Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I mine øyne; T.I. er bedre enn alle rappere nå. Lil' Wayne, Kanye West, Common osv. (kommer ikke på flere.) Han slår alle akkurat nå.

6445709[/snapback]

Nja han har jo en helt annen stil i sangene enn de fleste andre som ikke er dirty har. feks Kanye og Common sine flows og rim kan du ikke sammenligne med T.I sine, er så forskjellig.

 

NP:Bun B - Draped up

Lenke til kommentar
I mine øyne; T.I. er bedre enn alle rappere nå. Lil' Wayne, Kanye West, Common osv. (kommer ikke på flere.) Han slår alle akkurat nå.

6445709[/snapback]

 

Hvem er T.I? Oppdater meg nå :)

 

NP: Pherrell & Gwen Stefani - can I have it like that

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Gah....

 

Dere kan bare angre. Fuck what you heard, konserten i går var helt sinnsyyyyyyk!

 

12000 folk, og Kanye gliste som om det skulle vært det morsomste han var med på. Utrolig stemning, han hadde egentlig ikke trengt å rappe selv, for alle kunne alle låtene utenat og sang som bare faen. Utrolig kult!!

 

Slim Thug var også lættis. Har fint lite forhold til ham, men han dro noen kule freestyles over bl.a. Juicy-og Xxplosive-beatsene, i tillegg til at DJen hans varmet opp publikum med alle de store south-låtene (ATLiens, Ridin' Dirty, What You Know, It's Going Down, Stay Fly osvosv.). Var også absolutt verdt å få med seg.

 

Lady Sovereign hadde en ganske kul flow, men beatsene var uengasjerende, pluss at hun var litt for tøff i trynet og litt for frekk i kjeften for mitt vedkommende. Kveldens desiderte lavmål.

 

Darkside of the Force var ganske kult, ikke noe veldig engasjerende det heller, men absolutt en OK konsert.

 

Som sagt, dere kan bare angre på at dere ikke var der.

Lenke til kommentar
I mine øyne; T.I. er bedre enn alle rappere nå. Lil' Wayne, Kanye West, Common osv. (kommer ikke på flere.) Han slår alle akkurat nå.

6445709[/snapback]

Nja han har jo en helt annen stil i sangene enn de fleste andre som ikke er dirty har. feks Kanye og Common sine flows og rim kan du ikke sammenligne med T.I sine, er så forskjellig.

 

NP:Bun B - Draped up

6445742[/snapback]

Det kan ikke sammenlignes, det vet jeg, flowen og stilen hans er annerledes ja. Alikevel gjør dette til årets beste mannlige rapper generelt. (Kåret av BET.).

 

Leasch:

Har du enda ikke fått med deg hvem T.I. er? Jeg har tipset flere sanger og satt ut bilde av han en gang baki her.

I mine øyne; T.I. er bedre enn alle rappere nå. Lil' Wayne, Kanye West, Common osv. (kommer ikke på flere.) Han slår alle akkurat nå.

6445709[/snapback]

:!:

Hvorfor fikk han prisen for beste mannlige rapper av BET da? Black Entertainment har koll på hvilke rappere som er gode. Albumet hans, King, var flere uker på førsteplass i Billboard. Jeg skjønner ikke hva du ler av, men finn en av sangene hans og hør på flow og teksten.

Lenke til kommentar

Åja, så det BET sier er sant? TI er rå, og han har gitt ut mye kult, King er en av årets album meeeen;

 

GHOSTFACE>>>>>>>>>>>>TI

 

Og du som digga K.West konserten, sjønner hva du mener. Roskilde showet hans var jævla kult. Uten at jeg var på quart tror jeg showet var bedre påp Roskilde. Roskilde er bigger & better på det meste :p

Lenke til kommentar
I mine øyne; T.I. er bedre enn alle rappere nå. Lil' Wayne, Kanye West, Common osv. (kommer ikke på flere.) Han slår alle akkurat nå.

6445709[/snapback]

Nja han har jo en helt annen stil i sangene enn de fleste andre som ikke er dirty har. feks Kanye og Common sine flows og rim kan du ikke sammenligne med T.I sine, er så forskjellig.

 

NP:Bun B - Draped up

6445742[/snapback]

Det kan ikke sammenlignes, det vet jeg, flowen og stilen hans er annerledes ja. Alikevel gjør dette til årets beste mannlige rapper generelt. (Kåret av BET.).

 

Leasch:

Har du enda ikke fått med deg hvem T.I. er? Jeg har tipset flere sanger og satt ut bilde av han en gang baki her.

I mine øyne; T.I. er bedre enn alle rappere nå. Lil' Wayne, Kanye West, Common osv. (kommer ikke på flere.) Han slår alle akkurat nå.

6445709[/snapback]

:!:

Hvorfor fikk han prisen for beste mannlige rapper av BET da? Black Entertainment har koll på hvilke rappere som er gode. Albumet hans, King, var flere uker på førsteplass i Billboard. Jeg skjønner ikke hva du ler av, men finn en av sangene hans og hør på flow og teksten.

6445813[/snapback]

 

så BETs priser = loven ? KAN jo hende at han har sin egen mening vettu ;)

Lenke til kommentar
Han blir nok aldri den samme Eminem, men trur han kan levere noe rått igjen, han vil alltid være nr.1 for meg ;)

 

Busta Rhymes sitt nye album rocker helt sinnsykt

6443911[/snapback]

BTW, Eminem skal visst sleppe ut en ny mixtape snart som heter "Re-Up". Vet ikke noe mer enn at den kommer snart.

Lenke til kommentar

Hvorfor fikk han prisen for beste mannlige rapper av BET da? Black Entertainment har koll på hvilke rappere som er gode. Albumet hans, King, var flere uker på førsteplass i Billboard. Jeg skjønner ikke hva du ler av, men finn en av sangene hans og hør på flow og teksten.

6445813[/snapback]

 

sludder & pølsevev

 

 

Det jeg lo mest av var oppramsingen, fulgt av "kommer ikke på flere". Det var veldig morsomt :)

Lenke til kommentar
Gah....

 

Dere kan bare angre. Fuck what you heard, konserten i går var helt sinnsyyyyyyk!

 

12000 folk, og Kanye gliste som om det skulle vært det morsomste han var med på. Utrolig stemning, han hadde egentlig ikke trengt å rappe selv, for alle kunne alle låtene utenat og sang som bare faen. Utrolig kult!!

 

Slim Thug var også lættis. Har fint lite forhold til ham, men han dro noen kule freestyles over bl.a. Juicy-og Xxplosive-beatsene, i tillegg til at DJen hans varmet opp publikum med alle de store south-låtene (ATLiens, Ridin' Dirty, What You Know, It's Going Down, Stay Fly osvosv.). Var også absolutt verdt å få med seg.

 

Lady Sovereign hadde en ganske kul flow, men beatsene var uengasjerende, pluss at hun var litt for tøff i trynet og litt for frekk i kjeften for mitt vedkommende. Kveldens desiderte lavmål.

 

Darkside of the Force var ganske kult, ikke noe veldig engasjerende det heller, men absolutt en OK konsert.

 

Som sagt, dere kan bare angre på at dere ikke var der.

6445811[/snapback]

 

Missunner deg som fikk med deg det der. Hadde så utrolig lyst og reise i år pga så mye fete artister, men økonomien strakk dessverre ikke til...

Tak for en fin feedback hvertfall :)

 

NP:Mos Def feat. Pharoh Monch - Talking To You

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...