Thend Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jepp, den er fet, dog bare halvparten så fet som Onyx - Slam Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 "I know Pablo, Noriega – the real Noriega – he owe me a 100 favors" Har hørt igjennom port of miami en del ganger nå og begynner å like det bedre og bedre... synes han gjør en bra debut miami bamsen, suge knight look-a-like... voldtapaa :o) tror jeg faktisk kjøper skiva ! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det som er "hot" på stereoen min for tiden: Public Enemy Jurassic 5 CunninLyngusts Eazy-E NWA Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Til dere som liker Onyx - Slam Harder: Sjekk CNN - Invincible Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Bare hyggelig, skal si ifra hvis jeg skal nedover Diskusjon.no gathering i amster yo, fuck HW-lan. Da er det vedtatt, jeg og kjæresten drar til Amster for å se Tony Starks . Fy faen, dere kommer sannsynligvis til å bli driiitleie av å høre det de neste månedene. Meg nå; , meg om to måneder; 6602482[/snapback] That's the way to do it. Kan ikke love noe, men mulig vi kan møtes. Bor atm 30 km fra Amster. Når du kommer nedover, bor jeg med 1 franskmann, 6 tsjekkere og 2 slovaker. De vil nok også ha et ord med i laget om hva som skal skje i helgen. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Okay, jeg har funnet den BESTE remixen jeg noengang har hørt i mitt liv. Seriøst, hvis ikke dere har hørt denne låta, må dere gjøre det ASAP! Big Punisher feat. Fat Joe - Twinz (Deep Cover '98 Remix) Beaten trenger ingen nærmere introduksjon (1-8-7 on a undercover cop), men fyfaen så dyktige Pun og Fat Joe er! Jeg ble skikkelig imponert. Hør denne i dag! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Yndlings-sangen min mange år. Pun flower så crazy på den. Ready for war joe, how you wanna blow they spotI know these dirty cops that'll get us in if we murder some wop Hop in your hummer, the punisher's ready; meet me at beatles' With noodles, we'll do this dude while he's slurpin spaghetti Everybody kiss the fuckin floor, joey crack, buck em all If they move, noodles shoot that fuckin whore Dead in the middle of little italy little did we know That we riddled some middleman who didn't do diddily Shiiiit. Fantastisk rapper med det mange mangler idag; karisma. Loads of it Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Ser ut som jeg var den eneste som likte den nye DMX plata (fikk med dvd og greier ) Skjedde en del her siden jeg sist sjekka :/ Holder meg til min New Orleans-rap Endret 3. august 2006 av Torsty Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Til dere som liker Onyx - Slam Harder: Sjekk CNN - Invincible 6606040[/snapback] Premo er og blir best. Han og Dre står alene på toppen. Igjen, fuck a RZA. Takk for tipset, forresten. Har hørt om låta før, men ikke hørt den før nå. Dritkul låt, anbefales videre. Yndlings-sangen min mange år. Pun flower så crazy på den. Ready for war joe, how you wanna blow they spotI know these dirty cops that'll get us in if we murder some wop Hop in your hummer, the punisher's ready; meet me at beatles' With noodles, we'll do this dude while he's slurpin spaghetti Everybody kiss the fuckin floor, joey crack, buck em all If they move, noodles shoot that fuckin whore Dead in the middle of little italy little did we know That we riddled some middleman who didn't do diddily Shiiiit. Fantastisk rapper med det mange mangler idag; karisma. Loads of it 6608321[/snapback] Ikke sant, akkurat den delen i bold er sinnsyk! Dette var meg når jeg hørte den første gang: Endret 3. august 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 ah, den låta er klassisk! Eneste som trekker ned er pustinga til Pun Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) yo.. bare lurte på om noen har erfaring med MAGIX Music Maker 11 Deluxe ? og om det er et program som fungerer bra til å skru sammen noen hobby hip hop beats.. må ha noe å sysle med mens jeg er i armèn :o) bærbar pc 4 the win Endret 3. august 2006 av Alieu Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 yo.. bare lurte på om noen har erfaring med MAGIX Music Maker 11 Deluxe ? og om det er et program som fungerer bra til å skru sammen noen hobby hip hop beats.. må ha noe å sysle med mens jeg er i armèn :o) bærbar pc 4 the win 6609471[/snapback] Prøvd FruityLoops? Det er shareware, såvidt jeg vet, og man kan få imponerende mye bra ut av det. Har hørt at 9th Wonder lager en god del av beatene sine i FruityLoops, og Premo har ikke problemer med å mekke beaten til A Million and One Questions i FL. Har ikke mye erfaring med programmet, men et par kompiser av meg mekket ganske mye fett i FL en periode. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Haha, jeg har ikke hastverk med bildet jeg altså.Det kommer når jeg gidder. 6600107[/snapback] Jammen gidd litt kjappere! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Haha, i Onyx - Slam Harder: Aiyyo, who slam harder? Onyx, or Vince Carter? Forresten, Vince Carter er 3. beste spilleren overall denne sesongen. God spiller. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Søstera mi kommer hjem fra ferie snart, hu har kamera. Hvorfor tror du meg ikke egentlig?, dritlett å skaffe på ebay.. NP; Boot Camp; Trading places. FAEN SÅ RÅ Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) DJ Skee & Nu Jerzey Devil - The Game: The Black Wall Street Journal Vol. 1 (mixtape) Endret 3. august 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 ikke veldig hot mixtape og jeg er game fan... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 yo.. bare lurte på om noen har erfaring med MAGIX Music Maker 11 Deluxe ? og om det er et program som fungerer bra til å skru sammen noen hobby hip hop beats.. må ha noe å sysle med mens jeg er i armèn :o) bærbar pc 4 the win 6609471[/snapback] Prøvd FruityLoops? Det er shareware, såvidt jeg vet, og man kan få imponerende mye bra ut av det. Har hørt at 9th Wonder lager en god del av beatene sine i FruityLoops, og Premo har ikke problemer med å mekke beaten til A Million and One Questions i FL. Har ikke mye erfaring med programmet, men et par kompiser av meg mekket ganske mye fett i FL en periode. 6610309[/snapback] Shareware er altfor begrenset, synes jeg. Jeg har veldig lyst på det, eller eventuelt lære meg Reason og skaffe det. Reason er vel en del mer komplisert, etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Søstera mi kommer hjem fra ferie snart, hu har kamera. Hvorfor tror du meg ikke egentlig?, dritlett å skaffe på ebay.. NP; Boot Camp; Trading places. FAEN SÅ RÅ 6610459[/snapback] Tja, er vel ikke allverdens folk som betaler vilt fremmede folk fra USA for noe man ikke er helt sikker pA om de har.....kjenner ikke mange som handler pA eBay hvertfall... Men show me...det ble jo bare laget 400 album av Infinite, og mange er vel sikkert 0delagt. Men vet ikke om det er kassetten eller LP'en som var sA sjelden...er visst noen pA ebay nA og kassetten er sykt mye dyrere og mer budt pA. Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Gang Starr - Battle Gang Starr - Just To Get A Rep Gang Starr - The Militia Gang Starr - take it personal Sier som Propaganda engang sa: Gangstarr is king! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg