Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Si gjerne enkelt sanger. Har NAS; I can, Ether og Memory Lane. Også har jeg The Roots; The seed.

6294071[/snapback]

Ether er jo konge! Men eg likte og "We will Survive" godt. "Bad Day" med Bizarre er genial! :!: "Life Goes On" med Royce Da 5 9 er ei knall låt.

EDIT: Nett fått nevane i det nye Ice Cube albumet! Damn! "Stop Snitchin'" FTW! :w00t:

Endret av Doughman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Young Dro ute med ny musikk for de som liker Dirty South. Nye freshe beats, og kan høres fra siden. Albumet hans kommer ut 1. August.

6296358[/snapback]

Shoulder lean, shoulder lean :D

6297309[/snapback]

Syntes den var jævla fet jeg :p dunker som faen i bassen her nå... spørs om jeg ikke blir lei refrenget i løpet av dagen men samma faen nå er det leaning of my shoulder her for alle penga :p

NP:Young Dro - shoulder lean

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Shoulder lean er øvd inn, og skal dras tett på byen neste gang :D

Now playing: Ol' Dirty Bastard-Brooklyn Zoo 2 (Tiger Crane)

6299708[/snapback]

Er lagt inn i moves lista her også :p sammen A-town Stomp og front back side to side... blir en heftig sommer med moves i år :roll:

NP:KRS One Feat. Channel Live - Free Mumia (hæææærlig låt)

Lenke til kommentar

Faen, jeg vet ikke hvorfor, men jeg har blitt fenget av Chamillionaire feat. Krayzie Bone - Ridin' Dirty i det siste. Jeg som vanligvis er south hater :( Forresten, så er det kommet ut en West Coast remix nå, med DJ Quik og Game...verdt å sjekke ut for de som liker låta.

Er forresten folket begeistret for Bone Thugs-N-Harmony? Har hørt så mye om dem, men har liksom aldri hørt noe av dem før jeg hørte Krayzie Bone på sangen nevnt ovenfor. Bør jeg skaffe meg E.1999 Eternal?

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Faen, jeg vet ikke hvorfor, men jeg har blitt fenget av Chamillionaire feat. Krayzie Bone - Ridin' Dirty i det siste. Jeg som vanligvis er south hater :( Forresten, så er det kommet ut en West Coast remix nå, med DJ Quik og Game...verdt å sjekke ut for de som liker låta.

Er forresten folket begeistret for Bone Thugs-N-Harmony? Har hørt så mye om dem, men har liksom aldri hørt noe av dem før jeg hørte Krayzie Bone på sangen nevnt ovenfor. Bør jeg skaffe meg E.1999 Eternal?

6303749[/snapback]

Bone thugs - Weed Song :D

Video: http://www.youtube.com/watch?v=V9JSGM6cc9Q...rch=weed%20song

Lenke til kommentar
Kæbe er det verste slengen jeg har hørt for jente. Patetisk. Unnskyld til dere som sier det, men jenter/damer holder. Samme gjelder de andre slengene jeg hører, som f.eks tæshe.

Spar meg for de orda.

6305887[/snapback]

Neh. Språket utvikler seg hele tiden, dessuten har ikke kæbe samme betydning som jente/dame.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...