefales på det sterkeste!

6654254[/snapback]

Jeg faktisk digger norsk rap jeg og ;) Hører mellomtidig også svensk rap, som for eks Petter. :p skal ta en kikk på h0rta cru

Lenke til kommentar
Mye T.I.-snakk. Er det bare meg, eller høres alle sangene hans like ut? Synes det blir mye likt. Uansett, her er noe litt annet, Nasty Crew:

 

http://www.youtube.com/watch?v=RirT6LigoxQ

6652027[/snapback]

 

ooooh maqn den sangen i videoen du linker til var jo døds feita.. Takk for den ;) mad props...

 

NP:Blackjack ft Nasty - Girls Love Nasty

6654396[/snapback]

Jepp. Ekte London-musikk. Synd de ikke er mer kjente, for det fortjener de.
Lenke til kommentar
Mye T.I.-snakk. Er det bare meg, eller høres alle sangene hans like ut? Synes det blir mye likt. Uansett, her er noe litt annet, Nasty Crew:

 

http://www.youtube.com/watch?v=RirT6LigoxQ

6652027[/snapback]

 

ooooh maqn den sangen i videoen du linker til var jo døds feita.. Takk for den ;) mad props...

 

NP:Blackjack ft Nasty - Girls Love Nasty

6654396[/snapback]

Jepp. Ekte London-musikk. Synd de ikke er mer kjente, for det fortjener de.

6654767[/snapback]

Den sangen var faktisk ganske kul, selvom refrenget var litt irriterende....del 2 av videoen følte jeg heller ikke, men for all del, må være noe av den første engelske hiphopen jeg virkelig har likt.

 

Sjekk ut http://www.myspace.com/talibkweli for den nyeste videoen til Talib. DOPE SHIT, ikke sov på dette!

Lenke til kommentar
Hei! Har funnet en ny god band!

 

Har noen hørt om Swollen Members?

Swollen Members was founded in the mid-1990s. Is a Canadian hip hop group hailing from Vancouver, British Columbia.

Mye bra musikk :

Deep End, Lady Venom, Fuel Enjected, Red Dragon, Bad Dreams, Paranoia og mye mer :) ps. liker rytmen de har!

Swollen Members - Too Hot :love:

Lenke til kommentar

Ser det er mange som liker Hip Hop, til min store tilfredsstillelse... Hører man på Hip Hop, bør man kle seg som en også;)

 

Ta en titt innom www.newera.pappeske.com da vel, og "go with the flow" du også....;) Dette er mye billigere enn du ville fått i butikk, så ikke nøl, varene forsvinner raskt.... :dribble:

Lenke til kommentar
Ser det er mange som liker Hip Hop, til min store tilfredsstillelse... Hører man på Hip Hop, bør man kle seg som en også;)

 

Ta en titt innom www.newera.pappeske.com da vel,  og "go with the flow" du også....;) Dette er mye billigere enn du ville fått i butikk, så ikke nøl, varene forsvinner raskt.... :dribble:

6658010[/snapback]

 

Oy det virket jo ikke som reklame neeeei da... Men min mening er at du kan kle deg hvordan pokker du vil, musikk smaken som teller :p

 

NP:BlackJack FT N.A.S.T.Y - girls luv nasty (er jo ikke blitt lite hektet på den nå a) :p fortsatt mad props for denne anbefalingen ;)

Lenke til kommentar
Ser det er mange som liker Hip Hop, til min store tilfredsstillelse... Hører man på Hip Hop, bør man kle seg som en også;)

 

Ta en titt innom www.newera.pappeske.com da vel,  og "go with the flow" du også....;) Dette er mye billigere enn du ville fått i butikk, så ikke nøl, varene forsvinner raskt.... :dribble:

6658010[/snapback]

 

Det var faktisk billig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...