Onyx Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg vil ha flere tips til rolige sanger Unge Thendrup, Cerfik, Oovz osv. kom med eksempler! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg vil ha flere tips til rolige sanger Unge Thendrup, Cerfik, Oovz osv. kom med eksempler! 6357329[/snapback] Kan slenge inn et par jeg har hørt endel på i det siste blir ikke så mange siden jeg skal i seng straks men et par låtet hooker vi opp Talib Kweli & Hi Tek - Memories Live Slim Thug feat Mike Jones and Paul Wall - Still tippin (blir egentlig ikke lei av denne her chill beat, vil du ha enda chillere anbefaler jeg deg chopped & screwed versionen, men min mening er at stemmene blir mindre chill på den måten) Mos Def - Traveling man Cunning Linguists ft. Masta Ace - Seasons (har anbefalt den endel ganger, men for faen man kan ikke anbefale den nok, den er så herlig) Edan - Sing it shitface (Digger beaten og sangen) Mobb Deep - win or loose Thats it for now nå stikker jeg og møter John Blund.. NP:Looptroop - Don't hate the player Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dagens låter: Flipsyde - Happy Birthday Outkast - Chonkyfire, Da Art of Storytellin' (Part II), Syntheziser, Rosa Parks, Aquemini, Return of the G osvosv For dyp, rolig og chill musikk, sjekk ut den første der. God natt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 huff, jeg er så sinnsykt lei happy b-day hørt den altfor mye. dagens sang: talib kweli & hi-tek - some kind of wonderful Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Cunning Linguists ft. Masta Ace - Seasons 6357634[/snapback] Damn! Det høres jævlig ut som Premier, synes jeg, selvom det ikke er det. Uansett, fet låt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Flipsyde - Happy Birthday 6358439[/snapback] Du kødder nå? Den sangen er så utrolig svett Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 slenger på en kjapp reggea anbefaling: Ziggy Marley-One Good Spliff ahh yea Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 98 freestyle her igården. Digger å ha musikken på shuffle, når de gode, gamle sangene spretter frem. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Kom over et par schlægers i playlista: Warren G - "Regulate" Pras feat Mya & Ol' Dirty Bastard - "Ghetto Supastar" (Makan til bassgang!!) Lenke til kommentar
superstian Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 På ipoden: Toastie Tailor - Duration14 Blahzay Blahzay - Danger Keith Murray - Dip Dip Di Fu-Schnickens - Ring The Alarm Mos Def f. Busta Rhymes - Do It Now Outcast - Players Ball Outcast - So Fresh So Clean Pharcyde - Drop Public Enemy - Yo!Bum Rush The Show Eric Sermon - Music Common - The Light Ghostface Killah - Kilo Wu Tang Clan - Protect Ya Neck(The Jump Off) The 57Th Dynasty - Pharaoh Intellect Rasco - Unassisted Mobbade Barn Med Automatvapen - Vulgära Vovvar KRS One - Free Mumia(feat. Channel Live) Funkmaster Flex & Ghetto Celebs - Nuttin' But Flavor Digable Planets - 9th Wonder(Blackitolism De La Soul ft Slick Rick - What We Do For Lov Beat Junkies f. DJ Babu - Company Flow Blackalicious - Aural Pleasure And the beat goes on... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 På ipoden: Toastie Tailor - Duration14 Blahzay Blahzay - Danger Keith Murray - Dip Dip Di Fu-Schnickens - Ring The Alarm Mos Def f. Busta Rhymes - Do It Now Outcast - Players Ball Outcast - So Fresh So Clean Pharcyde - Drop Public Enemy - Yo!Bum Rush The Show Eric Sermon - Music Common - The Light Ghostface Killah - Kilo Wu Tang Clan - Protect Ya Neck(The Jump Off) The 57Th Dynasty - Pharaoh Intellect Rasco - Unassisted Mobbade Barn Med Automatvapen - Vulgära Vovvar KRS One - Free Mumia(feat. Channel Live) Funkmaster Flex & Ghetto Celebs - Nuttin' But Flavor Digable Planets - 9th Wonder(Blackitolism De La Soul ft Slick Rick - What We Do For Lov Beat Junkies f. DJ Babu - Company Flow Blackalicious - Aural Pleasure And the beat goes on... 6358697[/snapback] vil vel si at så og si omtrent hele den lista var feit! Lenke til kommentar
superstian Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 På ipoden: Toastie Tailor - Duration14 Blahzay Blahzay - Danger Keith Murray - Dip Dip Di Fu-Schnickens - Ring The Alarm Mos Def f. Busta Rhymes - Do It Now Outcast - Players Ball Outcast - So Fresh So Clean Pharcyde - Drop Public Enemy - Yo!Bum Rush The Show Eric Sermon - Music Common - The Light Ghostface Killah - Kilo Wu Tang Clan - Protect Ya Neck(The Jump Off) The 57Th Dynasty - Pharaoh Intellect Rasco - Unassisted Mobbade Barn Med Automatvapen - Vulgära Vovvar KRS One - Free Mumia(feat. Channel Live) Funkmaster Flex & Ghetto Celebs - Nuttin' But Flavor Digable Planets - 9th Wonder(Blackitolism De La Soul ft Slick Rick - What We Do For Lov Beat Junkies f. DJ Babu - Company Flow Blackalicious - Aural Pleasure And the beat goes on... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 På ipoden: Toastie Tailor - Duration14 Blahzay Blahzay - Danger Keith Murray - Dip Dip Di Fu-Schnickens - Ring The Alarm Mos Def f. Busta Rhymes - Do It Now Outcast - Players Ball Outcast - So Fresh So Clean Pharcyde - Drop Public Enemy - Yo!Bum Rush The Show Eric Sermon - Music Common - The Light Ghostface Killah - Kilo Wu Tang Clan - Protect Ya Neck(The Jump Off) The 57Th Dynasty - Pharaoh Intellect Rasco - Unassisted Mobbade Barn Med Automatvapen - Vulgära Vovvar KRS One - Free Mumia(feat. Channel Live) Funkmaster Flex & Ghetto Celebs - Nuttin' But Flavor Digable Planets - 9th Wonder(Blackitolism De La Soul ft Slick Rick - What We Do For Lov Beat Junkies f. DJ Babu - Company Flow Blackalicious - Aural Pleasure And the beat goes on... 6358708[/snapback] øhh, la du ikke nettopp ut den lista a? Lenke til kommentar
superstian Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ups.Er en fersk noob...Shit happens. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ups.Er en fersk noob...Shit happens. 6358739[/snapback] heh, ikke no problem, bare lurte Velkommen til forumet, og props for at du fant den beste tråden på HW.no etter så kort tid Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Vil trekke fram en slags hiphop inspirert rock, Fort Minor med han der ene fyren fra linkin park, det er kanonkul musikk, samt Lupe Fiasco er også en å holde øye med. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Har kun hørt en sang fra Fort Minor, det var en collab mellom Celph & Juelz tror jeg. Det var fett nok det, to kule rappere jeg aldri trodde jeg skulle høre på samme sang.. Idag blir det Ghostface diskografi på ipoden, blir garantert en god dag da. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Vil trekke fram en slags hiphop inspirert rock, Fort Minor med han der ene fyren fra linkin park, det er kanonkul musikk, samt Lupe Fiasco er også en å holde øye med. 6358799[/snapback] Jeg har sjekka ut litt Fort Minor, og jeg liker noe, men så blir noe litt for svett for min smak. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Har kun hørt en sang fra Fort Minor, det var en collab mellom Celph & Juelz tror jeg. Det var fett nok det, to kule rappere jeg aldri trodde jeg skulle høre på samme sang.. Idag blir det Ghostface diskografi på ipoden, blir garantert en god dag da. 6358806[/snapback] ahh yea, sitter å hører på Shaolin's Finest nå Fikk nettopp tilbake den eksterne HD'en min, og av en eller annen merkelig grunn så hadde jeg plutselig 30 gb med ny hip-hop musikk (nytt i forhold til samlingen min)... Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Cunning Linguists ft. Masta Ace - Seasons 6357634[/snapback] Damn! Det høres jævlig ut som Premier, synes jeg, selvom det ikke er det. Uansett, fet låt 6358527[/snapback] Ja vet den er så hærlig.. Sexy chillness NP:De La Soul - Ring Ring Ring (ha ha hey) Now im off til siste skoledag med 1L Jæger til læreren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg