Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg har sett den! Du sier du har sangene fra filmen, kan du gi meg en liste over de sangene? Vet du hva den sangen heter som spilles når solen går ned bak de bygningene? Den er rolig, men den er så deilig å høre på. Fint om du kan det :)

6324426[/snapback]

 

Har sett filmen kun en gang - idag! Husker ikke hvordan den låter.

 

Det kan være

 

 

DMX - get it on the floor - e bra sang og minner meg om filmen :cool:

 

eller DMX - x is coming

 

chill sang c3rfik ;)

 

NP, var filmen beat streat så bra?

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Beat street er en klassiker!

6326352[/snapback]

 

Ja, det mår den være! Den er jo fra 1984 :D

6326492[/snapback]

Beat street er en film alle som liker hip hop kulturen burde få med seg. Tar for seg åssen det er og være ung når hip hop var on the rise. Den tar for seg MCing, graffiti, breakdancing osv osv.. Virkelig noe du burde få med deg om du liker hip hop..

Lenke til kommentar
Beat street er en klassiker!

6326352[/snapback]

 

Ja, det mår den være! Den er jo fra 1984 :D

6326492[/snapback]

Beat street er en film alle som liker hip hop kulturen burde få med seg. Tar for seg åssen det er og være ung når hip hop var on the rise. Den tar for seg MCing, graffiti, breakdancing osv osv.. Virkelig noe du burde få med deg om du liker hip hop..

6328860[/snapback]

 

I tillegg til Beat Street, så mener jeg alle skal se Style Wars, den gir mer innblikk i forhold til graffiti, men har også masse fra breake kulturen, og generelt hvordan hip-hop er bygd opp.

Lenke til kommentar
Beat street er en klassiker!

6326352[/snapback]

 

Ja, det mår den være! Den er jo fra 1984 :D

6326492[/snapback]

Beat street er en film alle som liker hip hop kulturen burde få med seg. Tar for seg åssen det er og være ung når hip hop var on the rise. Den tar for seg MCing, graffiti, breakdancing osv osv.. Virkelig noe du burde få med deg om du liker hip hop..

6328860[/snapback]

 

I tillegg til Beat Street, så mener jeg alle skal se Style Wars, den gir mer innblikk i forhold til graffiti, men har også masse fra breake kulturen, og generelt hvordan hip-hop er bygd opp.

6329281[/snapback]

Style wars er vel en dokumentar om jeg ikke husker helt feil. Og mye av det som er i style wars går igjen i beat street Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

med tanke han som går over alle de fete burnerene
Og ja beef filmene er ganske fete gleder meg til nr 4 kommer.

 

NP:Mos Deff - Traveling Man

Lenke til kommentar
Har funnet ut at sangen som heter "187um" på min PC, egentlig heter "Deep Cover". Damn p2p newbs!  :p

 

Anywayz,

finnes det en mer gangsta beat?

 

Hvis noen har instrumentalen, PM meg.  :)

6339046[/snapback]

Mens du spurte om det, så lurer jeg på om det er mulig og få tak i den 30min freestylen som the game måtte ta før han ble signa, også til deep cover låta..

 

NP:Vågard - Bli Skev

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...