Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Grime kommer til å ta over verden.

 

Unnskyld at jeg ler..

 

Anyways, sleng opp link av mySpacen til Kano, vil sjekke ut.

6517381[/snapback]

Kano har vel ikke kommet ut med noe nytt på en stund? Siste jeg hørte fra han var Home Sweet Home eller noe i den duren. Har et par sanger som er ganske så fine.

 

Når det gjelder Saigon er vel han i samme gate som Papoose, en rapper alle venter og venter og venter på albumet fra. At det nå endelig ser ut til å skje noe på albumsfronten er jammen meg på tide.

 

Artikkel om Saigon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leiter etter Hip Hop grupper i samme gate som Non Phixion, og Immortal Technique. Noe å anbefale?

6517791[/snapback]

Du kan jo forsøk Murs, han har nettopp sluppet nytt album kalt for Murray´s Revenge. Så har du jo Atmosphere, Brother Ali og Felt.

6517908[/snapback]

 

HVA!! Murs med nytt album!!? det har ikke jeg fått meg meg... det skal lett skaffes ass, liker stilen hans til de grader... takk for den oleisbest :)

 

NP:Lil' John and the eastsideboys feat ice cube - roll call

Lenke til kommentar
Jeg leiter etter Hip Hop grupper i samme gate som Non Phixion, og Immortal Technique. Noe å anbefale?

6517791[/snapback]

Du kan jo forsøk Murs, han har nettopp sluppet nytt album kalt for Murray´s Revenge. Så har du jo Atmosphere, Brother Ali og Felt.

6517908[/snapback]

 

Brother Ali er vel ikke i nærheten av samma gate, eller bydel som Non Phixion? Jeg ser værtfall på de 2 som helt forskjellige rappere, i stil osv..

Lenke til kommentar
Lasta ned Dead Prez - Hip-Hop igår...For en beat, fy faen...

Elsker den beaten, lasta ned instrumental versjon av den, faen så digg!

6520636[/snapback]

 

Bedre sent enn aldri :roll:

 

Er fortsatt Mac Dre - Genie in the lamp albumet som bumper her hos meg i dag. Og Jaylib - champion sound. To albume jeg ikke angrer på jeg kjøpte. Kjøpte mac dre albumet mest pga coveret så dødsfeita ut så jeg tok en lytt på det i butikken og den ble med hjem. Jaylib måtte jeg jo ha også, skikkelig kanon album anbefales på det varmeste :)

 

NP:Jaylib - The mission :cool:

Lenke til kommentar
Lasta ned Dead Prez - Hip-Hop igår...For en beat, fy faen...

Elsker den beaten, lasta ned instrumental versjon av den, faen så digg!

6520636[/snapback]

Bedre sent enn aldri :roll:

Altså, hørte den ikke for første gang igår, men det var lenge siden jeg hadde hørt den pga. format:c ;)

Lenke til kommentar
Dead prez er flinke folk, men faen, leste dere intervjuet med dem i Kingsize? Mistet respekt for dem da.. Men damn, lage musikk kan dem

 

np: Saigon- Impeach the president ft. Immortal Tech & Dead Prez

6521583[/snapback]

Nei har ikke fått med meg alle kingsize i år dessverre, siden jeg ikke abbonerer i år, fikk med meg første etter nyttår og det med den ecko mixtapen på. Hva var det det de kom med for noen utsang da? Men fy faen så mye fete bangers de har :)

 

NP:Riz da Wiz - Skryter for det (en digg digg låt jeg har hatt dilla på i en stund nå :) ) Kan lastes ned her

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...