oleisbest Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Grime kommer til å ta over verden. Unnskyld at jeg ler.. Anyways, sleng opp link av mySpacen til Kano, vil sjekke ut. 6517381[/snapback] Kano har vel ikke kommet ut med noe nytt på en stund? Siste jeg hørte fra han var Home Sweet Home eller noe i den duren. Har et par sanger som er ganske så fine. Når det gjelder Saigon er vel han i samme gate som Papoose, en rapper alle venter og venter og venter på albumet fra. At det nå endelig ser ut til å skje noe på albumsfronten er jammen meg på tide. Artikkel om Saigon Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Forskjellen er bare at Saigon>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Papoose Kul artikkel btw, takk for link. Kano har jeg somsagt inget fohold til, så gi meg en link noen. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg leiter etter Hip Hop grupper i samme gate som Non Phixion, og Immortal Technique. Noe å anbefale? Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg leiter etter Hip Hop grupper i samme gate som Non Phixion, og Immortal Technique. Noe å anbefale? 6517791[/snapback] Du kan jo forsøk Murs, han har nettopp sluppet nytt album kalt for Murray´s Revenge. Så har du jo Atmosphere, Brother Ali og Felt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Grime kommer til å ta over verden. Unnskyld at jeg ler.. Anyways, sleng opp link av mySpacen til Kano, vil sjekke ut. 6517381[/snapback] Jaja, bare vent og se. Grime er musikksjangeren som har hatt mest fremskritt på så kort tid. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg leiter etter Hip Hop grupper i samme gate som Non Phixion, og Immortal Technique. Noe å anbefale? 6517791[/snapback] Du kan jo forsøk Murs, han har nettopp sluppet nytt album kalt for Murray´s Revenge. Så har du jo Atmosphere, Brother Ali og Felt. 6517908[/snapback] HVA!! Murs med nytt album!!? det har ikke jeg fått meg meg... det skal lett skaffes ass, liker stilen hans til de grader... takk for den oleisbest NP:Lil' John and the eastsideboys feat ice cube - roll call Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 murs og 9th wonder kom nettopp med oppfølgern til 3:16, husker ikke hva det nye albumet heter, men det finner du vel ut FrenChie: hva med Jedi Mind Tricks? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg leiter etter Hip Hop grupper i samme gate som Non Phixion, og Immortal Technique. Noe å anbefale? 6517791[/snapback] Du kan jo forsøk Murs, han har nettopp sluppet nytt album kalt for Murray´s Revenge. Så har du jo Atmosphere, Brother Ali og Felt. 6517908[/snapback] Brother Ali er vel ikke i nærheten av samma gate, eller bydel som Non Phixion? Jeg ser værtfall på de 2 som helt forskjellige rappere, i stil osv.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Nei, ikke Atmosphere heller egentlig. Ville sagt JMT, AOTP og La Coka Nostra Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Noen som kjenner gode hip hop/rap melodier som har en kul bass. Som for. eks Two live crew - Shake that ass Kano - Freestyle? Endret 19. juli 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Lasta ned Dead Prez - Hip-Hop igår...For en beat, fy faen... Elsker den beaten, lasta ned instrumental versjon av den, faen så digg! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Lasta ned Dead Prez - Hip-Hop igår...For en beat, fy faen...Elsker den beaten, lasta ned instrumental versjon av den, faen så digg! 6520636[/snapback] Dead Prez er fete saker! Dagens sangtips fra min kant er : Styles P feat. Pharaoe Monch-My life ^^ chill sang Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Noen som kjenner gode hip hop/rap melodier som har en kul bass. Som for. eks Two live crew - Shake that ass Kano - Freestyle? 6520630[/snapback] sjekk ut Jaylib - Champion Sound, spesielt tittellåta og The Red nei, ikke last ned Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Noen som kjenner gode hip hop/rap melodier som har en kul bass. Som for. eks Two live crew - Shake that ass Kano - Freestyle? 6520630[/snapback] sjekk ut Jaylib - Champion Sound, spesielt tittellåta og The Red nei, ikke last ned 6521081[/snapback] og Starz Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Lasta ned Dead Prez - Hip-Hop igår...For en beat, fy faen...Elsker den beaten, lasta ned instrumental versjon av den, faen så digg! 6520636[/snapback] Bedre sent enn aldri Er fortsatt Mac Dre - Genie in the lamp albumet som bumper her hos meg i dag. Og Jaylib - champion sound. To albume jeg ikke angrer på jeg kjøpte. Kjøpte mac dre albumet mest pga coveret så dødsfeita ut så jeg tok en lytt på det i butikken og den ble med hjem. Jaylib måtte jeg jo ha også, skikkelig kanon album anbefales på det varmeste NP:Jaylib - The mission Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Lasta ned Dead Prez - Hip-Hop igår...For en beat, fy faen...Elsker den beaten, lasta ned instrumental versjon av den, faen så digg! 6520636[/snapback] Bedre sent enn aldri Altså, hørte den ikke for første gang igår, men det var lenge siden jeg hadde hørt den pga. format:c Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Altså, hørte den ikke for første gang igår, men det var lenge siden jeg hadde hørt den pga. format:c Åh det er sånn det ligger ann hehe.. Lo som den hyenen da jeg så videoen til Dead prez - hip hop ass. En haug med skinny gang bangers som står og bouncer og tar helt fyr. Jaggu fant jeg den på youtube NP:Mac Dre - Hotel Motel Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dead prez er flinke folk, men faen, leste dere intervjuet med dem i Kingsize? Mistet respekt for dem da.. Men damn, lage musikk kan dem np: Saigon- Impeach the president ft. Immortal Tech & Dead Prez Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dead prez er flinke folk, men faen, leste dere intervjuet med dem i Kingsize? Mistet respekt for dem da.. Men damn, lage musikk kan dem Nei, fortell!! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dead prez er flinke folk, men faen, leste dere intervjuet med dem i Kingsize? Mistet respekt for dem da.. Men damn, lage musikk kan dem np: Saigon- Impeach the president ft. Immortal Tech & Dead Prez 6521583[/snapback] Nei har ikke fått med meg alle kingsize i år dessverre, siden jeg ikke abbonerer i år, fikk med meg første etter nyttår og det med den ecko mixtapen på. Hva var det det de kom med for noen utsang da? Men fy faen så mye fete bangers de har NP:Riz da Wiz - Skryter for det (en digg digg låt jeg har hatt dilla på i en stund nå ) Kan lastes ned her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg