Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snipp*

6414659[/snapback]

 

ey, hakke baile enda...så takker og bukker...

 

Drar i mårra ettermiddag...vestlandet be aware!

6415707[/snapback]

skal passe meg, og se opp for shoulder lean på byn :p

 

NP:CNN feat MOP Stompdashitoutu

6415881[/snapback]

 

blir nok ikke byen..kan hende jeg drar noen shoulder lean's når jeg står i elva med fluestanga :D

Lenke til kommentar
*snipp*

6414659[/snapback]

 

ey, hakke baile enda...så takker og bukker...

 

Drar i mårra ettermiddag...vestlandet be aware!

6415707[/snapback]

skal passe meg, og se opp for shoulder lean på byn :p

 

NP:CNN feat MOP Stompdashitoutu

6415881[/snapback]

 

blir nok ikke byen..kan hende jeg drar noen shoulder lean's når jeg står i elva med fluestanga :D

6416015[/snapback]

uuuh fisketur, hvor skal du fiske henne? sorry for OT :p

 

NP:Stat Quo - Dirty South

Lenke til kommentar

uuuh fisketur, hvor skal du fiske henne? sorry for OT :p

 

NP:Stat Quo - Dirty South

6416203[/snapback]

 

Jeg husker ikke hva det heter jeg ass... hehe... men vi skal leie ett hus på en gård, som eier ett ganske langt elvestryk... lakse elv :D ...gleder meg som en unge...

6416266[/snapback]

*missunelig* god tur vist du leser dette om du ikke er reist :)

 

On topic igjen de siste dagene har jeg så og si bare hørt på alle gangstarr albumene, klassikere jeg aldri blir lei :love:

 

NP:Gangstarr - B.Y.S

Lenke til kommentar
Dilated Peoples-20 20 albumet står fortsatt høyt på playlisten min for tia... Det albumet er bangin'!

6417177[/snapback]

Syns det var ganske skuffende, jeg. Er jo et bra album, men syns de har levert bedre før.

6417474[/snapback]

 

njaa, skeptisk...Det gamle sakene dems er dritfett, men syns dette var en frisk oppgang for gutta...im lovin' it!

 

Noen som har hørt på ice cubes nye album? ->Laugh Now, Cry Later<-

6417574[/snapback]

 

Albumet ble diskutert tett noen sider tilbake, og jeg sier som da, dette er ett av årets beste album so far. :thumbup:

Lenke til kommentar
Dilated Peoples-20 20 albumet står fortsatt høyt på playlisten min for tia... Det albumet er bangin'!

6417177[/snapback]

Syns det var ganske skuffende, jeg. Er jo et bra album, men syns de har levert bedre før.

6417474[/snapback]

Ganske enig. Syns de tidligere platene (særlig Expansion Team) har vært endel bedre, men det er jo noen godlåter også :) You Can't Hide, You Can't Run er den beste låta der etter min mening.

Lenke til kommentar

Propaganda:

Albumet ble diskutert tett noen sider tilbake, og jeg sier som da, dette er ett av årets beste album so far. :thumbup:

6417691[/snapback]

 

Okay,henger litt etter ^^. Fikk akkurat hørt på det. Åja, beste album hittil :) ice cube is back!

 

edit: svarten, noe tull med quotinga

Endret av KillerX
Lenke til kommentar

Nja, det var fett med overgangen fra video til eksplosjon på scenen, men det er brukt mange ganger før.

 

F.eks. på Family values-turneen, konserten til Dr Dre og Snoop Dogg. Der starter konserten med en 10 minutter lang gangstafilm der den lokale spritbutikken blir ranet mens de er der, alle river fram pistoler og begynner den værste gunfighten, folk blir skutt i slow motion og alt mulig. Selvsagt vinner hovedpersonene, hele butikken går i lufta og de kommer gående ut av en fake butikkfront og starter konserten.

 

Ice Cube sitt segment er også helt hinsides der.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Den lille videoen der var kjempekul, Busta er bra live. Og så fett å ha med alle de folka også. Digga å se Papoose! Og den overraskelsen når eminem plutselig dukket opp.

 

Busta Rhymes live dvd Everything Remains Raw er driit kul også, han er fet live. Kipt at han avlyste konserten i oslo ass.

Lenke til kommentar
Nja, det var fett med overgangen fra video til eksplosjon på scenen, men det er brukt mange ganger før.

 

F.eks. på Family values-turneen, konserten til Dr Dre og Snoop Dogg. Der starter konserten med en 10 minutter lang gangstafilm der den lokale spritbutikken blir ranet mens de er der, alle river fram pistoler og begynner den værste gunfighten, folk blir skutt i slow motion og alt mulig. Selvsagt vinner hovedpersonene, hele butikken går i lufta og de kommer gående ut av en fake butikkfront og starter konserten.

 

Ice Cube sitt segment er også helt hinsides der.

6421477[/snapback]

 

Jeg mente det samme som hydrolift ;)

Men, er enige i det du nevner over her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...