cErfik Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Så bra ut det der! Synd at jeg ikke har noen venner som liker å dra på konsert.. EDIT: Hvem av dere er det som skal dit da? 6365961[/snapback] Tja, jeg tror det hadde blitt rimelig kult, men jeg vet ikke helt om jeg....gidder. Det eneste Wu-albumet jeg egentlig har følt er 36 Chambers, og dessuten tror jeg det blir fylla i dag, og konsert+fyllesjuken= 6366874[/snapback] Ja det er ikke fin blanding.. 36chambers er noe alle bør føle(ellers er de dumme) men som en hardbarka Wu tang fan så er er så og si alle albumene untatt the sting og the swarm store favoritter hos meg. Spessielt med det Wu tang meets indie culture. Selv om jeg gjerne skulle hatt litt ODB framover men men... Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Noken som høyre på Project Pat? Høyre på "Life We Live" no, Top Notch! Etter min meining då.. Fin Chill beat Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Så bra ut det der! Synd at jeg ikke har noen venner som liker å dra på konsert.. EDIT: Hvem av dere er det som skal dit da? 6365961[/snapback] Tja, jeg tror det hadde blitt rimelig kult, men jeg vet ikke helt om jeg....gidder. Det eneste Wu-albumet jeg egentlig har følt er 36 Chambers, og dessuten tror jeg det blir fylla i dag, og konsert+fyllesjuken= 6366874[/snapback] Pussy, konsert og fylla er jo perfekt kombinasjon Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Så bra ut det der! Synd at jeg ikke har noen venner som liker å dra på konsert.. EDIT: Hvem av dere er det som skal dit da? 6365961[/snapback] Tja, jeg tror det hadde blitt rimelig kult, men jeg vet ikke helt om jeg....gidder. Det eneste Wu-albumet jeg egentlig har følt er 36 Chambers, og dessuten tror jeg det blir fylla i dag, og konsert+fyllesjuken= 6366874[/snapback] Pussy, konsert og fylla er jo perfekt kombinasjon 6369656[/snapback] Joda fylla og konsert, men han skal/er på fylla nå og fyllesjuk til konserten og det ekke fin blanding... NP:EPMD - Da joint Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har hørt litt på Lil' Wayne - The Carter II. Helt greit album med fine beats. Anbefales til Dirty South-fans. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Crime Mob-Fuck Nigga er tøff. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Så bra ut det der! Synd at jeg ikke har noen venner som liker å dra på konsert.. EDIT: Hvem av dere er det som skal dit da? 6365961[/snapback] Tja, jeg tror det hadde blitt rimelig kult, men jeg vet ikke helt om jeg....gidder. Det eneste Wu-albumet jeg egentlig har følt er 36 Chambers, og dessuten tror jeg det blir fylla i dag, og konsert+fyllesjuken= 6366874[/snapback] Pussy, konsert og fylla er jo perfekt kombinasjon 6369656[/snapback] Joda fylla og konsert, men han skal/er på fylla nå og fyllesjuk til konserten og det ekke fin blanding... NP:EPMD - Da joint 6370654[/snapback] ahh, tok den nå...misforsto litt NP: Chamillionare-Riding dirty Lenke til kommentar
superstian Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Beat Junkies ft. DJ Babu - Company Flow Som thc i mine ører Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Haha "thc i mine ører" Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Beat Junkies ft. DJ Babu - Company FlowSom thc i mine ører 6372295[/snapback] then it gotta be good! NP: Dilated Peoples-You Can't Hide, You Can't Run ^^den sangen er seriøst helt sinnsykt fet! 20-20 albumet er i seg selv en fet plate... Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 skal ikke se bort fra at wu plukker ut de beste låtene fra solo albumene + gruppe albumene... samt en del snacks fra kommende album! faen, skulle gjerne vært der... men seff er det ingen som har lyst til å dra... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 faen, skulle gjerne vært der... men seff er det ingen som har lyst til å dra... 6373434[/snapback] Vet hvordan det er.. Vi kunne jo ha lagd en liten gruppe fra forumet, men det er jo litt sent nu Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 skal ikke se bort fra at wu plukker ut de beste låtene fra solo albumene + gruppe albumene... samt en del snacks fra kommende album! faen, skulle gjerne vært der... men seff er det ingen som har lyst til å dra... 6373434[/snapback] Var hvertfall det RZA gjorde, plukket ut masse god sanger fra enter the 36chambers og wu tang for ever, og noen sanger fra de andre i gruppen sine prosjekter. Var litt merkelig iom. at han var eneste wu medlemmet der. Men fett var det spessielt da han starta med La Rumba NP:Method Man - La Rumba Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Dagens tips: - Lil' Wayne - The Mobb - Lil' Wayne - Money On My Mind - Lil' Wayne - Grown Man - Lil' Wayne - Im A Dboy - Lil' Wayne - Go DJ <- Denne er fabelaktig i utested, tittelen sier seg selv. Endret 24. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Slenger inn et par tips jeg også, siden det ikke er kommet så altfor mange her i det siste så kommer et par wu bangers siden de er konsert i dag Wu-tang clan - Triumph(alle liker vel den?) Wu-tang clan - CREAM Wu-tang clan - Protect Ya Neck(ja den fra enter the 36chambers) Ol' Dirty Bastard - Dog Shit Ol' Dirty Bastard - Brooklyn Zoo Wu-tang clan - It's Yourz Inspektah Deck - The Movement Wu-tang clan - Da mysteri of chessboxin Cappadonna - Milk This cow cappadonna - Slang editorial Gza - Fame Gza feat Ghostface Killah - Knock Knock Nevnte bare et par av mange mange mange låter som burde bli nevnt, liker dere litt av disse sjekk ut mer av dem da Men styr unna wu tang albumene The sting og The Swarm..... NP:Alkoholiks feat Ol' Dirty Bastard - Hip hop drunkies Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Få med dere crewet til T.I. også, PSC. De har gitt ut et album. Samt denne sangen: - Lil' Wayne - Lock & Load. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 NP: Chamillionare- Ridin' Dirty ^^ ahh den låta er så fuckin crunk! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det er vel ikke noen som kan "hjelpe" meg litt med å finne noe bra musikk i stil med NWA. Ja, og forsåvidt i stil med denne sangen: bone thugs n harmony - ecstasy Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er vel ikke noen som kan "hjelpe" meg litt med å finne noe bra musikk i stil med NWA.Ja, og forsåvidt i stil med denne sangen: bone thugs n harmony - ecstasy 6382002[/snapback] Vel du har sikkert tenkt på dette, men i tilfelle ikke så er det noe du burde gjøre. Sjekk ut sanger fra alle N.W.A medlemmene mye fete sanger som soloartister av dem fra back in the days. NP:Lil' Flip - Game over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg