cErfik Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 *snipp* 6414659[/snapback] ey, hakke baile enda...så takker og bukker... Drar i mårra ettermiddag...vestlandet be aware! 6415707[/snapback] skal passe meg, og se opp for shoulder lean på byn NP:CNN feat MOP Stompdashitoutu Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 *snipp* 6414659[/snapback] ey, hakke baile enda...så takker og bukker... Drar i mårra ettermiddag...vestlandet be aware! 6415707[/snapback] skal passe meg, og se opp for shoulder lean på byn NP:CNN feat MOP Stompdashitoutu 6415881[/snapback] blir nok ikke byen..kan hende jeg drar noen shoulder lean's når jeg står i elva med fluestanga Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Sjekk ut BATTLEAXE RECORDS! Deltron 3030 er fett som fy! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 *snipp* 6414659[/snapback] ey, hakke baile enda...så takker og bukker... Drar i mårra ettermiddag...vestlandet be aware! 6415707[/snapback] skal passe meg, og se opp for shoulder lean på byn NP:CNN feat MOP Stompdashitoutu 6415881[/snapback] blir nok ikke byen..kan hende jeg drar noen shoulder lean's når jeg står i elva med fluestanga 6416015[/snapback] uuuh fisketur, hvor skal du fiske henne? sorry for OT NP:Stat Quo - Dirty South Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 uuuh fisketur, hvor skal du fiske henne? sorry for OT NP:Stat Quo - Dirty South 6416203[/snapback] Jeg husker ikke hva det heter jeg ass... hehe... men vi skal leie ett hus på en gård, som eier ett ganske langt elvestryk... lakse elv ...gleder meg som en unge... Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Dagens mårra låt(er) for meg Ice cube- why we thugs(dirty) Tha eastsidaz- iluvit Endret 1. juli 2006 av KillerX Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 uuuh fisketur, hvor skal du fiske henne? sorry for OT NP:Stat Quo - Dirty South 6416203[/snapback] Jeg husker ikke hva det heter jeg ass... hehe... men vi skal leie ett hus på en gård, som eier ett ganske langt elvestryk... lakse elv ...gleder meg som en unge... 6416266[/snapback] *missunelig* god tur vist du leser dette om du ikke er reist On topic igjen de siste dagene har jeg så og si bare hørt på alle gangstarr albumene, klassikere jeg aldri blir lei NP:Gangstarr - B.Y.S Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dilated Peoples-20 20 albumet står fortsatt høyt på playlisten min for tia... Det albumet er bangin'! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dilated Peoples-20 20 albumet står fortsatt høyt på playlisten min for tia... Det albumet er bangin'! 6417177[/snapback] Syns det var ganske skuffende, jeg. Er jo et bra album, men syns de har levert bedre før. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Noen som har hørt på ice cubes nye album? ->Laugh Now, Cry Later<- Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dilated Peoples-20 20 albumet står fortsatt høyt på playlisten min for tia... Det albumet er bangin'! 6417177[/snapback] Syns det var ganske skuffende, jeg. Er jo et bra album, men syns de har levert bedre før. 6417474[/snapback] njaa, skeptisk...Det gamle sakene dems er dritfett, men syns dette var en frisk oppgang for gutta...im lovin' it! Noen som har hørt på ice cubes nye album? ->Laugh Now, Cry Later<- 6417574[/snapback] Albumet ble diskutert tett noen sider tilbake, og jeg sier som da, dette er ett av årets beste album so far. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dilated Peoples-20 20 albumet står fortsatt høyt på playlisten min for tia... Det albumet er bangin'! 6417177[/snapback] Syns det var ganske skuffende, jeg. Er jo et bra album, men syns de har levert bedre før. 6417474[/snapback] Ganske enig. Syns de tidligere platene (særlig Expansion Team) har vært endel bedre, men det er jo noen godlåter også You Can't Hide, You Can't Run er den beste låta der etter min mening. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Propaganda: Albumet ble diskutert tett noen sider tilbake, og jeg sier som da, dette er ett av årets beste album so far. 6417691[/snapback] Okay,henger litt etter ^^. Fikk akkurat hørt på det. Åja, beste album hittil ice cube is back! edit: svarten, noe tull med quotinga Endret 2. juli 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 busta buz med tilbehør på bet awards... snakk om take off a, shit!!"#¤%=)( http://www.youtube.com/watch?v=P_pWNiZoJBE...%20bet%20awards Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 busta buz med tilbehør på bet awards... snakk om take off a, shit!!"#¤%=)( http://www.youtube.com/watch?v=P_pWNiZoJBE...%20bet%20awards 6420913[/snapback] ' Beste live show ever? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Nja, det var fett med overgangen fra video til eksplosjon på scenen, men det er brukt mange ganger før. F.eks. på Family values-turneen, konserten til Dr Dre og Snoop Dogg. Der starter konserten med en 10 minutter lang gangstafilm der den lokale spritbutikken blir ranet mens de er der, alle river fram pistoler og begynner den værste gunfighten, folk blir skutt i slow motion og alt mulig. Selvsagt vinner hovedpersonene, hele butikken går i lufta og de kommer gående ut av en fake butikkfront og starter konserten. Ice Cube sitt segment er også helt hinsides der. Endret 2. juli 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 var vel ikke akkurat det pyrotekniske jeg sikta til.... men at busta, pap, em, banks, spliff, missy, digga, mary j went rambling on the mic... gåsehud følelse, skikkelig stemning...! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Den lille videoen der var kjempekul, Busta er bra live. Og så fett å ha med alle de folka også. Digga å se Papoose! Og den overraskelsen når eminem plutselig dukket opp. Busta Rhymes live dvd Everything Remains Raw er driit kul også, han er fet live. Kipt at han avlyste konserten i oslo ass. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg synes Busta er en elendig rapper. Bare bling, bitches og penger hele veien. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Nja, det var fett med overgangen fra video til eksplosjon på scenen, men det er brukt mange ganger før. F.eks. på Family values-turneen, konserten til Dr Dre og Snoop Dogg. Der starter konserten med en 10 minutter lang gangstafilm der den lokale spritbutikken blir ranet mens de er der, alle river fram pistoler og begynner den værste gunfighten, folk blir skutt i slow motion og alt mulig. Selvsagt vinner hovedpersonene, hele butikken går i lufta og de kommer gående ut av en fake butikkfront og starter konserten. Ice Cube sitt segment er også helt hinsides der. 6421477[/snapback] Jeg mente det samme som hydrolift Men, er enige i det du nevner over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg