Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Damn, nå på fredag...kjipt at jeg ikke har noen å gå med. Har hatt lyst til å sjekke ut Masta Ace lenge nå, har hørt masse bra om A long hot summer with Masta Ace. Er det en bra skive?

 

Dagens låt: Dre (of Cool & Dre) - Chevy Ridin' High Remix feat. Rick Ross, Fat Joe, The Clipse & The Game

 

Har funnet ut at Dre har en jævlig irriterende stemme, men den beaten er dritkul. Apropos The Clipse, har noen noe å si om dem? Har hørt så mye om dem også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neste gang du kjøper cder Oovz, så kjøper du Clipse- Lord Willin og Masta Ace- Long Hot Summer, ok? For begge to er sample-images-flames.gif

 

 

Nå spiller jeg Gutta på skauen, fullt volum og prøver å rydde criben. Som dere ser går det ikke så bra :hm:

 

Forøvrig kan jeg si (sorry cerfik) at selv om MOP tok artistisk selvmord med å signe til G-Unit så unner jeg dem pengene. Get that money! Skulle bare mangle at de får litt cash etter å gitt oss bangers som Stand clear, Ante up osv

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar
Neste gang du kjøper cder Oovz, så kjøper du Clipse- Lord Willin og Masta Ace- Long Hot Summer, ok? For begge to er sample-images-flames.gif

 

 

Nå spiller jeg Gutta på skauen, fullt volum og prøver å rydde criben. Som dere ser går det ikke så bra  :hm:

 

Forøvrig kan jeg si (sorry cerfik) at selv om MOP tok artistisk selvmord med å signe til G-Unit så unner jeg dem pengene. Get that money! Skulle bare mangle at de får litt cash etter å gitt oss bangers som Stand clear, Ante up osv

6555806[/snapback]

Joda den er grei nok, ingen som sier nei til såpass mye penger.. Men håper ikke det blir 50 hooks osv..

 

NP:Diaz Feat Petter & Ken Ring - Stikking(STHLM Remix)

Lenke til kommentar
*mye lurt prat*

6554777[/snapback]

Du har god smak mann :)

Har iallfall hørt masse bra av Sage Francis og diverse han har jobbet med, må vel sjekke ut mer av det du anbefaler også (såvidt hørt clouddead før, må nesten finne no mer ja).

Kom gjerne med flere tips i samme retningen.

Lenke til kommentar

Jeg driver og rydder opp i platehyllene akkurat nå, og for å få plass har jeg noe gammel dritt jeg må bli kvitt. Er ca. 20 cd'er som jeg gir vekk hvis noen vi ha dem. Blant annet:

 

Xzibit - Weapons Of Mass Destruction (med bonus-dvd)

2Pac - All Eyez On Me

Fabolous - Ghetto Fabolous

Devin The Dude - Devin The Dude

The Latin Kings - Mitt Kvarter

Ice Cube - Greatest Hits

Fat Joe - Jealous Ones Still Envy

Freeway - Philadelphia Freeway

50 Cent - Get Rich Or Die Trying

N.W.A - Straight Outta Compton

Nas - Nastradamus

 

pluss noen flere, rundt 20 tilsammen. Hvis det er noen som har lyst på dem blir vel det enkleste å sende det med posten. Ta kontakt på pm i såfall. (Jeg gidder selvsagt ikke ha noen utgifter for å sende det noen plass, men er jo bedre enn å hive dem?)

Endret av anners
Lenke til kommentar
noen som har hørt hard liquor av game og kokane og ding ding med royce da 5 9 ? feete sanger spør du meg. digge beats :love:

6556703[/snapback]

Neh, men jeg hørte den nye singelen til Game i dag. One Blood, heter den. Var ikke så verst, men har hørt bedre.

 

Royce da 5'9" er dritkul. Ding Ding er en kul låt, men jeg liker bedre de andre låtene han har gjort med Premo, Boom og Hip Hop. Har vært en del rykter om at Royce, Canibus og Premo skulle mekke skive sammen, det hadde blitt årnings!

 

Edit:

Jeg driver og rydder opp i platehyllene akkurat nå, og for å få plass har jeg noe gammel dritt jeg må bli kvitt. Er ca. 20 cd'er som jeg gir vekk hvis noen vi ha dem.

 

Sinnsykt bra initiativ! Jeg tror jeg takker nei, men du skal ha props uansett. Kul ting å gjøre!

 

Og en ting til: Jeg skjønner ikke hvorfor, men Number One fenger meg nå om dagen. Pharrells synging er ikke noe jeg vanligvis hopper i taket for, men allikevel...

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
fikk høre pharells soloalbum noen dager før releasen og det skuffa bigtime synes nå jeg... beatsa hans trenger noe han ikke greier å prestere alene. synes rett og slett det var søppel

6558417[/snapback]

 

Jeg har alltid vært en stor fan av Neptunes, men jeg syns av en eller annen merkelig grunn at Pharell ikke har klart det bra som solo artist. Aldri helt følt solo greiene hans, men det Neptunes dreiv med var jo dritfett...

Lenke til kommentar
aaah present... clones :wee:

synes han burde holde seg til produsering og beatmaking

6558532[/snapback]

 

Can I get a hallelujah!?

 

Det er jo der han er på sitt beste, noen skjønner lissom ikke hvor de skal stoppe.

 

Paul Wall er ett prakteksempel, karen har rå-peiling på grills, men hvorfor i svarte ga han ut en låt? :wee: .. Stick to yo grills nigguh!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...