Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

dagens låttips fra eksperten:

Pete Rock & CL Smooth - They Reminisce Over You

 

fant videon og, gitt :)

6308211[/snapback]

En av de beste oldschool sangene jeg har hørt. Har du flere gode tips? :)

6308354[/snapback]

 

ja, sjekk ut hele det albumet, Mecca And The Soul Brother

alt av Pete Rock er forøvrig verdt å sjekke ut

 

ps.

det var ikke old school ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, sjekk ut hele det albumet, Mecca And The Soul Brother

alt av Pete Rock er forøvrig verdt å sjekke ut

 

ps.

det var ikke old school ;)

6309389[/snapback]

Hva er det da? :) Det var i alle fall veldig behagelig å høre på. Veldig fin beat, og tittelen får deg til å tenke. Takk så meget Thendrup. Hvor bor du?

Lenke til kommentar
ja, sjekk ut hele det albumet, Mecca And The Soul Brother

alt av Pete Rock er forøvrig verdt å sjekke ut

 

ps.

det var ikke old school ;)

6309389[/snapback]

Hva er det da? :) Det var i alle fall veldig behagelig å høre på. Veldig fin beat, og tittelen får deg til å tenke. Takk så meget Thendrup. Hvor bor du?

6310274[/snapback]

Det er fra 92, Golden age kan det kanskje kalles :cool:. Old school betegner i utgangspunktet alt fram til midten av 80-tallet.

Hvor bor jeg? Ofte i Trondheim. Hvorfor lurer du?

Lenke til kommentar

Noen her som har fått tak i N.O.K.A.S- The mixtape? har ikke hatt tid og gå innom stress og sjekke om de har flere igjen.. Den ser skam feit ut, spess med den videoen med smakebiter.

 

NP:Chino XL feat Beatnuts - Dont Fail Me Now

 

Den sangen var faktisk jævla fet. fra albumet poisen pen som vistnok har kommet ut i 2006 :hmm:

Lenke til kommentar
Det er fra 92, Golden age kan det kanskje kalles :cool:. Old school betegner i utgangspunktet alt fram til midten av 80-tallet.

Hvor bor jeg? Ofte i Trondheim. Hvorfor lurer du?

6315135[/snapback]

Jeg bare lurte på hvor du bodde :) Ellers takk for den sangen, nok en gang fått dilla på en sang!

Lenke til kommentar

:ermm:

du gir han opp så fort? lol

 

sjekk ut:

- Mecca And The Soul Brother med rapperen CL Smooth

- Soul Survivor, et compilation-album med alt som kan krype og gå av rappere:halve Wu-Tang, Common, Big Pun, Kool G Rap, Sticky Fingaz, O.C. osv.

- Petestrumentals, et fantastisk chill instrumentalalbum

liker du ikke disse albumene, liker du ikke hiphop ;)

 

i tillegg har Pete Rock lagd beats for veldig mange, du har helt sikkert hørt en del låter han har produsert

Lenke til kommentar
Fikk ikke helt feelinga av han Pete Rock karen....veit ikke hvorfor, men det var verdt forsøket :p

:ermm:

du gir han opp så fort? lol

 

sjekk ut:

- Mecca And The Soul Brother med rapperen CL Smooth

- Soul Survivor, et compilation-album med alt som kan krype og gå av rappere:halve Wu-Tang, Common, Big Pun, Kool G Rap, Sticky Fingaz, O.C. osv.

- Petestrumentals, et fantastisk chill instrumentalalbum

liker du ikke disse albumene, liker du ikke hiphop ;)

 

i tillegg har Pete Rock lagd beats for veldig mange, du har helt sikkert hørt en del låter han har produsert

Jeg liker Pete Rock, freshe sanger og spesiellt They Reminise Over You. Takk for tipset. Men nå har jeg ikke fått tak i Mecca-albumet, kun lastet ned individuelle sanger fra albumet :)

Lenke til kommentar
Noen som har sett den store hip hop filmen "You got served"? Flere gode rap melodier der ^^ og den beste filmen jeg har sett.

6324137[/snapback]

Den store hip hop filmen var vel litt og ta i. Eneste som er fett med filmen er dansingen, historien er jo møkk.. For meg vil den store hip hop filmen alltid være beat streat :love:

 

NP:Masta Ace - Beautiful

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...