Propaganda Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Så du ikke Devin the Dude eller? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Så du ikke Devin the Dude eller? 6479238[/snapback] Neh, han spilte dagen før vi kom. Kunne bare være der en dag pga. sommerjobb. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Oovz, du så Sway og Grime All Stars, sier du? Lady Sovereign kan være ganske loka, men jeg liker nå beatsene hennes. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Fyren er jo artig, men helt ærlig, har dere hørt på det albumet? Kjøpte det for noen år siden, og har ikke akkurat slitt ut plata Vet ikke hva jeg skal kalle musikken hans, men "slepende" er den beste beskrivelsen jeg kommer på akkurat nå. 6473979[/snapback] Det er chill musikk...weed musikk.. 6476369[/snapback] Nåja, kan komme på myye annet jeg heller røyker til, og å vite at fyren antageligvis var stein under skrivingen, innspillingen og promoteringen av plata gjør det ikke nødvendigvis til noen bedre opplevelse å høre på spør du meg Men en annen ting: Skulle ikke F'em One komme med soloplate? Når skulle den komme (går ut fra den ikke er kommet enda)? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 www.myspace.com/elaxel Rå sang der på Bun B beaten.. Tror den kommer i August. Og da kommer Fuck Em til Xplosif festivalen i SVG sammen med bla ORGANISM 12 så kom deg ned hit. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ah, har funnet frem igjen litt gammel Redman, tom. litt Method Man! Oldschool er så mye bedre enn mye av dritten som er ute nå... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Vi som liker å dele tips med hverandre, hvorfor blir vi ikke med i Hardwares Hamanchi Team? Last Hamanchi og del deres sanger! Hamanchi-gruppe: hardware.no Passord: hardware Endret 12. juli 2006 av onyX Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Vi som liker å dele tips med hverandre, hvorfor blir vi ikke med i Hardwares Hamanchi Team? Last Hamanchi og del deres sanger! Hamanchi-gruppe: hardware.no Passord: hardware 6480566[/snapback] Kan du forklare litt nærmere om det greiene der? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Nåja, kan komme på myye annet jeg heller røyker til, og å vite at fyren antageligvis var stein under skrivingen, innspillingen og promoteringen av plata gjør det ikke nødvendigvis til noen bedre opplevelse å høre på spør du meg 6479838[/snapback] Sier ikke at Devin er min number one artist akkurat, men det er noe av det bedre når det kommer til røykemusikk...men smaken er som baken Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Now playing: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
GusDaHoodrat Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) J-Dilla..... Verden har mistet den mest fantastiske hip hop produsenten noensinne... De som ikke tror meg, sjekk ut J DILLA; IMMA GONNA MISS U MAN... Endret 13. juli 2006 av GusDaHoodrat Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Dilla var en jævla flink produsent. Definitivt en av mine favoritter, men lurer på hvorfor de fleste jd fans er så fanatiske.. btw; Noen som fikk med seg Jay D i Bergen? Endret 13. juli 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Vi som liker å dele tips med hverandre, hvorfor blir vi ikke med i Hardwares Hamanchi Team? Last Hamanchi og del deres sanger! Hamanchi-gruppe: hardware.no Passord: hardware 6480566[/snapback] Passordet funker ikke. Og det er noe feil med linken din, jeg bare googlet etter Hamachi. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 J-Dilla..... Verden har mistet den mest fantastiske hip hop produsenten noensinne... De som ikke tror meg, sjekk ut J DILLA; IMMA GONNA MISS U MAN... 6482898[/snapback] old news? uansett så er detta ett stort tap! Rest In Peace Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Da var Notorious B.I.G. - Discography ferdig. Fantastisk. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Vi som liker å dele tips med hverandre, hvorfor blir vi ikke med i Hardwares Hamanchi Team? Last Hamanchi og del deres sanger! Hamanchi-gruppe: hardware.no Passord: hardware Passordet funker ikke. Og det er noe feil med linken din, jeg bare googlet etter Hamachi. Ja, linken skal det være .com etter. Min feil, jeg skrev .cc. Kan dere søke etter Hardwares Hamanchi Team her på HW da? Jeg så en signatur fra en person om dette, og der stod det at gruppen het hardware.no og passord hardware. Kan hende jeg så feil, så prøv hw.no og samme passord. Jeg har enda ikke prøvd dette. Endret 13. juli 2006 av onyX Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 det kommer et nytt J Dilla-album snart, The Shining, som han fikk gjort ferdig før han døde. Sjekk ut låta "Baby" derfra. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Vi som liker å dele tips med hverandre, hvorfor blir vi ikke med i Hardwares Hamanchi Team? Last Hamanchi og del deres sanger! Hamanchi-gruppe: hardware.no Passord: hardware Passordet funker ikke. Og det er noe feil med linken din, jeg bare googlet etter Hamachi. Ja, linken skal det være .com etter. Min feil, jeg skrev .cc. Kan dere søke etter Hardwares Hamanchi Team her på HW da? Jeg så en signatur fra en person om dette, og der stod det at gruppen het hardware.no og passord hardware. Kan hende jeg så feil, så prøv hw.no og samme passord. Jeg har enda ikke prøvd dette. 6484308[/snapback] Det heter Hamachi. http://www.hamachi.cc/ Edit: ok, men hvis det er lovligt er det noen da som vil joine hardware serveren? Nettverk: Hardware.no Pass: Hardware 6447165[/snapback] Edit 2: Åssen funker det her? Endret 13. juli 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
GusDaHoodrat Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 det kommer et nytt J Dilla-album snart, The Shining, som han fikk gjort ferdig før han døde. Sjekk ut låta "Baby" derfra. 6484588[/snapback] Her er en til.... Jungle Love J Dilla feat M.E.D Og old news; jups jeg vet, men ingen større enn Jay Dee. Måtte skifte link(den første jeg hadde funket ikke) så det ser faktisk ut som om jeg forteller at J Dilla er død. Heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg