Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er MDD folk?

6585383[/snapback]

Musikk, Dans og Drama linjen på videregående skole...Sære folk det der...

6585432[/snapback]

 

råsære folk , men finns noen strøkne hoe's på danselinja ass :D

6586885[/snapback]

Worder den :D Men så har man de poet elskerene og veslevoksne drama queen(med og uten drag) hehe :p nå ble det veldig off topic her..

 

Slenger med noen heite låter så det ikke blir en rein off topic post..

 

Mos Def - Mathmatics

Mos Def - Hip Hop

Mos Def - Close Edge

Tungtvann - Reinspikka Hip Hop (heit heit beat)

The Diplomats - Dipset Anthem (liker du dipset digger du denna)

The Diplomats - Dipset Symphony(noen som veit hva denne beaten heter setter jeg pris på det, husker det søren meg ikke og det plager meg)

Juelz Santana - Oh yes (Mr postman)

Looptroop - Don't hate the player (er looptroop for faen)

Looptroop - Long arm of the law (blir aldri lei denne her uansett hvor mye jeg hører på den)

Looptroop - Fly Away (chillness)

Looptroop - Who want it (You mad cus I got your boo's number, well i'm mad cus she gave my crew fungus....)

 

Nå er jeg for trøtt til og skrive fler, litt for enhver smak i den lista ;)

 

NP:Juelz Santana Feat Camron & Jim Jones - Im ready

Lenke til kommentar
Hva er MDD folk?

6585383[/snapback]

Musikk, Dans og Drama linjen på videregående skole...Sære folk det der...

6585432[/snapback]

 

råsære folk , men finns noen strøkne hoe's på danselinja ass :D

6586885[/snapback]

Worder den :D Men så har man de poet elskerene og veslevoksne drama queen(med og uten drag) hehe :p nå ble det veldig off topic her..

 

Slenger med noen heite låter så det ikke blir en rein off topic post..

 

Mos Def - Mathmatics

Mos Def - Hip Hop

Mos Def - Close Edge

Tungtvann - Reinspikka Hip Hop (heit heit beat)

The Diplomats - Dipset Anthem (liker du dipset digger du denna)

The Diplomats - Dipset Symphony(noen som veit hva denne beaten heter setter jeg pris på det, husker det søren meg ikke og det plager meg)

Juelz Santana - Oh yes (Mr postman)

Looptroop - Don't hate the player (er looptroop for faen)

Looptroop - Long arm of the law (blir aldri lei denne her uansett hvor mye jeg hører på den)

Looptroop - Fly Away (chillness)

Looptroop - Who want it (You mad cus I got your boo's number, well i'm mad cus she gave my crew fungus....)

 

Nå er jeg for trøtt til og skrive fler, litt for enhver smak i den lista ;)

 

NP:Juelz Santana Feat Camron & Jim Jones - Im ready

6587028[/snapback]

 

Den har jo blitt brukt til en Snoop sang da han var med No Limit,men jeg har en 80-talls rapsang med samme beaten.Tviler på at det var første sangen med den piano-loopen.

 

Rå Dipset sang anyways :w00t:

 

NP: Onyx - Shut Em Down

Lenke til kommentar

Masta Ace, Craig G, Kool G Rap, Big Daddy Kane - The Symphony er den originale sangen. Straight fire.. Syntes dipset versjonen ikke er like fet, men det er en rå sang uansett.

 

NP Quiz; Sangen handler om crack, er på en TI instrumental og ei linje går slik;

Who u kno can take 4-5kgs, open up the sunroof, thro it out, let it breeze, (ME!)
Hva hører jeg på? :cool:
Lenke til kommentar
Har ikke sansen for han jeg heller, har infinite LPen som er aight, har ikke sjekket ut så mye ellers. Men han leverer noen syyke vers avogtil, f.eks Renegade der han outshiner selveste Jigga. Flower så vanvittg kult på den.

 

Reeg; Copywrite er rå, noe nytt om han i det siste? Har ikke hørt noe etter cruise control.

6578460[/snapback]

Har DU en ekte Infinite?! :roll: Det nekter jeg A tro...sorry...

 

Hvis ikke du mener nedlastinger da.

6581649[/snapback]

 

Jo, jeg har en infinite lp, hvorvidt du tror på meg er totalt likegyldig.

6585434[/snapback]

Jaha...mener du pA cd da eller?

Lenke til kommentar
Masta Ace, Craig G, Kool G Rap, Big Daddy Kane - The Symphony er den originale sangen. Straight fire.. Syntes dipset versjonen ikke er like fet, men det er en rå sang uansett.

 

NP Quiz; Sangen handler om crack, er på en TI instrumental og ei linje går slik;

Who u kno can take 4-5kgs, open up the sunroof, thro it out, let it breeze, (ME!)
Hva hører jeg på? :cool:

6588395[/snapback]

Thank you, har hørt den på noen andre sanger også gjennom tidene bla den snoop låta torsty tenker på også en Big L freestyle. Den beaten er så hærlig :love:

 

NP:Paul Wall & Chamillionaire feat Lil Flip - True

 

EDIT: Det er vel JR writer - what you know about crack :p

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Øy, bitches...! Noen som har sett den Dipset videoen som kom ut samtidig som Killa Season? Hvertfall... Der sitter Juelz i studio og mixer en sang... HVA HETER DEN?

 

NP:The Diplomats - Get Down/The Best Out/I Really Mean It/Ground Zero

Endret av Alieu
Lenke til kommentar
Har ikke sansen for han jeg heller, har infinite LPen som er aight, har ikke sjekket ut så mye ellers. Men han leverer noen syyke vers avogtil, f.eks Renegade der han outshiner selveste Jigga. Flower så vanvittg kult på den.

 

Reeg; Copywrite er rå, noe nytt om han i det siste? Har ikke hørt noe etter cruise control.

6578460[/snapback]

Har DU en ekte Infinite?! :roll: Det nekter jeg A tro...sorry...

 

Hvis ikke du mener nedlastinger da.

6581649[/snapback]

 

Jo, jeg har en infinite lp, hvorvidt du tror på meg er totalt likegyldig.

6585434[/snapback]

Jaha...mener du pA cd da eller?

6589264[/snapback]

 

På vinyl

Lenke til kommentar
Haha, kom over Eminem-Kim og Kill You. Ble nesten sjokkert over Kim, og Kill You har herlig tekst, så begge anbefales :)

6589665[/snapback]

Husker da jeg hørte den sangen for første gang, er ikke den på den første plata han slapp ut osm virkelig solgte? Huff, synes den er litt småekkel, slik behandler man da ikke damer! :)

Lenke til kommentar
Haha, kom over Eminem-Kim og Kill You. Ble nesten sjokkert over Kim, og Kill You har herlig tekst, så begge anbefales :)

6589665[/snapback]

Husker da jeg hørte den sangen for første gang, er ikke den på den første plata han slapp ut osm virkelig solgte? Huff, synes den er litt småekkel, slik behandler man da ikke damer! :)

6589993[/snapback]

 

Såklart ikke :)

Men jeg har da sett værre eksempler.

Lenke til kommentar
Du sikter til den som går 'What you know about CRACK!?" og ikke 'What you know about THAT?'?

6588916[/snapback]

Jepp, fra WB3. Hotness.

 

Hipp hurra, J-Zone kommer til Oslo den 9.September. Regn med at jeg også gjør det :w00t:

 

'im not a fat white man with a sleigh, but i've got presence in rap, and I use the word ho all day'.

 

Morsom fyr. Forventer godt oppmøte :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...