Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Neh, synes Whimsical blir litt "rappens smørsanger". Alltid i bar overkropp og leker søt japse, men ikke så veldig med skills. Som du sier er ikke tekstene hans noe særlig, og beatsene er vel som oftest laget av Isak Swing, er de ikke?

6345048[/snapback]

Hakke helt sansen for whims jeg heller han har aldri greid og fenge meg..

 

NP:Bortalaget - full å forvirrad chypher (digg den)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neh, synes Whimsical blir litt "rappens smørsanger". Alltid i bar overkropp og leker søt japse, men ikke så veldig med skills. Som du sier er ikke tekstene hans noe særlig, og beatsene er vel som oftest laget av Isak Swing, er de ikke?

6345048[/snapback]

Hakke helt sansen for whims jeg heller han har aldri greid og fenge meg..

 

NP:Bortalaget - full å forvirrad chypher (digg den)

6345066[/snapback]

Liker han ikke jeg heller. Musikken er ikke mye å skryte av, men aller mest misliker jeg han fordi han kritiserte Cast for å selge musikk (les: Problembarn) basert på hans egen barndom og skulle ha dårlig innflytelse på barn. Det i selv får han mene, men er jo et utall andre artister som gjør det samme. I tilleg er hans musikkvideoer preget av halvnakne damer. Jeg mener det er verre for ungdommen å få et slikt vridd sexbilde, enn å høre en rappe om sin egen forferdelige barndom. Han fortjente det slaget han fikk av Cast.

Lenke til kommentar
Whims er crap, men Dets (fra gruppen dere Privete Eyes) er flink. Gutta på Skauen (Dets, Hypa, Chem) er rawness. Men musikkvideoer med halvnakne damer, DET liker jeg selfølgelig  :thumbs:

6345457[/snapback]

 

Det tilsvarer jo avataren din :)

 

Necro - Bang Bang (chill chill :love: )

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Neh, synes Whimsical blir litt "rappens smørsanger". Alltid i bar overkropp og leker søt japse, men ikke så veldig med skills. Som du sier er ikke tekstene hans noe særlig, og beatsene er vel som oftest laget av Isak Swing, er de ikke?

6345048[/snapback]

 

Hvis det stemmer så synes jeg ikke Whims er noe særlig, siden det eneste jeg ser i sangene hans er fine beats.

Lenke til kommentar
Neh, synes Whimsical blir litt "rappens smørsanger". Alltid i bar overkropp og leker søt japse, men ikke så veldig med skills. Som du sier er ikke tekstene hans noe særlig, og beatsene er vel som oftest laget av Isak Swing, er de ikke?

6345048[/snapback]

 

Hvis det stemmer så synes jeg ikke Whims er noe særlig, siden det eneste jeg ser i sangene hans er fine beats.

6353479[/snapback]

Er sjelden rapperne produserer egne beats da ;) Eller, godt under halvparten iallfall.

Lenke til kommentar
Neh, synes Whimsical blir litt "rappens smørsanger". Alltid i bar overkropp og leker søt japse, men ikke så veldig med skills. Som du sier er ikke tekstene hans noe særlig, og beatsene er vel som oftest laget av Isak Swing, er de ikke?

6345048[/snapback]

 

Hvis det stemmer så synes jeg ikke Whims er noe særlig, siden det eneste jeg ser i sangene hans er fine beats.

6353479[/snapback]

Er sjelden rapperne produserer egne beats da ;) Eller, godt under halvparten iallfall.

6353736[/snapback]

Synes det er bra at mange rappere ikke lager egne beats. Det er kanskje en grunn til at andre gjør det for dem, ettersom de sannsynligvis ikke klarer noe bra selv. Er av den typen som digger 50 cent, mens Young Buck, Lloyd Banks og Mobb deep ikke er noe gode som stand alone. Med en gang noen av dem teamer seg opp, og stort sett blir det 50 som får beatene produsert, ja da blir det bra.

Lenke til kommentar
Synes det er bra at mange rappere ikke lager egne beats. Det er kanskje en grunn til at andre gjør det for dem, ettersom de sannsynligvis ikke klarer noe bra selv. Er av den typen som digger 50 cent, mens Young Buck, Lloyd Banks og Mobb deep ikke er noe gode som stand alone. Med en gang noen av dem teamer seg opp, og stort sett blir det 50 som får beatene produsert, ja da blir det bra.

 

Mobb Deep ikke er noe gode som stand alone? Er du seriøs? :dontgetit:

Har du hørt mange Mobb Deep sanger? Og da mener jeg sanger som er produsert før Amerikaz Nightmare og Blood money? Sanger som "Quiet Storm" og "Hell on Earth". Mobb Deep er også kjent for å lage egne beats (Havoc er jo producer selv).

Lenke til kommentar
Liker han ikke jeg heller. Musikken er ikke mye å skryte av, men aller mest misliker jeg han fordi han kritiserte Cast for å selge musikk (les: Problembarn) basert på hans egen barndom og skulle ha dårlig innflytelse på barn. Det i selv får han mene, men er jo et utall andre artister som gjør det samme. I tilleg er hans musikkvideoer preget av halvnakne damer. Jeg mener det er verre for ungdommen å få et slikt vridd sexbilde, enn å høre en rappe om sin egen forferdelige barndom. Han fortjente det slaget han fikk av Cast.

6345172[/snapback]

Haha! Jeg digger deg ass! Du er rå, props for den. Husker jeg fikk et bilde på mobilen av Whims akkurat etter at han ble slått til. Han så ikke smart ut på det bildet hehe.

 

Tilbake fra det store utland. Med i baggasjen lå Outkast - Aquemini. Høres fett ut foreløpig, bedre enn ATLiens. 

 

:thumbup:

6355097[/snapback]

Yoyo! Lenge siden sist! Den cdn er en klassiker! Jeg digger den som bare det ass. Det er en av de få cdne jeg har tatt vare på i løpet av tiden. ATLiens er også bra, men Aquemini har jeg hørt utrolig mye på. Hvis jeg husker riktig så begynte Kingsize å se på gamle cd'r en eller annen gang, og de tok fram Aquemini som klassiker og gav den toppkarakter. Digger de fleste sangene der, men Chonkyfire er utrolig rå. Rosa Parks, Da Art Of Storytellin pt 2, Synthesize (ft George Clinton), Liberation, damn, alle sangene er bra. Raekwon har også et ill vers der. Dere som ikke har hørt på det albumet har gått glipp av noe bra ass.

 

Mobb Deep ikke er noe gode som stand alone? Er du seriøs?  :dontgetit:

Har du hørt mange Mobb Deep sanger? Og da mener jeg sanger som er produsert før Amerikaz Nightmare og Blood money? Sanger som "Quiet Storm" og "Hell on Earth". Mobb Deep er også kjent for å lage egne beats (Havoc er jo producer selv).

6356510[/snapback]

Jeg syns det er bra at ikke alle rappere lager sine egne beats, konsentrer dere om det dere er god på liksom. Men Havoc er flink i begge tingene. Og ja, gamle Mobb Deep sanger er utrolig bra, de har også gitt ut klassikere. Må si at jeg ble litt skuffet over den nye cdn, men de har lagd utolig mye bra før.

Lenke til kommentar
Synes det er bra at mange rappere ikke lager egne beats. Det er kanskje en grunn til at andre gjør det for dem, ettersom de sannsynligvis ikke klarer noe bra selv. Er av den typen som digger 50 cent, mens Young Buck, Lloyd Banks og Mobb deep ikke er noe gode som stand alone. Med en gang noen av dem teamer seg opp, og stort sett blir det 50 som får beatene produsert, ja da blir det bra.

 

Mobb Deep ikke er noe gode som stand alone? Er du seriøs? :dontgetit:

Har du hørt mange Mobb Deep sanger? Og da mener jeg sanger som er produsert før Amerikaz Nightmare og Blood money? Sanger som "Quiet Storm" og "Hell on Earth". Mobb Deep er også kjent for å lage egne beats (Havoc er jo producer selv).

6356510[/snapback]

Nei, ble veldig feilformulert av meg. Mente ikke at de ikke er gode, men at folka i g-unit sjeldent lager noe jeg liker stand alone. Men kan si meg enig i at det ikke er dårlig musikk de lagde før, men ikke min stil. Ikke det jeg foretrekker å høre gang på gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...