Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den nye plata til promoe? er det den der med "These walls dont lie" på? jeg fikk tak i den cd'en igår med den sangen på, den herja max :)

6287099[/snapback]

 

nei, det er den han slapp sist, er vel 2 år gammel? er ikke helt sikker... Men jeg er på utkikk etter info om neste plata hans, hørte no rykter om at den skulle slippes før sommer'n

Lenke til kommentar
Dette blir mitt første innlegg flotte tråden

 

Er det noen som har noe bra musikk til fest på lager?

Tenker på noe med fengende beats og bra beats.

6287269[/snapback]

 

Det meste av Dipset, du bør også sjekke ut det nye albumet til Ice Cube (Laugh Now, Cry Later). Ellers slår jo gamle Dre-hits alltid an.

 

Vet ikke om det er nevnt før i tråden, men alle burde sjekke ut Ghostface - Fishscale.

 

For de som bryr seg er det Nas - Illmatic som snurrer i cd-spilleren min nå. Atm; Aint Hard to Tell, en av mine all time favoritt-raplåter.

Lenke til kommentar
vet ikke om det er nevnt før i tråden, men alle burde sjekke ut Ghostface - Fishscale.

 

For de som bryr seg er det Nas - Illmatic som snurrer i cd-spilleren min nå. Atm; Aint Hard to Tell, en av mine all time favoritt-raplåter.

6287298[/snapback]

 

Ghostface albumet er drit fett, men har klart å høre det litt i stykker...kommer nok i spillern igjen om ett par mnd.

 

Ahh, Nas-Illmatic :love: Memory Lane er digg

Lenke til kommentar
vet ikke om det er nevnt før i tråden, men alle burde sjekke ut Ghostface - Fishscale.

 

For de som bryr seg er det Nas - Illmatic som snurrer i cd-spilleren min nå. Atm; Aint Hard to Tell, en av mine all time favoritt-raplåter.

6287298[/snapback]

 

Ghostface albumet er drit fett, men har klart å høre det litt i stykker...kommer nok i spillern igjen om ett par mnd.

 

Ahh, Nas-Illmatic :love: Memory Lane er digg

6287898[/snapback]

Illmatic er en klassiker, syntes nas har tapt seg litt de siste åra, men han kommer med et par fete bangers nå og da... Har ikke hørt noe mer om det nye promoe albumet propaganda(skulle ønske jeg hadde :( ) sikler ganske kraftig på det. Mener jeg leste for en liten stund tilbake at han hadde hooka opp med capleton så kan hende det blir et litt mer raggae prega album, the long distance runner hadde jo et par sånne låter.. Må begynne og følge litt mer med og se hva som skjer. Håper det kommer før sommeren digg og cruise i bilen til det i sommer ass..

 

NP:Looptroop - Long arm of the law :love: blir aldri lei den låta...

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Har skaffet meg mye av de sangene som står her den siste tiden etter at jeg fikk øynene opp igjen for hip-hop. Fort Minor - Cigarettes og Fort Minor - Where'd you go har slått veldig godt an hos meg. Noen som vet om noen flere sanger a la de?

 

Har også skaffet meg en del The Roots, Talib Kweli, Kanye West, Eminem, Run DMC, Junkie XL, Outkast, Notorious B.I.G, 2pac selvfølgelig, Ice Cube, Dead Prez og diverse norsk rap. Mye som har slått veldig bra an.

 

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette, men det er vel fordi at jeg vil få frem at jeg faktisk skaffer meg mange av de sangene som postes her, så bare fortsett med det.

 

Kan konkludere med at jeg liker sanger med fine beats, og tekster som ikke inneholder så mye av "fuck, pussy og tulleord som lages bare for at det skal rime". Noen som har flere artister å foreslå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...