Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fyren er jo artig, men helt ærlig, har dere hørt på det albumet? Kjøpte det for noen år siden, og har ikke akkurat slitt ut plata ;)

Vet ikke hva jeg skal kalle musikken hans, men "slepende" er den beste beskrivelsen jeg kommer på akkurat nå.

6473979[/snapback]

 

Det er chill musikk...weed musikk..

6476369[/snapback]

Nåja, kan komme på myye annet jeg heller røyker til, og å vite at fyren antageligvis var stein under skrivingen, innspillingen og promoteringen av plata gjør det ikke nødvendigvis til noen bedre opplevelse å høre på spør du meg :p

 

Men en annen ting: Skulle ikke F'em One komme med soloplate? Når skulle den komme (går ut fra den ikke er kommet enda)?

Lenke til kommentar

Nåja, kan komme på myye annet jeg heller røyker til, og å vite at fyren antageligvis var stein under skrivingen, innspillingen og promoteringen av plata gjør det ikke nødvendigvis til noen bedre opplevelse å høre på spør du meg :p

 

6479838[/snapback]

 

Sier ikke at Devin er min number one artist akkurat, men det er noe av det bedre når det kommer til røykemusikk...men smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Vi som liker å dele tips med hverandre, hvorfor blir vi ikke med i Hardwares Hamanchi Team? Last Hamanchi og del deres sanger!

 

Hamanchi-gruppe: hardware.no

Passord: hardware

6480566[/snapback]

Passordet funker ikke. Og det er noe feil med linken din, jeg bare googlet etter Hamachi.
Lenke til kommentar
Vi som liker å dele tips med hverandre, hvorfor blir vi ikke med i Hardwares Hamanchi Team? Last Hamanchi og del deres sanger!

 

Hamanchi-gruppe: hardware.no

Passord: hardware

Passordet funker ikke. Og det er noe feil med linken din, jeg bare googlet etter Hamachi.

Ja, linken skal det være .com etter. Min feil, jeg skrev .cc. Kan dere søke etter Hardwares Hamanchi Team her på HW da? Jeg så en signatur fra en person om dette, og der stod det at gruppen het hardware.no og passord hardware. Kan hende jeg så feil, så prøv hw.no og samme passord. Jeg har enda ikke prøvd dette.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Vi som liker å dele tips med hverandre, hvorfor blir vi ikke med i Hardwares Hamanchi Team? Last Hamanchi og del deres sanger!

 

Hamanchi-gruppe: hardware.no

Passord: hardware

Passordet funker ikke. Og det er noe feil med linken din, jeg bare googlet etter Hamachi.

Ja, linken skal det være .com etter. Min feil, jeg skrev .cc. Kan dere søke etter Hardwares Hamanchi Team her på HW da? Jeg så en signatur fra en person om dette, og der stod det at gruppen het hardware.no og passord hardware. Kan hende jeg så feil, så prøv hw.no og samme passord. Jeg har enda ikke prøvd dette.

6484308[/snapback]

 

Det heter Hamachi.

 

http://www.hamachi.cc/

 

 

Edit:

ok, men hvis det er lovligt er det noen da som vil joine hardware serveren?

 

Nettverk: Hardware.no

 

Pass: Hardware

6447165[/snapback]

 

 

Edit 2: Åssen funker det her?

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
det kommer et nytt J Dilla-album snart, The Shining, som han fikk gjort ferdig før han døde. Sjekk ut låta "Baby" derfra.

6484588[/snapback]

 

Her er en til....

Jungle Love

 

J Dilla feat M.E.D

 

Og old news; jups jeg vet, men ingen større enn Jay Dee. Måtte skifte link(den første jeg hadde funket ikke) så det ser faktisk ut som om jeg forteller at J Dilla er død. Heh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...