Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så bra ut det der!

 

Synd at jeg ikke har noen venner som liker å dra på konsert.. :hrm:

 

EDIT: Hvem av dere er det som skal dit da?

6365961[/snapback]

 

Tja, jeg tror det hadde blitt rimelig kult, men jeg vet ikke helt om jeg....gidder. Det eneste Wu-albumet jeg egentlig har følt er 36 Chambers, og dessuten tror jeg det blir fylla i dag, og konsert+fyllesjuken= :thumbdown:

6366874[/snapback]

Ja det er ikke fin blanding.. 36chambers er noe alle bør føle(ellers er de dumme) men som en hardbarka Wu tang fan så er er så og si alle albumene untatt the sting og the swarm store favoritter hos meg. Spessielt med det Wu tang meets indie culture. Selv om jeg gjerne skulle hatt litt ODB framover men men...

Lenke til kommentar
Så bra ut det der!

 

Synd at jeg ikke har noen venner som liker å dra på konsert.. :hrm:

 

EDIT: Hvem av dere er det som skal dit da?

6365961[/snapback]

 

Tja, jeg tror det hadde blitt rimelig kult, men jeg vet ikke helt om jeg....gidder. Det eneste Wu-albumet jeg egentlig har følt er 36 Chambers, og dessuten tror jeg det blir fylla i dag, og konsert+fyllesjuken= :thumbdown:

6366874[/snapback]

 

Pussy, konsert og fylla er jo perfekt kombinasjon :D

Lenke til kommentar
Så bra ut det der!

 

Synd at jeg ikke har noen venner som liker å dra på konsert.. :hrm:

 

EDIT: Hvem av dere er det som skal dit da?

6365961[/snapback]

 

Tja, jeg tror det hadde blitt rimelig kult, men jeg vet ikke helt om jeg....gidder. Det eneste Wu-albumet jeg egentlig har følt er 36 Chambers, og dessuten tror jeg det blir fylla i dag, og konsert+fyllesjuken= :thumbdown:

6366874[/snapback]

 

Pussy, konsert og fylla er jo perfekt kombinasjon :D

6369656[/snapback]

 

Joda fylla og konsert, men han skal/er på fylla nå og fyllesjuk til konserten og det ekke fin blanding...

 

NP:EPMD - Da joint

Lenke til kommentar
Så bra ut det der!

 

Synd at jeg ikke har noen venner som liker å dra på konsert.. :hrm:

 

EDIT: Hvem av dere er det som skal dit da?

6365961[/snapback]

 

Tja, jeg tror det hadde blitt rimelig kult, men jeg vet ikke helt om jeg....gidder. Det eneste Wu-albumet jeg egentlig har følt er 36 Chambers, og dessuten tror jeg det blir fylla i dag, og konsert+fyllesjuken= :thumbdown:

6366874[/snapback]

 

Pussy, konsert og fylla er jo perfekt kombinasjon :D

6369656[/snapback]

 

Joda fylla og konsert, men han skal/er på fylla nå og fyllesjuk til konserten og det ekke fin blanding...

 

NP:EPMD - Da joint

6370654[/snapback]

 

ahh, tok den nå...misforsto litt :p

 

NP: Chamillionare-Riding dirty

Lenke til kommentar
skal ikke se bort fra at wu plukker ut de beste låtene fra solo albumene + gruppe albumene... samt en del snacks fra kommende album!

 

faen, skulle gjerne vært der... men seff er det ingen som har lyst til å dra...

6373434[/snapback]

 

Var hvertfall det RZA gjorde, plukket ut masse god sanger fra enter the 36chambers og wu tang for ever, og noen sanger fra de andre i gruppen sine prosjekter. Var litt merkelig iom. at han var eneste wu medlemmet der. Men fett var det spessielt da han starta med La Rumba :love:

 

NP:Method Man - La Rumba

Lenke til kommentar

Slenger inn et par tips jeg også, siden det ikke er kommet så altfor mange her i det siste så kommer et par wu bangers siden de er konsert i dag ;)

 

Wu-tang clan - Triumph(alle liker vel den?)

Wu-tang clan - CREAM

Wu-tang clan - Protect Ya Neck(ja den fra enter the 36chambers)

Ol' Dirty Bastard - Dog Shit

Ol' Dirty Bastard - Brooklyn Zoo

Wu-tang clan - It's Yourz

Inspektah Deck - The Movement

Wu-tang clan - Da mysteri of chessboxin

Cappadonna - Milk This cow

cappadonna - Slang editorial

Gza - Fame

Gza feat Ghostface Killah - Knock Knock

 

Nevnte bare et par av mange mange mange låter som burde bli nevnt, liker dere litt av disse sjekk ut mer av dem da ;) Men styr unna wu tang albumene The sting og The Swarm.....

 

NP:Alkoholiks feat Ol' Dirty Bastard - Hip hop drunkies :love:

Lenke til kommentar
Det er vel ikke noen som kan "hjelpe" meg litt med å finne noe bra musikk i stil med NWA.

Ja, og forsåvidt i stil med denne sangen:

 

bone thugs n harmony - ecstasy

6382002[/snapback]

Vel du har sikkert tenkt på dette, men i tilfelle ikke så er det noe du burde gjøre. Sjekk ut sanger fra alle N.W.A medlemmene ;) mye fete sanger som soloartister av dem fra back in the days.

 

NP:Lil' Flip - Game over

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...