Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Noen som hører på Jedi Mind Tricks her eller ?

 

peace

6586683[/snapback]

 

Det er classic shit med mye råe tekster beats og flow... Hardcore ish :cool:

 

NP:Method Man - La Rumba

6586838[/snapback]

 

Underground is the shit ;) Regner med du også hører Immortal Technique

 

NP: Immortal Technique - Dance with the devil (sinnsykt bra sang)

Endret av BeNeFit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok: En skam for norsk rap:

Oral Bee .. Er denne karen seriøs eller?

6592710[/snapback]

 

Oral Bee er studio gangster, og innrømmer det.

 

Jeg ser på Oral Bee som en lættis greie, kan godt sette på en plate av han og få lættis, rima hans er jo drit funny. Værste er at det er en kar borte i statene (husker ikke navnet, men han er visst litt kjent) som digga ett refreng i Oral Bee sang så mye, at han la det inn i en av låtene sine, og ja, verset er på norsk, hehe.

 

NP: Dilated Peoples-You can't run, you can't hide

Lenke til kommentar
Oral Bee har jo jobbet masse med artister i statene, og han har en del fete beats (eller hvem nå det er som lager de for han). Men personlig syns jeg rett og slett det blir for dumt.

6593730[/snapback]

 

Du må bare se på det som en parodi av rap, så skjønner du greia. Problemet er jo bare at Oral Bee er sånn, men se på det som en parodi :p

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat hørt igjennom Masta Killa sitt album Made In Brooklyn...

 

Jeg syns det starte litt for treigt, og fikk feelingen på at detta kom til å bli skikkelig kjedelig, men det tok seg opp etterhvert. Chill musikk som jeg godt kan sitte å digge på nattestider. Anbefales i chille stemningsstunder :)

Lenke til kommentar
Virker som om dere her liker new-school shit. Sjekk ut Rick Ross sitt nye album!

6594044[/snapback]

 

Trur dere varierer veldig du, jeg er egentlig mest glad i oldschool hip-hop, men er alltid åpen for nye tips, så takk for tipset :)

 

NP: Tommy Tee feat. Mike Zoot & El the Sensei-International Connects part 2

Lenke til kommentar

Noen som har sjekka ut albumet til Rhymefest? Har kun hørt litt på det og synes det er langt bedre enn hva alle skal ha det til. Nye til DMX derimot...sinnsykt mye dårligere enn hva han har sluppet tidligere. Tviler på at han klarer å debutere med albumet på nok en første plass i statene.

 

Ellers kommer det vel kanskje ikke som så veldig stor overraskelse for mange at The Game er droppa for Aftermath. Han tilhører nå Geffen Records. Greit nok at de også har en del store navn innenfor hip-hop ( Common, Mary J. Blige, Macy Gray, Hush, Mos Def, Snoop Dogg, Slim Thug), men tror albumet kommer til å bli svakere nå som Dre ikke overvåker produksjonen.

 

Hva synes dere forresten om Obie Trice sin nye skive? Har ikke fått hørt like mye på den som jeg skulle ønske, men lover veldig godt!

Lenke til kommentar

rap is the shit ! metall musikk er faen ikke noe bedre, store stygge gutter med langt hår som skrikker og hyller fordi de har det så vondt eller hatt det vondt. Bare bullshit. Kler seg svart for alt er mørk..ooo darkness hahahah

 

2pac har mange fette sanger, norske rapere er ikke på det nivået de amerikanske er. Norske rapere minner en om hobbyraper eller hobbygangsta.

 

DMX er en med masse energi i sangene sine men han begynner å miste grepet.

Endret av s7yle
Lenke til kommentar

Noen som har noen informasjon om Nas sitt nye album "Hip Hop is Dead"? Når kommer det?

 

Jeg har ganske høye forventninger, da dette er min soleklare favorittrapper. Jeg må imidlertid inrømme at han var tusen ganger bedre før enn det han har klart å prestere i det siste. Men jeg mener også at Street Diciple er et undervurdert album.

 

...håper ikke at hip hop er dead fra hans side...

Lenke til kommentar
Har nesten hørt igjennom hele Norske Byggerklosser albumet nå, og det var som å komme tilbake til når jeg var kid. Den plata er seriøst helt sinnsykt bra!

6594130[/snapback]

 

100& enig! :D Nesten like bra som Bonds, Beats & Beliefs

 

jeg kan de to albuma nærmest utenat

Lenke til kommentar
Har nesten hørt igjennom hele Norske Byggerklosser albumet nå, og det var som å komme tilbake til når jeg var kid. Den plata er seriøst helt sinnsykt bra!

6594130[/snapback]

 

100& enig! :D Nesten like bra som Bonds, Beats & Beliefs

 

jeg kan de to albuma nærmest utenat

6594652[/snapback]

 

Der sier jeg meg uenig. Bonds, Beats & Beliefs er den beste rapskiva noen gang i Norge. Hvis man skal dele ut èn eneste sekser til en norsk rapskive, så blir det til Tommys debut.

 

Norske Byggeklosser er absolutt bra, men er litt for varierende. Crossing Borders er evig klassiker tho' :)

 

Tommy er og blir hip-hopens gud i Norge. Jeg elsker beatsa til den fyren, og gleder meg sykt til Studio Time skiva hans med kun rappere fra statene

Lenke til kommentar
rap is the shit ! metall musikk er faen ikke noe bedre, store stygge gutter med langt hår som skrikker og hyller fordi de har det så vondt eller hatt det vondt. Bare bullshit. Kler seg svart for alt er mørk..ooo darkness hahahah

 

2pac har mange fette sanger, norske rapere er ikke på det nivået de amerikanske er. Norske rapere minner en om hobbyraper eller hobbygangsta.

 

DMX er en med masse energi i sangene sine men han begynner å miste grepet.

6594292[/snapback]

 

Herregud, ikke snakk om noe du tydeligvis ikke har peiling på! :roll:

Har nesten hørt igjennom hele Norske Byggerklosser albumet nå, og det var som å komme tilbake til når jeg var kid. Den plata er seriøst helt sinnsykt bra!

6594130[/snapback]

 

100& enig! :D Nesten like bra som Bonds, Beats & Beliefs

 

jeg kan de to albuma nærmest utenat

6594652[/snapback]

 

ahh yea, kan omtrent alle sangene utenat selv, har ikke peil på hvor mange ganger den plata har spinni rundt i spiller'n min.

Lenke til kommentar
QUOTE(s7yle @ 01/08-2006 : 10:19)

rap is the shit ! metall musikk er faen ikke noe bedre, store stygge gutter med langt hår som skrikker og hyller fordi de har det så vondt eller hatt det vondt. Bare bullshit. Kler seg svart for alt er mørk..ooo darkness hahahah

 

2pac har mange fette sanger, norske rapere er ikke på det nivået de amerikanske er. Norske rapere minner en om hobbyraper eller hobbygangsta.

 

DMX er en med masse energi i sangene sine men han begynner å miste grepet.

*

 

 

 

Herregud, ikke snakk om noe du tydeligvis ikke har peiling på! rolleyes.gif

 

Jeg har mange venner som hører på det og spiller i band. Jeg har hørt og sett mye på metall. Hva faen vet du om hva jeg har peiling på eller ikke. Du klarer bare ikke å takle virkeligheten. Forklar da, hvorfor de fleste som hører på metall kler seg svart?OK det er ikke alle men jævlig mange.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...