Dark Archon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hey chris du glemmer "Full Clip" . Er det bare meg som synes Big L`s freestyler slår alt på fart og dyktighet? Her er hans deler av 7 minute freestylen han gjorde sammen med Jay-Z: 7 Minute Freestyle Lyrics (Big L) Yo, check it Yo, I got slugs for snitches No love for bitches Puttin thugs in ditches When my trigger finger itches I got a rep that make police jet Known to get a priest wet I never beg for pussy like Keith Sweat Is Big L slow? Hell no Bitches get fucked on the roof when I ain't got no hotel dough I'm known for yoking jacks And beatin them with smoking gats Leavin token blacks with broken backs and open caps So with that bullshit, step to the rear son The last thing you want with Big L is a fair one Cause in a street brawl, I strike men like lightning You see what happened in my last fight friend? Aight then I beat kids with lead pipes I leave a trail of dead mic's Where I'm from, niggaz jewels get ran like red lights Old folks get mugged and raided Crimes are drug related And we live by the street rules that thugs created Clowns get smoked about a thousand volts For selling pounds of coke Front in this town and get a tech stuck down your throat I'm tellin you shit is about to get drastic soon I'm quick to blast a goon And break a motherfucker like a plastic spoon I got the looks that make your hotty stare I keep a shotty near It's the nigga with notty hair who Gotti fear Tracks I'm know to roast Until the microphone is ghost Props I own the most I'm leaving niggaz comatose Front and get your brain pinched Big L will have your whole gang lynched I started smoking dust and been insane since This rap shit was a great gift The other night some snake riffed And got a hot lead face lift All through high school I had braids I kept mad blades Stabbing teachers to death that gave me bad grades I cook the mic like a beef steak Cause my techniques great And I'm the nigga police hate in each state Cause I'm the neighborhood lamper Punk brother vamper Fuck around you'll find my silk boxers in your mother's hamper Cops drop when my glock makes a pow sound I'm from a whyle town You know my style clown, so bow down (Big L) My crew be deliverin hot lead when gats are clenched Rappers I jack and lynch Nobody can fuck with the way I be killing the shit in rap events Big L is the nigga you expect To catch wreck in any cassette deck I'm so ahead of my time, my parents haven't met yet I'm feeling like Billy Bathgate My rap style is past great I love to fuck a bitch from the back and watch her ass shake I probably got your mommy strung Niggaz hear me and take more notes than Connie Chung My clan plans to get Guillianni hung Never had a gassed head Got loot cause I stash bread Try to tax and I'ma beat your fagot ass half-dead I stomp white cops till the life stops For a low price hops Cause my blood is colder than an ice box On 1-3-9 you don't want a block war Cause my crew will kill a nigga from the lobby to the top floor And every time a mack eleven bucks I'm killing at least seven ducks I never was a follower of Reverend Butts The bitch type I dislike, I'm rougher than a fist fight All chicks ain't shit, ain't no such thing as Miss Right So we can never be a couple hun Fuck love, all I got for ho's is hard dick and bubble gum And clown emcee's I be attacking quick I'm on some rappin shit and some car jackin shit I ran up on this nigga name Mac in a black ac And put the gat to his cap, click-clack Sorry jack but get up out of that My 38 works great, so make a mistake and hesitate I can't wait to demonstrate this nickel plate He didn't listen to what I was speakin He started reaching So I left him sleepin with his temple leaking Endret 4. august 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 lurer på ossen rap-gamet hadde sett ut hvis pac, big, L, pun fortsatt hadde vært i live.... Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 yo.. bare lurte på om noen har erfaring med MAGIX Music Maker 11 Deluxe ? og om det er et program som fungerer bra til å skru sammen noen hobby hip hop beats.. må ha noe å sysle med mens jeg er i armèn :o) bærbar pc 4 the win 6609471[/snapback] Prøvd FruityLoops? Det er shareware, såvidt jeg vet, og man kan få imponerende mye bra ut av det. Har hørt at 9th Wonder lager en god del av beatene sine i FruityLoops, og Premo har ikke problemer med å mekke beaten til A Million and One Questions i FL. Har ikke mye erfaring med programmet, men et par kompiser av meg mekket ganske mye fett i FL en periode. 6610309[/snapback] Men hvis du først skal ta steget opp fra lekenivået til magix (ok da, det har blitt noe bedre med årene), vil jeg heller anbefale Cubase SX3. Da får du alle featuresene til FruityLoops, pluss mye bedre muligheter når det kommer til sampling og redigering av audio (FruityLoops var iallefall da jeg prøvde det sist hovedsaklig et sequencerprogram som fungerte best med midi og korte samples). Men for all del: heller FL enn Magix Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hey chris du glemmer "Full Clip" . 6611407[/snapback] Ja vet, den er også konge! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hey chris du glemmer "Full Clip" . Er det bare meg som synes Big L`s freestyler slår alt på fart og dyktighet? Her er hans deler av 7 minute freestylen han gjorde sammen med Jay-Z: 7 Minute Freestyle Lyrics (Big L) (...) 6611407[/snapback] Det er ikke en freestyle som at han finner på underveis... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Sier som Propaganda engang sa: Gangstarr is king! 6611351[/snapback] Truest story ever told. NP: CNN - Invincible. Godlåt! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Sier som Propaganda engang sa: Gangstarr is king! 6611351[/snapback] Truest story ever told. NP: CNN - Invincible. Godlåt! 6613415[/snapback] Orgamsisk innlegg og quote Jeg er borte fra tråden i 3 dager så er det 7 nye sider, impressive... Har ikke så mye nytt og komme med i og med at jeg ikke har hørt på noe særlig nytt i det siste, bortsett fra det nye Jurassic 5 albumet som jeg ble ganske skuffet av Hvor er den klassiske Jurassic stilen? Concrete schoolyard, I am somebody osv NP et hawt tips:Postal og Sheepy - Da Vinci Koden (hærlig italiano beat på feita rim) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Idag skal jeg se Organism 12 og Rodney P. Wohoo. Imorgen Vågsbygd Handy og Fem one. Har kjøpt pils, whiskey og hasj. Jippi kayey for ei helg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Anbefaler: Fabolous - Wake Up. KissaMcDuck: Høres morsomt ut. Håper du har det fint. Ha en god helg! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 U bet, like måte. Vorser til winter warz. Faen for ett vers Cappadonna drar Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 N.W.A. - Straight Outta Compton morsom den Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) lurer på hva denne common sangen heter . har all teksten men det står ikke navnet på sangen der jeg fant sangen. I love it when we do it, you do it like you believe it able to give and receive it with openeness emotions just spill, and giving you something that you can feel...it's hard stay still rubbin your desires up against mine i feel you shakin, im thinkin that it's time my fingers on the hook of your neck deep in your eyes is a look of respect ... if this is love, made unselfish made for you to feel empowered at the same time helpless.... et go, and let me live inside you what your mouth don't say, baby your thighs do i want us to arrive to...gether i love it when the weather, is wet and sticky some depict me, as bein conscious ...yea i use my head it was you that fed, my appetite for seduction bitin and cussin, makin love and uhhhhh touchin where no one has ever touched before the heat got you open like an oven door because of your innocense even more you'll remember this, hardcore gentleness before you wasn't into this... on the ride, your freak became limitless holdin on the the night, and we tight as we write ...on the walls a story called "go" Common_hvilken_sang.mp3 Endret 5. august 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Eminem - Brain damage Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Utrolige beats.. Mr.president tar av Dagens mårralåt for meg; Paul wall ft. big pokey - sittin sidewayz Endret 5. august 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hey chris du glemmer "Full Clip" . Er det bare meg som synes Big L`s freestyler slår alt på fart og dyktighet? Her er hans deler av 7 minute freestylen han gjorde sammen med Jay-Z: 7 Minute Freestyle Lyrics (Big L) (...) 6611407[/snapback] Det er ikke en freestyle som at han finner på underveis... 6612625[/snapback] Hei, seriøst jeg er da ikke en total idot heller . Og det gjør heller ikke sangen dårligere i min mening Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 er det forbudt å lage freestylene i hodet først? for så å presentere de som brand new on the fly never heard before "freestyles"? jajajaj.. bla bla... freestyles skal være spontant på stede rim Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Begrepet "freestyle" har (nesten) ingenting med å freestyle lengre. Bare ett annet ord for cypher. Når vi snakker Big Pun, har dere hørt I C dead people sangen til Redman? Rå sang der han sampler pun, biggie, big l på en fet måte. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Begrepet "freestyle" har (nesten) ingenting med å freestyle lengre.Bare ett annet ord for cypher. Når vi snakker Big Pun, har dere hørt I C dead people sangen til Redman? Rå sang der han sampler pun, biggie, big l på en fet måte. 6617682[/snapback] Du har rett i det, det er ekstremt få folk som gjør spontane freestyles nå om dagen. Men det har ikke noe å si for meg så lenge teksten er bra Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Når vi snakker Big Pun, har dere hørt I C dead people sangen til Redman?Rå sang der han sampler pun, biggie, big l på en fet måte. 6617682[/snapback] Hvilken plate er den sangen på? NP: Gravediggaz - Nowhere To Run, Nowhere To Hide Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Viser seg at 2pac er i live, men vet jo ikke om denne filmen er fake eller ikke =/ http://video.google.com/videoplay?docid=-7...50&q=2pac+alive I mine øyne ser den ekte ut men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg