Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, lenge siden jeg har postet noe her. Har vært lite aktiv på forumet i det siste, sommeren er deilig.

 

Dilated Peoples er ikke så verst. Jeg har Neighborhood Watch-albumet, det eneste jeg har å sette fingeren på er beatsene. Men det er et problem jeg har med all amerikansk hip hop egentlig. :p

 

 

Propaganda, 999 innlegg i musikk-delen av forumet. :thumbup:

Lenke til kommentar

 

NP:Lil' Flip - Game over

6386006[/snapback]

 

fet låt!

 

Jeg har fått helt oppheng i Dilated Peoples-20-20 albumet... :love: noen andre Dilated Peoples fans her?

 

NP: Dilated Peoples-You can't hide, you can't run

6386765[/snapback]

 

Har ikke hørt så mye fra dem, men 20-20 albumet er noe jeg med glede spiller om igjen og om igjen, spessielt you can't hide, you can't run, er en så hærlig låt at jeg får stå av og høre på den...

 

NP:Talib Kweli - Get by (ståpikk kor?)

Lenke til kommentar
Wow, lenge siden jeg har postet noe her. Har vært lite aktiv på forumet i det siste, sommeren er deilig.

 

Dilated Peoples er ikke så verst. Jeg har Neighborhood Watch-albumet, det eneste jeg har å sette fingeren på er beatsene. Men det er et problem jeg har med all amerikansk hip hop egentlig. :p

 

 

Propaganda, 999 innlegg i musikk-delen av forumet. :thumbup:

6387190[/snapback]

 

Da blei det 1000 da? :D

 

Sjekk ut 20-20 albumet, du blir ikke skuffa ;), beatsa er fete...men nå har jeg alltid digga Dilated Peoples beatsa :D

 

Sjekk også ut noe av det eldre, kan godt komme med noen anbefalinger:

 

Live On Stage

 

Proper Propaganda

 

Worst Comes To Worst :love: utrolig fin sang

 

Weed vs Beer

Lenke til kommentar

 

Har ikke hørt så mye fra dem, men 20-20 albumet er noe jeg med glede spiller om igjen og om igjen, spessielt you can't hide, you can't run, er en så hærlig låt at jeg får stå av og høre på den...

 

NP:Talib Kweli - Get by (ståpikk kor?)

6387249[/snapback]

 

Yea, den låta er sinnsykt digg...blir nok min sommerlåt i år :p

Lenke til kommentar

 

Har ikke hørt så mye fra dem, men 20-20 albumet er noe jeg med glede spiller om igjen og om igjen, spessielt you can't hide, you can't run, er en så hærlig låt at jeg får stå av og høre på den...

 

NP:Talib Kweli - Get by (ståpikk kor?)

6387249[/snapback]

 

Yea, den låta er sinnsykt digg...blir nok min sommerlåt i år :p

6387261[/snapback]

Nja sommerlåten min for i år har jeg ikke funnet enda, er et par gjengangere som har fenget meg de siste 2månedene så er litt vanskelig og si :love:

 

NP:Fat Joe - Take a look at my life (hærlig beat)

Lenke til kommentar

Nja sommerlåten min for i år har jeg ikke funnet enda, er et par gjengangere som har fenget meg de siste 2månedene så er litt vanskelig og si  :love:

 

NP:Fat Joe - Take a look at my life (hærlig beat)

6387304[/snapback]

 

Du har jo alltid noen som går igjen hver sommer: Timbuktu-Gott folk, Promoe-These Walls Dont Lie... det er i værtfall sanger jeg forbinder med sommer, men Dilated låta blir nok min i år...sånn kanskje i værtfall :p

 

NP: Three 6 Mafia feat. Lil Flip-Ridin' Spinners

Lenke til kommentar

Nja sommerlåten min for i år har jeg ikke funnet enda, er et par gjengangere som har fenget meg de siste 2månedene så er litt vanskelig og si  :love:

 

NP:Fat Joe - Take a look at my life (hærlig beat)

6387304[/snapback]

 

Du har jo alltid noen som går igjen hver sommer: Timbuktu-Gott folk, Promoe-These Walls Dont Lie... det er i værtfall sanger jeg forbinder med sommer, men Dilated låta blir nok min i år...sånn kanskje i værtfall :p

 

NP: Three 6 Mafia feat. Lil Flip-Ridin' Spinners

6387355[/snapback]

 

Timbuktu - Alla vil til himmelen er sommerlåt for meg og har vært det siden den kom ut :love: Og Twista feat Anthony Hamillton - Sunshine er også en stor sommerlåt. Looptroop - don't hate the player er også høyt på listen.

 

NP:Pastor troy - Are We cuttin

Lenke til kommentar

 

Dilated Peoples er ikke så verst. Jeg har Neighborhood Watch-albumet, det eneste jeg har å sette fingeren på er beatsene. Men det er et problem jeg har med all amerikansk hip hop egentlig. :p

 

 

 

6387190[/snapback]

hvah?!

6387428[/snapback]

Ja. Er altfor mye hiphop med beats jeg ikke liker, dessverre. Det er nettopp derfor jeg har gått over til britisk hip hop til en stor grad. Smak og behag antar jeg.
Lenke til kommentar

Er faktisk enig med deg om beatsene på Neighbourhood Watch, og mye annen amerikansk hiphop også for den saks skyld. Blir så kjedelig i lengden! Synes forrige plata deres, Expansion Team, var endel bedre på beats da.

 

Når vi er over på britisk, hva synes folk om Braintax/Jehst?

Lenke til kommentar
Er faktisk enig med deg om beatsene på Neighbourhood Watch, og mye annen amerikansk hiphop også for den saks skyld. Blir så kjedelig i lengden! Synes forrige plata deres, Expansion Team, var endel bedre på beats da.

 

Når vi er over på britisk, hva synes folk om Braintax/Jehst?

6387713[/snapback]

Braintax? Har jeg ikke hørt om. Jehst er ganske fett, men jeg synes det ofte kan rett og slett for likt amerikansk. Derfor anbefaler jeg disse folka:

 

Dizzee Rascal

Wiley

Kano

JME

Skepta

Sway

Pyrelli

Bigz

Roots Manuva

Lady Sovereign

So Solid

Roll Deep

SAS

Klashnekoff

 

 

Edit: La til noen... Har sikkert glemt flere andre også.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Ikke jeg... Someone explain please?

 

Edit: Er Sweetman i slekt med Equicez?

 

;) Jada, eller, jeg er i slekt med han ene i Equicez, ikke alle. F'em One er broren min.

 

ehs5 de var ved siden av dèg? Da var nok vi nærme hverandre fordi broren min var nærme meg under konserten. Når G-Unit var på scenen i hvert fall.

2974231[/snapback]

 

Er du broren med Axel? Morro.. :!:

Lenke til kommentar

Mario Vazquez - Gallery

Trey Songz - In the middle

avant - 4 minutes

ll cool j - hush

xscape - so in love

donell jones - special girl

jamie foxx - extravaganza (feat_kanye_west)

chamillionaire feat papoose and jae millz - riding dirty (remix)

busta rhymes - i love my chick

cassie - me and you

fundmental feat jd - jump remix

50 cent - have a party

house africanism all stars - zookey

j-shin - if i fall in love

latif and corey williams - u think you know :love:

Mila J- complete

q amey - forever girl :love:

nelly furtado - maneater

rasheeda feat akon - make it hot

T.I - why you wanna remix

sammie ft sean paul - you should be my girl

robin thicke - against the world :love:

imajin - missin' you

charlie wilson - charlie, last name wilson

imajin - flava

new ridas - special girl

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Er faktisk enig med deg om beatsene på Neighbourhood Watch, og mye annen amerikansk hiphop også for den saks skyld. Blir så kjedelig i lengden! Synes forrige plata deres, Expansion Team, var endel bedre på beats da.

 

Når vi er over på britisk, hva synes folk om Braintax/Jehst?

6387713[/snapback]

Braintax? Har jeg ikke hørt om. Jehst er ganske fett, men jeg synes det ofte kan rett og slett for likt amerikansk. Derfor anbefaler jeg disse folka:

 

Dizzee Rascal

Wiley

Kano

JME

Skepta

Sway

Pyrelli

Bigz

Roots Manuva

Lady Sovereign

So Solid

Roll Deep

SAS

Klashnekoff

 

 

Edit: La til noen... Har sikkert glemt flere andre også.

6388187[/snapback]

 

Britisk hip-hop er utrolig bra, værtfall når du har fått litt nok av amerikanske låter...Roots Manuva er helt gangsta!

Lenke til kommentar

Britisk hip-hop er utrolig bra, værtfall når du har fått litt nok av amerikanske låter...Roots Manuva er helt gangsta!

6393116[/snapback]

 

Roots Manuva har mye fett på lager, Dizzie rascal har jeg ikke greid og føle eneste albumet som falt i smak var det siste han kom med for 2( ? ) år siden det med dreams og stand up tall. Lady Sovereign har også et par fete sanger, spørs åssen det går framover siden hu er signa med def jam.. Mye fett grimey fra GB ja ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...