Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er mange venner av meg som sier at jeg suger siden jeg hører på eminem å de store rap artistene. :(  grunnen er sikkert fordi de er metalheads da... jeg liker metal jeg også.. eller.. jeg liker omtrent alt av musikk... men hva skal jeg si til mitt forsvar?

6634146[/snapback]

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal måtte legitimere musikksmaken din ovenfor vennene dine. Samtidig har jeg vært gjennom uttallige diskusjoner her på diskusjon.no hvor jeg har prøvd å forsvare musikksmaken min, men jeg begynner å bli lei av å forsvare meg hele tiden. Vær stolt av det du står for, og gi faen i hva andre sier. Det er det beste rådet jeg kan gi :)

 

NP: Guru feat. Angie Stone - Keep Your Worries

En del av Jazzmatazz-materialet er faktisk veldig bra :thumbup:

 

Og glemte Jay-Z - I Just Wanna Love U (Give it 2 me)

Feeeeet beat!

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
det er mange venner av meg som sier at jeg suger siden jeg hører på eminem å de store rap artistene. :(  grunnen er sikkert fordi de er metalheads da... jeg liker metal jeg også.. eller.. jeg liker omtrent alt av musikk... men hva skal jeg si til mitt forsvar?

6634146[/snapback]

 

Sånne folk er "close-minded" og klarer sikkert ikke godta at andre har anderledes musikksmak enn dom.Hører på både metal og rap sjøl.Bare drit i det.Hør på hva du vil :thumbup:

 

Men det er vel kanskje ikke lurt å skru på en rappelåt når du henger sammen med dom ;)

Lenke til kommentar
det er mange venner av meg som sier at jeg suger siden jeg hører på eminem å de store rap artistene. :(  grunnen er sikkert fordi de er metalheads da... jeg liker metal jeg også.. eller.. jeg liker omtrent alt av musikk... men hva skal jeg si til mitt forsvar?

6634146[/snapback]

 

Unnskyld at jeg ler

:!:

 

 

Men seriøst, enten skaffer du deg noen nye venner eller gir du faen i hva de andre sier ELLER introduserer du dem for f.eks Nas-Illmatic eller Ghostface Killah- Ironman og vips; da fatter de hvorfor du hører på hip-hop :yes:

 

Ellers må jeg tipse folk (igjen) om Boot Camp albumet (Last Stand). Cden er litt ujevn, men Sean P & Rock drar så jæævlig kule vers.

 

Sjekk ut Trading Places, Everybody Knows Now, Here We Come, Dont You Cross the Line og He gave his life.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Verset til Rock på Everybody knows now, han flower så fett på denne.
Hey yo, I'm from the beast of the east, where we speak to you with heat

Beat your feet, fuck outta here tryin' to preach the Jesus

I do dirt, muscle the hustlers, bang out smokers

Munchers or mufflers, so what if you suckers don't fuck with us

Good, don't fuck with us, and while you at it, don't fuck with us

I got nothin' but slugs for your fucker love

Where was the love a couple of years ago?

Oh, now I'm back in your stereo, and here you go

You big schlong saddling straddling, switch side and dick ridin' and scramblin'

Lookin' for the next Sasha to slam in your maggot ass, male groupie actin'

Hoochie fanatic, Stan look-alike, bandwagon jumpin' bitch bastards

You are lookin' at one of the realist gorillas

Y'all some chinchillas, you soft niggaz

If I wanted your support, I would just take it

But we NFL, No-Fake-Love, keep the fake shit

 

Og sånn helt tilslutt, kan noen avkrefte/bekrefte at Tommy Tee skal produsere en låt på Jesus Price? Har også hørt rykter om noe Loudmouf feats. men det håper jeg ikke stemmer :/

Lenke til kommentar

Og sånn helt tilslutt, kan noen avkrefte/bekrefte at Tommy Tee skal produsere en låt på Jesus Price? Har også hørt rykter om noe Loudmouf feats. men det håper jeg ikke stemmer :/

6634952[/snapback]

 

Du kan høre den låta på Sean Prices myspaceside, og Loudmouf er :D .

 

dagens låttips:

El da Sensei - Crowd Pleasa

Murs & 9th Wonder - L.A.

Quasimoto - Return of the Loop Digga

Endret av unge_thendrup
Lenke til kommentar
GRATIS Organism12 mixtape!!

 

Lovlig nedlast, bigups til Kingsize. Organism12 var sykt kul på scenen btw, håper jeg får sett han igjen engang.

6634981[/snapback]

 

Takk for denne da er samlingen min så og si komplett av mbma :D

 

I dag fikk jeg en sang som fikk meg i så sykt mosh pit humør, konge beat og raw flow. Young Jeezy, Yo Gotti, & Allstar - Grey Goose (glem hatet noen har for Jeezy du vil flippe ut til denne låten etter noe drikke word up)

 

Skal høre gjennom Organism12 mixtapen nå og gi en liten feedback senere, Dj large lager masse bra beats imo..

 

NP:Organism 12 feat Onkl P - 1skritt fram og 2tilbake (onkl i klassisk stil)

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg Overvektig Joe konsert i går a ?

6639124[/snapback]

Glad jeg ikke var der. Hater virkelig den karen der. En kompis som kom fra Ghana med fly igår så forresten Fat Joe på flyplassen. Jeg hadde gitt han fingern og funnet noe å kaste på han karen hvis det var meg som så han ass.

 

 

Men noen som har hørt The Games nye mixtape Face of LA?

Det er noe av det verste mølet jeg har hørt denne karen har kommet med på år og dag. Aldri hatt et snev av sans for denne karen (bortsett fra på How we do og Hate it or love it, men gjett hvem som fortjeneste det var), men dette tok kaka.

 

For det første, denne karen kan ikke rappe, og det høres helt jævlig ut når han rapper over andres beats. For det andre, han gjør skam på orginallåtene. Spesielt Ridin Dirty (WESTCOAST REEEEMIX). Også skal han selvfølgelig disse G-unit, også drar han akkurat de samme dissene som han har dratt hundre ganger før.

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg Overvektig Joe konsert i går a ?

6639124[/snapback]

. Spesielt Ridin Dirty (WESTCOAST REEEEMIX). Også skal han selvfølgelig disse G-unit, også drar han akkurat de samme dissene som han har dratt hundre ganger før.

6639728[/snapback]

 

Ja, den var ikke noe digg i det hele tatt :nei:

Lenke til kommentar

Kanke hate på Joey Crrrack.. Kunne gitt ene armen for å sett han dra Twinz-verset på scenen.

 

Hyttertur imorgen, driver på å lage ett par cder som blidgjør folket, post gjerne noen tips ala cashmoney/swishahouse/dipset, musikk som er ekstra kjekk når man er dritings. Gidder ikke danse til MF Doom heller.

 

Btw; hvor er propaganda? Nyskjerrig på hvordan Devin konserten var.

Lenke til kommentar
Kanke hate på Joey Crrrack.. Kunne gitt ene armen for å sett han dra Twinz-verset på scenen.

 

Hyttertur imorgen, driver på å lage ett par cder som blidgjør folket, post gjerne noen tips ala cashmoney/swishahouse/dipset, musikk som er ekstra kjekk når man er dritings. Gidder ikke danse til MF Doom heller.

 

Btw; hvor er propaganda? Nyskjerrig på hvordan Devin konserten var.

6642772[/snapback]

worder den på JC ass, kanke hate på han litt engang, gitt meg så mye god låter gjennom årene atte :love:

 

Er også ganske spent på Devin konserten, tror han tar fyr live..

 

Kommer med noen tips til deg jeg vettu ;)

Young Jeezy, Yo Gotti, & Allstar - Grey goose (party låt for meg nå for tia)

Camron feat Max B - You gotta love it(ikke spessiel danse låt men beaten er digg, litt jay z diss i den også)

Obie Trice - Got Some Teeth (digger denne beaten)

 

Så gidder jeg ikke mer i farten :p for nå skal jeg ut en tur...

 

NP:The D.O.C - The Shit

Lenke til kommentar
Skaffet meg T.I.'s Urban Legend. Helt greit album, nå får jeg høre på noe nytt. Noen som har hørt de tidligere albumene? Trap Muzik?

6643500[/snapback]

Du som er så stor T.I fan, starta du med king? og jobber deg nedover i årene? :p

 

Jadda skaff deg alle album og mixtapes, du finner mye fett, og endel mindre fett...

 

Mottok den siste Jurassic-5 plata fra avisa idag

 

Som jeg har sagt litt tidligere i tråden, så falt ikke denne skiven helt i smak hos meg, er ikke Jurrasic 5 som jeg liker dem :( (Les) Power in Numbers..

 

NP:Fat Joe - My Lifestyle (digg beat imo.)

Lenke til kommentar
Skaffet meg T.I.'s Urban Legend. Helt greit album, nå får jeg høre på noe nytt. Noen som har hørt de tidligere albumene? Trap Muzik?

6643500[/snapback]

Du som er så stor T.I fan, starta du med king? og jobber deg nedover i årene? :p

 

Jadda skaff deg alle album og mixtapes, du finner mye fett, og endel mindre fett...

 

Mottok den siste Jurassic-5 plata fra avisa idag

 

Som jeg har sagt litt tidligere i tråden, så falt ikke denne skiven helt i smak hos meg, er ikke Jurrasic 5 som jeg liker dem :( (Les) Power in Numbers..

 

NP:Fat Joe - My Lifestyle (digg beat imo.)

6647190[/snapback]

 

 

hm...syns Feedback var jævli bra jeg da.

 

Snakker ikke som J-5 fan.

Lenke til kommentar
Skaffet meg T.I.'s Urban Legend. Helt greit album, nå får jeg høre på noe nytt. Noen som har hørt de tidligere albumene? Trap Muzik?

6643500[/snapback]

Du som er så stor T.I fan, starta du med king? og jobber deg nedover i årene? :p

Joda, har hørt topp-låtene fra Urban Legend, men dog ikke hele albumet. Sangen 24's fra Trap Muzik er digg.

 

Må inrømme at jeg har blitt litt lei av T.I. og gjengen hans. Blir for ensformig i lengden.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
hm...syns Feedback var jævli bra jeg da.

 

Snakker ikke som J-5 fan.

 

Er ikke sånn skikkelig fan, men føler de har levert bedre før for og si det på den måten..

 

De siste dagene mens jeg har malt har jeg satt på Tommy Tycker Om Mej :love:

Er så koselig mixtape, eneste jeg kan styre meg for er Nora Nor, hakke sansen for hu ass. Skjønner ikke hvorfor Tommy Tee må putte hu på mixtapene :nei: samme som på Back to work the official tp mixtape...

 

NP:Wu-tang - Uzi(pinky ring)

 

EDIT:glemte en T.I comment :p

Jo du blir litt lei av mye av samme i lengden, men det gjelder så og si det meste av musikk. Når det gjelder meg hvertfall, men da tar jeg meg bare et par dagers pause fra artisten/e og da er det som før :love:

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...