neivoll Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Alle hip-hoppere burde svare på denne https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...&t=598413&st=20 6579562[/snapback] Jeg svarte, men tanken på en Pink Floyd reunite overskygget egentlig alt jeg kunne tenkt meg av hip-hop konserter NP: Sage Francis - Eviction Notice Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Takker Torsty! Kjempe fint at du kom med den! Chris Webber er kul han. Men hva heter han lille spilleren som er så fryktelig god på 3-points? Husker aldri navnet han. Ikke Vince Carter. 6584127[/snapback] Er jo veldig mange små spillere i NBA da men,Reggie Miller er ikke liten og han har jo lagt opp. Steve Francis? Ray Allen? Gary Payton?(Tror også han har lagt opp.) Stephon Marbury? Steve Nash? Jerry Stackhouse? Nei,hakke peil jeg. NP:Cypress Hill - Hits from The Bong Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Alle hip-hoppere burde svare på denne https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...&t=598413&st=20 6579562[/snapback] Jeg svarte, men tanken på en Pink Floyd reunite overskygget egentlig alt jeg kunne tenkt meg av hip-hop konserter NP: Sage Francis - Eviction Notice 6584164[/snapback] Hvis Pink Floyd skulle hatt en så lang konsert dags dato måtte nok legevakta stå bak scena Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skjetten har alltid hatt dårlig tilbud med basketkurver, så jeg har liksom aldri hatt noe fast sted å spille, bortsett fra organisert spilling. And1 og Rebook er forsåvidt fett, også Dada. Men jeg vil alltid være tro mot Nike. Har 4-5 Nike-sneakers. onyX, en av sangene heter ihvertfall Hit 'Em High, med Busta Rhymes, B Real og Coolio, og... noen flere. Space Jam er gode minner. 6583971[/snapback] ahh, vi spilte på ghetto kurver selv ass, halveis knekte plater og fucka kurver ..sånn det skal være Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Er jo veldig mange små spillere i NBA da men,Reggie Miller er ikke liten og han har jo lagt opp. Steve Francis? Ray Allen? Gary Payton?(Tror også han har lagt opp.) Stephon Marbury? Steve Nash? Jerry Stackhouse? Nei,hakke peil jeg. NP:Cypress Hill - Hits from The Bong Reggie Miller tenker jeg på. Utrolig god på 3-points. Tror jeg skal investere i NBA 06. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 NP:Cypress Hill - Hits from The Bong 6584253[/snapback] Ahah, G.O.A.T-sangen å røyke vannpipe til. "Just got an ounce in the mail" NP: Cypress Hill - (Rock) Superstar Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Skjetten har alltid hatt dårlig tilbud med basketkurver, så jeg har liksom aldri hatt noe fast sted å spille, bortsett fra organisert spilling. And1 og Rebook er forsåvidt fett, også Dada. Men jeg vil alltid være tro mot Nike. Har 4-5 Nike-sneakers. onyX, en av sangene heter ihvertfall Hit 'Em High, med Busta Rhymes, B Real og Coolio, og... noen flere. Space Jam er gode minner. 6583971[/snapback] ahh, vi spilte på ghetto kurver selv ass, halveis knekte plater og fucka kurver ..sånn det skal være 6584309[/snapback] Hah, ja, det er vel egentlig rundt 4-5 kurver rundt her, men enten så er asfalten fucka eller kurven bøyd. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Reggie Miller er høy, spinkel og spillte på Indiana Pacers. Faen så god han var å 3 poengere. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvis du mente på 76'ers så var det vel muligens Allen Iverson? (men han er vel ikke så rå på 3 poengere) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Haha gutter, var på fest igår, skjedde noe morsomt Jeg ankom med noen karer litt seinere enn andre folk, de hadde alt satt igang den labre pop-"musikken" sin...Etter en stund da folk(me2) ble fullere ble vi mer og mer lei musikken, til slutt tok vi over anlegget og satte på nyeste Cham., Busta og Wu, det var drittdigg Det var overtall av MDD folk på festen, så dere kan tenke dere hvordan folk reagerte...Viste seg at det var 2-3 NORSKE beatboxere der, og fulle som vi var satte vi igang battle rundt grillen ^^ For en takeover! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Haha gutter, var på fest igår, skjedde noe morsomt Jeg ankom med noen karer litt seinere enn andre folk, de hadde alt satt igang den labre pop-"musikken" sin...Etter en stund da folk(me2) ble fullere ble vi mer og mer lei musikken, til slutt tok vi over anlegget og satte på nyeste Cham., Busta og Wu, det var drittdigg Det var overtall av MDD folk på festen, så dere kan tenke dere hvordan folk reagerte...Viste seg at det var 2-3 NORSKE beatboxere der, og fulle som vi var satte vi igang battle rundt grillen ^^ For en takeover! 6585332[/snapback] Høres konge fett ut dette her Ang b-ball greiene er det mye fete street tapes ute omkring, bla and1 og YPA mye fett og se der.. Sluttet og spille ball aktivt pga kneskader, og nå har jeg interrese av og spille det full tid, liker bedre og spille ute med venner og bare ha dett fett og spille for gøy NP:Master Ace Feat Punch and Word - Black Epidsode (chill beat ) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hva er MDD folk? 6585383[/snapback] Musikk, Dans og Drama linjen på videregående skole...Sære folk det der... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har ikke sansen for han jeg heller, har infinite LPen som er aight, har ikke sjekket ut så mye ellers. Men han leverer noen syyke vers avogtil, f.eks Renegade der han outshiner selveste Jigga. Flower så vanvittg kult på den. Reeg; Copywrite er rå, noe nytt om han i det siste? Har ikke hørt noe etter cruise control. 6578460[/snapback] Har DU en ekte Infinite?! Det nekter jeg A tro...sorry... Hvis ikke du mener nedlastinger da. 6581649[/snapback] Jo, jeg har en infinite lp, hvorvidt du tror på meg er totalt likegyldig. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Noen som vet når Papoose kommer med album? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Noen som vet når Papoose kommer med album? 6585482[/snapback] Ikke godt og si, han holder seg jo fint på mixtape scenen, men tror ikke det er så langt unna... NP:Afu Ra - Hip Hop Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Hvor mange mixtapes har Papoose gitt ut? Må begynne å bli psyko mange. Har uansett ikke alltid vært veldig stor fan av han, jeg synes beatsene stort sett ødelegger hele greia. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvor mange mixtapes har Papoose gitt ut? Må begynne å bli psyko mange. Har uansett ikke alltid vært veldig stor fan av han, jeg synes beatsene stort sett ødelegger hele greia. 6586590[/snapback] En million. Og ja, Kay Slay kan ta seg en bolle. Etter hva jeg har lest har mange prøvd å signe Papoose, blant annet Aftermath, men han nekter visstnok å skrive under før han får et tilbud som han mener er bra nok. Kan ikke si at jeg bryr meg om han lager mixtapes til han dør eller om alle låtene hans går i cd-shredderen Dr. Dre har på skrivebordet sitt (han HAR faktisk en på skrivebordet sitt). Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Noen som hører på Jedi Mind Tricks her eller ? peace Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Noen som hører på Jedi Mind Tricks her eller ? peace 6586683[/snapback] Det er classic shit med mye råe tekster beats og flow... Hardcore ish NP:Method Man - La Rumba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg