Hydrolift Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) hmm... "bra utgivelser" er ikke ensbetydende med 5av6, karakter. overnevnte utgivelser er skiver som JEG synes er bedre enn 3av6.. du kan jo forøvrig sjekke opp med hva "fagfolk" skriver om platene.... men for all del, smaken er som baken, brun.... gimme beyonce, christina milian og tyra! og når det gjelder M o b b så ser ikke jeg på de som genuine G-Unit.. yayo, buck, banks og fif skal hates på ! Endret 5. juni 2006 av Hydrolift Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Så jævla nørd at Mobb Deep har hooka opp med G-Unit... GGGGG-FUCK YOU Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Så det var snakk om dansk hip-hop, da vil jeg anbefale å sjekke ut Clemens. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Så det var snakk om dansk hip-hop, da vil jeg anbefale å sjekke ut Clemens. 6250973[/snapback] Har aldri helt fått sansen for Clemens, kanskje det er fordi jeg ikke har hørt så veldig mye av han, men det er fordi jeg ikke helt digga det hehe. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kommer med en ny anbefaling: KRS One-Life Av det jeg har hørt so far så digger jeg det, men nå har jeg vært fan av KRS One i flere år. Konsert nå snart, krysser fingra og håper at stempel kopiering fungerer denne gangen også... Propaganda = blakk Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Nettopp anskaffet meg Tungtvann - Siste skanse, kan ikke si meg annet enn imponert. Det er et knallalbum, Jørg1 har utvikla seg mye og han deler førsteplassen med Onkel over norges beste rapper i mine øyne. Anbefales på det sterkeste! Endret 6. juni 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nettopp anskaffet meg Tungtvann - Siste skanse, kan ikke si meg annet enn imponert. Det er et knallalbum, Jørg1 har utvikla seg mye og han deler førsteplassen med Onkel over norges beste rapper i mine øyne. Anbefales på det sterkeste! 6253774[/snapback] Har hørt igjennom albumet ett par ganger selv og er helt enig, jeg digger det! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nettopp anskaffet meg Tungtvann - Siste skanse, kan ikke si meg annet enn imponert. Det er et knallalbum, Jørg1 har utvikla seg mye og han deler førsteplassen med Onkel over norges beste rapper i mine øyne. Anbefales på det sterkeste! 6253774[/snapback] Har hørt igjennom albumet ett par ganger selv og er helt enig, jeg digger det! 6254270[/snapback] Har vurdert og skaffe meg dette også men har glemt det hele tiden åssen vil du sammenligne det med tidligere tungtvann utgivelser?(har likt de fleste så det skal ikke bli noe pes) Vil forresten anbefale Tier'n & Lars - Tilbake til stripa: Forberedelsen som kan lastes ned gratis Herfra velg språk/velg butikk/utgivelser/Tier'n & Lars - Tilbake til stripa: Forberedelsen så må du bare legge igjen emailen din til en mailinglist(har ikke fått noe reklame eller noe sånt derfra og registrerte meg en stund før jul) Syntes det er en ganske fet skive og vil anbefale den Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Velkommen te Nordland! Tu-Tungtvann Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Mor du e hot fra nye tungtvann skiva er bare helt konge Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, og Jokke cover låten. Alt kan repeteres. Helt vanvittig spør du meg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har vurdert og skaffe meg dette også men har glemt det hele tiden åssen vil du sammenligne det med tidligere tungtvann utgivelser?(har likt de fleste så det skal ikke bli noe pes) 6255362[/snapback] Kjører samma stilen spør du meg, hardt og brutalt, akkurat som det skal være Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Candyshop er driit bra! Elsker det, hvor han synger om godteri! Eller var det utstyret hans, han synger om? Æsj det suger, finnes heldigvis noe bedre rap enn 50 Cent, selvom jeg egentlig ikke liker noe rap. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Dagens musikktips! The Notorious B.I.G.-Hold Your Head (Feat. Bob Marley) fra albumet Duets-The Final Chapter Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Dagens musikktips! The Notorious B.I.G.-Hold Your Head (Feat. Bob Marley) fra albumet Duets-The Final Chapter 6256656[/snapback] Åh den er så herlig digger den så heftig, Bob sin del gjør hele sangen spør du meg Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Dagens musikktips! The Notorious B.I.G.-Hold Your Head (Feat. Bob Marley) fra albumet Duets-The Final Chapter 6256656[/snapback] Åh den er så herlig digger den så heftig, Bob sin del gjør hele sangen spør du meg 6259102[/snapback] Mhm! Heilt einig, høyrde på den 24/7 for ein måned sia! Utrulig heftig sang Edit: Annnen song som er av høg kvalitet på dette albumet er "Living In Pain" eller "Hustler's Story"! Edit: Musikktips, mens me preike om Biggie: Akon Ft. Biggie & 2Pac-Ghetto (Remix) Endret 7. juni 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 For de som liker fin rap, anbefaler jeg å høre på Fort Minor - Cigarettes Virkelig bra sang. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Ny sang fra Bubba Sparxxx, musikkvideo finner du her. ''Heat It Up'' heter den. Teksten er latterlig i alle fall. Endret 7. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Slim Shady, b****! 6262713[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg