Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme gjelder her også, chill Hip-Hop er godt.

Flere tips:

Common - Go

Common - Love Is

Common - The Food

Common - It's Your World

PSC Feat. Young Dro - Mess It Up

T.I. - Why You Wanna

Destiny's Child - Girl (Oppss :) )

DMX - Slippin' (Fin beat, men har aldri likt DMX.)

Mariah Carey Feat. Mobb Deep - The Roof

Field Mob Feat. Ciara - So What

Magic System - 1er Gaou <-- Denne må du ha :)

The Game Feat. Busta Rhymes - Like Father, Like Son

Lenke til kommentar

Flere tips:

Common - Go

Common - Love Is

Common - The Food

Common - It's Your World

The Game Feat. Busta Rhymes -  Like Father, Like Son

6264009[/snapback]

:yes:

Har ikke hørt resten, så jeg hater ikke :)

Har skaffet meg ATLiens-skiva til Outkast nå. Har sagt jeg skulle gjøre det lenge, men endelig fikk jeg ordnet det. Høres skikkelig funky ut foreløpig! Noen som har favorittlåter som dere vil anbefale fra denne skiva? Skal anskaffe Aquemini og Stankonia snart også :thumbup:

EDIT: Fort Minor-låta var chill.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Oovz, jeg har også tenkt på Outkast. Men jeg har ikke hørt noe fra det albumet. Jeg kjøpte meg forresten Common - Be, det var på tilbud så hvorfor ikke slå til, tenkte jeg. Et veldig godt album som jeg hører på hele tiden nå. Det er inne på Micro Zen'en min nå... Takk for tipset den gang Oovz.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Flere tips:

Common - Go

Common - Love Is

Common - The Food

Common - It's Your World

PSC Feat. Young Dro - Mess It Up

T.I. - Why You Wanna

Destiny's Child - Girl (Oppss :) )

DMX - Slippin' (Fin beat, men har aldri likt DMX.)

Mariah Carey Feat. Mobb Deep - The Roof

Field Mob Feat. Ciara - So What

Magic System - 1er Gaou <-- Denne må du ha :)

6264009[/snapback]

Takk for tipsa, hører igjennom sangene nå, så langt så bra :D

Outkast er så jævla fett, har digga dem siden jeg var kid... gangstas!

Lenke til kommentar
Ah! Fant frem igjen noen gamle Snoop-sanger idag :D

Whats my motherfuckin name? ^^

6268533[/snapback]

G'z up, hoes down while you motherfuckers smoke to this!

Rollin' down the street, smokin' endo, sippin' on gin and juice

Aaah, chill :)

Outkast-sanger jeg har digget ganske heftig det siste døgnet (noen fra Stankonia, noen fra ATLiens og noen fra Aquemini):

Outkast - ATLiens

Outkast - Jazzy Belle

Outkast - B.O.B. (SINNSYK flow!! Helt vilt!)

Outkast - Rosa Parks

Outkast - Chonkyfire

og sist, men ikke minst, en gammel GODLÅT

Outkast - Ms. Jackson

Outkast må være i din topp 5-liste over de beste hiphop-gruppene.

Lenke til kommentar

Outkast-sanger jeg har digget ganske heftig det siste døgnet (noen fra Stankonia, noen fra ATLiens og noen fra Aquemini):

Outkast - ATLiens

Outkast - Jazzy Belle

Outkast - B.O.B. (SINNSYK flow!! Helt vilt!)

Outkast - Rosa Parks

Outkast - Chonkyfire

og sist, men ikke minst, en gammel GODLÅT

Outkast - Ms. Jackson

Outkast må være i din topp 5-liste over de beste hiphop-gruppene.

6269727[/snapback]

No doubt! B.O.B er en god gammal klassiker, helt sykt bra sang

Lenke til kommentar

Idag bladde jeg på winampen og fant en sang jeg egentlig har tenkt og finne ut hva heter i en lang lang tid, men aldri husket det senere på dagen :hmm: anyways, er raggae men legger den like godt inn her for regner med et par hører på det her...

Robert Palmer - Pass the dutchie

Ikke det beste som er laget av raggae faktisk langt ifra, men får så vibber når jeg hører den, spessielt den barnestemmen som har tungeskillsa på rettplass.. Fin sommersang no doubt....

EDIT: B.O.B er gammel slager og like bra enda. Så sinnsykt rask og fet flow gjennom hele sangen.. Ms jackson er også en sang jeg fyrer på med jevne mellomrom... Apropo Ms Jackson, flere som har hørt 50 dissen til Jada og Styles P - Ms jackson... Er ikke helt ny men har ikke sagt noe om den før, kom på det nå :p en nydelig diss låt..

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Idag bladde jeg på winampen og fant en sang jeg egentlig har tenkt og finne ut hva heter i en lang lang tid, men aldri husket det senere på dagen  :hmm: anyways, er raggae men legger den like godt inn her for regner med et par hører på det her...

Robert Palmer - Pass the dutchie 

Ikke det beste som er laget av raggae faktisk langt ifra, men får så vibber når jeg hører den, spessielt den barnestemmen som har tungeskillsa på rettplass.. Fin sommersang no doubt....

EDIT: B.O.B er gammel slager og like bra enda. Så sinnsykt rask og fet flow gjennom hele sangen.. Ms jackson er også en sang jeg fyrer på med jevne mellomrom... Apropo Ms Jackson, flere som har hørt 50 dissen til Jada og Styles P -  Ms jackson... Er ikke helt ny men har ikke sagt noe om den før, kom på det nå :p en nydelig diss låt..

6270682[/snapback]

Skal du ha fet reggea så sjekk ut Eek-a-Mouse ... Eek-a-Mouse-ganja smugglin' er driiit fet..særlig live versjonen

Lenke til kommentar

Sikkert seint ute, men jeg fikk Ice Cube's nye idag (ja CD faktisk).

Faen så bra dette er! Endelig en oldschool-rapper som ikke drar drøssevis med RNB drit og synging i låtene. Introen til child support der Mike Epps trygler om å få han tilbake til filmer, og Child Support er jo dødsbra. You want child support? Get it outcha ass, bitch!

Gode tekster også. Mye dissing av andre rappere, though. Men sånn er jo gammelstilen.

Mye bra politisk kritikk også her.

Aww, også snakker han pent om Eazy-E på Growin'Up

"Never thought I'd see Eazy in a casket. Thanks for everything, that's on everything. I learned alot of gang from you, I like your son, he got his name from you. I tell him everything that he need to know, if he ax my advice I won't think twice."

Edit: Mike Epps spilte sammen med Cube i flere filmer midt på 90-tallet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Flere tips:

Common - Go

Common - Love Is

Common - The Food

Common - It's Your World

6264009[/snapback]

:yes:

Har ikke hørt resten, så jeg hater ikke :)

Har skaffet meg ATLiens-skiva til Outkast nå. Har sagt jeg skulle gjøre det lenge, men endelig fikk jeg ordnet det. Høres skikkelig funky ut foreløpig! Noen som har favorittlåter som dere vil anbefale fra denne skiva? Skal anskaffe Aquemini og Stankonia snart også :thumbup:

EDIT: Fort Minor-låta var chill.

6264048[/snapback]

beste på ATLiens syns jeg er tittellåta, Jazzy Belle , Two Dope Boys og Mainstream. på Aquemini syns jeg tittellåta, Slump, Art Of Storytellin #1 & #2, Rosa Parks, og Chonkyfire. ATLiens er sykt bra skive. Aquemini er bra og, men ikke like bra spør du meg.

<3 OutKast <3

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...