Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drar på hyttetur snart, ipoden er fucked så det blir hip-hop fritt  :hrm:

God helg!

6578938[/snapback]

 

Veit åssen det er, ipoden min har daua også, og jeg blir helt sprø når jeg ikke kan rusle rundt med musikk på øra...ARGH! forhåpentligvis så får jeg no greens etter sommer'n, og da blir det ny spiller :D

Lenke til kommentar
Alle hip-hoppere burde svare på denne :D

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...&t=598413&st=20

6579562[/snapback]

 

Njaa, de spør jo etter band, da må du jo eventuellt slenge sammen flere artister i ett band...

 

Kan jo kanskje se på en gruppe som ett band, men samtidig så syns jeg ikke grupper blir det samma som band, da band er noe jeg assosierer med råkk'n'råll

Lenke til kommentar
Alle hip-hoppere burde svare på denne :D

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...&t=598413&st=20

6579562[/snapback]

 

Njaa, de spør jo etter band, da må du jo eventuellt slenge sammen flere artister i ett band...

 

Kan jo kanskje se på en gruppe som ett band, men samtidig så syns jeg ikke grupper blir det samma som band, da band er noe jeg assosierer med råkk'n'råll

6579606[/snapback]

 

Hører mye på Rock N Roll jeg.

Jeg klarte nå å lage en konsert med Master P!

Da burde du klare en med Outkast :tease:

Lenke til kommentar
Hører mye på Rock N Roll jeg.

Jeg klarte nå å lage en konsert med Master P!

Da burde du klare en med Outkast  :tease:

6579629[/snapback]

 

Hører på det en del selv ;)

 

Skulle jeg først sette sammen en konsert, så hadde nok andre blitt prioritert forran Outkast, men misforstå meg rett, Outkast is the shizz!

Lenke til kommentar
Hører mye på Rock N Roll jeg.

Jeg klarte nå å lage en konsert med Master P!

Da burde du klare en med Outkast  :tease:

6579629[/snapback]

 

Hører på det en del selv ;)

 

Skulle jeg først sette sammen en konsert, så hadde nok andre blitt prioritert forran Outkast, men misforstå meg rett, Outkast is the shizz!

6579691[/snapback]

 

Outkast er jo en av de som var med å bygde opp sørstatsrap sammen med Master P og Scarface.

 

Syns fortsatt det ville vært hyggelig med flere rapkonserter i den tråden :yes:

Lenke til kommentar
Har ikke sansen for han jeg heller, har infinite LPen som er aight, har ikke sjekket ut så mye ellers. Men han leverer noen syyke vers avogtil, f.eks Renegade der han outshiner selveste Jigga. Flower så vanvittg kult på den.

 

Reeg; Copywrite er rå, noe nytt om han i det siste? Har ikke hørt noe etter cruise control.

6578460[/snapback]

hørt låta Eminem gjorde sammen med High & Mighty?

"And if I don't got two balls and a middle finger to throw up

I'm takin off both shoes and stickin each middle toe up"

Lenke til kommentar
Har ikke sansen for han jeg heller, har infinite LPen som er aight, har ikke sjekket ut så mye ellers. Men han leverer noen syyke vers avogtil, f.eks Renegade der han outshiner selveste Jigga. Flower så vanvittg kult på den.

 

Reeg; Copywrite er rå, noe nytt om han i det siste? Har ikke hørt noe etter cruise control.

6578460[/snapback]

Har DU en ekte Infinite?! :roll: Det nekter jeg A tro...sorry...

 

Hvis ikke du mener nedlastinger da.

Lenke til kommentar
bah...  Rick Ross - Port Of Miami var en nedtur, med eller uten promille... det var ikke akkurat bangin' :-7

6582037[/snapback]

Og det overrasket deg?

 

At noe blir cosignet av Jigga er nesten synonymt med søppel nå om dagen.

 

Jeezy=Wack

Rick Ross=Wack

Young Gunz=Wack

Freeway=Wack

Memphis Bleek=Wack

 

 

"I sold kilos of coke, I guess I can sell CDs" - Jay-Z

 

Guess not.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er synd at Eminem og Royce begynte å beefe. Synes de er jævlig bra som en slags duo på Eminem is Back.

 

NP: 2Pac - When We Ride On Our Enemies. Chill beat!

6581747[/snapback]

 

Word, Royce er egentlig jævla bangin', og kunne ha blitt stor med Eminem, men samtidig syns jeg det var kult at Royce ikke kom helt inn i det sirkuset med å selge haugevis av plater og få fame

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...