Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal legge meg nå  :w00t:

Men la oss bare si at det handlet om rase

6521660[/snapback]

Auda, det pleier ikke love bra.. Gi en kort oppsumering eller noe om du kan i morra da ;)

 

NP:A-Laget - Bakerst i Bussen

 

EDIT:Kom over denne her da jeg satt og surfa på youtube og de som ikke har sett den før burde ta en titt.. Beat diggin den er 30min lang men bra dokumentar om beats.. Enjoy..

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Dead Prez er vel kjent for å ikke digge hvite folk :p

 

KissaMcDuck: Takk for Saigon tipset, fet musikk.. :)

6521791[/snapback]

 

Det er sant, men samtidig irriterer jeg meg over rasisme, uansett hvilken "vei" det går. Pluss at jeg syntes det er ekstra teit siden størstedelen av Dead Prez sine fans er hvite.

 

Kult du likte Saigon, hva har du hørt? :thumbup:

 

C3rfik; Du og sitter bakerst i bussen der de kule sitter? ;)

Lenke til kommentar
Dead Prez er vel kjent for å ikke digge hvite folk :p

 

KissaMcDuck: Takk for Saigon tipset, fet musikk.. :)

6521791[/snapback]

 

Det er sant, men samtidig irriterer jeg meg over rasisme, uansett hvilken "vei" det går. Pluss at jeg syntes det er ekstra teit siden størstedelen av Dead Prez sine fans er hvite.

 

Kult du likte Saigon, hva har du hørt? :thumbup:

 

C3rfik; Du og sitter bakerst i bussen der de kule sitter? ;)

6523692[/snapback]

 

Rasisme er lame, uansett hvilken vei det går.

 

So far har jeg sjekka ut :

 

True story, We Gon Ride, Come Again, Favorite Things og What am i gonna do

 

Likte alle sangene egentlig, dette skal jeg sjekke ut mer av :), men er for tiden veldig opptatt med Coughee Brothaz albumet mitt :p

Lenke til kommentar
Dead Prez er vel kjent for å ikke digge hvite folk :p

 

KissaMcDuck: Takk for Saigon tipset, fet musikk.. :)

6521791[/snapback]

 

Det er sant, men samtidig irriterer jeg meg over rasisme, uansett hvilken "vei" det går. Pluss at jeg syntes det er ekstra teit siden størstedelen av Dead Prez sine fans er hvite.

 

Kult du likte Saigon, hva har du hørt? :thumbup:

 

C3rfik; Du og sitter bakerst i bussen der de kule sitter? ;)

6523692[/snapback]

Er vel noe slikt som at 80% av hiphop hodene er hvite.

Lenke til kommentar
Jeg ville vaert overraska siden Asia inneholder mange flere mennesker enn USA og Europa tilsammen og de er jo gule i Asia og USA er veeeeeldig blandet, men hip hop vil jeg tro bestAr av maaange flere svarte fans. Med unntak av eminem-fans som ofte er hvite.

6524673[/snapback]

Nå er det nok mange andre rappere enn Eminem som har en stor hvit fanskare.

Leste litt om det nå og stemmer kanskje ikke at det er så mange som 80%, men mange er det nok.

 

80%?

Lenke til kommentar
C3rfik; Du og sitter bakerst i bussen der de kule sitter?  ;)

 

Må nesten det hehe.. Har forresten fått helt dilla på den raggae mixtapen som ble tipsa for 2 (? ) sider siden, fyfaen så mye chill raggae der. Props for anbefalingen.. Men noen som vet åssen du får fiksa den filtypen over til mp3?

Lenke til kommentar
C3rfik; Du og sitter bakerst i bussen der de kule sitter?  ;)

 

Må nesten det hehe.. Har forresten fått helt dilla på den raggae mixtapen som ble tipsa for 2 (? ) sider siden, fyfaen så mye chill raggae der. Props for anbefalingen.. Men noen som vet åssen du får fiksa den filtypen over til mp3?

6524939[/snapback]

 

Hva slags filer?

 

Du har konverterings programmer for så og si alt av audio filer i dag :)

 

Google it baby

Lenke til kommentar

I dunno, er blank på slikt. Men mixtapen er hot ja, musikk som skal spilles i solskinn og en spliff i ene armen.

 

Noen Dipset fans her? Liker de ganske godt selv, i små doser, har fått helt dilla på Hell Rell (!) i det siste, selv om han er den svakeste i Diplomats IMO.

Han drar på med noen jævlig kule linjer iblandt, blir fed up av all ignoransen tilslutt tho.

 

Say hello to ma lil friend like scarface/

Ill pull that fuckin rifle right out the guitar-case/

Lenke til kommentar
Say hello to ma lil friend like scarface/

Ill pull that fuckin rifle right out the guitar-case/

6525099[/snapback]

 

Ahh..fet punch :love:

 

''I ain't jokin bout my coke and package come up shorter.

Might kidnap yo wife and daughter.

Bury them down deep in Georgia.''

 

^^ Southern Takeover

 

Du må kanskje høre det, for å føle det skikkelig, men når han drar den på sangen så veit du whats up, for å si det sånn :D

Lenke til kommentar

Joda propaganda er klar over det, men er av filtypen 1%20---%20MIXED File aldri sett den før..

 

Angående dipset diskusjonen nå så er jeg som nevnt før en stor dipset fan har alle albumene og mixtapene som har kommet ut så lang, en god del mindre lovlig :whistle: men er så mye av sangene som går igjen på mixtapene..

Men er uheldigvis sånn at du blir litt små lei etter en god del dipset låter, og må ha en liten pause fra dem..

 

NP:Juelz Santana feat Jae Millz - Doin my thang

Lenke til kommentar
Alt som er gitt ut`? Goddamn, blodfan du, de har vel gitt ut en million forskjellige ting etterhvert? Favoritt album fra gjengen da?

6525318[/snapback]

Eller er vel så og si alt :p alt jeg har kommet over that is. Ligger på nermere 20 tallet med individuelle mixtapes ol. Hmm favoritt album er litt vanskelig og si er så mye bra greier fra dem. men diplomatic imunity ligger rimelig høyt på lista sammen med Dipset Memorial Day Mixtape.. Det meste er jo bra, om ikke så er det hvertfall masse fete sanger på så og si alt :)

 

NP:Juelz Santana - Oh Yes (Mr Postman)

 

EDIT:Juelz Santana Back Like Cooked Crack er jo full av god låter :love:

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Diplomatic Immunity er smellfeit, I really mean that :love:

 

Problemet på Dipset er kvalitetskontrollen på albumene syntes jeg. F.eks kunne Juelz sitt sett vært mye kulere hvis de hadde droppet de sangene som er helt gjennomsnitt, samme tingen med JR sitt. Men jeg digger dem uansett, spesielt Killa sine solo-album er råe syns jeg. Og de er en klasse for seg selv når det kommer til mixtapes syns jeg; WB2 og BCC 3 er favorittene.

 

NP: JR- Suit Up, digger linja han tar mot G-Unit

 

"Change ur name to ninja turtles, ur leader is a rat"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...