Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Liker man The Game - Like Father Like Son, liker man også Dreams og Start From Scratch :)

 

Eneste jeg venter på om dagen er Game, Pap, J.R. og Saigons albumer... samt annet snacks fra: Styles Pinero!, dmx, lupe fiasco, d.o. double g pound, o trice..

 

busta sitt nye har jeg allerede hørt i stykker.. gotta love it

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger flere sangtips av typen chill rap...

6274651[/snapback]

And that you shall get ;)

 

Masta Ace - Take a Walk (etter min mening er den ganske så chill)

Looptroop - Fly Away (det er chillnes looptroop style, som vi alle liker)

Ol' Dirty Bastard - Thirsty

Masta Ace Feat Cunninlynguists - Seasons (heftig chillness og hotness på engang)

Jedi Mind Tricks - I Against I (chill beat)

Common feat Talib Kweli - One Nine Nine Nine (heftig heftig chille music)

_____________________________________________________________________

 

Ang Eek a mouse er jeg fullt klar over, det er så chill raggae med alt jeg ønsker av raggae... Barrington Levy har også mye fete sanger bla Under Mi Sensei..

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Trenger flere sangtips av typen chill rap...

6274651[/snapback]

Chords feat. Promoe - Ahluhdatshit

Chords feat. Timbuktu & Rantoboko - Chillin (like matt dillon)

Timbuktu - Dynamit

Timbuktu - 100 000 Headz

Mos Def & Talib Kweli (Black Star) - RE: Definition

Dilated Peoples - Worst Comes To Worst

Darkside Of The Force - Everywhere We Go

 

For å nevne noen. Kan godt hende jeg bomma totalt på musikksmaken din though :p

Lenke til kommentar

Sitter her å grubler for meg selv, Eminem, fikk masse kritikk og folk ble skuffet over hans siste album-verk som artist, jeg selv mener musikken hans var meget bra, men vil han gjøre ett siste mesterverk for å avslutte som artist? eller gir han seg som artist for godt nå?

 

Håper virkelig eminem slår tilbake mot kritikken han fikk å lager ett mesterverk av en plate. :)

Lenke til kommentar
Trenger flere sangtips av typen chill rap...

6274651[/snapback]

 

Vet ikke om de e chill nok, men om de er kul nok - det er helt sikkert!

 

Junkie XL - Action Radius (Kul sang!)

Junkie XL - Dealing with the roster (trodde den var Prodigy sin, men det var det ikke :S Hvem har stjalt denne sangen? Prodigy eller Junkie XL, altså hvem som produserte den? Den rokker)

 

Glem ikke han Pharrell (feat Gwen Stefani) - Can i have it like that er chilll..

Dead prez - They Schools (er kjempe koselig å hør på)

Mobb Deep - Got it twisted (Kul azz!)

 

Flere sanger av Mobb Deep er chill., for eks. Shook ones (part 2)

LiL Bob - Bring out the freak in you (visste ikke at jeg hadde den)

Bow Wow - Fresh Azimiz

Big Poppa - Notorious B.I.G - (obs! Ikke hør på den når du kjører bil, ellers så søvna du ;) ) - fin melodi.

 

Har mange, bare gidder ikke å leite fram......

 

ps. åja! Har nesten glem han Chris Brown feat Juelz Santana med sin "run it"

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Sitter her å grubler for meg selv, Eminem, fikk masse kritikk og folk ble skuffet over hans siste album-verk som artist, jeg selv mener musikken hans var meget bra, men vil han gjøre ett siste mesterverk for å avslutte som artist? eller gir han seg som artist for godt nå?

 

Håper virkelig eminem slår tilbake mot kritikken han fikk å lager ett mesterverk av en plate. :)

6275719[/snapback]

Ja, etter det jeg har hørt arbeider de allerede med en ny plate. Håper at noe bra kommer ut nå ettersom Proof dødde....det må vel ha utløst noe i ham :dontgetit: Uansett, Slim Shady tviler jeg på kommer tilbake...

Lenke til kommentar

Har den siste tida begynt å høre på mye rap, men jeg liker å høre på fine sanger. Altså, jeg foretrekker sanger med fine melodier og tekster med mening, fremfør rævva "I smell pussy"-rap.

 

Derfor lurer jeg på om det er noen som har noe å anbefale?

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Har den siste tida begynt å høre på mye rap, men jeg liker å høre på fine sanger. Altså, jeg foretrekker sanger med fine melodier og tekster med mening, fremfør rævva "I smell pussy"-rap.

 

Derfor lurer jeg på om det er noen som har noe å anbefale?

6283416[/snapback]

Støtter deg på den.. nett no er det berre to artist som popper opp i hove mitt: Tupac Shakur og Notorious BIG, nesten alle songane frå desse artistane er absolutt ikkje sånn meiningslaust dritt, som etter min meining "I smell Pussy" er.

Lenke til kommentar
Har den siste tida begynt å høre på mye rap, men jeg liker å høre på fine sanger. Altså, jeg foretrekker sanger med fine melodier og tekster med mening, fremfør rævva "I smell pussy"-rap.

 

Derfor lurer jeg på om det er noen som har noe å anbefale?

6283416[/snapback]

Støtter deg på den.. nett no er det berre to artist som popper opp i hove mitt: Tupac Shakur og Notorious BIG, nesten alle songane frå desse artistane er absolutt ikkje sånn meiningslaust dritt, som etter min meining "I smell Pussy" er.

6283668[/snapback]

I smell pussy låter er jo geniale. Mulig jeg er litt barnslig, men I smell pussy med 50 cent er en av favorittene. Genial på fest.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...