Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns det er bra at ikke alle rappere lager sine egne beats, konsentrer dere om det dere er god på liksom. Men Havoc er flink i begge tingene. Og ja, gamle Mobb Deep sanger er utrolig bra, de har også gitt ut klassikere. Må si at jeg ble litt skuffet over den nye cdn, men de har lagd utolig mye bra før.

 

Jeg vet ikke om jeg er skuffet eller ikke egentlig :S. Altså, Amerikaz Nightmare og Blood money er helt annerledes enn det de lagde før, men jeg føler ikke at det er dårlig. Føler at de har byttet musikkstil, men så har jo de holdt på en god stund. Noen av de nye sangene er faktisk digge, for eksempel "Daydreamin'".

 

 

*Edit* Check this out :

 

Atom Tha Immortal - http://www.guerrillaindustry.com/Site_GI/h..._album.php?ID=2

 

Han her har helt syke beats, hørt på han en god stund nå.. Beatene hans er nok til å høre på sangene for :p.

Endret av And1Baller
Lenke til kommentar
Kan i samme slengen nevne cunninlynguists sin siste, a piece of strange. Kom vel ut i fjor, hvis ikke jeg tuller for mye her.

Litt annerledes  enn Aesop, men likevel kanonbra. Gleder meg til å se dem i sommer.

6360434[/snapback]

 

Jeg har utrolig sansen for Cunninlynguists, men har av en eller annen grunn ikke fått satt meg inn i musikken ordentlig, har så mye nytt for øyeblikket..veit lissom ikke hvor jeg skal starte :p

Lenke til kommentar
Kan i samme slengen nevne cunninlynguists sin siste, a piece of strange. Kom vel ut i fjor, hvis ikke jeg tuller for mye her.

Litt annerledes  enn Aesop, men likevel kanonbra. Gleder meg til å se dem i sommer.

6360434[/snapback]

 

Jeg har utrolig sansen for Cunninlynguists, men har av en eller annen grunn ikke fått satt meg inn i musikken ordentlig, har så mye nytt for øyeblikket..veit lissom ikke hvor jeg skal starte :p

6360613[/snapback]

Cunnin har så utrolig chillness stil på sangene sine..

Lenke til kommentar

Muligens slightly offtopic, men noen som kan tipse om flere band som mikser rap-vokal og tyngre musikk? Tenker på f.x Otep, Clawfinger og RATM.

 

Saken er at jeg liker rap-vokal, men synes ofte rytmen blir for monoton og/eller "billig" (om du skjønner hva jeg mener).

Lenke til kommentar
Muligens slightly offtopic, men noen som kan tipse om flere band som mikser rap-vokal og tyngre musikk? Tenker på f.x Otep, Clawfinger og RATM.

 

Saken er at jeg liker rap-vokal, men synes ofte rytmen blir for monoton og/eller "billig" (om du skjønner hva jeg mener).

6361604[/snapback]

KORn kanskje? Det er vel litt "Rap-vokal"? er det ikkje? Og samtididig litt "Tyngre Musikk" Men kan hende dette ikkje stemmer, sida eg ikkje har høyrd på dei på lenge.

 

Og som unge_thendrup seier, det er noke av PE som eg vil sei er rimelig bra, på den måten, men ikkje alt selfølgeleg.

Lenke til kommentar
Kan i samme slengen nevne cunninlynguists sin siste, a piece of strange. Kom vel ut i fjor, hvis ikke jeg tuller for mye her.

Litt annerledes  enn Aesop, men likevel kanonbra. Gleder meg til å se dem i sommer.

6360434[/snapback]

Nå er vel faktisk det albumet de gav ut før en del bedre i mine øyner enn hva det nyeste var selvom dette også har en del bra låter.

Lenke til kommentar
Så, det er ingen av dere som har fått med seg at selveste Wu-Tang Clan spiller i Oslo på lørdag? (24.juni ja).

 

http://www.xover.no

6362460[/snapback]

Joda dette mener jeg tydelig har vært diskutert tidligere i tråden, skulle ønske jeg hadde penger til og reise bort og se dem live, husker jeg så rza og cilvaringz live for et par år siden det tok jo helt fyr.... Men men om noen skal håper jeg på en heftig feedback....

Lenke til kommentar
Så, det er ingen av dere som har fått med seg at selveste Wu-Tang Clan spiller i Oslo på lørdag? (24.juni ja).

 

http://www.xover.no

6362460[/snapback]

 

Det visste jeg faktisk ikke, men regner med at det er 18 årsgrense uansett..

 

Er det noen som har sjekket ut Sweatshop Union da? Hadde vært morsomt å få høre hva andre synes om dem.

 

Anbefaler sangene; Try, The Thing About It og muligens Come back og Broken Record.

 

Ligger samples og videoer ute på sida deres

Lenke til kommentar
Så, det er ingen av dere som har fått med seg at selveste Wu-Tang Clan spiller i Oslo på lørdag? (24.juni ja).

 

http://www.xover.no

6362460[/snapback]

 

Det visste jeg faktisk ikke, men regner med at det er 18 årsgrense uansett..

 

Er det noen som har sjekket ut Sweatshop Union da? Hadde vært morsomt å få høre hva andre synes om dem.

 

Anbefaler sangene; Try, The Thing About It og muligens Come back og Broken Record.

 

Ligger samples og videoer ute på sida deres

6362967[/snapback]

 

har hørt litt på det, og liker det jeg har hørt so far :) , takk for tipset

Lenke til kommentar
Så bra ut det der!

 

Synd at jeg ikke har noen venner som liker å dra på konsert.. :hrm:

 

EDIT: Hvem av dere er det som skal dit da?

6365961[/snapback]

 

Tja, jeg tror det hadde blitt rimelig kult, men jeg vet ikke helt om jeg....gidder. Det eneste Wu-albumet jeg egentlig har følt er 36 Chambers, og dessuten tror jeg det blir fylla i dag, og konsert+fyllesjuken= :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...