Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Diplomatic Immunity er smellfeit, I really mean that  :love:

 

Problemet på Dipset er kvalitetskontrollen på albumene syntes jeg. F.eks kunne Juelz sitt sett vært mye kulere hvis de hadde droppet de sangene som er helt gjennomsnitt, samme tingen med JR sitt. Men jeg digger dem uansett, spesielt Killa sine solo-album er råe syns jeg. Og de er en klasse for seg selv når det kommer til mixtapes syns jeg; WB2 og BCC 3 er favorittene.

 

NP: JR- Suit Up, digger linja han tar mot G-Unit

 

"Change ur name to ninja turtles, ur leader is a rat"

6525561[/snapback]

 

Ja er helt enig, men de er jo ganske freshe på "toppen" de har fått mye fortjent oppmerksomhet de siste årene, får håpe dette bedrer utgivelsene som kommer utover.

 

NP:Camron - Killa Cam (digger den afrika greia i beaten )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen Dipset fans her? Liker de ganske godt selv, i små doser, har fått helt dilla på Hell Rell (!) i det siste, selv om han er den svakeste i Diplomats IMO.

Han drar på med noen jævlig kule linjer iblandt, blir fed up av all ignoransen tilslutt tho.

 

Dipset får meg til å klore meg selv i ansiktet. :)

 

men vær så god, hør i vei

Lenke til kommentar
Ikke sAnn bling....altsA bling er t0ft...men 50 cent osv. videre...alle de nye som bare lager partymusik...det lages nesten ikke skikkelig rap lengre...eller det vises hvertfall veldig lite av det.

6527026[/snapback]

 

At hip-hop som sjanger utvikler seg er uungåelig, og selv om det kan være kjipt å tenke på hvordan det har blitt, går det ann å tenke positivt på det.

 

F.els er det større sjangs enn noensinne for min egen del, å høre hip-hop ute på byen. Jeg danser heller til 50 enn "Hard dance doobie doo" for å si det sånn.

Syntes og at det lages uendelig mye kul hip-hop fremdeles jeg.

 

Man må bare lete litt :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå skal dere hør på en fin francias sang.

 

Manu Chao - Me Gustas Tu Ikke sikker, men den ligner hvertfall på chill rap  :love:

6528621[/snapback]

 

Ålreit sommer sang det, men jeg ville ikke lagt den under kategorien hip-hop :)

6528909[/snapback]

Hva er det da? :hmm:

6529024[/snapback]

 

hmm, veit ikke helt jeg...fremmedspråklig pop? :p

 

Anyways, fordi som ikke har hørt det, så skal Devin the Dude ha konsert i Oslo den 4 august, på Fabrikken... fint hvis noen har no info å vise til , da dette bare er info jeg har fått på gata...

Lenke til kommentar
Nå skal dere hør på en fin francias sang.

 

Manu Chao - Me Gustas Tu Ikke sikker, men den ligner hvertfall på chill rap  :love:

6528621[/snapback]

 

Ålreit sommer sang det, men jeg ville ikke lagt den under kategorien hip-hop :)

6528909[/snapback]

Hva er det da? :hmm:

6529024[/snapback]

 

rock espaniola ellerns

 

dvs spans pop-rock:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...