Lungemannen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Noen her som liker Dälek? Ganske kult imo. Endret 10. august 2006 av Rikky Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Mye T.I.-snakk. Er det bare meg, eller høres alle sangene hans like ut? Synes det blir mye likt. Uansett, her er noe litt annet, Nasty Crew: http://www.youtube.com/watch?v=RirT6LigoxQ 6652027[/snapback] Vil si meg enig i det.Men jeg syns fortsatt KING er konge.Urban Legend hørte jeg dog mye mer på.Den liker jeg fortsatt NP: Lil Wayne - Go Hard Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hei! Har funnet en ny god band! Har noen hørt om Swollen Members? Swollen Members was founded in the mid-1990s. Is a Canadian hip hop group hailing from Vancouver, British Columbia. Mye bra musikk : Deep End, Lady Venom, Fuel Enjected, Red Dragon, Bad Dreams, Paranoia og mye mer ps. liker rytmen de har! Endret 11. august 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Moenjr Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Rap sjangeren er i og for seg bra! Før hadde jeg spessielt sansen for internasjonal rap. (Liker det fortsatt) Artister som Kanye West, Jay-z, G unit ++. Men i det siste har jeg smålig gått over til norsk rap, og det viste seg å være veldig, VELDIG bra! Favorittgruppa nå er uten tvil the h0rta cru. 18 og 19-åringer. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Mye T.I.-snakk. Er det bare meg, eller høres alle sangene hans like ut? Synes det blir mye likt. Uansett, her er noe litt annet, Nasty Crew: http://www.youtube.com/watch?v=RirT6LigoxQ 6652027[/snapback] ooooh maqn den sangen i videoen du linker til var jo døds feita.. Takk for den mad props... NP:Blackjack ft Nasty - Girls Love Nasty Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Rap sjangeren er i og for seg bra! Før hadde jeg spessielt sansen for internasjonal rap. (Liker det fortsatt) Artister som Kanye West, Jay-z, G unit ++. Men i det siste har jeg smålig gått over til norsk rap, og det viste seg å være veldig, VELDIG bra! Favorittgruppa nå er uten tvil the h0rta cru. 18 og 19-åringer. Anbefales på det sterkeste! 6654254[/snapback] Jeg faktisk digger norsk rap jeg og Hører mellomtidig også svensk rap, som for eks Petter. skal ta en kikk på h0rta cru Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Mye T.I.-snakk. Er det bare meg, eller høres alle sangene hans like ut? Synes det blir mye likt. Uansett, her er noe litt annet, Nasty Crew: http://www.youtube.com/watch?v=RirT6LigoxQ 6652027[/snapback] ooooh maqn den sangen i videoen du linker til var jo døds feita.. Takk for den mad props... NP:Blackjack ft Nasty - Girls Love Nasty 6654396[/snapback] Jepp. Ekte London-musikk. Synd de ikke er mer kjente, for det fortjener de. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Av en eller annen grunn virker det som norske rappere rapper som de gjorde i USA for 20-25 år siden...Men kanskje det bare er i mine ører Endret 11. august 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Mye T.I.-snakk. Er det bare meg, eller høres alle sangene hans like ut? Synes det blir mye likt. Uansett, her er noe litt annet, Nasty Crew: http://www.youtube.com/watch?v=RirT6LigoxQ 6652027[/snapback] ooooh maqn den sangen i videoen du linker til var jo døds feita.. Takk for den mad props... NP:Blackjack ft Nasty - Girls Love Nasty 6654396[/snapback] Jepp. Ekte London-musikk. Synd de ikke er mer kjente, for det fortjener de. 6654767[/snapback] Den sangen var faktisk ganske kul, selvom refrenget var litt irriterende....del 2 av videoen følte jeg heller ikke, men for all del, må være noe av den første engelske hiphopen jeg virkelig har likt. Sjekk ut http://www.myspace.com/talibkweli for den nyeste videoen til Talib. DOPE SHIT, ikke sov på dette! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Liker refrenget veldig godt, jeg. Er enig med del 2, det er noe med beaten som ikke stemmer. Den svake bassen skulle vært mye høyere. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 hør på den dere. MC Lyte - I rock the party Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei! Har funnet en ny god band! Har noen hørt om Swollen Members? Swollen Members was founded in the mid-1990s. Is a Canadian hip hop group hailing from Vancouver, British Columbia. Mye bra musikk : Deep End, Lady Venom, Fuel Enjected, Red Dragon, Bad Dreams, Paranoia og mye mer ps. liker rytmen de har! Swollen Members - Too Hot Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 1. Nas - Shoot`em up 2. Aviation - You were my everything 3. Usher - Yeah Noen som har flere lignende sanger å anbefale? Lenke til kommentar
CrazyTone Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ser det er mange som liker Hip Hop, til min store tilfredsstillelse... Hører man på Hip Hop, bør man kle seg som en også Ta en titt innom www.newera.pappeske.com da vel, og "go with the flow" du også.... Dette er mye billigere enn du ville fått i butikk, så ikke nøl, varene forsvinner raskt.... Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ser det er mange som liker Hip Hop, til min store tilfredsstillelse... Hører man på Hip Hop, bør man kle seg som en også Ta en titt innom www.newera.pappeske.com da vel, og "go with the flow" du også.... Dette er mye billigere enn du ville fått i butikk, så ikke nøl, varene forsvinner raskt.... 6658010[/snapback] Oy det virket jo ikke som reklame neeeei da... Men min mening er at du kan kle deg hvordan pokker du vil, musikk smaken som teller NP:BlackJack FT N.A.S.T.Y - girls luv nasty (er jo ikke blitt lite hektet på den nå a) fortsatt mad props for denne anbefalingen Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 wow, fant nettop ut at Gatas er på macmusic 2005! *skuffa* Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Immortal Technique kom til Quarten siden Sway ikke kunne komme *Vil se Imo Tech Live*. Cunninlynguists kom og Dritt at jeg ikke kunne komme! Dere som var der, hvordan gjorde de det? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Klovner i Kamp - Nattens Sønner fekk meg til å innsjå at Hip Hop ikkje er så verst. Nokon som har tips om anna bra rap? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Klovner i Kamp - Nattens Sønner fekk meg til å innsjå at Hip Hop ikkje er så verst. Nokon som har tips om anna bra rap? 6659282[/snapback] norsk rap med meningsfylte tekster? Sjekk ut Evig Poesi - I krig og kjærlighet Lenke til kommentar
9khil Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ser det er mange som liker Hip Hop, til min store tilfredsstillelse... Hører man på Hip Hop, bør man kle seg som en også Ta en titt innom www.newera.pappeske.com da vel, og "go with the flow" du også.... Dette er mye billigere enn du ville fått i butikk, så ikke nøl, varene forsvinner raskt.... 6658010[/snapback] Det var faktisk billig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg