Propaganda Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 For de som liker fin rap, anbefaler jeg å høre på Fort Minor - CigarettesVirkelig bra sang. 6261591[/snapback] Takk for tipset, jeg digger chill rap Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 For de som liker fin rap, anbefaler jeg å høre på Fort Minor - CigarettesVirkelig bra sang. 6261591[/snapback] Takk for tipset, jeg digger chill rap 6263221[/snapback] Stort sett alt fra Fort Minor er chill å høre på. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Samme gjelder her også, chill Hip-Hop er godt. Flere tips: Common - Go Common - Love Is Common - The Food Common - It's Your World PSC Feat. Young Dro - Mess It Up T.I. - Why You Wanna Destiny's Child - Girl (Oppss ) DMX - Slippin' (Fin beat, men har aldri likt DMX.) Mariah Carey Feat. Mobb Deep - The Roof Field Mob Feat. Ciara - So What Magic System - 1er Gaou <-- Denne må du ha The Game Feat. Busta Rhymes - Like Father, Like Son Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Samme gjelder her også, chill Hip-Hop er godt. Flere tips: Common - Go Common - Love Is Common - The Food Common - It's Your World The Game Feat. Busta Rhymes - Like Father, Like Son 6264009[/snapback] Har ikke hørt resten, så jeg hater ikke Har skaffet meg ATLiens-skiva til Outkast nå. Har sagt jeg skulle gjøre det lenge, men endelig fikk jeg ordnet det. Høres skikkelig funky ut foreløpig! Noen som har favorittlåter som dere vil anbefale fra denne skiva? Skal anskaffe Aquemini og Stankonia snart også EDIT: Fort Minor-låta var chill. Endret 7. juni 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Oovz, jeg har også tenkt på Outkast. Men jeg har ikke hørt noe fra det albumet. Jeg kjøpte meg forresten Common - Be, det var på tilbud så hvorfor ikke slå til, tenkte jeg. Et veldig godt album som jeg hører på hele tiden nå. Det er inne på Micro Zen'en min nå... Takk for tipset den gang Oovz. Endret 7. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Samme gjelder her også, chill Hip-Hop er godt. Flere tips: Common - Go Common - Love Is Common - The Food Common - It's Your World PSC Feat. Young Dro - Mess It Up T.I. - Why You Wanna Destiny's Child - Girl (Oppss ) DMX - Slippin' (Fin beat, men har aldri likt DMX.) Mariah Carey Feat. Mobb Deep - The Roof Field Mob Feat. Ciara - So What Magic System - 1er Gaou <-- Denne må du ha The Game Feat. Busta Rhymes - Like Father, Like Son 6264009[/snapback] Takk for tipsa, hører igjennom sangene nå, så langt så bra Outkast er så jævla fett, har digga dem siden jeg var kid... gangstas! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Likte du Magic System? Litt annerledes utenom det vanlige, men beaten er morsom den! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Likte du Magic System? Litt annerledes utenom det vanlige, men beaten er morsom den! 6264796[/snapback] Hørte den akkurat nå, den var drit chill...digga det! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 vil takke Leasch for Fort Minor-Cigarettes tipset, sangen er drit chill... props! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ah! Fant frem igjen noen gamle Snoop-sanger idag Whats my motherfuckin name? ^^ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ah! Fant frem igjen noen gamle Snoop-sanger idag Whats my motherfuckin name? ^^ 6268533[/snapback] hell yea! Satt å hørte på Doggystyle albumet i går Dagens sangtips: Slim Thug-Click Clack Slim Thugga Muddafakka! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ah! Fant frem igjen noen gamle Snoop-sanger idag Whats my motherfuckin name? ^^ 6268533[/snapback] G'z up, hoes down while you motherfuckers smoke to this! Rollin' down the street, smokin' endo, sippin' on gin and juice Aaah, chill Outkast-sanger jeg har digget ganske heftig det siste døgnet (noen fra Stankonia, noen fra ATLiens og noen fra Aquemini): Outkast - ATLiens Outkast - Jazzy Belle Outkast - B.O.B. (SINNSYK flow!! Helt vilt!) Outkast - Rosa Parks Outkast - Chonkyfire og sist, men ikke minst, en gammel GODLÅT Outkast - Ms. Jackson Outkast må være i din topp 5-liste over de beste hiphop-gruppene. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Outkast-sanger jeg har digget ganske heftig det siste døgnet (noen fra Stankonia, noen fra ATLiens og noen fra Aquemini): Outkast - ATLiens Outkast - Jazzy Belle Outkast - B.O.B. (SINNSYK flow!! Helt vilt!) Outkast - Rosa Parks Outkast - Chonkyfire og sist, men ikke minst, en gammel GODLÅT Outkast - Ms. Jackson Outkast må være i din topp 5-liste over de beste hiphop-gruppene. 6269727[/snapback] No doubt! B.O.B er en god gammal klassiker, helt sykt bra sang Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Idag bladde jeg på winampen og fant en sang jeg egentlig har tenkt og finne ut hva heter i en lang lang tid, men aldri husket det senere på dagen anyways, er raggae men legger den like godt inn her for regner med et par hører på det her... Robert Palmer - Pass the dutchie Ikke det beste som er laget av raggae faktisk langt ifra, men får så vibber når jeg hører den, spessielt den barnestemmen som har tungeskillsa på rettplass.. Fin sommersang no doubt.... EDIT: B.O.B er gammel slager og like bra enda. Så sinnsykt rask og fet flow gjennom hele sangen.. Ms jackson er også en sang jeg fyrer på med jevne mellomrom... Apropo Ms Jackson, flere som har hørt 50 dissen til Jada og Styles P - Ms jackson... Er ikke helt ny men har ikke sagt noe om den før, kom på det nå en nydelig diss låt.. Endret 8. juni 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Flere her som har hørt plata til Darkside Of The Force da? Syns absolutt det er noe av det beste norske som er gitt ut på lang tid. Everywhere We Go må jo være verdens chilleste låt! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Gammel og god.. men har blitt addicted.. Dr dre - Bad intensions Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Idag bladde jeg på winampen og fant en sang jeg egentlig har tenkt og finne ut hva heter i en lang lang tid, men aldri husket det senere på dagen anyways, er raggae men legger den like godt inn her for regner med et par hører på det her... Robert Palmer - Pass the dutchie Ikke det beste som er laget av raggae faktisk langt ifra, men får så vibber når jeg hører den, spessielt den barnestemmen som har tungeskillsa på rettplass.. Fin sommersang no doubt.... EDIT: B.O.B er gammel slager og like bra enda. Så sinnsykt rask og fet flow gjennom hele sangen.. Ms jackson er også en sang jeg fyrer på med jevne mellomrom... Apropo Ms Jackson, flere som har hørt 50 dissen til Jada og Styles P - Ms jackson... Er ikke helt ny men har ikke sagt noe om den før, kom på det nå en nydelig diss låt.. 6270682[/snapback] Skal du ha fet reggea så sjekk ut Eek-a-Mouse ... Eek-a-Mouse-ganja smugglin' er driiit fet..særlig live versjonen Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Den nye plata til Ghostface Killah, Fishscale, er villt fet. Et av årets hittil beste album, mener jeg. Om du ikke har den enda, gå og kjøp den! Endret 9. juni 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Sikkert seint ute, men jeg fikk Ice Cube's nye idag (ja CD faktisk). Faen så bra dette er! Endelig en oldschool-rapper som ikke drar drøssevis med RNB drit og synging i låtene. Introen til child support der Mike Epps trygler om å få han tilbake til filmer, og Child Support er jo dødsbra. You want child support? Get it outcha ass, bitch! Gode tekster også. Mye dissing av andre rappere, though. Men sånn er jo gammelstilen. Mye bra politisk kritikk også her. Aww, også snakker han pent om Eazy-E på Growin'Up "Never thought I'd see Eazy in a casket. Thanks for everything, that's on everything. I learned alot of gang from you, I like your son, he got his name from you. I tell him everything that he need to know, if he ax my advice I won't think twice." Edit: Mike Epps spilte sammen med Cube i flere filmer midt på 90-tallet. Endret 9. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Samme gjelder her også, chill Hip-Hop er godt. Flere tips: Common - Go Common - Love Is Common - The Food Common - It's Your World The Game Feat. Busta Rhymes - Like Father, Like Son 6264009[/snapback] Har ikke hørt resten, så jeg hater ikke Har skaffet meg ATLiens-skiva til Outkast nå. Har sagt jeg skulle gjøre det lenge, men endelig fikk jeg ordnet det. Høres skikkelig funky ut foreløpig! Noen som har favorittlåter som dere vil anbefale fra denne skiva? Skal anskaffe Aquemini og Stankonia snart også EDIT: Fort Minor-låta var chill. 6264048[/snapback] beste på ATLiens syns jeg er tittellåta, Jazzy Belle , Two Dope Boys og Mainstream. på Aquemini syns jeg tittellåta, Slump, Art Of Storytellin #1 & #2, Rosa Parks, og Chonkyfire. ATLiens er sykt bra skive. Aquemini er bra og, men ikke like bra spør du meg. <3 OutKast <3 Endret 9. juni 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg