Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Jeg syns Pharrell for det meste er kulere som sanger enn som rapper og produsent. Han har blitt kjedelig og ensformig på beatsa, og rapper ikke spesielt kult. Men når han er feat på en låt, og for eksempel legger et synge-hook så blir det vanligvis fett.

Jeg tror Chad stod for mye av det kreative og nyskapende i Neptunes, så når han forsvant ble stilen mye kjipere.

 

Pharrells høydare (selvfølgelig med hjelp av Chad på beat): Justin Timberlake - Señorita

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Pharell; Han har produsert jævlig mye kult som dere sier, men rappinga :nei:

Han glimter til engang iblant, f.eks er han dritkul på Mr. Me too med Clipse, men han er definitivt ikke god nok. Digger BBC og Bape greiene selv om jeg såvidt har råd til kopier :hrm:

 

@Paul Wall; Jeg digger han, albumet The peoples champ var ett jævlig kult album IMO. Sjekk ut Smooth Operator, State to state ft, Freeway, They dont know, Drive slow med Kanye og Papoose sin Ridin shotgun der han og har ett vers. Og ikke glem Paul Wall på Still Tippin, den sanger er jo BANGER. Tilogmed kresne Big Pulie på stress.no ga bra karakterer til albumet, det sier litt :wow:

 

paulgrill.jpg

 

"my mouth got more crushed ice than a slurpee / I stack my money in fat Klumps like Eddy Murphy;"

 

:cool:

 

Og nei, Pharells høydepunkt er ikke en Timberlake sang. Heller noe Snoop eller Clipse.

Lenke til kommentar

Som den south elskeren jeg er så er Paul Wall ikke noe unntak. The peoples champ er et konge album, men kunne blitt korta ned med noen sanger da det blir litt ensformig. Sangene som kissa nevner er døds feita. men liker du han ikke så liker du han ikke, han er en sånn type som man enten liker eller ikke.. Necro er også en sånn type musikk(heldigvis elsker jeg necro :love: )....

 

NP:Pastor Troy, David Banner & Bone Crusher - Fuck them niggaz

Lenke til kommentar
Jeg skal innrømme at jeg ikke har hørt no særlig av Paul Wall, men det jeg har hørt har jeg ikke digga helt :p ...får kanskje sjekke ut litt mer...

6561426[/snapback]

Sjekk ut dem som er nevnt ;) albumet hans var jo fett men som sagt kunne blitt kutta ned litt, men han er med på utrolig mange god låter...

 

NP:Camron - Killa Cam (dipset humør i dag)

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Tribbel-album høre litt ambisiøst ut, men sjekker nok ut :)

 

Propaganda; Du som liker sørstatsmusikk kommer til å like peoples champ. Jeg lover!

Selv om Paul selv ikke alltid er like flink til å variere tekstmessig er beatsa råe og det er mange kule features; Bun b, T.I, Freeway, Three 6 mafia f.eks.

 

Swishahouse :love:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

vg_26_juli_06.jpg
Lenke til kommentar
Tribbel-album høre litt ambisiøst ut, men sjekker nok ut  :)

 

Propaganda; Du som liker sørstatsmusikk kommer til å like peoples champ. Jeg lover!

Selv om Paul selv ikke alltid er like flink til å variere tekstmessig er beatsa råe og det er mange kule features; Bun b, T.I, Freeway, Three 6 mafia f.eks.

 

Swishahouse  :love:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

vg_26_juli_06.jpg

6562546[/snapback]

 

Aiht, skal se om jeg finner det, takker og bukker for tipset :)

Lenke til kommentar
Hahaha, rått å se at Halvdan Sivertsen liker å bli miksa sammen med MOP :D

Men han har vel neppe fått med seg nicket Halvdoom eller Halvdeezy enda, hehehe.

6562587[/snapback]

 

Ja ass.. Han digger det da:P haha.. Men den sangen er for slapp.. Sitter å hører på den akkurat nå ^^,

Lenke til kommentar

Reflection Eternal - Train of Thought er et av de albuma jeg har hørt mest på gjennom tidene. Hi-Tek er rå på beatsa (og spesielt på denne skiva), og Talib har magisk stemme og flow, og tekstene er gode.

 

MOP vs Halvdan sangen er feit syns jeg. Thomax er rå på remixene

Lenke til kommentar
Jeg syns Pharrell for det meste er kulere som sanger enn som rapper og produsent. Han har blitt kjedelig og ensformig på beatsa, og rapper ikke spesielt kult. Men når han er feat på en låt, og for eksempel legger et synge-hook så blir det vanligvis fett.

Jeg tror Chad stod for mye av det kreative og nyskapende i Neptunes, så når han forsvant ble stilen mye kjipere.

 

Pharrells høydare (selvfølgelig med hjelp av Chad på beat): Justin Timberlake - Señorita

6559266[/snapback]

 

Big Paulies anmeldelse av Pharrells nye skive

 

Sitat Big Paulie: "... stikkordet er idétørke. Chad Hugo har ikke bidratt denne gang, og kanskje det er hele forklaringen?"

 

Jeg kunne ikke vært mer enig..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...