ArmenMinAU Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvor er Infinite LPen KissaMcDuck? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Haha, jeg har ikke hastverk med bildet jeg altså.Det kommer når jeg gidder. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Har nesten hørt igjennom hele Norske Byggerklosser albumet nå, og det var som å komme tilbake til når jeg var kid. Den plata er seriøst helt sinnsykt bra! 6594130[/snapback] Den tas frem ved koselige anledninger her ogsaa. God skive. Btw, sjekket ut Aerosoul? Den eneste instrumentallaaten jeg vet om fra Tommy, utrolig god lyd, han burde gjoere det mer imo. Jeg leter etter noen norsk rapp, Har alt av: Oppland Karpe Diem Tungtvann (Ja beste norske rappen!) Klovner i Kamp Trenger mer! 6598456[/snapback] Synes Pen Jakke har svaert god flyt paa Oesten albumet. Hvis engelsk gaar greit, er Tommy Tee - Bonds Beats and Beliefs, ganske enkelt det beste norske albumet pr i dag og i all overskuelig fremtid Endret 2. august 2006 av AvieN Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg leter etter noen norsk rapp, Har alt av: Oppland Karpe Diem Tungtvann (Ja beste norske rappen!) Klovner i Kamp Trenger mer! 6598456[/snapback] Av norsk rap (på norsk og engelsk) så kan vel også anbefale Kompani 69, Absurd Oppspinn, Cam n' A-lee, Ahoys, Herreløse og Darkside Of The Force anbefales. Og please ikke stikk fra tråden bare fordi Cream tror at hip-hop handler utelukkende om bling, guns & bitches... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har nesten hørt igjennom hele Norske Byggerklosser albumet nå, og det var som å komme tilbake til når jeg var kid. Den plata er seriøst helt sinnsykt bra! 6594130[/snapback] Den tas frem ved koselige anledninger her ogsaa. God skive. Btw, sjekket ut Aerosoul? Den eneste instrumentallaaten jeg vet om fra Tommy, utrolig god lyd, han burde gjoere det mer imo. Aerosoul er faktisk en kjempebra låt. "It's like a virus..." og jeg liker avataren din, AvieN Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvorfor ikke høre litt om g-unit? Har jo vært side opp og side ned om T.I. tidligere. Kan ikke si jeg bryr meg så mye mer om han. Alle har vi ulik smak. Er så dritt lei av å lese om folk som ldigger hip-hop, men hater alt som er kommers - uansett. Greit at mye av det som er kommers er dårlig, men det finnes bra mye ræva undergrunn også. Uansett det er ytterst få som begynner å digge rett på undergrunn, de fleste blir kjent med hip-hop gjennom mainsteam. For så å utforske det videre! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har nesten hørt igjennom hele Norske Byggerklosser albumet nå, og det var som å komme tilbake til når jeg var kid. Den plata er seriøst helt sinnsykt bra! 6594130[/snapback] Den tas frem ved koselige anledninger her ogsaa. God skive. Btw, sjekket ut Aerosoul? Den eneste instrumentallaaten jeg vet om fra Tommy, utrolig god lyd, han burde gjoere det mer imo. Aerosoul er faktisk en kjempebra låt. "It's like a virus..." og jeg liker avataren din, AvieN 6600723[/snapback] "Graffiti for life..." Takk! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Den beste rapperen noensinne er Tupac! (sorry B.I.G fans ) Vel jeg liker vel Tupac, Gangstarr, Nate Dogg, Dr Dre,Big L, DMX, NWA, Eminem(liker bare noen av sangene på det andre albumet og noen på det første dog), Ludacris,Nas,Kanye West, Jay-Z noe fra Biggie og noe fra D12, Snoop Dogg og Warren G liker også noe fra Lil Jon og Ying Yang Twins. Har ikke hørt på noe av Wu Tang Clan, men kansje jeg burde? Det beste albumet noensinne etter min mening er 2001 fra Dr Dre Edit: Jeg hører litt på Mobb Depp og Beastie Boys også Til alle dere hatere Dr Dre`s del av låta Hello er litt aime på dere tror jeg : Did I fall off? Got you in your room rippin every "Chronic" poster on your wall off Just cause I put away the sawed off Now I got you sittin back with a smirk; listenin with your arms crossed Questionin Dre's credibility {What?} Wondering if it's still in me to produce hits; Y'all be killin me As if I need to make mo' - I got a mansion and six cars that are paid fo' - suck my dick! {Hello..} We came a long way from not givin a fuck Sellin tapes out of a trunk to movin this far up Now we got the whole world starstruck Made a million plus and still don't give a motherfuck Motherfucker I'm Dre - I don't need your respect I don't need to make another album bitch I don't gotta do shit I do it because I want to not to stay in the game Fuck the fame, I'm still stayin the same, lil' bitch! Endret 2. august 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har nesten hørt igjennom hele Norske Byggerklosser albumet nå, og det var som å komme tilbake til når jeg var kid. Den plata er seriøst helt sinnsykt bra! 6594130[/snapback] Den tas frem ved koselige anledninger her ogsaa. God skive. Btw, sjekket ut Aerosoul? Den eneste instrumentallaaten jeg vet om fra Tommy, utrolig god lyd, han burde gjoere det mer imo. Aerosoul er faktisk en kjempebra låt. "It's like a virus..." og jeg liker avataren din, AvieN 6600723[/snapback] "Graffiti for life..." Takk! 6601500[/snapback] Du bor i amster, right? Var du på KRS konserten tideligere i sommer? Aerosoul Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Har nesten hørt igjennom hele Norske Byggerklosser albumet nå, og det var som å komme tilbake til når jeg var kid. Den plata er seriøst helt sinnsykt bra! 6594130[/snapback] Den tas frem ved koselige anledninger her ogsaa. God skive. Btw, sjekket ut Aerosoul? Den eneste instrumentallaaten jeg vet om fra Tommy, utrolig god lyd, han burde gjoere det mer imo. Aerosoul er faktisk en kjempebra låt. "It's like a virus..." og jeg liker avataren din, AvieN 6600723[/snapback] "Graffiti for life..." Takk! 6601500[/snapback] Du bor i amster, right? Var du på KRS konserten tideligere i sommer? Aerosoul 6602326[/snapback] Er på 3 mnd utplassering, IKT. Er kjempespas, men var desverre ikke på den nei. Skjer det noe mer her nede? edit: Ser at LL Cool J har noe den 7. oktober. Har antakelig en kompis nedover, så mulig vi må ha med oss det. Er han flink live? Endret 2. august 2006 av AvieN Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Å herregud så jeg misunner deg.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Sat, 12/08/06 12:00 PM REGGAE SUNDANCE (ZATERDAG) Genneperparken Nederland Thu, 17/08/06 9:00 PM NON PHIXION Melkweg Oude Zaal (enten er dette den siste konserten eller har de ikke avlyst enda. tviler på at det blir noe av) Mon, 21/08/06 9:00 PM ANTHONY HAMILTON Paradiso Grote Zaal Fri, 25/08/06 10:00 PM LITTLE BROTHER Paradiso Grote Zaal Mon, 28/08/06 9:00 PM GNARLS BARKLEY Paradiso Grote Zaal Sun, 10/09/06 9:30 PM GURU'S JAZZMATAZZ - LIVE Melkweg The Max Thu, 28/09/06 9:00 PM GHOSTFACE KILLAH Melkweg The Max Ses kansje der, hvis penga strekker til Wed, 04/10/06 8:00 PM GZA/GENIUS + KILLAH PRIEST 013 The Choice Thu, 05/10/06 8:00 PM STATUS QUO & SUPPORT ACT Heineken Music Hall Sat, 07/10/06 8:00 PM LL COOL J Heineken Music Hall Mon, 09/10/06 9:00 PM JURASSIC 5 Paradiso Grote Zaal Nederland Mye annet snadder, alt fra Steven Segal (!), Thomas Dybdahl og Beck Har ikke sett Cool James nei, men er sikker på at han vet hvordan han får liv i crowden. Heldig du, cofeeshops og verdens kuleste konserter... Endret 2. august 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 ååh steven segal, har bare 'songs from a crystal cave' albumet hans, kanskje han drar på noen fete klassikere! jeg skal ut å reise litt fremover, tenkte å planlegge ruten etter aktuelle konserter. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Å herregud så jeg misunner deg.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Sat, 12/08/06 12:00 PM REGGAE SUNDANCE (ZATERDAG) Genneperparken Nederland Thu, 17/08/06 9:00 PM NON PHIXION Melkweg Oude Zaal (enten er dette den siste konserten eller har de ikke avlyst enda. tviler på at det blir noe av) Mon, 21/08/06 9:00 PM ANTHONY HAMILTON Paradiso Grote Zaal Fri, 25/08/06 10:00 PM LITTLE BROTHER Paradiso Grote Zaal Mon, 28/08/06 9:00 PM GNARLS BARKLEY Paradiso Grote Zaal Sun, 10/09/06 9:30 PM GURU'S JAZZMATAZZ - LIVE Melkweg The Max Thu, 28/09/06 9:00 PM GHOSTFACE KILLAH Melkweg The Max Ses kansje der, hvis penga strekker til Wed, 04/10/06 8:00 PM GZA/GENIUS + KILLAH PRIEST 013 The Choice Thu, 05/10/06 8:00 PM STATUS QUO & SUPPORT ACT Heineken Music Hall Sat, 07/10/06 8:00 PM LL COOL J Heineken Music Hall Mon, 09/10/06 9:00 PM JURASSIC 5 Paradiso Grote Zaal Nederland Mye annet snadder, alt fra Steven Segal (!), Thomas Dybdahl og Beck Har ikke sett Cool James nei, men er sikker på at han vet hvordan han får liv i crowden. Heldig du, cofeeshops og verdens kuleste konserter... 6602446[/snapback] Først takk for infoen! Må kanskje skuffe med at jeg er done med hasjrøyking, foretrekker kong alkohol. Du må si ifra hvis du skal på ghostface da! Endret 2. august 2006 av AvieN Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Bare hyggelig, skal si ifra hvis jeg skal nedover Diskusjon.no gathering i amster yo, fuck HW-lan. Da er det vedtatt, jeg og kjæresten drar til Amster for å se Tony Starks . Fy faen, dere kommer sannsynligvis til å bli driiitleie av å høre det de neste månedene. Meg nå; , meg om to måneder; Endret 2. august 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Også Lupe er fra South, mere bestemt kontrakt med Atlantic Records. ? Lupe Fiasco er fra South, ja. Endret 2. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Også Lupe er fra South, mere bestemt kontrakt med Atlantic Records. ? Lupe Fiasco er fra South, ja. 6602763[/snapback] WTF? Get your facts straight, Lupe er fra Chicago. EDIT: Vet jeg har sagt det før, men ATLiens er classic! Beste OutKast-skiva ever Og, en ny godlåt fra Moment Of Truth: New York Straight Talk. "New York, we get the money all day everyday" Endret 2. august 2006 av Oovz Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Også Lupe er fra South, mere bestemt kontrakt med Atlantic Records. ? Lupe Fiasco er fra South, ja. 6602763[/snapback] And I'm from Chi Town, that's where I flies 'roundKeep some Cartier frames over my eyes now We used to gangbang, a lotta that done died down Children with the hat tiltin' keepin' hope alive now All with no high, I do it so fly Banks ceaser, tack helicopter with the bow-tie I love my city, really hope that God blessin' Had my mind movin' faster than that hog in the hedges Welcome all of y'all to my dog, Three Sesses This is where I keep the bars, like bathtub edges My Ivory's, and my Dove's, my Lever's and my Zest's It takes half ya bubble bath to match the freshness The belly of the beast, you know I'm from it I wrap it in a towel, here go my pal in a stomach And I be on my green like Irish brined And I coast fudge with it, get a mouth fulla soap it's mean Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Okey, så han er fra Chicago altså. Min feil. Men han har kontrakt med Atlantic Records. Edit: Det jeg kan skrive nå, rett og slett, er at jeg hører på Onyx - Slam Harder. Anbefales, digg låt. God natt! Endret 2. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Okey, så han er fra Chicago altså. Min feil.Men han har kontrakt med Atlantic Records. Edit: Det jeg kan skrive nå, rett og slett, er at jeg hører på Onyx - Slam Harder. Anbefales, digg låt. God natt! 6604020[/snapback] dærsken låttips: Necro - Gory Days Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Edit: Det jeg kan skrive nå, rett og slett, er at jeg hører på Onyx - Slam Harder. Anbefales, digg låt. God natt! 6604020[/snapback] Feilen din er tilgitt. Slam Harder er en dritfet låt! Husker de spilte den mange ganger på en revyfest i gode gamle dager....aaah, the memories! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg