Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heiho, raporterer fra Portugal her. Har en haug med euro jeg ikke faar veksla, tenkte jeg skulle bruke det paa noe musikk. Busta Rhymes-plata skal jeg skaffe meg, noe annet jeg burde se etter?

 

 

Noen som saa Sway, Grime All Stars eller Lady Sovereign paa Quarten forresten?

Lenke til kommentar
Heiho, raporterer fra Portugal her. Har en haug med euro jeg ikke faar veksla, tenkte jeg skulle bruke det paa noe musikk. Busta Rhymes-plata skal jeg skaffe meg, noe annet jeg burde se etter?

 

6465421[/snapback]

 

 

Du har vel noen av disse fra før; men:

 

Ice Cube - Laugh Now, Cry Later

Ghostface - Fishscale

E-40 - My Ghetto Report Card

Bubba Sparxxx - The Charm

Lil Wayne - The Carter II

Lenke til kommentar

Vet ikke hva du har fra før av, og hvilken smak du har, men jeg ville investert euroen din i alt av Ghostface Killah, og diverse classics som enhver cd-samling må inneholde.

 

F.eks

Illmatic, Res. Doubt, Still At It, Death Certificate, AmeriKKKas Most Wanted, Ready To Die, Div GangStarr, Only Built for 4 Cuban Linx, The Infamous, Enter the Wu, Blueprint, PAID IN FULL, The Chronic, Doggystyle, Straight Outta Compton osvosv

Lenke til kommentar
Aiai, trynet mitt verker i dag. Fikk meg seks kjappe i går, det var ikke digg. Dagens låt er Big Pun - Still Not A Player. Chill låt når man har vondt i trynet og er fyllesjuk :)

6461098[/snapback]

 

haha, kjiiippt...shit happens...

 

Jeg har sitti å diggi en ikke enda utgitt skive av Devin the Dude i dag... kompiser av meg feste på hotellet hans og fikk noen skiver :D... feeet musikk

6463361[/snapback]

Haha, sant det.

 

Apropos Devin:

 

"I just wanna fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck yoooooooou" :D

 

Den låta pluss dette albumcoveret:

B000007O9N.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V1115852185_.jpg

gjør det verdt å sjekke ham ut. Lættis greier :D

 

EDIT2: Anbefaler følgende låter: Notorious B.I.G. feat. Puff Daddy & Ma$e - Mo Money Mo Problems og Cypress Hill - Rock Superstar...

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Haha, sant det.

 

Apropos Devin:

 

"I just wanna fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck yoooooooou" :D

 

Den låta pluss dette albumcoveret:

B000007O9N.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V1115852185_.jpg

gjør det verdt å sjekke ham ut. Lættis greier :D

6467651[/snapback]

 

haha, fyren er helt gangsta... fikk se opptak på mobilen til kompisen min, der han drar på en drit fet freestyle på hotell rommet... ahh yea, han kan freestyle :love:

Lenke til kommentar
Maan, hørtes fett ut. Hvorfor var ikke du i nærheten?

Skulle likt å visst hvor mye Devin har røyka oppgjennom årene.. Sikker på at svetten hans lukter pot.

 

NP: Necro- Reflections of Children

6470387[/snapback]

 

Jeg var på ferie ett annet sted :(

 

Utifra bilder og video opptak, så kan jeg si at Devin holder sitt når det kommer til røyking...fikk også presentert en liste over de som er hardest på røykinga i hip-hop miljøet i USA :p hehe

Lenke til kommentar
Heiho, raporterer fra Portugal her. Har en haug med euro jeg ikke faar veksla, tenkte jeg skulle bruke det paa noe musikk. Busta Rhymes-plata skal jeg skaffe meg, noe annet jeg burde se etter?

 

 

Noen som saa Sway, Grime All Stars eller Lady Sovereign paa Quarten forresten?

6465421[/snapback]

Meh, var dårlig med butikker der nede. Fikk ikke tak i noe som helst. Er tilbake nå, med 50 euro for mye.
Lenke til kommentar
Fyren er jo artig, men helt ærlig, har dere hørt på det albumet? Kjøpte det for noen år siden, og har ikke akkurat slitt ut plata ;)

Vet ikke hva jeg skal kalle musikken hans, men "slepende" er den beste beskrivelsen jeg kommer på akkurat nå.

6473979[/snapback]

 

Det er chill musikk...weed musikk..

Lenke til kommentar
Haha, nei, de skal spares til neste sydentur. Hvem var på Quarten?

6474303[/snapback]

Som Onyx påpeker, /me was there :w00t:

 

Skrev et resyme for noen sider tilbake. Fikk med meg alle konsertene, som du anbefalte en gang i tiden. Kort sagt var Slim Thug bra, Darkside var bra, Kanye var sinnsykt og Lady Sovereign var skuffende imho. Taklet ikke helt den holdningen hennes...Klager på ølmerket som alle som ser på konserten drikker? GTFOH.

 

Anbefaler fortsatt Biggie feat. Puff Daddy & Mase - Mo Money Mo Problems og Cypress Hill - (Rock) Superstar. Selvom den siste ikke er det man "assosierer" med rap, er det en feeeet låt. Fight music!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...