ArmenMinAU Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hip hop kulturen er så utrolig forskjellig fra sted til sted i USA. Eastcoast og westcoast er jo helt forskjellig...Kan ikke sammenligne New York og California...eller Detroit og California... Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Ja, jeg har sett den! Du sier du har sangene fra filmen, kan du gi meg en liste over de sangene? Vet du hva den sangen heter som spilles når solen går ned bak de bygningene? Den er rolig, men den er så deilig å høre på. Fint om du kan det 6324426[/snapback] Har sett filmen kun en gang - idag! Husker ikke hvordan den låter. Det kan være DMX - get it on the floor - e bra sang og minner meg om filmen eller DMX - x is coming chill sang c3rfik NP, var filmen beat streat så bra? Endret 17. juni 2006 av Leasch Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Beat street er en klassiker! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Beat street er en klassiker! 6326352[/snapback] Ja, det mår den være! Den er jo fra 1984 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Beat street er en klassiker! 6326352[/snapback] Ja, det mår den være! Den er jo fra 1984 6326492[/snapback] Beat street er en film alle som liker hip hop kulturen burde få med seg. Tar for seg åssen det er og være ung når hip hop var on the rise. Den tar for seg MCing, graffiti, breakdancing osv osv.. Virkelig noe du burde få med deg om du liker hip hop.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Beat street er en klassiker! 6326352[/snapback] Ja, det mår den være! Den er jo fra 1984 6326492[/snapback] Beat street er en film alle som liker hip hop kulturen burde få med seg. Tar for seg åssen det er og være ung når hip hop var on the rise. Den tar for seg MCing, graffiti, breakdancing osv osv.. Virkelig noe du burde få med deg om du liker hip hop.. 6328860[/snapback] I tillegg til Beat Street, så mener jeg alle skal se Style Wars, den gir mer innblikk i forhold til graffiti, men har også masse fra breake kulturen, og generelt hvordan hip-hop er bygd opp. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ok. Skal se om jeg kan få tak i disse filmene. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Beef filmene er også ett must, ikke bare er det fett å høre historiene om legendariske beef, men det er også en del å lære om den gamle hip-hop kulturen, back in the days. Det er jo sånn battling oppsto Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Beat street er en klassiker! 6326352[/snapback] Ja, det mår den være! Den er jo fra 1984 6326492[/snapback] Beat street er en film alle som liker hip hop kulturen burde få med seg. Tar for seg åssen det er og være ung når hip hop var on the rise. Den tar for seg MCing, graffiti, breakdancing osv osv.. Virkelig noe du burde få med deg om du liker hip hop.. 6328860[/snapback] I tillegg til Beat Street, så mener jeg alle skal se Style Wars, den gir mer innblikk i forhold til graffiti, men har også masse fra breake kulturen, og generelt hvordan hip-hop er bygd opp. 6329281[/snapback] Style wars er vel en dokumentar om jeg ikke husker helt feil. Og mye av det som er i style wars går igjen i beat street Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): med tanke han som går over alle de fete burnerene Og ja beef filmene er ganske fete gleder meg til nr 4 kommer. NP:Mos Deff - Traveling Man Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Style Wars er mer en dokumentar ja, men jeg vil si at det er en god film for å se på hip-hop fra andre perspektiver. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Style Wars er mer en dokumentar ja, men jeg vil si at det er en god film for å se på hip-hop fra andre perspektiver. 6332624[/snapback] Ja det er helt klart, får et fint innsyn på hvordan det var back in the days.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 pluss at du får se en hel haug med fete tog Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) The wash, dr.dre,snoop dog Soul plane, Snoop dog, method man osv Friday, Chris tucker, ice cube edit: brodern kom og fiksa et par three 6 mafia sanger til meg, Three 6 Mafia - 36 Mofia - Sippin' on Some Syrup Three 6 Mafia - Dangerous Posse Ft. the hypnotize camp posse Three 6 Mafia - I Gotta Stay Fly ft. Young Buck ,8Ball MJG knall Endret 19. juni 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Three 6 Mafia er helt fett... Sjekk ut : Bin Laden Weed Ridin' Spinners (feat Lil flip) 2 av mine favoritter...burde egentlig laste ned alt av dem...ikke på den ulovlige måten selfølgelig Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Har funnet ut at sangen som heter "187um" på min PC, egentlig heter "Deep Cover". Damn p2p newbs! Anywayz, finnes det en mer gangsta beat? Hvis noen har instrumentalen, PM meg. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Har funnet ut at sangen som heter "187um" på min PC, egentlig heter "Deep Cover". Damn p2p newbs! Anywayz, finnes det en mer gangsta beat? Hvis noen har instrumentalen, PM meg. 6339046[/snapback] Mens du spurte om det, så lurer jeg på om det er mulig og få tak i den 30min freestylen som the game måtte ta før han ble signa, også til deep cover låta.. NP:Vågard - Bli Skev Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Noen som veit det er mulig å mekke en instrumental versjon av Ice Cube-Laugh Now Cry Later? hele albumet altså Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 A-laget nokkefeita er ute på ATPMUSIC er gratis og laste ned så lenge du har registrert deg på newsletter.. Hører gjennom det nå og mye fett spør du meg Håper det faller i smak hos flere her.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hva synes dere om Whimsical? Jeg synes beatsa hans er veldig fengende, spesielt på "Everytime" og "Coming Home". Tekstene hans er mest rør, men synes sangene hans er bra. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Neh, synes Whimsical blir litt "rappens smørsanger". Alltid i bar overkropp og leker søt japse, men ikke så veldig med skills. Som du sier er ikke tekstene hans noe særlig, og beatsene er vel som oftest laget av Isak Swing, er de ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg