Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

hmm... "bra utgivelser" er ikke ensbetydende med 5av6, karakter. overnevnte utgivelser er skiver som JEG synes er bedre enn 3av6.. du kan jo forøvrig sjekke opp med hva "fagfolk" skriver om platene.... men for all del, smaken er som baken, brun.... gimme beyonce, christina milian og tyra!

og når det gjelder M o b b så ser ikke jeg på de som genuine G-Unit.. yayo, buck, banks og fif skal hates på !

Endret av Hydrolift
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer med en ny anbefaling:

KRS One-Life

Av det jeg har hørt so far så digger jeg det, men nå har jeg vært fan av KRS One i flere år.

Konsert nå snart, krysser fingra og håper at stempel kopiering fungerer denne gangen også... Propaganda = blakk

Lenke til kommentar

Nettopp anskaffet meg Tungtvann - Siste skanse, kan ikke si meg annet enn imponert. Det er et knallalbum, Jørg1 har utvikla seg mye og han deler førsteplassen med Onkel over norges beste rapper i mine øyne. Anbefales på det sterkeste!

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Nettopp anskaffet meg Tungtvann - Siste skanse, kan ikke si meg annet enn imponert. Det er et knallalbum, Jørg1 har utvikla seg mye og han deler førsteplassen med Onkel over norges beste rapper i mine øyne. Anbefales på det sterkeste!

6253774[/snapback]

Har hørt igjennom albumet ett par ganger selv og er helt enig, jeg digger det!

Lenke til kommentar

6253774[/snapback]

Har hørt igjennom albumet ett par ganger selv og er helt enig, jeg digger det!

6254270[/snapback]

Har vurdert og skaffe meg dette også men har glemt det hele tiden :no: åssen vil du sammenligne det med tidligere tungtvann utgivelser?(har likt de fleste så det skal ikke bli noe pes)

Vil forresten anbefale Tier'n & Lars - Tilbake til stripa: Forberedelsen som kan lastes ned gratis Herfra velg språk/velg butikk/utgivelser/Tier'n & Lars - Tilbake til stripa: Forberedelsen så må du bare legge igjen emailen din til en mailinglist(har ikke fått noe reklame eller noe sånt derfra og registrerte meg en stund før jul) Syntes det er en ganske fet skive og vil anbefale den ;)

Lenke til kommentar
Har vurdert og skaffe meg dette også men har glemt det hele tiden  :no: åssen vil du sammenligne det med tidligere tungtvann utgivelser?(har likt de fleste så det skal ikke bli noe pes)

6255362[/snapback]

Kjører samma stilen spør du meg, hardt og brutalt, akkurat som det skal være

Lenke til kommentar
Dagens musikktips!

The Notorious B.I.G.-Hold Your Head (Feat. Bob Marley) fra albumet Duets-The Final Chapter

6256656[/snapback]

Åh den er så herlig digger den så heftig, Bob sin del gjør hele sangen spør du meg :love:

Lenke til kommentar
Dagens musikktips!

The Notorious B.I.G.-Hold Your Head (Feat. Bob Marley) fra albumet Duets-The Final Chapter

6256656[/snapback]

Åh den er så herlig digger den så heftig, Bob sin del gjør hele sangen spør du meg :love:

6259102[/snapback]

Mhm! Heilt einig, høyrde på den 24/7 for ein måned sia! Utrulig heftig sang

Edit: Annnen song som er av høg kvalitet på dette albumet er "Living In Pain" eller "Hustler's Story"! :thumbup:

Edit: Musikktips, mens me preike om Biggie: Akon Ft. Biggie & 2Pac-Ghetto (Remix)

Endret av Doughman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...