Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaah, har endelig kommet meg etter Quarten, skaffet meg the Big Bang. Er en del tracks jeg hater (Touch It, I Love my Bitch), men Goldmine med Raekwon og Don't Get Carried Away med Nas er faen meg dritbra.

 

Hvis dere ikke sjekket Xzibit - What A Mess forrige gang jeg nevnte den, så er dere pent nødt til å gjøre det nå. Sinnsyk låt, med Premo-scratching for å toppe hele greia. Ellers har jeg mistet litt av hatet for dirty south i det siste. What You Know, Ridin' Dirty....jeg har blitt soft :(

 

Men men, nå må dere unnskylde meg. Skal på fest i en ambassadebolig og drikke sinnsyke mengder med pils.

 

Dagens låter:

Busta Rhymes feat. Raekwon - Goldmine

Busta Rhymes feat. Nas - Don't Get Carried Away

 

Fred!

 

Edit: Pix fra Kanye-konserten.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Ellers har jeg mistet litt av hatet for dirty south i det siste. What You Know, Ridin' Dirty....jeg har blitt soft :(

 

 

6455267[/snapback]

 

Du er ikke soft mann, du er vis! :wee:

 

Dirty South er greia ass...hata det før, men nå er det bangin' på fest.

 

Luda

Lil Flip

Slim Thug

Three 6 Mafia

Lil Wayne

 

Det det går mest i om dagen :)

Lenke til kommentar
Sørstats er kult det, men er og har alltid vært ett NY-hode.

 

Har vært mye kule konserter i sommer, hadde vært kult om dere kunne ramset opp de 5-10 beste hiphop-konsertene dere har vært på noensinne.

 

Kommer tilbake til det senere, må støvsuge & handle  :hrm:

6455439[/snapback]

 

Siste Looptroop konserten (Oslo)

Snoop Dogg (Roskilde 2005)

Dead Prez (Oslo)

Redman (Oslo)

Første gang jeg var på Norwegian Hood, det var en jævla fet kveld..

 

Husker ikke fler ass...pleier vanligvis å bli shitfaced på konserter...Møllers trappa represent!

Lenke til kommentar
Glemmer garantert mye, men disse er vel favorittene

 

Saian Supa Crew (Oslo)

Common (Bergen)

Masta Ace (Praha)

Cage (Stavanger)

Snoop

Def Jux (RJD2  :love: )

Roots Manuva                  -Alle Roskilde

Looptroop

Xzibit

Wu Tang

 

Noen som var på Non Phixion, JMT og Sean P sist år? Goddamn som jeg missunner dere.

6455668[/snapback]

 

Vil legge på Xzibit jeg også... og Non Phixion, som jeg utrolig nok klarte å glemme :p

Lenke til kommentar
Du er ikke soft mann, du er vis! :wee:

 

Amen.

 

Jeg har egentlig litt dirty south siden master P egentlig :p men syntes det har kommet seg så utrolig de siste 2åra. Men er en ganske så stor nedside med det også, i 2005 så kom så og si alle nye artister fra sør og ble utrolig mye likt som flommet rundt. Men så har vi jo gutta som merker seg og de vet alle hvem er ;)

 

vel dette blir nok siste posten min på en ukes tid reiser på ferie til østlandet en uke så kos dere videre, og jeg vil se mye bra anbefalinger når jeg kommer tilbake ass..

 

NP:Looptroop - Long Arm of The Law :love:

Lenke til kommentar

Oovz takk for låttipsene! Jeg ser du skriver om at du liker Dirty South, det er fint. Velkommen til gjengen :) ! Nå mangler det for deg å skaffe T.I. - King så er du i boks. What You Know er en klasse låt, sjekk også ut Ride Wit Me, Front Back og Why You Wanna. Jeg likte heller ikke South før i fjor. Likte det ikke pga. de ''harde'' beat-valgene og typene. Helt til jeg hørte på T.I. og Boyz In da Hood.

 

Jeg anbefaler Lil' Wayne - Carter II-albumet.

 

Cerfik:

God ferie og kos deg. Bare si hva du vil ha av sanger, så skal jeg komme med noe bra. Det er riktig valg av sted i alle fall, du reiser til South her i Norge, hehe :) !

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Oovz takk for låttipsene! Jeg ser du skriver om at du liker Dirty South, det er fint. Velkommen til gjengen :) ! Nå mangler det for deg å skaffe T.I. - King så er du i boks. What You Know er en klasse låt, sjekk også ut Ride Wit Me, Front Back og Why You Wanna. Jeg likte heller ikke South før i fjor. Likte det ikke pga. de ''harde'' beat-valgene og typene. Helt til jeg hørte på T.I. og Boyz In da Hood.

 

Jeg anbefaler Lil' Wayne - Carter II-albumet.

 

Cerfik:

God ferie og kos deg. Bare si hva du vil ha av sanger, så skal jeg komme med noe bra. Det er riktig valg av sted i alle fall, du reiser til South her i Norge, hehe :) !

6456944[/snapback]

Hakke tutla enda og takk skal du ha ;) men reiser teknisk sett til the "east coast" hehe..

 

Carter II er et digg album som er verdt og sjekke ut.

 

NP:Young Jeezy Feat Mannie fresh - And then what

 

Da legger jeg meg og ser på film, må tidlig opp :(

Lenke til kommentar
Aiai, trynet mitt verker i dag. Fikk meg seks kjappe i går, det var ikke digg. Dagens låt er Big Pun - Still Not A Player. Chill låt når man har vondt i trynet og er fyllesjuk :)

6461098[/snapback]

 

haha, kjiiippt...shit happens...

 

Jeg har sitti å diggi en ikke enda utgitt skive av Devin the Dude i dag... kompiser av meg feste på hotellet hans og fikk noen skiver :D... feeet musikk

Lenke til kommentar
Aiai, trynet mitt verker i dag. Fikk meg seks kjappe i går, det var ikke digg. Dagens låt er Big Pun - Still Not A Player. Chill låt når man har vondt i trynet og er fyllesjuk :)

6461098[/snapback]

 

haha, kjiiippt...shit happens...

 

Jeg har sitti å diggi en ikke enda utgitt skive av Devin the Dude i dag... kompiser av meg feste på hotellet hans og fikk noen skiver :D... feeet musikk

6463361[/snapback]

 

Devin the dude - Anything er et bra låt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...