Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen vil høre på litt utradisjonell hiphop som ikke er lik alt annet gangsta hiphop så burde dere kjøpe noe av Kanye West, Common, Talip Kweli eller The Fugees.

 

Dette er hiphop med bra tekster stort sett.

 

By The Way: Skal på quart-festivalen 5.juli for å se Kanye West, noen andre som har tenkt seg dit? :D

Lenke til kommentar
Ok folkens, nå har jeg ett oppdrag til dere.

 

Jeg er hypp på å sette sammen den ultimate chillout hip-hop cd'en, og jeg trenger alle deres tips til digge, chille sanger.

 

BRING'EM ON!

6410196[/snapback]

Får komme med noen da ;) har sikkert anbefalt et par før men dem er så bra at de bør anbefales mer :p

 

Notoruis BIG - Juicy

Masta ace - Take a walk

Masta ace Feat Jean Grae - Hold U (denne er læx)

Cunninlynguists feat Masta Ace - Seasons

Masta ace - Acknowledge

Masta ace - Beautifull

Common feat Sadat X - 1999/du finner den kanskje som one nine nine nine. den er utrolig chill uansett)

Last Emperor - Do You Remember

The fugees - Killin me softly(den er jo klassisk)

Dr Dre Feat Snoop Dogg - Nuthin but a G thang (syntes den er chill out hvertfall :p)

Mobb Deep - Win or loose

Ice Cube - Today was a good day(den er jo et must)

Talib Kweli - Ms hill

Mos Def - Traveling Man

Vågard - Bli Skev (et must etter min mening :p du finner på hip-hop.no gratis og laste ned)

Bobby Valentino - Slow down(litt fløtepus men jeg liker den)

Warren G feat Sissel Kyrkjebø - Prince Igor

 

En liten liste fra meg, kommer nok med flere senere. For nå skal jeg ned og male tak :w00t:

 

NP:Jedi Mind Tricks - A storm of swords

Lenke til kommentar

Leasch: Gratulerer så mye med dagen! Hva skjer med lappen?

Propaganda: Du har fått fine tips av meg og Cerfik :) . Håper du blir fornøyd. For litt house, så se min liste over sanger i ''Musikk Kafèe''-tråden på side 5.

Cerfik: Hva synes du om prisen til T.I. i BET Awards? Jeg liker den fyren, han kjører stil!

Lenke til kommentar
Cerfik: Hva synes du om prisen til T.I. i BET Awards? Jeg liker den fyren, han kjører stil!

Hakke fått meg meg noen utdelinger på et par år, men vet du hvem T.I "kjempet" mot? Han fortjener en pris men beste rapper? Nja er litt i tvil helt til jeg får sett listen og bedømt selv :p men er ganske stor fan av T.I

 

Men nå kan jeg ikke poste mer. got to run

 

NP:Fort Minor feat Sixx John - There they go (green mix) (fra mixtapen han lagde med green lantern, fort minor we major.. )

Lenke til kommentar
Takk skal du ha Cerfik :), og det er bare å slenge opp mer folkens! I NEED LOADS!! skal til vestlandet i mårra, lang kjøretur...

6412354[/snapback]

Stikk innom meg når du reiser ned her da :p så skal du få enda mer musikk ^^

 

NP:Alkoholisk feat ODB - Hip Hop Drunkies

Lenke til kommentar
For litt house, så se min liste over sanger i ''Musikk Kafèe''-tråden på side 5.

 

6412257[/snapback]

 

OT: Skal sjekke det ut :)... Fikk faktisk 21 nye cd'er her om dagen :) .. Defected in the house plater, Hed Kandi og Housexy Spring 2006 :D

6412393[/snapback]

 

Fort Minor - Cigarettes

Cunnlynguists / Cunninlinquists feat Masta Ace - Seasons ( :love: )

 

NP: Nas - The Message (også chill)

 

Kanye West - Family Business

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Cerfik: Hva synes du om prisen til T.I. i BET Awards? Jeg liker den fyren, han kjører stil!

Hakke fått meg meg noen utdelinger på et par år, men vet du hvem T.I "kjempet" mot? Han fortjener en pris men beste rapper? Nja er litt i tvil helt til jeg får sett listen og bedømt selv :p men er ganske stor fan av T.I.

Hvem kjempet han i mot da? :)

Lenke til kommentar

Hvis Propaganda ikke har dratt ennå:

 

CunninLynguists feat. Masta Ace - Seasons (takk til den som anbefalte den første gang)

Common - Love is... (hvis du er i humøret)

Common - Be (Intro)

Nas - The World Is Yours (Illmatic 10 year anniversary RMX)

Nas - The World Is Yours

Nas - The Message

Notorious B.I.G. - Big Poppa

Gang Starr feat. Snoop Dogg - In this life...

Outkast - Jazzy Belle

Outkast - ATLiens

Jay-Z - The Ruler's Back (Sjekk forøvrig ut Slick Rick-låten med samme navn...på grensen til biting imho!)

Talib Kweli & Rakim - Getting Up Anthem

2Pac feat. Big Syke, CPO & Danny Boy - Picture Me Rollin'

L.O.X. - Recognize

Gang Starr - JFK 2 LAX

Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Fuck Wit Dre Day

Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Nuttin' But A G Thang

 

Det var jo noen forslag :)

 

Du får ha en bra tur, jævla langt å kjøre da, så du trenger vel litt musikk.

Lenke til kommentar
Cerfik: Hva synes du om prisen til T.I. i BET Awards? Jeg liker den fyren, han kjører stil!

Hakke fått meg meg noen utdelinger på et par år, men vet du hvem T.I "kjempet" mot? Han fortjener en pris men beste rapper? Nja er litt i tvil helt til jeg får sett listen og bedømt selv :p men er ganske stor fan av T.I.

Hvem kjempet han i mot da? :)

6414456[/snapback]

 

Det jeg ikke vet :p lurte på om noen her viste det ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...