Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har skaffet meg mye av de sangene som står her den siste tiden etter at jeg fikk øynene opp igjen for hip-hop. Fort Minor - Cigarettes og Fort Minor - Where'd you go har slått veldig godt an hos meg. Noen som vet om noen flere sanger a la de?

6288661[/snapback]

Fort minor - remember the name.

Min favorittlåt fra dem ivertfall. Mulig du har hørt den, men da synes jeg det var rart du ikke nevnte den sammen med cigarettes og Whered you go :p

Lenke til kommentar
Hva synes dere om Timbuktu og Karpe Diem da?

De skal på en "konsert" i nærheten til helga...

6288755[/snapback]

Har likt Timbuk siden lenge før Alla vill till himmelen, og han har kommet med mye bra. Hører sjelden på radio eller noe, så er vel ikke fullt så lei av Det Löser Sig som mange andre, selv om jeg har hatt plata lenge da.

Syns det beste Timbuk har kommet med er The Botten Is Nådd, den plata er genial! Er også en del fett på T2 Kontrakultur, men syns den engelske discen er litt svak.

 

Karpe kan jo være artig, men blir ganske fort lei egentlig.

 

Vil forresten bare benytte anledninga til å tipse om Chords - The Garden Around The Mansion. Veldig bra plate, selv om den er et par år nå. Noen som vet om Chords har kommet med noe nytt solo-stuff etter den?

Og noen som vet om MBMA eller Organism 12 har noe nytt på lur?

Lenke til kommentar
Timbuktu lager etter min mening mer festmusikk og pop, enn hiphop. Det fenger og kan danses til, men det er det.

 

6290754[/snapback]

 

njaaa skeptisk.

 

Timbuktu lager mye fet reggea inspirert musikk også, vil ikke akkurat slenge han inn i pop sjangeren, selvom han har solgt tett med skiver til kidsa.

Lenke til kommentar
Timbuktu lager etter min mening mer festmusikk og pop, enn hiphop. Det fenger og kan danses til, men det er det.

 

6290754[/snapback]

 

njaaa skeptisk.

 

Timbuktu lager mye fet reggea inspirert musikk også, vil ikke akkurat slenge han inn i pop sjangeren, selvom han har solgt tett med skiver til kidsa.

6290760[/snapback]

Heller det enn pop, ja...

Lenke til kommentar
Har skaffet meg mye av de sangene som står her den siste tiden etter at jeg fikk øynene opp igjen for hip-hop. Fort Minor - Cigarettes og Fort Minor - Where'd you go har slått veldig godt an hos meg. Noen som vet om noen flere sanger a la de?

6288661[/snapback]

Fort minor - remember the name.

Min favorittlåt fra dem ivertfall. Mulig du har hørt den, men da synes jeg det var rart du ikke nevnte den sammen med cigarettes og Whered you go :p

6290208[/snapback]

 

Skulle skrive den og, men må ha glemt den. Hører på den akkurat nå faktisk.

 

Er fortsatt ute etter tips på nye sanger. LIker som sagt litt roligere rap.

Lenke til kommentar
:dontgetit: Whaaa? På hvilken måte? Listen to the lyrics man :w00t:

6291817[/snapback]

 

Misforstå meg rett, bra sang osv, men Ice Cube er Ice Cube... :wee:

6294439[/snapback]

Kan hende Xzibit ligner litt menneehm...Neeei :nei: sånn er X :whistle:

 

Hva med denne da? Live video...

 

Dr. Dre feat. Eminem - Forgot about Dre

 

Video: http://www.youtube.com/watch?v=nfreJeNlYk4...0about%20dre%27

 

Skikkelig slim shady greier...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...