Leasch Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Kan vi si at Black Eyed Peas er rap? Endret 3. juli 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kan vi si at Black Eyed Peas er rap? 6428390[/snapback] sry mac.. det er hip-pop. men fergie er digg.... History In The Making Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kan vi si at Black Eyed Peas er rap? 6428390[/snapback] sry mac.. det er hip-pop. men fergie er digg.... History In The Making 6428413[/snapback] Eller hip hop ja. Da så - Black Eyed Peas - Don't Lie Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kan vi si at Black Eyed Peas er rap? 6428390[/snapback] Black eyed peas har hat et par fete fengende før(altså pre fergie), istedenfor de fjortis fengende greiene de har nå.. Eneste som sitter hardt hos meg er Black Eyed Peas feat Macy Grey - Request line. denne hører jeg på fra tid til annen History in the making er på vei til meg så skal gi en liten feedback på den etterpå eller i morra men takk for den Hydrolift... NP:Necro - You're dead. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Nå er det ikke så lenge til Lloyd banks gir ut rotten apple albumet, blir nice vil jeg tro. De låtene som har leaka ut er ivertfall knall. Den beste fra gunit er lloyd imho. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 så lenge vi slipper de intetsigende synge hooksa til snitchy.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen her som var på Imortal Tech på Roskilde? Homocide Harlem BLAOW WHATS THE PROBLEM Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 vil bare tipse om noen skikkelig smude sanger.. geto boys - my minds playing tricks on me og code. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen her som var på Imortal Tech på Roskilde? Homocide Harlem BLAOW WHATS THE PROBLEM 6434473[/snapback] Nei! Var han på Roskilde?? Fy ass! Det skulle jeg sett!! Han er så rå! Jeg har lastet ned små klipp av konsertene hans, og det ser bra ut. Han er morsom, og sier smarte ting mellom sanger. Og dreper det så klart med lyrics. Håper jeg finner en video av den konserten noe sted hehe. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 History In The Making 6428413[/snapback] Takker for den. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 vil bare tipse om noen skikkelig smude sanger.. geto boys - my minds playing tricks on me og code. 6435728[/snapback] God damn man! Thx for tipset! Utrolig bra melodier! Good band Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 mind playin tricks on me er en klassiker Halvdan Sivertsen feat. M.O.P. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Fuck you thendrup, jeg tenkte å være exclusiv å slenge opp link til den Kongesang, big up til Thomax Er foresten i skikkelig old skool humør idag; går i sugarhillgang og grandmaster flash her i gården. Tror jeg slenger på Paid In Full LPen også etterpå (Lykke) Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 mind playin tricks on me er en klassiker Halvdan Sivertsen feat. M.O.P. 6439953[/snapback] Den var egentlig ganske så fet.. Noe sted du kan få tak i mp3 filen? NP:MOP - Follow instruction Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 http://www.sendspace.com/file/812cga jævlig kul, håper på mer snacks fra halfdeezy Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 http://www.sendspace.com/file/812cga jævlig kul, håper på mer snacks fra halfdeezy 6441422[/snapback] Takker for den denne blir nok endel spilt framover... NP:Afu Ra - Hip Hop Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 wtf, jeg fikk common - be i posten fra play, og det var en special edition og det sto at sangen "so cool" skulle være med, men den er ikke på CDen Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 http://youtube.com/watch?v=AVIRIaJOjFs&search=Eminem%20live Denne opptreden når eminem kommer i slutten, han opptrer i 2006 her ja, virker som han er igang igjen kansje? rocka fett der Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Digger verset til Papoose på Touch It Remixen. Em var rå han, men blir aldri det samme igjen. Nei, setter heller på noen av de gamle, Till i Collapse eller Renegade collaboen med Jigga. Nei, foresten nå blir det Scary Movie med Royce på ipoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg