Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Ok, takk for linken!

 

Ja, jeg har sett filmen til Shoulder Lean. Young Dro er vennen til T.I. og de danner sammen gruppen PSC sammen med noen flere. Hvis ikke du vil ha PSC-albumet 25 To Life, så kan jeg skrive opp de sangene som skiller seg ut fra de andre:

 

PSC Feat. Young Dro - Do Ya Thing

PSC - I'm A King

PSC Feat. Young Dro - Mess It Up

PSC - Murder Game

 

Men du har vel hørt T.I. - King vel? Den skiller seg ut fra Urban Legend. Hører forskjell.

6574124[/snapback]

 

Skal nok skaffe meg PSC-plata.

 

Har KING ja,kjøpte den da den kom ut :)

Min favoritlåt: You Know Who :w00t:

 

Mange som mener at Get It er den beste,syns den er en av de svakere :thumbdown:

 

Derimot Front Back,UGK låt remix med UGK :w00t:

THE PIMP IS FREE

hehe

 

Den plata kommer nok rett etter Fishscale,backpackera kan si hva de vil,men 2006 har vært et bra år. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skriver anmeldelser for Oppland Arbeiderblad.

Da er vi fra samme fylke :) !

 

Uansett. Jeg må nok si at What You Know er den ultimate ''Grand''-låta der. For en beat.

Etter den kommer disse sangene:

- Front Back, Ride With Me (Så digg å høre på T.I. her), I'm Talking To You, King Back, Why You Wanna, Top Back, Undertaker, Stand Up Guy og så You Know Who! :)

 

For å si det sånn, jeg hører på hele albumet en gang ved sangene som er satt opp, så bra er albumet sydd sammen.

 

Uff, jeg likte ikke Pimp C's nye album. Alt for mye snakk om damer, pimping osv...

Nå er det på tide at T.I. og Lil' Wayne slår seg sammen og lager en sang. Sist gang var i ''Soldier'' med Destinys Child. Fet låt.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Så ut som han har vært med på det meste... Fyrte ned de 2 sangene som var gratis på hjemmesiden hans, og må si det var en utrolig variasjon fra 1000degrees med MF doom til sangen momma som hadde litt kjedelig flow etter min mening.. Har du noe spessielt du vil anhbefale av han thendrup? litt lettere da :p

 

 

albumet Special Herbs & Spices, produsert av MF Doom, er skikkelig bra, og heller ikke så vanskelig tilgjengelig som noe av det andre materialet hans

Lenke til kommentar
Jeg skriver anmeldelser for Oppland Arbeiderblad.

Da er vi fra samme fylke :) !

 

Uansett. Jeg må nok si at What You Know er den ultimate ''Grand''-låta der. For en beat.

Etter den kommer disse sangene:

- Front Back, Ride With Me (Så digg å høre på T.I. her), I'm Talking To You, King Back, Why You Wanna, Top Back, Undertaker, Stand Up Guy og så You Know Who! :)

 

For å si det sånn, jeg hører på hele albumet en gang ved sangene som er satt opp, så bra er albumet sydd sammen.

 

Uff, jeg likte ikke Pimp C's nye album. Alt for mye snakk om damer, pimping osv...

Nå er det på tide at T.I. og Lil' Wayne slår seg sammen og lager en sang. Sist gang var i ''Soldier'' med Destinys Child. Fet låt.

6574254[/snapback]

 

Har hørt noen rykter at TI prater kanskje om Lil Wayne i "Im Talking To You" håper virkelig ikke det. :nei: De er kanskje de beste i "Gamet" akkurat nå syns jeg.

 

Pimp C har jeg bare "Sweet James Jones Storys" av,og ja,blir en del pimp,hoes og money med han.

Lenke til kommentar

Så ut som han har vært med på det meste... Fyrte ned de 2 sangene som var gratis på hjemmesiden hans, og må si det var en utrolig variasjon fra 1000degrees med MF doom til sangen momma som hadde litt kjedelig flow etter min mening.. Har du noe spessielt du vil anhbefale av han thendrup? litt lettere da :p

 

 

albumet Special Herbs & Spices, produsert av MF Doom, er skikkelig bra, og heller ikke så vanskelig tilgjengelig som noe av det andre materialet hans

6574296[/snapback]

 

Dette skal sjekkes ut, Mf Doom har jeg sansen for ;)

 

By the way, noen som har hørt noe mer om det albumet til Promoe? Jeg venter og venter og venter... :(

 

Nå ser det ut som oldschool ettermiddagen er forbi atm.

 

NP:Stat Quo Feat MOP - Stop The Show

Lenke til kommentar
Ingen som skal på Masta Ace idag? Bortskjemte oslofolk  :hrm: , send ham til Stavanger..

 

Skal ihvertfall bli dritings idag, 25,- pilsen idag på Checkpoint  :) .

 

NP; Incarcerated Scarface - Raekwon. CLASSIC

6574454[/snapback]

 

Tommy Tee og DJ Herkules skal sikkert dit :!:

Lenke til kommentar
Ingen som skal på Masta Ace idag? Bortskjemte oslofolk  :hrm: , send ham til Stavanger..

 

Skal ihvertfall bli dritings idag, 25,- pilsen idag på Checkpoint  :) .

 

NP; Incarcerated Scarface - Raekwon. CLASSIC

6574454[/snapback]

 

Tommy Tee og DJ Herkules skal sikkert dit :!:

6574524[/snapback]

Jeg møtte Tommy Tee på Dirty Nelly på Aker Brygge :w00t:

 

Han var faen meg lættis, var en dame som hang rundt ham og loka, og han bare "Bitch, shut the fuck up". Var rimelig festlig, og jeg fikk tatt ham i hånda og gitt ham props for NRS. Virket som en hyggelig fyr.

 

EDIT: Jeg har notert ned A Long Hot Summer og Lord Willin' på handlelisten min.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
According to a statement on comptongame.com, The Game has left Aftermath Records for Geffen Records.

 

For months, rumors have been circulating that the Compton bred rapper had plans to leave the label to avoid releasing his sophomore album, The Devil's Advocate under G-Unit Records.

 

Game, who released his debut album The Documentary via G-Unit/Aftermath Records, has been having an on-going feud with G-Unit honcho 50 Cent since last year.

 

According to the statement on the site, in order for Game to avoid releasing The Devils Advocate under G-Unit/Aftermath, Dr. Dre and Jimmy Iovine advised him to sign a 5 album deal with Geffen for an undisclosed sum.

 

In return, Game will receive a distribution deal for $50 million for his record company, Black Wall Street which is under Interscope Records.

 

The presence of the Geffen and the Czar Entertainment logo (Game's management) on comptongame.com and the absence of the Aftermath Logo confirm Game's label move. Comptongame.com is owned by Interscope Records.

 

The statement also adds that Dr. Dre and Game's relationship has not been affected by the label move. Dre will still play a big part in the making, marketing and the publicity of The Devils Advocate.

 

Representatives for Czar Entertainment didn't return calls for comments

 

Earlier this week, The Game leaked one of the album's singles titled "One Blood." The Devils Advocate, which is set for release later this year, will feature appearances from Nas and Mary J Blige, while production is supplied by Cool & Dre, Scott Storch and Dr. Dre, among others.

Lenke til kommentar
Forøvrig var Incarcerated Scarface - Raekwon digg

 

Only Built 4 Cuban Linx er jo et must i samlingen...

Sjekk ut Ice Cream, Wu-Gambinos, Guillotine (Swords)

 

 

SJEKK UT JR WRITER - HISTORY IN THE MAKING

 

det er crack!

6575144[/snapback]

 

Skulle gjerne hatt den,men tror ikke de har den på cdon enda :no:

De som liker Dipset burde også sjekke ut:

 

Hell Rell - They Wanna Know

 

den er å få tak i på cdon.com

Lenke til kommentar
Forøvrig var Incarcerated Scarface - Raekwon digg

 

Only Built 4 Cuban Linx er jo et must i samlingen...

Sjekk ut Ice Cream, Wu-Gambinos, Guillotine (Swords)

 

 

SJEKK UT JR WRITER - HISTORY IN THE MAKING

 

det er crack!

6575144[/snapback]

 

Skulle gjerne hatt den,men tror ikke de har den på cdon enda :no:

De som liker Dipset burde også sjekke ut:

 

Hell Rell - They Wanna Know

 

den er å få tak i på cdon.com

6575480[/snapback]

 

Heter den ikke "Streets wanna know"? Eller er det et annet album..?

 

Slenger med en link til den nye The Game sangen: It's okey (Jaja, snatchet fra kingsize :innocent: )

Endret av Zyko
Lenke til kommentar
Forøvrig var Incarcerated Scarface - Raekwon digg

 

Only Built 4 Cuban Linx er jo et must i samlingen...

Sjekk ut Ice Cream, Wu-Gambinos, Guillotine (Swords)

 

 

SJEKK UT JR WRITER - HISTORY IN THE MAKING

 

det er crack!

6575144[/snapback]

Han kommer jo med cuban linx 2 nå snart så :) håper den blir på høyde mer eneren..

 

NP:Promoe - These walls :love:

Lenke til kommentar
Forøvrig var Incarcerated Scarface - Raekwon digg

 

Only Built 4 Cuban Linx er jo et must i samlingen...

Sjekk ut Ice Cream, Wu-Gambinos, Guillotine (Swords)

 

 

SJEKK UT JR WRITER - HISTORY IN THE MAKING

 

det er crack!

6575144[/snapback]

 

Skulle gjerne hatt den,men tror ikke de har den på cdon enda :no:

De som liker Dipset burde også sjekke ut:

 

Hell Rell - They Wanna Know

 

den er å få tak i på cdon.com

6575480[/snapback]

 

Heter den ikke "Streets wanna know"? Eller er det et annet album..?

 

 

Helt riktig det. Slenger meg på Incarcerated Scarfaces jeg også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...