s7yle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Les det jeg skrev. Gidder ikke å skrive mer om det. Dette her er vel en hip hop tråd... Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg syns Tupac er gørrkjedelig. Forstår ikke hvorfor folk forelsker seg sånn i fyren.. Kjedelige beats, kjedelig stemme, kjedelig flow. BIGGIE er mannen! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Jeg syns Tupac er gørrkjedelig. Forstår ikke hvorfor folk forelsker seg sånn i fyren.. Kjedelige beats, kjedelig stemme, kjedelig flow. BIGGIE er mannen! 6595788[/snapback] Vel, det er vel smak og behag! Liker begge to, men jeg holder en finger på tupac! Endret 1. august 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har mange venner som hører på det og spiller i band. Jeg har hørt og sett mye på metall. Hva faen vet du om hva jeg har peiling på eller ikke. Du klarer bare ikke å takle virkeligheten. Forklar da, hvorfor de fleste som hører på metall kler seg svart?OK det er ikke alle men jævlig mange. 6595610[/snapback] Du påstår at all norsk rap er dårlig, og det er det jeg snakker om. Jeg gir vel helt blanke faen i metal, men jeg er veldig spent på å høre hva slags norsk rap du har hørt. Jeg syns Tupac er gørrkjedelig. Forstår ikke hvorfor folk forelsker seg sånn i fyren.. Kjedelige beats, kjedelig stemme, kjedelig flow. BIGGIE er mannen! 6595788[/snapback] Tupac har noe bra, men han har blitt så sinnsykt overhypa, er så utrolig mye dårlig som liksom er så bra, fordi det er Tupac, og det blir for dumt i mine øyne. Tupac er ikke en artist, han er ett varemerke. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Norsk rap er vel ikke allverdens Tupac har alle de små wannabe gangsterne som knapt nok var født når han levde en gang klart å ødelegge for meg. Ikke det at han var noe spess bra, for han var ikke noe mer enn "ok". Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Les det jeg skrev. Gidder ikke å skrive mer om det. Dette her er vel en hip hop tråd... 6595780[/snapback] Var jo du som begynte å snakke on metal Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Jeg har aldri likt norsk rap veldig mye, men i det siste har jeg faktisk begynt å like Gatas Parlament. Fant tilfeldigvis sangen i stad, det var ikke bare meg som fikk Antiamerikansk Dans-assosiasjoner? Endret 1. august 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Cream Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Hei... Kommer til og være veldig aktiv i denne tråden så jeg vil bare si hva jeg liker: Wu-Tang Clan(Aint Nuttin To Fuck Wit) G-Unit Jay-Z(Jigga That N***a T.I.(King Of The South) Ludacris(President Of The South) D-Block (Mer G-Unit en D-Block for og si det sånn) Eminem(Rain Man og alt før Encore) Dr. Dre(Sier seg selv) N.W.A. 2pac Dipset (Noen Ganger) Yukmouth(er litt dope) Ya Boy(The Games Protege, Liker ikke Game Tho) Lupe Fiasco Men alt går helst i Wu, Jigga Og G-Unit 6592455[/snapback] Oja Her er litt Info Om Beefen mellom Wu Tang Og G-Unit How To Rob kom jo. der sier han noe om ODB "I'd rob ODB but that'd be a waste of time Probably have to clap him run and toss the nine" RZA skal ha oppsøkt 50 etter en konsert da 50 framførte How To Rob. Men 50 gikk tidligere en RZA rakk og komme fram (50 visste ikke at RZA så etter han) Ghostface skal ha ranet en av 50's venner. så møttes 50 Og GhostFace og resten av Wu i Def jam kontorene der de har hatt en liten clash...der skal 50 ha sagt noe veldig fornærmende.. Også kom en av de beste freestyle dissene noen sinne fra 50 (alt dette er før 50 ble signa av Eminem og Dre) Vet at og uploade musikk ikke er helt bra her men denne freestylen må dere høre, Trykke Her. men uansett...etter denne dissen ble lagd...skal 50 ha blitt sparka ut av klubber siden han dissa et Wu medlem...også (dette er et veldig løst rykte) Ghostface skal ha rana 50 Cent Og Yayo etter 50 lagde den dissen. Også kom Wu med en svak diss ved navn "Who The Fuck Is 50 cent (Small Change)" den bare tuller om følgende: "40 Cent? naw 50" Oh hes a Crook With A Deal". Jay-Z vs 50 Cent vel ....What Jigga just sold like 4 mil? He got somethin to live for Don't want no nigga puttin four thru that Bentley Coupe door Jay-Z tok seg nær av det 50 sa på How To Rob. Sa en linje om 50 på Summer Jam. "Im All About Them Dollars, What The Fuck Is 50 Cent" 50 Kom tilbake med enda en syk freestyle. Med en syk tilbake sending av Linjer Jigga selv har sagt. "Still niggas acting like I don't get down or something Like I aint the next nigga to wear the crown or something You gonna talk about your chips till we run in your crib And you gone ask dumb questions like "Can I Live?"(Jigga har en sang som heter Can I Live?) Look, If I shoot you, I'm famous If you shoot me your brainless, you said it yourself (Det har Jigga også sagt) I'm slick enough to twist your lines and send them back at you Swift enough to snatch the mack and pop that at you Take it personal see if I won't send you to hell" Fifty kom også med også med en diss til som han dissa Beanie Sigel og Jigga igjen. men Jay-Z svarte aldri.... alt etter dette...holdt 50 på og bli signa til Roc-a-Fella. men da sa hans gode venn (de er ikke venner nå) Irv Gotti at han ikke skulle signe 50 siden han hadde problemer med Murder Inc. det er vel det.... skulle bare komme med litt info.. Oja... D4L og DFB og Dipsets er ikke normal Hip-Hop har dere engang hørt hva Cam'Ron Sier på Crunk Muzik?...ikke misforstå meg..jeg liker Dipset (litt)...og jeg liker Crunk Muzik og men les da: "hat rooti, tooti, fruity, Louie, what I usually do (what's this?) This that jump, stop, breathe, whoody-who Gats in the truck Platt, platt, pass to a duck I'm the menace, owe me money, tat, tat, tat, what the fuck (You ome me money motherfucker!?)" "And I stay with the white, I got Jungle Fever (nose candy) So tell Lucccaay (what) That her boobi's, loco, cookie monster, who he (who am I?) I'm the 1 the rep the set Left to left, death to death You be yellow-taped, outlined, etch-a-sketched.. Killa" WTF?? oja sry hvis det er skrive feil...skrev dette på litt fort. Endret 1. august 2006 av Cream Lenke til kommentar
Cream Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Oja...en annen ting... DMX, Obie Trice og Rick Ross...alle har blitt leaked.... har kun hørt gjennom Obie da.....Rick Ross er en Suge Knight copy-cat så jeg gidder ikke høre på hva han har og si...og DMX har en slags Ad/Hd sykdom..... Uansett Her og Her er Change Of Heart Episoden...Ser du godt etter kan du se Tunge-ringen hans. og han griner på slutten... Pluss at han innrømmer at han stripper..... WHAT THE FUCK?? Endret 1. august 2006 av Cream Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) ehm. hva er problemet til folk..? kom dere av pikken til 50 og g-unit. uinteressant fake tyggegummi rap/SYNGING for klubben. claiming to be the hardest out. og så er halvparten av dine fans hvite forstads barn som kun hører en beat og et hook. han har ikke en dritt å by på som rapper. innholds-messig. flow-messig. whatevah... g-unit er ikke relevant. lukk opp øynene og ørene, finn dere noen kvalitets artister å lytte til... kan jo f.eks høre hva kingsize og stress skriver om 50 og g-unit sine siste utgivelser.. Mens 50 virket selvsikker og fornøyd sist, får du inntrykk av at han er ganske anspent og bitter her på The Massacre. Hva skjer'a? Vel, Fat Joe mente at steroidene gjør 50 paranoid, og kanskje han faktisk er inne på noe. Den nye sexy stilen til 50 blir derimot litt corny Fiddy har blitt ødelagt av den overveldende suksessen, og det virker ikke som om han har det noe gøy lenger. Dette gjenspeiler seg i tekstene og låtmaterialet, og han sliter til tider med å holde på oppmerksomheten din. Han er stormannsgal, usympatisk, og som jeg tidiligere hintet til, coked up. Man kan nærmest se for seg det hvite pulveret som fyker ut av nesa hans.. 50 glimter til innimellom, men så kommer disse intetsigende syngerefrengene om og om igjen, som selvfølgelig gjør det vanskelig å skille låtene fra hverandre. Greit nok at det har funket før, men da var det liksom noe nytt. Nå er det bare en lettvint løsning. Noe som blir jævlig irriterende er at han absolutt skal synge selv på omtrent alle hooksa. Platen preges av forutsigbarhet og middelmådighet, og i neste omgang vil det resultere i likegyldighet, hvis ikke man snart ser noe tegn til videreutvikling. Videre skulle G-Unit-samarbeidet i teorien føre til både hit-singler og platinastatus, men i stedet mister Mobb Deep bare litt av særpreget sitt og i samme slengen litt av respekten de har opparbeidet seg i løpet av de siste tretten årene. Kjipe greier. Resultatet er like forutsigbart og kjedelig som å se maling tørke. Beklager å måtte si det, men G-Unit er ikke relevant lenger. Men hvor mange er det egentlig som bryr seg om G-Unit i 2006? My favorite rapper used to sing, "Check check out My Melody" NUFF SAID Endret 1. august 2006 av Alieu Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvem har noensinne brydd seg om G-unit? Kan jo ikke regne motefjortiser fra Bærum med G-unit smykke, og andre boner fra byenes billigere borretslag som noen trendsettere med peil. Lenke til kommentar
Cream Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) ehm. hva er problemet til folk..?kom dere av pikken til 50 og g-unit. uinteressant fake tyggegummi rap/SYNGING for klubben. claiming to be the hardest out. og så er halvparten av dine fans hvite forstads barn som kun hører en beat og et hook. han har ikke en dritt å by på som rapper. innholds-messig. flow-messig. whatevah... g-unit er ikke relevant. lukk opp øynene og ørene, finn dere noen kvalitets artister å lytte til... kan jo f.eks høre hva kingsize og stress skriver om 50 og g-unit sine siste utgivelser.. Mens 50 virket selvsikker og fornøyd sist, får du inntrykk av at han er ganske anspent og bitter her på The Massacre. Hva skjer'a? Vel, Fat Joe mente at steroidene gjør 50 paranoid, og kanskje han faktisk er inne på noe. Den nye sexy stilen til 50 blir derimot litt corny Fiddy har blitt ødelagt av den overveldende suksessen, og det virker ikke som om han har det noe gøy lenger. Dette gjenspeiler seg i tekstene og låtmaterialet, og han sliter til tider med å holde på oppmerksomheten din. Han er stormannsgal, usympatisk, og som jeg tidiligere hintet til, coked up. Man kan nærmest se for seg det hvite pulveret som fyker ut av nesa hans.. 50 glimter til innimellom, men så kommer disse intetsigende syngerefrengene om og om igjen, som selvfølgelig gjør det vanskelig å skille låtene fra hverandre. Greit nok at det har funket før, men da var det liksom noe nytt. Nå er det bare en lettvint løsning. Noe som blir jævlig irriterende er at han absolutt skal synge selv på omtrent alle hooksa. Platen preges av forutsigbarhet og middelmådighet, og i neste omgang vil det resultere i likegyldighet, hvis ikke man snart ser noe tegn til videreutvikling. Videre skulle G-Unit-samarbeidet i teorien føre til både hit-singler og platinastatus, men i stedet mister Mobb Deep bare litt av særpreget sitt og i samme slengen litt av respekten de har opparbeidet seg i løpet av de siste tretten årene. Kjipe greier. Resultatet er like forutsigbart og kjedelig som å se maling tørke. Beklager å måtte si det, men G-Unit er ikke relevant lenger. Men hvor mange er det egentlig som bryr seg om G-Unit i 2006? My favorite rapper used to sing, "Check check out My Melody" NUFF SAID 6596338[/snapback] I really don't care ta stand but Fifty you gon' get shot againby the M-U-R-E-D-R, INC! I'm tha rappa that sings, Din Favoritt "Rapper" er jo så kulere... Roper crewet sitt feil lol... Endret 1. august 2006 av Cream Lenke til kommentar
Cream Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) ehm. hva er problemet til folk..?kom dere av pikken til 50 og g-unit. uinteressant fake tyggegummi rap/SYNGING for klubben. claiming to be the hardest out. og så er halvparten av dine fans hvite forstads barn som kun hører en beat og et hook. han har ikke en dritt å by på som rapper. innholds-messig. flow-messig. whatevah... g-unit er ikke relevant. lukk opp øynene og ørene, finn dere noen kvalitets artister å lytte til... NUFF SAID 6596338[/snapback] Wu-Tang Clan(Aint Nuttin To Fuck Wit) G-Unit Jay-Z(Jigga That N***a T.I.(King Of The South) Ludacris(President Of The South) D-Block (Mer G-Unit en D-Block for og si det sånn) Eminem(Rain Man og alt før Encore) Dr. Dre(Sier seg selv) N.W.A. 2pac Dipset (Noen Ganger) Yukmouth(er litt dope) Ya Boy(The Games Protege, Liker ikke Game Tho) Lupe Fiasco Say What? Pluss at jeg bare skrev for og informere lol.. btw du blir fort sur... Endret 1. august 2006 av Cream Lenke til kommentar
Cream Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Et rykte: Police are searching for the person responsible for shooting a man outside a Queens, New York home. The victim, 32 year old rapper Albert Johnson also known as Prodigy from the gangster rap dual Mobb Deep ran for help and collapsed then moments later and died from bullet wounds according to 5 local witnesses Emergency crews responded to the scene and tried to save his life but by the time they got there he was already dead. Crews closed down 43rd street in order to search for evidence and witnesses, causing major backups. it's out of the question wether the shooting appeared to be rap-related. Albert Johnson leaves behind his wife and two children, an autopsy is yet to be issued. Dette er ikke "confirmed"...men hvis det er sant er det noen som er etter Shady/G-Unit. Obie, Proof, Bizarre sin kone, Skudd på Lloyd Banks sin fest. og nå dette... Jeg tror ikke på dette...men så blir vi ikke overrasket hvis det er sant da. men skal prøve og finne en kilde...siden dette er all over alle Hip-Hop Forum og Bloggene... Dette er for G-Unit Folka, Lloyd Banks - Cake Vi ser ijafall Prodigy I Videoen...og denne videoen er ganske ny. Men videoen er søppel...Hands Up>>>>>>>>>>>>>On Fire>>>>>>>>>In Da Club>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Cake Endret 1. august 2006 av Cream Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Din Favoritt "Rapper" er jo så kulere... Roper crewet sitt feil lol... okok... Artister som JEG foretrekker å høre på... Rakim Big Daddy Kane Kool G Rap A Tribe Called Quest De La Soul Talib Kweli Wu Tang Mos Def Common Cunninlynguists Big L Ghostface Big Pun Saigon Papoose The Game Snoop Dogg Ice Cube N.W.A. Crooked I kan jo forsåvidt legge til... 2Pac, B.I.G. , J.R. Writer, Juelz Santana, Cam'Ron, Rick Ross, Lil' Wayne, Young Jeezy, Bun-B og sist men ikke minst T.I. Endret 1. august 2006 av Alieu Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ikke for å virke grinete, men 50/ G-unit/game prat er så utrolig kjedelig. Er så drittlei de gutta etter den teite beefen. Hvis noen vet noenting om releasdato på følgende ablum/mixtapes er jeg evig takknemlig Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hell Rell - Welcome To Hell Ill Bill - The Hour Of Reprisal Freeway - Free At Last Jurassic 5 - Feedback The Clipse - Hell Hath No Fury The Diplomats - Diplomatic Immunity 3 Crooked I - B.O.S.S. (Beginning Of Something Serious) Talib Kweli - Eardrum Sean P- Jesus Price Saigon- Greatest story never told Cannibal Ox albumet GhostDoom (Ghostface & MF Doom) - Swift & Changeable Immortal Technique - The Middle Passage Redman - Red Gone Wild: Thee Album Slick Rick - The Adventure Continues Sly Boogy - The Fifth Letter Mixtape: Vol. 2 Juelz og Jeezy- Best of both hoods Lenke til kommentar
Cream Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ikke for å virke grinete, men 50/ G-unit/game prat er så utrolig kjedelig. Er så drittlei de gutta etter den teite beefen. Hvis noen vet noenting om releasdato på følgende ablum/mixtapes er jeg evig takknemlig Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hell Rell - Welcome To Hell Ill Bill - The Hour Of Reprisal Freeway - Free At Last Jurassic 5 - Feedback The Clipse - Hell Hath No Fury The Diplomats - Diplomatic Immunity 3 Crooked I - B.O.S.S. (Beginning Of Something Serious) Talib Kweli - Eardrum Sean P- Jesus Price Saigon- Greatest story never told Cannibal Ox albumet GhostDoom (Ghostface & MF Doom) - Swift & Changeable Immortal Technique - The Middle Passage Redman - Red Gone Wild: Thee Album Slick Rick - The Adventure Continues Sly Boogy - The Fifth Letter Mixtape: Vol. 2 Juelz og Jeezy- Best of both hoods 6596763[/snapback] Sjekk pm du fikk av meg Lenke til kommentar
Cream Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Din Favoritt "Rapper" er jo så kulere... Roper crewet sitt feil lol... okok... Artister som JEG foretrekker å høre på... Rakim Big Daddy Kane Kool G Rap A Tribe Called Quest De La Soul Talib Kweli Wu Tang Mos Def Common Cunninlynguists Big L Ghostface Big Pun Saigon Papoose The Game Snoop Dogg Ice Cube N.W.A. Crooked I 6596732[/snapback] Det sa jo litt om hvorfor du reagerte så sterkt. men kan si at du hører på mye bra. Men skal ikke si at jeg hører på kremen av Hip-Hop da. ...hører på det jeg liker Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Takk for linken duke , men er ute etter retail, ikke noe advance shit. Ingenting av det der er lekket. :/ Snadder liste (LAAANG), mye er ute, men HELVETE så mye fett som er påvei. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): June 20 Ak'Sent - International Belief - Dedication Case - The Rose Experience Donnell Jones - Journey Of A Gemini Field Mob - Light Poles and Pine Trees Nick Cannon - Stages Pitbull - Mariel Substantial - Sacrificial Lambs Young Gotti (aka Kurupt) - Same Day, Different Shit June 27 7L & Esoteric - A New Dope Cormega & Lake - Based On Actual Events D-Block - D-Block: CD/DVD Mixtape DJ Spinna - Intergalactic Soul Dr. Octagon - The Return Of Dr. Octagon Dysyple - No Weapon India.Arie - Testimony: Vol.1, Life & Relationship JR Writer - History In The Making Kool Keith - Collabs Tape Vol.2 Lord Jamar (of Brand Nubian) - The 5% Album Papoose - The Mixtape Before The Album Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx II Ray Cash - Cash On Delivery Roc C - All Questions Answered Shawna - Block Music The Dogg Pound - Cali Iz Active July 11 Aloe Blacc - Shine Through DJ Kay Slay - The Game Of Death Hell Rell - Welcome To Hell Kelis - Kelis Was Here K-Salaam - The World Is Ours Lil' Flip - I Need Mine Rhymefest - Blue Collar Poppin' July 18 8ball & MJG - Ridin' High Beenie Man - Undisputed Bonecrusher - Release The Beast Boot Camp Clik - The Last Stand Cut Chemist - The Audiences' Listening Ill Bill - The Hour Of Reprisal Lloyd Banks - The Rotten Apple N.O.R.E. - N.O.R.E Y La Familia ... Ya Tu Sabe Robin Thicke - The Evolution Of Robin Thicke Slim Thug - Still Platinum July 25 The Boondocks - Season 1 (DVD) Freeway - Free At Last Jurassic 5 - Feedback Michael Franti - I Know I'm Not Alone (DVD) Michael Franti & Spearhead - Yell Fire! Pacifics & Illmind - The Case Pastor Troy - Money & Power Pharrell Williams (aka Skate Board P) - In My Mind Pimp C - Pimpalation July 2006 DJ Shadow - The Outsider Keith Murray - Beatifully Ugly August 1 Daz Dillinger - So So Gangsta DMX - Year Of The Dog... Again PackFM - WhutduzFMstand4? August 8 Defari - Street Music J Dilla - The Shining Lupe Fiasco - Lupe Fiasco's Food & Liquor Masta Killa - Made In Brooklyn Stat Quo - Statlanta Styles P - Time Is Money August 11 Crooked I - Life After Death Row (DVD) August 15 3LW - Point Of No Return Christina Aguilera - Back To Basics Obie Trice - Second Round's On Me August 22 C-Murder - The Tru Story: Continued Outkast - Idlewild OST August 29 The Clipse - Hell Hath No Fury The Diplomats - Diplomatic Immunity 3 DJ Muggs - Soul Assassins Chapter III: Take Aim DJ GGz presents - The Underground Takeover (Mixtape) The Roots - Game Theory August 2006 Brother Ali - The Undisputed Truth Crooked I - B.O.S.S. (Beginning Of Something Serious) Lil Eazy - The Prince Of Compton Lyfe Jennings - The Phoenix Method Man - 4:21 Rick Ross - Port Of Miami Talib Kweli - Eardrum VA - Take The Land: Elements Of Real Estate Summer 2006 Aesop Rock - Livin' The Dream While Awake Akrobatik - (TBA) A-Plus - My Last Good Deed Archie Lee - Hollywood Arsonists - The Classics Asheru - While You Were Sleeping Attentat Lyrical - Wu-Tang Killa Beez Europa Beanie Sigel - (TBA) Big Gipp & Ali - Kinfolk Big L - Real Legends Never Die Bizarre - (TBA) Black Child - Ghetto Gospel B-Legit - (TBA) (Mixtape) Boyz N Blue - 2 Serve & Collect B-Real - (TBA) Bump J - Nothing To Lose Cannibal Ox - (TBA) Canibus - Mic Club: Vol II Cappadonna - The Transition Cassidy - (TBA) Charli Baltimore - (TBA) Chingy - Hood Star Chino XL - Confirmation Civilrings - I Common - Be (Re-Issue) Consequence - Don't Quit Your Day Job Coolio - The Return Of The Gangsta Coota Bang - Big Bang Theory Count Bass D - Act Your Waist Size Daddy Yankee - Cartel Darien Brockington - The Feeling Dead Prez & Tha Outlawz - Can't Sell Dope Forever Vol. 1 (Mixtape) Del Tha Funkee Homosapien - The 11th Hour (DVD) DJ Green Lantern - The Invasion DJ Revolution & Total Eclipse - Draft Radio Vol. 1 DJ Warrior - Cali Untouchable New West Edition (Mixtape) Dre (of Cool & Dre) - The Trunk Edgar Allen Floe - Streetwise Fabolous - Loso's Way (Mixtape) Flavor Flav - Git On Down Fugees, The - Reconciliation GhostDoom (Ghostface & MF Doom) - Swift & Changeable GLC - Love, Life & Loyalty Glue - Catch As Catch Can G-Malone - The Beach Cruiser Grafh - Autograh Grouch, The (of Living Legends) - (title TBA) Guerilla Black - God Bless The Child... Til Death Do Us... GZA The Genius - The GZA Presents Heat - Look No Further Hi-Tek - Hi-Teknology Vol. 2 Icadon - Genocide Immortal Technique - The Middle Passage Jacka - (title TBA) (Mixtape) Jean Grae - Jeanius Jeru The Damaja - (title TBA) J-Hood - Tales From The Hood Jin - A Bunch of Songs and Some Freestyles [EP] J-Kwon - Louisville Slugger Jody Breeze - A Day In The Life Of ... JoJo Pelligrino - Flawless Execution Karriem Riggins - Alone Together [EP] Ken Starr - Starr Status Kerry "Krucial" Brothers - Take Da Hood Back [EP] Killah Priest - Priest Offering King T - (title TBA) Kool G. Rap - Top 5 Dead or Alive (Mixtape) KRS-One & Marley Marl - (title TBA) Lady Sovereign - Public Warning Last Emperor, The - (title TBA) Lil' Scrappy - Bred To Die/Born To Live Lucky (a.k.a. PSC Luck.I.Am) - (title TBA) Ludacris - Release Therapy Macy Gray - Big Melvin Van Peebles vs. Madlib - Brer Soul Meets Quasimoto Mike Jones - The American Dream Missy "Misdeamor" Elliott - Respect Me M.O.P. - (title TBA) Mos Def - The Unseen, The Unbelievable & Truth To Mystic - (title TBA) Oh No - The Exodus Into Unheard Rhythms Papoose - The Nacirema Dream Pep Love - Reconstruction Percy Miracles - Percicuted: The Nekkit Soul of Percy Miracles Percee P - Perseverence Pete Rock - NY's Finest Planet Asia - Part 2: The Diagnosis Project Pat - Crook By The Book: The Feds Story Q-Tip - Live At The Renaissance Quan - Until My Death Rah Digga - Sucker Free Rakim - The Seventh Seal Redman - Ill At Will Mix CD Vol. 3 (Mixtape) Redman - Red Gone Wild: Thee Album Saigon - The Greatest Story Never Told Scipio - Angel Dust (Mixtape) Security (One Be Lo & Magestik Legend) - Metal Detectors Shabaam Sahdeeq - The Outcome Shawnna - Block Music Shyne - Perils In The Name Of Po: The Album Skillz - (title TBA) Slick Rick - The Adventure Continues Sly Boogy - The Fifth Letter Mixtape: Vol. 2 Solomon Childs - My Motion Picture Stephen Marley - Got Music? Stic.man (of Dead Prez) - (title TBA) Strange Fruit Project - The Healing Street Runner - Run The Streets Vol. 1 Subtle - Wishingbone Swollen Members - Black Magic Various Artists - Blacksmith - The Movement (Mixtape) Various Artists - KO Presents: The Fundamentals Various Artists - QB's Finest Vol. II: Tales From The Bridge WC - What! Wildchild - Jack of All Trades Wise Intelligent (of Poor Righteous Teachers) - The Talented Timothy Taylor Young Authority - Dippin' Thru The City Young Hoggs - The Streets Iz Talkin (Mixtape) September 5 Jim Jones - Summer Was Fun Nicolay (of Foreign Exchange) - (T)HERE September 12 2pac - (TBA) September 19 Diddy - Against All Odds Naledge - (TBA) Sean Price - Jesus Price Hip Hop Supastar VA - Adult Swim presents Stones Throw Xzibit - Full Circle September 26 Janet Jackson - 20 Years Old Nas - Hip-Hop Is Dead... The N September 2006 9th Wonder - The Dream Merchant Vol. 2 Common - Finding Forever The Game - Doctor's Advocate Jedi Mind Tricks - Servants In Heaven, Kings In Hell Soopafly - Banging West Coast Music X-Clan - Return From Mecca Tiern Og Lars - Kulturclash October 2006 Erykah Badu - (TBA) Joe Budden - The Growth Kam - Self & Kind Royce Da 5'9" & DJ Premier - (TBA) November 2006 Dead Prez - (TBA) MC Eiht - Still Drive By Music Pete Rock - Soul Survivor III Fall 2006 Akon - Dark & Light Shadows Big Pooh - (title TBA) Black Sheep - 8WM Bow Wow - (title TBA) Camp Lo - A Piece Of The Action Cypress Hill - Still Smokin' D12 - The Ambition Del Tha Funkee Homosapien & Motion Man - (title TBA) Devin The Dude - (title TBA) Fat Joe - Cack Music Final - The Neverknow Inspectah Deck - The Rebellion Ja Rule - (title TBA) John Legend - (title TBA) Lil' Jon - Crunk Rock Lil' Keke - Loved By Few, Hated By Many Lil' Wayne - Tha Carter III Madvillain - Madvillainy II Murs - (title TBA) Ol' Dirty Bastard - A Son Unique Paul Wall - Get Money, Stay True Petey Pablo - Same Eyes On Me Pharoahe Monch - Desire Phife Dawg - (title TBA) Planet Asia - Part 3: The Medicine Posta Boy - Live From The Emergency Room Proof - Time Will Tell Ras Kass - Institutionalized Vol. 2 Sabac Red - The Collabo Connection Vol. 2 Snoop Dogg - The Blue Carpet Treatment Swisha House - The Day All Hell Broke Loose III Tech N9ne - Eveready: The Religion Tek (of Smif-N-Wessun) - (title TBA) Young Buck - Bad Influence Young Chris (of The Young Gunz) - Now Or Never December 2006 Eve - (TBA) Kanye West - Graduation Karriem Riggins - The Headnod Suite Olivia - Behind Closed Doors Winter 2006 Amir Sulaiman - Like A Thief In The Night B.G. - (title TBA) Bone Thugs-N-Harmony - Bone Thugs Story Chali 2na - Fish Outta Water Fabolous - From The Bottom To The Top Jadakiss - Kiss My Ass Sabac Red - The Ritual Sa-Ra Creative Partners - Set-Ups & Justifications Sly Boogy - (title TBA) 2006 Ali Shaheed Muhammad - (title TBA) Archie Eversole - From The Grind Up Big Swift - (title TBA) Bilal - A Love For Sale Black Buddafly - Rock-A-Bye Black Gang, The (M.O.B.) - Khakis and Chukks Black Ice - The Death of Willie Lynch Black Ty (a.k.a. Tyrese) - Alter Ego (double-disc) Body Count - Murder For Hire Breedy Weeda - Turfology 101 Brooklyn - (title TBA) Butch Cassidy - The Confession Casual & O.C. - (title TBA) C.C.F. - Long Division Cee-Lo & Jazze Pha as The Good Time Guys - The Happy Hour Chaundon - No Excuses Chaundon & L.E.G.A.C.Y. - Chaundon & L.E.G.A.C.Y. Are The Embassy Chops - The Endgame Conscious Daughters, The - Nutcrac ker Suite Conway - How The West Was Won D'Angelo - James River Danger Doom 2 - (title TBA) Danger Mouse & Jemini - Kill Your Heroes Dead Prez & Tha Outlawz - Can't Sell Dope Forever Vol. 2 (Mixtape) Def Squad - (title TBA) De La Soul - (title TBA) Demigodz, The - (title TBA) Diamond D - Needful Things Digable Planets - (title TBA) DJ Clue? - The Professional Pt. 3 DJ Premier - A Man of Few Words D-Stroy - (title TBA) Dynamic Certified - Go Hard Or Go Home Eastwood - Born To Be Hated El-P - I'll Sleep When You're Dead Elzhi (of Slum Village) - (title TBA) Fabolous - (title TBA) Foxy Brown - Black Roses Goretex - (title TBA) Gravediggaz - Scenes From The Graveyard Hell Razah - Renaissance Child Hell Razah & 4th Disciple - Project Article 2: The Right To Bare Arms Ice-T - Gangsta Rap Ise Lyfe - Spread The Word Insight - Soloplexus: Illusive Avenues of 6 Intrinsic Musicians Jae Millz - Back To Tha Future Jay 211 - Conduct Jayo Felony - In The Trenches Jean Grae & 9th Wonder - The Phoenix Jerzey-J - (title TBA) Joe Scudda - Open For Business J-Ro - Rare Earth: B-Boy Funk Vol. 2 J-Rydah - Call It What the Fucc You Won't Kardinal Offishall - Fire And Glory Killa Sin - (title TBA) King Just - The Commode Knoc-Turn'Al - Return Of The Hustler Kool Keith & H-Bomb - 7th Veil Krondon - Black Goldmember KRS-One - The Lost Album Krunch - (title TBA) La Tha Darkman - Darkman II Lifestyle - Lubrication Lil' Boosie - Bad Azz Lil' Mo - Syndicated: The Lil' Mo Hour Little Brother - Minstrel Show Director's Cut [CD & DVD] Livewire - Live & Direct Lootpack, The - (title TBA) Lox, The - Live, Suffer & Celebrate (double-disc) Main Flow & 7L - Flow Season Maxwell - Black Summer's Night MC Ren - (title TBA) MF Doom & Count Bass D as Count Paper - (title TBA) MF Doom as Viktor Vaughn - VV3 Mista Sinista (formerly of the early version of The X-Ecutioners) - Heartfelt Mr. Magic - Still Thuggin' Mya - Control Freak Nappy Roots - The Humdinger Nas - The Lost Tapes 2 Nate Dogg - Nate Dogg Non Phixion - Nuclear Truth Northstar - Northern Lights Nu Jerzey Devil - Ryde Wit The Devil One-2 - Buy My Story Outkast - 10 The Hard Way Pac Ten - (title TBA) Pigeon John - Pigeon John & The Summer Pool Party Problem - Watch Me Raekwon & Ill Bill - Weed vs. Cocaine (Mixtape) RBX - The Insomniac Realest, Tha - Witness Tha Realest Reef The Lost Cause - A Vicious Cycle Regime, The - Regime Life Res - (title TBA) Roc Raida (from the X-Ecutioners) - (title TBA) Royce Da 5'9 - The 5th July: The Day After Rue Rue - (title TBA) RZA - (title TBA) Scipio - (title TBA) Shade Sheist - For No Reason LP Shake Da Mayor - Fruit Of His Own Thinking Short Dawg - Grinding From The Bottom Shyheim - Featuring My Fuckin' Self Soopafly - (title TBA) Souls of Mischief - Machine Language Spider Loc - The West Kept Secret Spit Fiya - Boyz In The Hood (Mixtape) Spliff Star - Beyond Redemption Styles Of Beyond - (title TBA) Techniec - The Bloc Star Trak Starz - Star Studded Visionaries, The - (title TBA) Wiggs - The 4-Letter Word Will.I.Am - (title TBA) Yukmouth - Million Dollar Mouthpiece X-Ecutioners, The - (title TBA) Young Justice - GZA Presents Young Justice Zack De La Rocha - (title TBA) Zion I & The Grouch - (title TBA) February 2007 Massive Attack - Weather Underground Summer 2007 Bishop Lamont - The Reformation Fall 2007 Dr. Dre - Detox Winter 2007 Michael Jackson - (TBA) VA - Think Differently Music Vol. 2 2007 50 Cent - (title TBA) Alicia Keys - (title TBA) Black Market Militia - (title TBA) Black Thought & Danger Mouse - (title TBA) Black Thought & Karriem Riggins - D.Troydelphia Black Thought, Karriem Riggins & Madlib - Jay Dee's Revenge Bobby Creekwater - A Brilliant Mistake Boots Riley (of The Coup) & Dead Prez - The Instigators Company Flow - (title TBA) Da Lench Mob - (title TBA) Dead Prez - Turn Off The Radio Vol. 3 Deltron 3030 - Deltron 3030 II Dion - (title TBA) DJ Muggs & Inspectah Deck - The Rebel & The Assassin G.A.G.E. - The Soundtrack To My Life Grouch, The & Eligh - (title TBA) Guru - Jazzmatazz Vol. 4: The Sun Always Rises GZA & System Of A Down - (title TBA) Havoc (of Mobb Deep) - (title TBA) Heltah Skeltah - D.I.R.T. (Da Incredible Rap Team) Immortal Technique - Revolutionary Vol. 3 Jay-Z - (title TBA) J Dilla - All I.D. Lauryn Hill - Khulami Phase Marsha Ambriosius (of Floetry) - (title TBA) Mase - (title TBA) Method Man & Redman - Blackout 2: B.A.S.I.C. (Bricks And Staten Island Connected) Mos Def & Madlib - (title TBA) Paris - (title TBA) Poor Righteous Teachers - (title TBA) Prodigy (of Mobb Deep) - H.N.I.C. 2 Public Enemy - How You Sell Soul To A Soulless People That Sold Their Soul Ras Kass - (title TBA) Reflection Eternal (Talib Kweli & Hi-Tek) - (title TBA) Rema Ma - (title TBA) Royce Da 5'9 & Nottz - Politics Saigon - Moral Of The Story Saul Williams - (title TBA) Sticky Fingaz - A Day In The Life Of Sticky Fingaz Strong Arm Steady - (title TBA) Sunz of Man - (title TBA) Tash - Rap Life II: Expensive Habits Tragedy & Raekwon - The Cartel Wu-Tang Clan - (title TBA) 2008 Black Star - (title TBA) Eminem - (title TBA) Kanye West - Good Ass Job Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvis noen vet noenting om releasdato på følgende ablum/mixtapes er jeg evig takknemlig Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hell Rell - Welcome To Hell Ill Bill - The Hour Of Reprisal Freeway - Free At Last Jurassic 5 - Feedback The Clipse - Hell Hath No Fury The Diplomats - Diplomatic Immunity 3 Crooked I - B.O.S.S. (Beginning Of Something Serious) Talib Kweli - Eardrum Sean P- Jesus Price Saigon- Greatest story never told Cannibal Ox albumet GhostDoom (Ghostface & MF Doom) - Swift & Changeable Immortal Technique - The Middle Passage Redman - Red Gone Wild: Thee Album Slick Rick - The Adventure Continues Sly Boogy - The Fifth Letter Mixtape: Vol. 2 Juelz og Jeezy- Best of both hoods 6596763[/snapback] Jurassic 5 - Feedback, er sluppet Swift & Changeable skal visstnok komme i februar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg