Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Aiht, da nærmer det seg grillparty med haugevis av folk, men jeg sliter...

 

Jeg er det eneste hip-hop hodet der oppe, og alle de andre digger super klisse pop, vi snakker David Hasselhoff stilen.. ahh fy faen så svett!

 

Har brent en mp3 cd med mye godsaker tho, og jeg skal ta over anlegget...:D

 

Ha det fett i kveld dudes!

 

NP: Styles P feat. Pharoa Monch- My Life

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe Propaganda. Få med deg masse Dirty South! Haha, tenk deg Shoulder Lean med flere sanger fra T.I.! Morsomt, morsomt. Fortell hvordan det gikk.

 

Håper du har spillt/spiller T.I. - Why You Wanna.

6538704[/snapback]

Vel T.I synger/rapper jo ikke på Shoulder Lean da :p han bare snakker i vidden og danser..

 

Gi en feedback på hva som skjedde når du tok over annlegget er alltid like gøy det ass.

 

NP:Kevin - Østkanthistorie

Lenke til kommentar
Hehe Propaganda. Få med deg masse Dirty South! Haha, tenk deg Shoulder Lean med flere sanger fra T.I.! Morsomt, morsomt. Fortell hvordan det gikk.

 

Håper du har spillt/spiller T.I. - Why You Wanna.

6538704[/snapback]

 

ahh fy faen, du aner ikke ass..har bæda helt...har endelig kommet meg hjem..gått i 3 timer for å komme meg hjem...i det jeg skal legge meg ringer telefonen, og det er kompisen i gata som ber meg komme over...chille'n..røyke en nattings og bare ta det med ro...da gikk det som det måtte da..nå sitter jeg her helt balle :p

 

Anyways...festen ass...mye svett musikk, helt til mr.Propaganda himself fikk lurt inn sin egen komponerte mp3 cd med alt fra Nas til DRTY SOUTH....

 

Det blei spilt på en pc, og han som hadde festen var jo smart nok til å sette playlista på random, og låse pc'en...greit nok det...men dum som han var, så ga han meg passordet..så jeg sletta playlisten, la inn bare min mp3 cd, skifta passordet og låste pc'en...veit ikke hvor mange som digga musikken jeg, så det var flere som tukla helt febrilsk på tastaturet for å sikfte eller no...whatever, jeg crunka og dro tette leans og drakk jegermeister som en helt.. :D

 

ahh, sorry for mæd pratings ,men fylla og skevheten har tatt overhånd :p

 

PEACE!

Lenke til kommentar
Bare fordi Hip-Hop tråden er min store kjærlighet på forumet, så skal jeg faktisk for første gang legge inn en liten spam kommentar, bare for å unne denne tråden min 2100 post. Jeg er så postcount whore ass :p

6540493[/snapback]

 

Tror tråden føler seg beæret.. Hehe lo ganske bra når du fortalte om at du bytta passord på pcen. Så for meg alle pop fansa sitte og taste helt villt for og få åpna pcen igjen :D

 

NP:Jadakiss feat Styles P - I'm Sorry Ms Jackson (en av de beste dissene til 50)

 

EDIT: Manglet et ord.

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Hehe Propaganda. Få med deg masse Dirty South! Haha, tenk deg Shoulder Lean med flere sanger fra T.I.! Morsomt, morsomt. Fortell hvordan det gikk.

 

Håper du har spillt/spiller T.I. - Why You Wanna.

6538704[/snapback]

 

ahh fy faen, du aner ikke ass..har bæda helt...har endelig kommet meg hjem..gått i 3 timer for å komme meg hjem...i det jeg skal legge meg ringer telefonen, og det er kompisen i gata som ber meg komme over...chille'n..røyke en nattings og bare ta det med ro...da gikk det som det måtte da..nå sitter jeg her helt balle :p

 

Anyways...festen ass...mye svett musikk, helt til mr.Propaganda himself fikk lurt inn sin egen komponerte mp3 cd med alt fra Nas til DRTY SOUTH....

 

Det blei spilt på en pc, og han som hadde festen var jo smart nok til å sette playlista på random, og låse pc'en...greit nok det...men dum som han var, så ga han meg passordet..så jeg sletta playlisten, la inn bare min mp3 cd, skifta passordet og låste pc'en...veit ikke hvor mange som digga musikken jeg, så det var flere som tukla helt febrilsk på tastaturet for å sikfte eller no...whatever, jeg crunka og dro tette leans og drakk jegermeister som en helt.. :D

 

ahh, sorry for mæd pratings ,men fylla og skevheten har tatt overhånd :p

 

PEACE!

6540490[/snapback]

 

lol, så det var ikke bare meg som festet igår/idag :w00t:

 

 

:sick:

 

ps. Dmx - x is coming

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Tror det blir søppel jeg :( . Det jeg har hørt er dritt, siste til 50 var søppel, Mobb Deep sitt var søppel og jeg tror egentlig ikke Banks lager ett bedre album enn The hunger for more (som var ok).

 

Kommer litt ann på hvor mange hooks med 50 som er på cdn. Krysser fingrene for minst mulig.

 

NP; 50cent- How to rob (God, gammel 50, dritfunny )

Lenke til kommentar

Mobb Deep sitt var greit. Likte ikke Lloyd Banks sitt først, med unntak av noen sanger. Siste til 50 var søppel ja, men var jo OST, så hva kan man forvente?

 

Har hørt Cake og House, og de gledet ikke spesielt, men Hands up var genial.

 

Er forskjell på oss, da jeg liker best de låtene som 50 har produsert eller er feata ;)

Lenke til kommentar

Ok, hvilken sanger jeg har hørt om har 50 produsert da? :hmm:

 

Og jeg mente The massacre, det var søppel også. G-Unit records :thumbdown:

Men hvis du er fan av den sounden er det jo greit, da skjønner jeg at du gleder deg.

 

np; Lil Weeeezy- Money on my mind

 

Dear Mr. Toilet, I’m da shit / Got these other haters pissed ’cause my toilet paper thick
:cool:

 

edit; vet ikke hvor ny den er, men jeg har ikke sett den før idag. Grei nok, sangen er sinnsyk uansett.

Lil Wayne- Shooter [VIDEO]

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar
Tror det blir søppel jeg  :( . Det jeg har hørt er dritt, siste til 50 var søppel, Mobb Deep sitt var søppel og jeg tror egentlig ikke Banks lager ett bedre album enn The hunger for more (som var ok).

 

Kommer litt ann på hvor mange hooks med 50 som er på cdn. Krysser fingrene for minst mulig.

 

NP; 50cent- How to rob (God, gammel 50, dritfunny )

6546068[/snapback]

 

Nja Mobb Deep sitt var vel sånn midt på treet i min mening, savner gode gamle Mobb Deep :( Men 50 har et par godlåter fra "back in the days" som How to Rob, Fuck You(den spiller her titt og ofte) og realest niggas feat Biggie er en god låt.

 

NP:Onkl P - Diabetes (Onkl i stilen jeg liker han )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...